مرسدس بنز

تیونینگ منصوری روی مرسدس بنز CLS 63 AMG

محصولات AMG به اندازه کافی تیون شده و قدرتمند هستند که دیگر کمتر تیونری توان کار بیشتر روی آنها را داشته باشد. اما برای منصوری که بوگاتی ویرون و لامبورگینی اونتادور را هم تقویت می کند، اینکار مثل آب خوردن است.

2012 Mansory Mercedes-Benz CLS-63 AMG
Mansory Mercedes-Benz CLS-63 AMG

کورش منصوری مدتها از تیونینگ خودروهای آلمانی امتناع می کرد زیرا این شرکت تامین کننده قطعات برای سایر تیونرهای آلمانی بود و رقابت با مشتریان خود را صحیح نمی دانست. اما محصولاتی وجود دارند که سایر شرکتها قادر به نزدیک شدن به آنها نیستند. بنابراین ورود منصوری به این کلاس سلطه جویی تلقی نخواهد شد.

2012 Mansory Mercedes-Benz CLS-63 AMG Rear
Mansory Mercedes-Benz CLS-63 AMG

CLS 63 AMG سفارشی ساخت منصوری با بدنه سبک وزن فیبر کربن پخته شده در یکی از بزرگترین اتوکلاوهای فیبر کربن دنیا تجهیز شده است. فاصله چرخهای جلو ۵ و چرخهای عقب ۸ سانتی متر بیشتر شده تا تعادل خودرو بالاتر رود. اسپویلرهای جدید و قطعات آیرودینامیکی، حرکت هوا را بروی بدنه تسهیل کرده اند. در عقب خودرو هم نیروی فشاری با اسپویلر جدید افزایش یافته تا ماشین در سرعتهای بالا به جاده بچسبد و پرواز نکند!

2012 Mansory Mercedes-Benz CLS-63 AMG
Mansory CLS-63 AMG
Mansory Mercedes-Benz CLS-63 AMG Interior
Mansory CLS-63 AMG
Mansory Mercedes Benz CLS 63 AMG
Mansory CLS 63 AMG

تکنسینهای موتور در شرکت منصوری، موتور V8 بنز را که ۵۵۰ اسب بخار و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کنه آنچنان تقویت کرده اند که این موتور ۵.۵ لیتری اکنون قادر است قدرت شگفت انگیز ۶۳۱ اسب بخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتن متر را تولید کند. با انتقال این نیروی عظیم به چرخهای آلیاژی ۲۰ اینچی با اندازه ۲۶۵/۳۰ZR20 در جلو و ۳۰۵/۲۵ZR20 در عقب این هیولای مخوف چهار در می تواند به مصاف سوپراسپرتهای سبک و دو نفره نیز برود.
منصوری در کاتالوگ این خودرو از قیمت و تواناییهای فنی آن صحبتی نکرده است. علاقه مندان به این تیونر پر افتخار ایرانی می توانند از سایت منصوری و تولیدات مبتکرانه و لوکس آن نیز بازدید کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۳ دیدگاه‌ها

  1. علی قضایی

    ۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (141 ديدگاه)

    واقعا کاراش بی نظیر وفوق العاده هست .طراحی عقب این رو هم زیبا زده انصافا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ....

      ۳ دی ۱۳۹۱
      سوابق: (122 ديدگاه)

      منصوری+بنز = کولاک

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مرلین

        ۳ دی ۱۳۹۱
        سوابق: (92 ديدگاه)

        اگزوزارو ببین . وای چه خوشگله.چراغارو شبیه چراغ مازراتیه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. Matin

    ۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (208 ديدگاه)

    داشمون منصور کارش حرف نداره . دستت طلا مرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Matin

      ۹ مرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (208 ديدگاه)

      راستی پدال جان میتونی با منصوری از طریق سایتش تماس بگیری یه مساحبه ی یه چیزی برای طرافدارش تو ایران تهیه کنی ؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. aa

        ۹ مرداد ۱۳۹۱
        سوابق: (15 ديدگاه)

        متین جان مصاحبه!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Matin

        ۹ مرداد ۱۳۹۱
        سوابق: (208 ديدگاه)

        راست میگی چه سوتی ول دادم.دمت گرم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. ناصر

    ۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (191 ديدگاه)

