اولین رانندگی با مرسدس‌بنز GLC مدل ۲۰۱۶

کراس‌اورها بسیار محبوب شده‌اند و تقریباً همه خودروسازان نسخه‌های مختلفی از آنها را ارائه می‌کنند. موضوعی که شامل مرسدس‌بنز نیز می‌شود؛ خودروسازی که کلاس خودروهای لوکس کامپکت خود را با GLC جدید ارتقا داده است. کلاس GLC به‌عنوان بخشی از استراتژی جدید بنز، جایگزین کلاس GLK شده و از نظر مکانیکی، از جهت‌گیری‌هایی مشابه کلاس C سدان برخوردار است. همانند GLK، کلاس GLC نیز با رقبایی مانند آئودی Q5، ب‌ام‌و X3، لکسس NX، لینکلن MKC و پورشه ماکان دست و پنجه نرم می‌کند. در همین حال، برخلاف بیشتر رقبا، این خودرو را می‌توان با دیفرانسیل عقب سفارش داد و سیستم فورماتیک تمام‌چرخ متحرک نیز در دسترس قرار دارد.

2016 Mercedes-Benz GLC250 4MATIC
2016 Mercedes-Benz GLC250 4MATIC

در تست کنونی، دو مدل GLC250 و GLC250d از این کراس‌اور جدید مورد استفاده قرار گرفته‌اند. البته وقتی GLC در ماه نوامبر سال جاری میلادی روانه بازار شود، احتمالاً مدل GLC300 جذابیت بیشتری نسبت به GLC250 داشته باشد؛ چراکه با اینکه از همان موتور توربوی ۲ لیتری چهار سیلندر استفاده می‌کند، ولی قدرتش ۳۰ اسب‌بخار بیشتر است و به ۲۴۱ اسب‌بخار می‌رسد.

Mercedes-Benz GLC250d 4MATIC
Mercedes-Benz GLC250d 4MATIC

مدل GLC250d که فرقش تنها در یک d است، برای پیشرانه از یک موتور دیزل استفاده می‌کند؛ مدلی که قرار است که در اواخر سال ۲۰۱۶ میلادی با نام GLC300d در بازار امریکا ارائه شود. بنابراین احتمالاً چیزی از یک GLC300 کم نخواهد داشت. این موتور دیزل قدرتی به‌اندازه ۲۰۱ اسب‌بخار تولید می‌کند و گشتاور حداکثری برابر ۵۰۰/۳ نیوتن‌متر دارد. هر دو نوع موتور، در یک حالت نرم و بهینه قرار دارند. در عین حال، واکنش پدال، اندکی به سبک مرسدس «کُند» است. هر دوی این مدل‌های GLC و همین‌طور نمونه‌های آینده آنها در بازار امریکا، از طراحی جدید مرسدس‌بنز در گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک استفاده می‌کنند. این سیستم عملکردی بسیار شفاف دارد؛ با این حال، در حالت «اسپورت پلاس»، در هنگام فشردن پدال گاز برای خروج از پیچ‌های تند، سر و صدای زیادی به پا می‌کند. از جمله مزیّت‌های این سیستم این است که برخلاف سایر سیستم‌های ۹ سرعته موجود در بازار، در نسبت‌های انتقال بالا دچار مشکل نمی‌شود.

2016 Mercedes-Benz GLC250 4MATIC
2016 Mercedes-Benz GLC250 4MATIC

همان‌طور که احتمالاً اکثر شما حدس می‌زنید، رانندگی با GLC همانند رانندگی با یک کلاس C در یک ارتفاع بالاتر است. سیستم فرمان یک اعتماد به نفس بسیار خوب برای حرکت در مسیر مستقیم ایجاد می‌کند و وقتی فرمان را می‌چرخانید، حرکات خودرو کاملاً قابل پیش‌بینی است. در عین حال، فرمان خودرو، کرخت و بی‌حس نشان می‌دهد؛ ولی این موضوع احتمالاً چیزی نیست که یک خریدار GLC به دنبال آن باشد.

