تعیین قیمت سورن توربو

مدیرعامل ایران‌خودرو، قیمت مدل توربوی سورن را که اخیراً رونمایی شده، 2.9 میلیون تومان گران‌تر از نمونه بدون توربوی آن اعلام نمود. بدین ترتیب این خودرو باید 39 میلیون و 644 هزار تومان به فروش برسد مگر اینکه قیمت سورن معمولی کاهش یابد.
به گفته یکه زارع، طبق سیاست‌های فروش این شرکت، به نخستین خریداران و مشتریانی که در فروش اولیه مبادرت به خرید آن نمایند، تخفیف داده می‌شود. به گونه‌ای که قیمت سری نخست این خودرو 37 میلیون و 800 هزار تومان اعلام شده است.

soren tc7 turbo

soren
سورن توربو شارژر با قدرت 155 اسب بخار و گشتاور 215 نیوتن متر همراه با گیربکس دستی ارتقا یافته با ضرایب تغییر یافته دنده‌ها و انتقال نیرو به محور جلو شتاب صفر تا صد 10 ثانیه‌ای (در برخی اشارات 9 ثانیه‌ای) و مصرف سوخت میانگین 7.4 لیتری همچنان قیمتی ارزان‌تر از دنا دارد. باید منتظر ماند و دید که مشکلات قبلی موتور EF7 در این پیشرانه مرتفع گردیده یا تشدید شده است.

62 دیدگاه

  1. علی
    سوابق: (6 دیدگاه) ,

    تفاوتش فقط 3 میلیونه؟؟؟؟نخرین دوستان نخرین…
    یه کم راجب توربو اطلاع داشته باشین متوجه میشین ک با 3 تومن نمیشه یه ماشینو توربو کرد.فقط تورو نیس ک.اینتر کولر میخواد برا خنک کردن وست گیج میخواد بلو آف میخواد همه ی اینا به کنار جنس آلیاج باید مقاوم تر بشه بلوک سیلندر باید مقاوم بشه.سر سیلندر پیستون سوپاپ شاتون باید فورج بشه .اگه اصولی بخوای انجام بدی حداقل 10 تومن خرجشه .یه توربو 1200 تومنی انداختن روش یا علی مدد ماهی یبار باید سر سیلندر عوض کنی …نخر دوست من نخر اینکار اصولی نیس که اگه بود با 3 تومن جمع نمیشد ….

    پاسخ
    1. ASTON MARTIN
      سوابق: (828 دیدگاه) ,

      تازه توربو دارشم بکنن بصورت استاندارد بازم نباید خرید
      روی ماشینای بی ثبات داخلی اگر توربو نصب بشه دیگه هیهات …

      پاسخ
    2. امین
      سوابق: (67 دیدگاه) ,

      بدون این تغییراتی که شما فرمودی هم انجام میشه و تا فشار 7PSI میشه فشار گرفت از توربو. بالاتر از این فشار نیاز به اون کاراییه که فرمودین

      پاسخ
  2. PARKER
    سوابق: (20 دیدگاه) ,

    در ضمن دور موتورش هیچی محدودد به 5000 شده موتورو بیشتر خفه میکنه اقا علی راس میگه نخرین چون اگه اصولی بود که دور موتور و سرعت محدود نمیشد مثل پژو پارس 93 که سرعتش به 120 تا محدود شده اگه محدودیتش رو ورداری سر سیلندرشو قشنگ اب میکنه اونوقت این توربو شده یعنی یه سوپاپی چیزی میزنه بیرون یکیو میکشین اونوقت خونش گردن شوماس
    از ما گفتن خخخخخ

    پاسخ
  3. sajjad
    سوابق: (12 دیدگاه) ,

    این ماشین چه سر سیلندر ها که نمیسوزونه

    پاسخ
  4. احسان
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    جناب parker. بنده در مورد اینکه ماشین های تولید داخل عیب و ایراد فراوان دا رند بحثی ندارم و اصلا از خودروهای داخلی حمایت نمیکنم اما شما حرفی زدید که بسیار بسیار غیر منطقی بود و اون محدود شدن سرعت پژو مدل 93 به 120. واینکه رانندگی با سرعت بیشتر ازاون باعث آسیب دیدن سرسیلندر میشه. مرجع فرمایشتون چیه نمیدونم . اما خودرو بنده پرشیا مدل 93 با پنجاه هزار کارکرد که بیشترش در جاده و سفر و سرعت های بالای 120 تا 160 کوچیکترین مشکل موتوری پیدا نکرده. ماشین دوستان و فک و فامیل با مدل مشابه هم تاکنون مشکل سرسیلندر نداشته. حالا این محدودیت که میفرمایید کجا اعمال شده ّ؟ نمیدونم…

    پاسخ
  5. amir1202
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    به خاطر ذوب شدن فشار زیاد نیست
    بخاطر امن نبودن و تغیر نکردن سیستم تعلیق و ترمزه
    و قدرت اصلی این موتر بیش از 160 اسب بخاره ولی دور موتورو محدود کردن تا به حداکثر قدرت نرسه

    پاسخ
  6. سام
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    نه بابا جدی ؟؟؟؟؟ دوست عزیز بیا با ده تومن ماشین منم توربو کن ببینم مرد حسابی 10 تومن پول پیستون فورج نمیشه بعد شما با ده تومن اصولی تیون میکنی ؟؟؟؟؟؟؟ یه سر به بازار بزن بعد اظهار نظر کن

    پاسخ
  7. محمد
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام .نمیخوام زیاد حرف بزنم .ولی خودروسازهای ایرانی باید قوی عمل میکردن. اعتماد یک کلمه ای هست که خیلی باید واسش زحمت کشید از اون سخت تر نگهداریشه . خودروسازهای ایرانی به مفت اعتمادشونو فروختن.مردم الان اعتماد نمیکنن به جنس ایرانی ….الان تو شرایط برابر اگه تعرفه های گمرک رو بردارن .تمام خودروسازهای ایرانی میشن مثل کارخونه ارج .وسلام

    پاسخ
  8. hamed.6968
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    دوستان نظر همه رو خوندم ولی به نظرمن چند نفر هستن که سود خوبی میکنن از بازر خودرو ایران دولت باید به هر طوری که شده دست اون چند نفر رو کوتاه کنه و کاری کنن که هم راه ماشینایه اروپایی به ایران باز بشه با کم کردن تعرفه گمرک و هم اینکه نظر سنجی کنن ببینن مردم ایران از کدوم شرکت راضی هستن و کارایی مایناشون به مزاج ایرانیا خوش میاد مثل تویوتا یا پزو فررانسه یا بنز و بی ام و المان..بعد بیان با اون شرکتا قرار داد ببندن ماشیناشون رو زیر نظر مهندسای اون شرکت تولید کنن و سود خوبی کنن .چرا ما باید که لایق بهترینا هستیم همیشه باید ماشینای از رده خارج اروپایی ور سوار بشیم؟یا ماشینای خارجی رو با تعرفه گمرک بسیار بالا سوار بشیم ؟

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.