    واقعا منصوری کارش عالیه، ورود به این عرصه کار هر کسی نیست ولی انصافا دمش گرم که باعث افتخار ما ایرانی ها شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ali m

    ۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (62 ديدگاه)

    فکر کنم بعداز برابوس بهترین تیونر منصوری باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ميلاد

      ۹ مرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (30 ديدگاه)

      با برابوست موافقم ولى دومین تیونر G-power هستش و بعدش منصوریه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. مهدی

    ۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (217 ديدگاه)

    کارش عالیه … فقط اگه بتونه کمتر از فیبرکربن استفاده کنه خوب میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. aa

      ۹ مرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (15 ديدگاه)

      به نظر من فیبر کربن هر خودرویی رو زیبا میکنه
      حتی پراید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مهدی

        ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
        سوابق: (217 ديدگاه)

        درسته … ولی نه اینقد دیگه
        مثلا آوانتادور قرمزه که به اندازه از فیبرکربن استفاده کرده بود چقد خوشکل شده بود

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. javad

    ۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (56 ديدگاه)

    دوستان یه جایی خوندم که اگر مشکلات گمرک و تحریم و … در ایران نبود خیابانهای کشور ایران به یکی از زیباترین خیابانهای دنیا تبدیل میشد اون هم به دلیل سلیقه و ذوق هنری بالای نسل ایرانیها
    تا الان تیونرهای زیادی این هیولا رو دستکاری کردند ولی آقا کورش که واقعا در صنعت تیونیگ میشه با کورش هخامنشی در دنیا مقایسش کرد زیباترین طرح رو پیاده کرده،دستش طلا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. صادق

    ۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (8 ديدگاه)

    سالار ……………………سالار !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. نوید

    ۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (51 ديدگاه)

    نصوری قطعه گوشت کباب کرده “الماس سیاه”
    بر اساس مدل در Aventador لامبورگینی LP700-4 تنها شش نمونه محدود

    کربن تا آنجا که به چشم می بینید: مواد فوق سبک و فوق العاده قوی از کربن است در حال حاضر در حال حاضر به وفور در نسخه استاندارد Aventador لامبورگینی LP700-4. در مدل قطعه گوشت کباب کرده منصوری، که تنها شش نمونه در حال تولید، منصوری همچنان به استفاده از مواد به طور مداوم به عنوان جزء اصلی در میان همه عناصر بدنه آن است. هر عنصر منحصر به فرد طراحی مربوط به مبحی حرکت گازا و وا منصوری با کیفیت سطح عالی با استفاده از روش اتوکلاو prepeg و سپس به ماشین یکپارچه ساخته شده است تولید می شود. الماس سیاه از خیابان ها – و به این ترتیب Aventador به نوعی الماس کدر منصوری، منحصر به فرد ترین ترکیب های کربن موجود در جاده ها تبدیل شده است.

    نسخه سری لامبورگینی در حال حاضر استفاده می کند سرشار از فیبر کربن مواد فوق سبک و با مقاومت بالا. منصوری ادامه این استفاده به عنوان عنصر اصلی از اجزای بدنه آن است. هر عنصر تنها از طرح مربوط به مبحی حرکت گازا و وا منصوری در روند prepreg اتوکلاو به پایان کامل با کیفیت تولید شده و به صورت چسبیده به محل بر روی خودرو نصب شده است.
    جالب از بدن جلو قطعه گوشت کباب کرده، به تازگی طراحی شده، صحن با ورودی های بهینه سازی هوا برای تهویه بهتر از کولر جلو قابل توجه است. منصوری در ترکیب با لب های جبهه ای جدید و چراغ های اختصاصی رانندگی خود را در طول روز، نه تنها رسیدن به یک نگاه تهاجمی، بلکه تولید downthrust اضافی. بال جلو، و همچنین به عنوان کلاه سر گذاشتن، و با نسخه های انحصاری حذف و جایگزین کرد. طرف تا 40 میلی متر در عرض در محور جلو و 50 قابل توجه میلی متر بر روی اکسل عقب رشد می کنند. طرف تازه طراحی شده مجموعه طوفان یا گرداب شدید نیز نصب شده است. این ثابت جریان هوا بین اکسل و به لطف ساخته شده در کانال، هوای سرد مستقیم اضافی به واحد درایو و سیستم ترمز عقب. پخش یکپارچه به پیشبند جدید عقب عقب در سرعت بالا را تثبیت و در ارتباط با بال عقب بزرگ، تولید فشار تماس در محور عقب. بسته بدن با تبادل سقف و محفظه موتور را پوشش می دهد با فیبر عناصر کربن، به پایان رسید.