2016 Mercedes-Benz GLC250 4MATIC
2016 Mercedes-Benz GLC250 4MATIC

صلبیت ساختار خودرو به اندازه یک «میلگرد» است. در طول تست GLC در اینجا، این فرصت برای ما فراهم شد که با آن اندکی به خارج از جاده برویم؛ از جمله یک مسیر سنگی با چاله‌های عمیق و چرخ‌های معلق در هوا، و همچنین جایی که صدای هیچ جنبنده‌ای به گوش نمی‌رسید.

2016 Mercedes-Benz GLC250d 4MATIC
2016 Mercedes-Benz GLC250d 4MATIC

در دو مدل GLC در اینجا، از آپشن سیستم تعلیق «ایرماتیک» استفاده شده است؛ سیستمی که از کنترل بدنه خوبی برخوردار است و حالت‌های مختلف تنظیم آن کاملاً با حس و حال خودرو در جاده مطابقت می‌کند. با این حال، همانند شرایطی که در کلاس C نیز شاهد هستیم، حالت «اسپورت‌پلاس» می‌تواند بسیار خشک باشد. البته این موضوع در جاده‌های صاف اروپایی، مسئله چندان مهمی نیست، ولی جایی که پستی و بلندی زیادی داشته باشد، احتمالاً راننده به استفاده بیشتر از حالت «کامفورت» سوق پیدا خواهد کرد.

2016 Mercedes-Benz GLC250d 4MATIC
2016 Mercedes-Benz GLC250d 4MATIC

اضافه‌شدن عناصر زیباشناسانه طراحی مرسدس به فرم کراس‌اور، بسیاری از انتظارات از ظاهر یک خودرو برآورده است. در واقع طراحی GLC یک حس خوشایند و باشکوه را منتقل می‌کند. در همین حال، طراحان تمام تلاش خود را برای استفاده از چرخ‌ها و تایرهای بزرگ‌تر برای این خودرو انجام داده‌اند. بر این اساس، مرسدس‌بنز کلاس GLC دارای چرخ‌های ۱۸ اینچی به صورت استاندارد است و در همین حال، از دو گزینه چرخ‌های ۱۹ اینچی و همین‌طور، چرخ‌های ۲۰ اینچی زیبای AMG با طراحی چند پره‌ای می‌توان استفاده کرد. نسبت به طراحی مدل GLK که بیشتر حالت چهار گوش دارد، انحناهای بیشتری در GLC به‌کار رفته است، ارتفاع بالاتری در نظر گرفته شده و به عرض و طول آن به ترتیب ۵۱ و ۱۲۷ میلی‌متر افزوده شده است.

2016 Mercedes-Benz GLC250 4MATIC
2016 Mercedes-Benz GLC250 4MATIC

2016 Mercedes-Benz GLC250 4MATIC
2016 Mercedes-Benz GLC250 4MATIC

کابین GLC با نشانه‌های از تصویر خوشایند کلاس C، یکی از بهترین طراحی‌های داخلی را در بین تمام مدل‌های حاضر در این کلاس خودرویی دارد. مواد به کار رفته، جزئیات و پرداخت طراحی، همگی در سطحی بسیار بالاتر از GLK قرار می‌گیرند. صندلی‌ها به میزان قابل‌ملاحظه‌ای راحت هستند و حتی در سرعت‌های بالای اتوبان نیز آب از آب تکان نمی‌خورد. بنابراین، جای تعجب است که یک شروع قیمت ۳۹۸۷۵ دلاری برای مدل GLC300 درنظر گرفته شده است؛ چراکه تنها ۱۰۵۰ دلار نسبت مدل سال قبل GLK گران‌تر است. مخصوصاً اگر این موضوع را درنظر بگیریم که تجهیزات استانداردی مانند یک صفحه نمایش ۷ اینچی سیستم اطلاعات و سرگرمی با سطح نوشتاری لمسی، یک درب عقب خودکار، استارت فشاری، صندلی راننده تنظیم‌شونده خودکار و تکنولوژی کاهش تأثیر برخورد، به این مدل اضافه شده‌اند.