    اما آن را نه تنها از طریق طراحی جذاب که منصوری به Aventador سفارشی تاثیر گذار است. با تشکر از بهینه سازی سیستم مدیریت موتور و سیستم اگزوز با کارایی بالا، قدرت موتور و شتاب افزایش می یابد. به PS 754/555 کیلو وات در 8300 دور در دقیقه و 750 نیوتن متر در 6000 دور در دقیقه، 12-سیلندر شتاب از صفر تا 100 کیلومتر / ساعت را در 2.8 ثانیه نفس گرفتن است. سرعت بالای 355 کیلومتر / ساعت نیز بالاتر از با وسیله نقلیه اساسی است.

    به عنوان یک ترکیب کامل چرخ تایر، منصوری متناسب قابل توجه، فوق سبک جعلی رینگ با اینله های فیبر کربن در اندازه 9.0 * 20 و 13.0 * 21 با لاستیک ها در اندازه VA 255/30 ZR20 و HA 345/25 ZR21.

    شده داخلی گسترده را فراهم اتمام کامل به برنامه سفارشی سازی لامبورگینی است. آن را بدون اعلام کرد که تنها لوکس ترین مواد استفاده می شود می رود. درمان چرم برای صندلی و داشبورد هر دو به خصوص hardwearing و غیر منتظره ای نرم است. محصول طبیعی، با دانه های فردی و کاملا دستکاری شده دوخت، احساس زیاده روی می دهد که به تازگی طراحی کیسه هوا چرخ فرمان ورزشی. برای تأکید بر شخصیت ورزشی کشور و حتی بیشتر، نصب منصوری بدون لغزش پدال آلومینیوم و فیبر کربن اجزای واقعی.

    منصوری طراحی و برگزاری جیامبیایچ ارائه می دهد تنها خود را در خانه لوازم جانبی تنظیم شده است. این شرکت ساخت خود را به عنوان “کامل” خودرو ارائه نمی دهد، نه معامله شرکت با چنین وسایل نقلیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. نوید

    ۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (51 ديدگاه)

    درباره ی ماشین های استون مارتین dbs/db9
    طراحی بیرونی
    طراحی داخلی
    چرخ آلیاژ و
    Highperformance
    مرور کلی محصولات
    جزوه

    برنامه سفارشی سازی محدود منصوری
    استون مارتین DB9 / DBS

    پشت چرخ یکی از دیدنی ترین خودروهای جهان

    یکی از اصلاحات نوآورانه ترین شاسی های تولید شده توسط تولید کننده منصوری شریف است به نام کوروش است. روش دیگر، بهینه سازی هر دو مدل DB9 و یا DBS ساخته شده توسط استون مارتین. طرز کار کامل و مهندسی استادانه درست شده، نشانه های از این 15 خودرو با نسخه های محدود، که در یک کلاس از خود هستند.

    کوروش آئرودینامیک (هوا سرش) اجزاء از کربن اتوکلاو prepreg بسیار نور “” ساخته شده و نه تنها شامل پسوند بال برای جلو و عقب، بلکه فایل پیوست کنید. دامن جانبی و trims. در محور جلو، دوباره طراحی دامن جلو با ورودی هوای بزرگ را فراهم می کند تهویه مطلوب برای بسته 12-سیلندر قدرت است.مقابل کورش بصری با کلاه سر گذاشتن کربن به تازگی طراحی شده افزایش یافته است. با دو چاک دار “گنبد” هوای تازه اضافی به موتور جلو. طرح مردانه از دامن به تازگی توسعه یافته عقب با پخش یکپارچه بر نگاه برتر و فضا برای پایان چهار لوله های فولادی ضد زنگ از سیستم اگزوز صدا دار ورزشی را فراهم می کند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. نوید

    ۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (51 ديدگاه)