2016 Mercedes-Benz GLC250 4MATIC
2016 Mercedes-Benz GLC250 4MATIC

2016 Mercedes-Benz GLC250 4MATIC
2016 Mercedes-Benz GLC250 4MATIC

علاوه بر این، ابزارها و تجهیزات لوکس و ایمنی زیادی به‌عنوان آپشن درنظر گرفته شده‌اند؛ از جمله گرم‌کن و خنک‌کننده صندلی‌های جلو، گرم‌کن صندلی‌های عقب، صفحه‌نمایش بزرگ‌تر در وسط، نمایشگر رو به بالا، سیستم صوتی Burmester، کروز کنترل راداری، سیستم دستیار ترمز، سیستم جلوگیری از برخوردهای پشت‌سر، سیستم دستیار هوشمند حرکت در بین خطوط، سیستم راهبری و چراغ‌های LED نوربالای انطباقی.

2016 Mercedes-Benz GLC250 4MATIC
2016 Mercedes-Benz GLC250 4MATIC

خبری از یک نسخه هیولایی مرسدس-ای‌ام‌جی GLC63 نیست، ولی قرار است که در تابستان آینده یک مدل GLC450 با قدرت ۳۶۲ اسب‌بخار از راه برسد. این مدل، رقبایی همچون ب‌ام‌و X3 ایکس‌درایو 35i با قدرت ۳۰۰ اسب‌بخار و آئودی SQ5 با قدرت ۳۵۴ اسب‌بخار در پیش رو خواهد داشت. همچنین یک مدل پلاگین هیبرید GLC350e نیز با همان سطح سیستم به‌کاررفته در C350e وجود خواهد داشت که احتمالاً به‌عنوان مدل ۲۰۱۸ ارائه خواهد شد.

2016 Mercedes-Benz GLC250d 4MATIC
2016 Mercedes-Benz GLC250d 4MATIC
2016 Mercedes-Benz GLC250d 4MATIC
2016 Mercedes-Benz GLC250d 4MATIC
2016 Mercedes-Benz GLC250d 4MATIC
2016 Mercedes-Benz GLC250d 4MATIC

2016 Mercedes-Benz GLC250d 4MATIC
2016 Mercedes-Benz GLC250d 4MATIC

مشخصات:

  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ متحرک، ۵ سرنشین، ۴ در هاچ‌بک.
  • قیمت؛ مدل GLC300: ۳۹۸۷۵ دلار، مدل GL300 فورماتیک: ۴۱۸۷۵ دلار.
  • پیشرانه:
    • DOHC با ۱۶ سوپاپ با چهار سیلندر در یک ردیف، ۲/۱ لیتری دیزل با توربوشارژر و خنک‌کننده داخلی زنجیره‌ای با قدرت ۲۰۱ اسب‌بخار و گشتاور ۵۰۰/۳ نیوتن‌متر.
    • DOHC با ۱۶ سوپاپ با چهار سیلندر در یک ردیف، توروبوشارژر و خنک‌کننده داخلی، ۲ لیتری با قدرت ۲۴۱ اسب‌بخار و گشتاور حداکثر ۳۷۰/۱۴ نیوتن‌متر.
  • گیربکس: ۹ سرعته اتوماتیک با حالت شیفت دستی.

2016 Mercedes-Benz GLC250d 4MATIC
2016 Mercedes-Benz GLC250 4MATIC

ابعاد:

  • فاصله محوری: ۲/۸۷۳ متر.
  • طول ماشین: ۴/۶۵۶ متر.
  • عرض: ۱/۸۹ متر.
  • ارتفاع: ۱/۶۳۸ متر.
  • وزن کلی (تخمین): ۱۹۰۵ – ۱۸۱۴ کیلوگرم.

آمار سرعت (تخمین):

  • صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۶/۳ تا ۶/۶ ثانیه.
  • صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۱۶ تا ۱۶/۵ ثانیه.
  • عبور از یک‌چهارم مایل: ۱۵/۹ تا ۱۶/۴ ثانیه.
  • سرعت نهایی: ۲۰۹/۲ کیلومتر بر ساعت.

مصرف سوخت:

  • تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۹/۰۵ تا ۱۱/۸ لیتر در شهر و ۶/۹۲ تا ۸/۷۱ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

49 دیدگاه

    1. ارش
      سوابق: (122 دیدگاه) ,

      یک عده از دوستان نظرات جالبی میدن .اینکه عقبش خوب نیست جلوش خوب نیست!من نمیدونم چطور از رو عکس نظر میدن.از نزدیک این ماشین رو ببینی و سوارش بشی یه دور بزنی دلت نمیاد از از داخلش بیایی بیرون!دوستان جسارت نشه ها من تا حالا هچ ماشین خارجی سوار نشدم فقط مزه رانندگی با پراید و پژو و وانت و نیسان و تراختور رو دارم

      پاسخ
    2. آرمااااان
      سوابق: (335 دیدگاه) ,

      طراحیش حرف نداره،به این میگن یه طراحی اصیل و با وقار و در عین سادگی که قدرت طراحیشونو میرسونه

      پاسخ
  1. Alizes11
    سوابق: (418 دیدگاه) ,

    خدایا این ماشین با پول داغون ما (دلار 3300) قیمتش زیر 150 میلیون تومنه…!!

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل "Amir"
      "Amir"
      سوابق: (446 دیدگاه) ,

      قیمتو دیدم خراب شدم اصن ، حالم گرفته شد بدجور ، ما x1 هم نمیتونیم با قیمت ١۵٠ تومن بگیریم !

      پاسخ
    2. تحریم خودروی ایرانی جهاد در راه خداست
      سوابق: (27 دیدگاه) ,

      نظر سنجی
      بنز glc++++++++++++++
      لکسس nx———

      پاسخ
  2. امیر
    سوابق: (4 دیدگاه) ,

    اگر قیمت دلار. 4000 تومن بگیریم اگه فورماتیکش هم ور داریم حدود167.500.000 قیمت می گیره حالا تو گمرک می گن یه صفر دیکه بزار جلوی عدد
    به عنوان سهم خودمون دنیا داره کجا می ره
    ….
    …….
    فک کنم اشتباه شد
    ما داریم کجا می ریم

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل ALL CARS
  3. مهدی
    سوابق: (32 دیدگاه) ,

    شدیدا طرفدار بنزم. ولی این پشتش یه جوریه.طراحی مدل gle بی نظیره

    پاسخ
    1. حمید
      سوابق: (199 دیدگاه) ,

      خب دیگه کجاش خوب نیست مهندس؟ ببینم مدرک دیزاین خودرو رو از کجا گرفتی ما نمیدونیم؟!!!!!!! ***

      پاسخ
      1. luis
        سوابق: (590 دیدگاه) ,

        از هر چیز و هر کس ایراد میگیریم چه بنز چه لکسوس چه هر ماشین دیگه ای که تو جهان تولید شه به خودمون مربوطه تو یا لایک بده یا دیس لایک حد خودتم بدون.

        پاسخ
        1. حمید
          سوابق: (199 دیدگاه) ,

          بیخود از هرچیز یا هرکس ایراد میگیرن من نمیتونم این رو تحمل کنم که یه عده که تو عمرشون از پراید بالاتر سوار نشدن و فقط چند تا اطلاعات درحد آمار و ارقام دارن بیان اراجیف بنویسن و از یکی از بهترین برند های دنیا و برند مورد علاقه ی خیالی ها ایراد الکی بگیرن و باعث عصبانیت و ناراحتی طرفدارانش بشن.نظرات باید جوری باشه که ارزش داشته باشه نه مثل این اراجیف که جلوش زشته پشتش زشتش توشم زشته چوبش کمه و…

  4. ارشیا.فقط ژاپن.فقط اینفینیتی.
    سوابق: (36 دیدگاه) ,

    چه عجب بلاخره بنز یه ماشینه نه سرعته زد باید از اکورا یاد بگیره.