    درباره ی فراری SIRACUSA
    جالب از قسمت جلوی Siracusa صحن قابل توجه ورودی های بهینه سازی هوا برای تهویه بهتر از رادیاتور جلو است. منصوری می کند، در ترکیب با پشت پرده جدید، نه تنها رسیدن به یک نگاه تهاجمی است، اما تولید downforce اضافی. دامن جانبی به تازگی طراحی شده به بال ها اضافه شده است. این ثابت جریان هوا بین دو اکسل و عرضه اضافی خنک کننده با هوا به محفظه موتور را از طریق کانالهای یکپارچه.منتشر شده است که به اسپویلر جدید عقب نصب شده است، عقب در سرعت های بالا تثبیت شده و در ارتباط با اسپویلر عقب، تولید فشار تماس در محور عقب.کیت بدن با تیغه های کربنی که جایگزین پنجره عقب به پایان رسید. در مقایسه با سری تولید فراری 458 ایتالیا، منصوری با استفاده از قطعات کربن، استفاده از روش اتوکلاو در خانه خود و مدیریت به منظور کاهش وزن وسیله نقلیه با حدود. 70 کیلوگرم.

    این مواد فوق العاده سبک و با مقاومت بالا در حال حاضر در بسیاری از برنامه های کاربردی از تولید سری فراری یافت می شود. منصوری ادامه به درخواست این خط با Siracusa توسط کربن مواد اصلی از اجزای بدن. هر تک عنصر طراحی مربوط به مبحی حرکت گازا و وا سطح در کیفیت عالی تولید شده و دقیقا به خودرو نصب شده است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. نوید

    ۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (51 ديدگاه)

    رباره ی مک لارن mp4
    عمیقا ریشه در فلسفه منصوری شعار همیشه تامین اموال خودرو ارزش است. با سفارشی مک لارن، MP4-12C، تولید کننده لوکس از شهر باواریا برند، بار دیگر در ارائه یکی دیگر از برجسته از جمله، موفق شد تنها در زمان ژنو موتور شو 2012.
    به طور خاص، بسته های بدن می سازد که منصوری می خواستند به افتراق خود را به میزان قابل توجهی از وسیله نقلیه سری به آن روشن است. علاوه بر عناصر طراحی مانند کلاه سر گذاشتن فوق سبک با قرار گرفتن در معرض بخش های فیبر کربن و یا چراغ های اختصاصی رانندگی در طول روز، تعداد اقدامات را هدف قرار داده شده ارائه افزایش در علم مربوط به حرکت اجسام در گازها و هوا است.
    باشید که آن را پشت بام، صحن جلو یا عقب، مسکن آینه، یا بالها، که گسترش خودرو تا 60 میلیمتر، تمام اجزاء از فیبر کربن ساخته شده و سخت در اتوکلاو تحت فشار و درجه حرارت بالا است. این فرآیند با تکنولوژی بالا به ارمغان می آورد برخی از مزایای قابل توجه است: هر دو مقادیر سرعت و فاصله ترمز و مصرف سوخت با کاهش وزن خودرو، بهبود یافته است. علاوه بر این، به تازگی طراحی شده سمت طوفان یا گرداب شدید مجموعه فول جریان هوا بین دو محور است. مشخصات بال، در ترکیب با پخش، ارائه می شود فشار بیشتر تماس با ما بر روی اکسل عقب.
    بهبود چابکی و جابه جایی است که این ارائه می شود فراهم می کند دامنه برای عملکرد افزایش یافته است. در اینجا، بیش از حد، منصوری صدق تخصص قابل توجه آن است. منصوری ارائه می دهد محور برنامه سفارشی سازی خود را با بالا بردن عملکرد قدرتمند است. این ارتقا شامل سیستم اگزوز با کارایی بالا، سیستم مدیریت موتور و فیلتر هوا ورزشی با throughflow هوا افزایش یافته است. ترکیبی از این مولفه ها منجر به قدرت حدود است. 670 PS / 493 کیلووات در 7100 دور در دقیقه (سری: 608 PS / 447 کیلو وات در 7000 دور در دقیقه). در همان زمان، حداکثر گشتاور 675 نیوتن متر تحمیل صعود به، که در محدوده 3000 تا 6500 دور در دقیقه (سری: 600 نیوتن متر در 3000 – 6500) در دسترس است. پس از اصلاح، سرعت بالای 353 کیلومتر / ساعت می باشد.
    در راستای حضور پویا با مک لارن، منصوری متناسب با دو سرنشینه با چرخ های فلزی نور قابل توجه است. ساخته شده با استفاده از فن آوری جعل، این چرخ فوق سبک و به خصوص قوی است. در محور جلو، انتخاب چرخ تایر ترکیب 9.0Jx20 اینچی با لاستیک های 245/30ZR20 اندازه است. در عقب، 11Jx21 از اینچ رینگ با 305/25ZR21 لاستیک جفت می شود.
    مرغوب ترین مواد اولیه در داخل کشور، استفاده می شود، دادن سرنشینان احساس راحتی بیشترین است. چرم داخلی منصوری، توسط استادکاران درمان است و هر دو به خصوص hardwearing و فوق العاده نرم است. فقط بی عیب و نقص پوست طبیعی در فضای داخلی نصب شده و با موضوع متضاد توسط سراجی در خانه دوخته شده است. به تازگی طراحی شده کیسه هوا ورزش فرمان، پدال آلومینیوم و فیبر کربن عناصر واقعی احساس کامل کلی بدیع در مک لارن MP4-12C است. منصوری دستیابی به همزیستی کامل از قابلیت های ورزشی و محیط لوکس است.
    منصوری طراحی و برگزاری جیامبیایچ ارائه می دهد تنها خود را در خانه لوازم جانبی تنظیم شده است. این شرکت ساخت خود را به عنوان “کامل” خودرو ارائه نمی دهد، نه معامله شرکت با چنین وسایل نقلیه.
    گالری
    مکانی DEALERwhere به buybanner.
    ثبت نام برای MEDIAto منصوری مطبوعات zonebanner

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. نوید

    ۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (51 ديدگاه)

    درباره مک لارن SLR 199
    Renovatio منصوری، قبل نهایی برای مک لارن SLR مرسدس بنز از سال 2004 مک لارن تولید شده است مرسدس بنز مک لارن SLR در Woking به شکل تقریبا ثابت است.

    منصوری متخصص در ارتقاء ورزشی اتومبیل فوق العاده و لیموزینها لوکس در حال حاضر گل جناح تندرو در سالن خودرو در سال 2008 در ژنو در یک طرح جدید ارائه شده است. نه تنها بدنه یک جراحی کشیدن صورت، موتور اصلاح شده supercharging با استفاده از فن آوری کمپرسور منصوری داده می شود. فوق سبک جعلی چرخ و داخل خودرو عالی تکمیل تجدید allround.

    طرح تازه در کیفیت سعی و آزمایش های

    در طول توسعه از ارزش بزرگ منصوری Renovatio، هر دو طرح به فرد و همچنین بهره وری مربوط به مبحی حرکت گازا و وا متصل شد. برای صرفه جویی در وزن منصوری اجزای بدن خود را از کربن درست اندام کرد.تولید بدنه خودرو نیز از این ماده بسیار سبک و انعطاف پذیر ساخته شده است.

    یکی از مولفه های کیت بدن صحن جلو در طراحی ورزشی پویا است. این کانال جریان هوا کاملا به اینتر کولر های سفارشی طراحی شده از کیت عملکرد و تضمین می اضافی کمک به خنک کننده با هوا.دامن های جدید ارتباط نوری بین الحاقات قوس چرخ جلو و عقب را تشکیل می دهند. این آرامش جریان هوا بین دو اکسل و ایجاد فضا برای رسانه ها از طرف منصوری سیستم اگزوز.صحن عقب جدید با منتشر یکپارچه طول می کشد مراقبت از downforce اضافی و لمس نهایی به خطوط ورزشی از بسته بندی شیک قرار می دهد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. نوید

    ۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (51 ديدگاه)

    درباره مرسدس بنز sls amg
    660 اسب بخار و 90 کیلوگرم وزن کمتر، تنها دو ویژگی فروش منحصر به فرد این خودرو استثنایی است که به 15 دستگاه خودرو در یک کلاس خود را محدود هستند.