    پاسخ
    1. HILUX
      سوابق: (222 دیدگاه) ,

      بنز اولین خودروسازی بود که از گیربکس هفت سرعته استفاده کرد و بسیاری از تکنولوژی های دیگر را اولین بار بنز وارد دنیای خودرو کرد حالا فرضا اگه تاحالا گیربکس نه سرعته نداشته دلیل عقب بودنشه؟؟؟
      حالا چرا آکورا خیلی ها الان گیربکسهای نه سرعته روی محصولاتشون هست؟؟؟
      در برخی موارد تعداد دنده کمتر باشه خیلی بهتره.مثلا گیربکس cvtمیتونه بینهایت نسبت دنده تولید کنه که برای ماشینهای اسپرت بدرد نمیخوره…

      پاسخ
    2. کیارش
      سوابق: (210 دیدگاه) ,

      فعلا که ژاپنیا دارن از المانیا تقلید میکنن

      پاسخ
        1. ali
          سوابق: (584 دیدگاه) ,

          آقای لوئیس اگه این حرف رو خطاب به آقا کیارش زدی واقعا گل گفتی .

        2. کیارش
          سوابق: (210 دیدگاه) ,

          luis جان
          وقتی المان ماشین میزد
          ژاپنیا دور هم جمع میشدن دوچرخه طراحی میکردن
          برو سرچ کن موتور کلا کار کی بوده
          ای بی اس کار کی بوده
          نو اوریای به کار رفته تو بنز اس کار کیه
          هزار تا سند واست رو کردم که ژاپن هیچ نواوری نداشته
          ولی قبول نمیکنی
          کاملا مشخصه خودتو زدی به خواب
          پس خوب بخوابی

        3. تصویر پروفایل فریا
          فریا
          سوابق: (687 دیدگاه) ,

          خیلیا خودشون رو زدن به خواب . شما هم استثنا نیستید .
          ABS کار مرسدسه ؟ عجــــبا !
          en.wikipedia. org /wiki/Anti-lock_braking_system
          فاصله هاشو بردارید .

      1. ali
        سوابق: (584 دیدگاه) ,

        آقا کیارش آلمانیها هم تقلید میکنن . turbocharger توسط سوئیسیها ابداع شده نه آلمانیها . انژکتور توسط فرانسویها معرفی شده نه آلمانیها . supercharger توسط آمریکاییها معرفی شده و مورد تقلید آلمانیها قرار گرفته . میل لنگ توسط شخصی کرد معرفی شده . اولین خودرو مجهز به دوربین دید عقب اولین بار توسط آمریکاییها معرفی شده . اولین خودرو shooting brake توسط rolls royce معرفی شده .البته آلمانیها نوآوریهای خیلی عالی هم عرضه کردند . مثل : پیشرانه های روتاری و اولین پیشرانه ۴ زمانه و خیلی موارد دیگه .

        پاسخ
        1. کیارش
          سوابق: (210 دیدگاه) ,

          من نمیگم همه نو اوریا مال المانا بوده

          بلکه بخش اعظمش کار اونا بوده
          امریکاییا مخصوصا کادیلاک هم نو اوریای زیادی داشتن
          ولی ژاپن چی ؟؟ نشسته هرچی بقیه میزنن رو کپی میکنه
          هزارتا مقاله تو نت هست که کارشناسا دارن میگن لکسوس کلا کپیه
          ولی شما چیزایی که به ضررت هست رو نمیبینی
          بخواب بخواب راحت باش