    به منظور به دیدار با الزامات افزایش ماشین اسپرت زمانی که از آن می آید به نور وزن و سفتی پیچشی، تیم کورش منصوری را بهینه سازی تقریبا بدن ماشین تمام و حتی جایگزین سقف و ادم سادهلوح و زود باور، بال درب های فوق العاده، سبک طراحی، که در توسعه شد خانه.اسپویلر جلو منصوری جایگزین تولید سپر سری و علت را به آن شکل به خوبی طراحی شده، بالابر محور جلو را کاهش می دهد. ورودی های هوا بزرگتر در ارتباط با یک واحد جدید نور چراغ ارائه دو سرنشینه با ظاهر و حتی بیشتر ورزشی است. علاوه بر این، ورودی های هوا رادیاتور بزرگ عرضه با افزایش تقاضا برای هوای تازه و پس از آن کانال هوا از زیر کلاه سر گذاشتن جدید. منصوری همچنین جایگزین بال جلو و عقب با گسترده تر، به تازگی طراحی شده، سبک وزن اجزاء. این وسیعتر میشود Cormeum 66 میلی متر در محور جلو و موثر 84 میلی متر در محور عقب. دامن جانبی منصوری را به دو سرنشینه به نظر می رسد و حتی پایین تر و طولانی تر، و جلب توجه بیشتر هیجان به رینگ.عقب نیز به میزان قابل توجهی توسط مهندسین مربوط به مبحی حرکت گازا و وا منصوری دوباره طراحی شده است. پیشبند عقب رد و بدل شده است و منتشر نژاد downforce بیشتری را فراهم می کند.اسپویلر عقب با فلپ های کربنی کامل بسته کلی مربوط به مبحی حرکت گازا و وا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. نوید

    ۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (51 ديدگاه)

    درباره ی موتور سنگین و فوق کلاسیک
    طیف با کیفیت بالا از بالا پایان منصوری تولید کننده است فقط برای چهار چرخ وسیله نقلیه لوکس چشمگیر نیست.رئیس شرکت، کورش منصوری، همچنین نشان می دهد که ساخت خودرو خود را شگفت انگیز و مهارت های طراحی با یک دوچرخه جالب سفارشی.

    بهترین کربن و آلومینیوم جلا تزیین رزمناو به دنبال چشمگیر در حالی که ماسک جلو، اسپویلر اشکال، ماژول صندلی، سپر اولیه و صدا خفه کن را نیز به عنوان برنامه های کاربردی بر روی مخزن سوخت، قاب، چنگال، چرخ رینگ و airbox exlusively برای تولید شما را در ساخت استادانه در کارخانه منصوری

    هر عنصر فردی است که در کیفیت سطح عالی ساخته شده و با دقت بر روی وسیله نقلیه نصب می شود. متخصصان منصوری بهره مند شوند از چند دهه تجربه خود را در پالایش اتومبیل ورزش فوق العاده منحصر به فرد است.

    از این رو هر دوچرخه Zapico به یک شاهکار سبک نگارش مرتب و به شدت محدود می شود.
    عملکرد Zapico منصوری

    دوچرخه سفارشی قدرتمند 124 اینچ مکعب (حدود 2080 سانتی متر مکعب) موتور V2 ساخته شده توسط موتور به خوبی شناخته شده آمریکایی سازنده S & S. رانده شده این موتور دو سیلندر بزرگ ارائه کامل و 160 اسب بخار به لاستیک های فوق العاده بزرگ عقب و می تواند دوچرخه 340 کیلوگرم را از 0 تا 100 کیلومتر / ساعت فقط 3.3 ثانیه شتاب.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. نوید

    ۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (51 ديدگاه)

    درباره ی بوگاتی فوق زیبا 16.4
    با LINEA Vincerò D’ORO، منصوری سری محدود خود را برای تصفیه بوگاتی ویرون 16.4 به پایان رسید. پس از متخصص برای خودروهای لوکس منحصر به فرد مطرح در نوار برای highperformance اتومبیل ورزشی توسط یک سطح دیگر در ماه مارس 2009، منصوری در حال حاضر قرار دادن شکوه crowning در هنر پالایش. با استفاده از تغییرات هدفمند، منصوری برای اولین بار تبدیل بوگاتی ویرون را به LINEA Vincerò و سپس، با استفاده از آلیاژ ویژه طلایی رنگ، به منحصر به فرد LINEA Vincerò D’ORO.