        2. ali
          سوابق: (584 دیدگاه) ,

          آقا کیارش منم نمیگم آلمانیها هیچ نوآوری نداشتند . بلکه میخوام بگم کشورهای دیگه هم نوآوریهای مهمی عرضه کردند . منبع چند تا از حرفام رو میزارم . https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A8%D9%88%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1 https://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharger https://en.wikipedia.org/wiki/Supercharger https://en.wikipedia.org/wiki/Roots_Blower_Company https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%D9%86%DA%98%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B1 https://en.wikipedia.org/wiki/Injector https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%DB%8C%D9%84%E2%80%8C%D9%84%D9%86%DA%AF https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A8%D8%AF%DB%8C%D8%B9%E2%80%8C%D8%A7%D9%84%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86_%D8%AC%D8%B2%D8%B1%DB%8C شما میگی ژاپن هیچ نواوری نداشته . ژاپنیها نوآوریهایی مختلفی معرفی کردند . میخوای بگی از جمعیت تقریبا ۱۳۰ میلیون نفری کشور ژاپن بیشتر میفهمی و حالیته ؟؟؟

    3. حمید
      سوابق: (199 دیدگاه) ,

      ببین آقا ارشیا من خودم هوندا آکورد دارم، ماشین عالی ایه. سوار مدل های مختلف بنز هم شدم ولی هیچوقت هیچ ماشینی رو با بنز مقایسه نکن و ازش ایراد نگیر…

      پاسخ
  5. HILUX
    سوابق: (222 دیدگاه) ,

    با تشکر از نویسنده محترم
    ((در تست کنونی، دو مدل GLC250 و GLS250d از این کراس‌اور جدید مورد استفاده قرار گرفته‌اند.))
    اونGLS250dروGLC250dکنید.glsهمونglهست.

    پاسخ
  6. فقیر
    سوابق: (187 دیدگاه) ,

    درود بر شرافت درود بر درستی درود بر مسئولیت پذیری در قبال مردم درود بر انسانهای باشرف….لعنت و نفرین بر ریاکاران لعنت بر دروغگویان لعنت بر انحصار و سوءاستفاده کنندگان از عدم اگاهی مردم لعنت و هزاران لعنت………

    پاسخ
  7. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2211 دیدگاه) ,

    مهندسی بنز خیلی عجیبه.با این قدرت و شتاب مصرفی کمتر از 100/8 لیتر داره.خیلی عالیه

    پاسخ
    1. حمید
      سوابق: (199 دیدگاه) ,

      باش تو راست میگی… مازراتی کواتروپورته داری بنز به نظرت نمیاد

      پاسخ
    2. armin
      سوابق: (336 دیدگاه) ,

      لابد بنظرت توسان پشتش بهتر از اینه؟

      پاسخ
    3. BMW
      سوابق: (646 دیدگاه) ,

      حتما بنظرت این کره ایها خوبن؟؟؟ به این میگن طراحی ساده و اصیل

      پاسخ
  8. RAYAN
    سوابق: (62 دیدگاه) ,

    به عنوان یکی از طرفدارای مرسدس بنز میگم تا حالا از هیچکدوم از کراس اوورها و SUV های مرسدس خوشم نیومده شما باشین بنز C کلاس میخرین یا GLC!!؟ استایل C کلاس واقعا فوق العاده و چشمگیره…تو دوبی ML رنت کردم سوار شدم هیچ نکته مثبتی تو این ماشین ندیدم.. عقبش از 206 تنگ تر بود سواریش هم چنگی به دل نمیزد…

    پاسخ
  9. رضا
    سوابق: (1690 دیدگاه) ,

    خیلی خیلی زیباست
    داشبوردش که محشره و هیچوقت کهنه نمیشه
    راستش ما درحدی نیستیم که بتونیم ازش ایراد بگیریم

    پاسخ
  10. Archi KHAN
    سوابق: (1658 دیدگاه) ,

    خدایش عالیه ، عالی
    چیزه خوب را که نمیشه گفت بد !!!!
    انصافا عالیه از همه نظر و خصوصا قیمت 40هزار تایش…………..

    پاسخ
  11. RAYAN
    سوابق: (62 دیدگاه) ,

    دوستان فازتون چیه ؟؟؟؟ حمید بیا بزن تعارف نکن! خب طراحیش قشنگ نیست دیگه… مثلا تو الان در حدی هستی که به نظر بقیه توهین میکنی؟؟ برین یه سرچ بکنین آمار فروش کراس اوورهای مرسدس نسبت به بقیه کمپانی ها دستتون بیاد بعدش امثال حمید بیان جوگیر بشن

    پاسخ
    1. luis
      سوابق: (590 دیدگاه) ,

      هی میگن ایران خودرو سایپا …… داداش مغز ما مشکل داره یعنی چه نمیشه انتقاد کرد؟؟؟؟؟؟؟؟
      هر کمپانی چه ژاپنی چه المانی چه امریکا چه کره چه ایتالیا….. میشه گفت قشنگه زشته و……. چرا دیکتاتوری؟؟؟؟؟؟ از نظر من این بنز زیباست از نظر دوستمون نه. مشکل کار کجاست؟؟؟؟؟ ما در حدی نیستیم یعنی همین که تا قیام قیامت همین اشغالا رو سوار شیم جیک هم نزنیم اقا داداشا دوستان خون مردم دنیا از ما ایرانیااااا رنگی تر ه که ما در حدی نیستیم ؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ
  12. محمدرضا ♥BMW♥
    سوابق: (290 دیدگاه) ,

    چرا بعضیا میگن ما در حدی نیستیم که ازش ایراد بگیریم…یعنی ماشینو از خودتون بالاتر میدونین…ارزشتون خیلی بیشتر از صدتا بنزو بی ام دبلیو و مازراتیو…هست انقدر خودتون رو کم و کوچیک ندونین برادرا خب سلیقه ها متفاوته یکی میپسنده یکی نه چرا به بعضیا بر میخوره!!! بنظر یکی زشته به نظر یکی خوشگله زشته برای یه ماشین اینطوری با خودتون و با دیگران رفتار میکنید …یادتون باشه همه ی این ماشینا و وسایل زندگی و…ساخته میشن تا به انسان خدمت کنن.

    پاسخ
  13. علیرضا
    سوابق: (102 دیدگاه) ,

    امیدوارم شرکت مرسدس بنز که قراره سهام شرکت ستاره ایران رو بخره این مدلها رو با قیمت مناسب و خدمات تحسین برانگیز عرضه کنه حالشون ببریم

    پاسخ
    1. armin
      سوابق: (336 دیدگاه) ,

      فکر کن یه درصد دوستان وطنی از خیر سودشون بگذرن و بذارن این اتفاق بیفته …

      پاسخ
    2. تصویر پروفایل Reza :: Deutschland :: Mercedes
      Reza :: Deutschland :: Mercedes
      سوابق: (2173 دیدگاه) ,

      بازم بعیده شرایط سابق حکم فرما بشه چون واقعا مردم دیگه توان خرید یه بنزو ندارن
      پرایدشم به زور میخرن
      تا وقتی دلار این قیمته هیچی نمیشه

      پاسخ
  14. محمد
    سوابق: (500 دیدگاه) ,

    بننننززز….لطفا درست تلفظ کنید…باتاکید..

    پاسخ
  15. تصویر پروفایل ALiHidden
    ALiHidden
    سوابق: (333 دیدگاه) ,

    پشتش یه فاز خسته ای داره انگار تازه از خواب بلند شده!

    داخلش نمیدونم چرا منو یاد ویرون میندازه!

    چوب کاری داخلشو دوس دارم.

    پاسخ
  16. erfan
    سوابق: (224 دیدگاه) ,

    متاسفانه هنوز یاد نگرفتیم به نظر دیگران احترام بذاریم. سلیقه یه چیزِ شخصیه نه به سواد ربط داره نه مدرک نه کتاب خوندن. فقط به حسِ طرف ربط داره. بی فرهنگ نباشیم….
    هرکی یه نظری داره ….. هرکی یه سلیقه ای داره. خوب اگه طرف میگه کره از المان جلوتره. تو با منطقو ارامش روشنش کن نه اینکه به طرف بگی پراید سوار.
    نظر من:
    نمیدونم در موردش چی بگم. زبونم بند اومد دیدمش. زیاست با وقاره. با کیفیت.
    اقا این بنزززززِ کم ماشینی نیست که:))
    امیدوارم بیاد ایران تیتانیوم سیلورش قشنگه.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.