    مقایسه با بوگاتی استاندارد، LINEA Vincerò جراحی کشیدن صورت جامع به جلو خود را دریافت کرده اید، متشکل از گلگیرهای اصلاح شده، کلاه سر گذاشتن کوتاه و صحن جلو قابل توجه است. چراغ در طول روز در حال اجرا روشنایی و تلطیف حرف “V” (پرداختن بیعت را به نام Vincerò) ساخته شده به جلویی خودرو گزیده ای خاص از طراحی جدید در حالی که به تازگی توسعه یافته دامن جانبی یک ارتباط بصری و مربوط به مبحی حرکت گازا و وا بین دو اکسل را تشکیل می دهند.

    رسانه های بزرگتر هوا در عقب و در دو طرف از ماشین اطمینان از خنک کننده موتور مطلوب و با پخش جدید، تأکید طراحی پر جنب و جوش خودرو. منصوری تولید تقریبا همه قطعات در بدن خودرو از فوق سبک، کربن highstrength و روش اتوکلاو از سخت شدن تحت فشار بالا و درجه حرارت بالا استفاده می شود در طول فرآیند تولید می کند، بهبود زیادی به کیفیت مواد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد طراحی LINEA Vincerò D’ORO پارچه کربن با موضوع مس داخلی استفاده شده توسط منصوری، شین فلزی که واقعا از طبیعت استثنایی از این ماشین خاص را به ارمغان می آورد.

    ویژگی های دیگر طلایی رنگ کامل LINEA Vincerò D’ORO، از جمله مشخص “توربین” آلیاژ چرخ طراحی، کوره قوسی برجسته تلطیف “Vincerò V”، درب دستگیره، کلاه عقب آینه و درپوش مخزن سوخت. اما این همه نیست: نازل واشر چراغ جلو را پوشش می دهد به مرزهای اطراف LED ها در طول روز در حال اجرا و ویژگی های تزئینی بر روی پشت بام همه روشن و خاموش شدن در طلا با ارزش بیش از حد است.

    طراحی منصوری و برگزاری جیامبیایچ صرفا لوازم جانبی اصلاح اختصاصی توسعه یافته ارائه می دهد تحت نام LINEA Vincerò. اتومبیل کل بازار و نیز انجام هر گونه وسایل نقلیه از جمله فروش نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. نوید

    ۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (51 ديدگاه)

    سلام
    امیدوارم از مطالب لذت برده باشید.
    ایمیل من .www.siaabbase@yahoo.com
    منتظر نظرات شما عزیزان هستم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. javad

    ۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (56 ديدگاه)

    یه عمر طول کشید تا نوشته های آقا حمید رو خوندم!!
    الان احساس پیری میکنم!!!بابا دستت درد نگرفت اینقدر نوشتی؟؟!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. javad

    ۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (56 ديدگاه)

    منظورم آقا نوید بود!! از بس چشم دوختم به صفحه دیگه مخم قاطی کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. Ghafar

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (25 ديدگاه)

    اقا یه سوال ایا کورش منصوری وانت سایپا را هم تیونیگ میکنه پدال اگه میشه ازش سوال کنید من یه ۸۲ ابی رنگ دارم که میخوام بدنه اش را برام کربن کنه 

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. دانیال

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (596 ديدگاه)

    کورش خان کارش درسته یه جایی خوندم که بوگاتی ویرون اگه 340 کیلو سبکتر بود شتاب صفر تا صدش می شد 1.6 یعنی این کار منصوری که میاد فیبر کربن رو توی ماشین استفاده می کنه برای سبکتر شدن وزنش چه تاثیر زیادی توی شتاب ماشین داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (217 ديدگاه)

      سبکتر که هست ولی نه در این حد
      ولی منصوری واسه زیبایی از فیبرکربن استفاده میکنه
      البته به مقدار خیلی خیلی زیاد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. مهزیار

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (442 ديدگاه)

    اگه علامت بنز رو بر نمیداشت قشنگتر میشد.. ابهتی داره بنز برا خودش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. aa

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (15 ديدگاه)

      درسته بنز ابهتی داره که BMWرو له میکنه اما به نظر من نبودن علامت بنز این خودرو قشنگ کرده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. بردیا

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (99 ديدگاه)

    ولی ای کاش لگو یا همون آرمش رو حذف نمی کرد چون هرچی باشه بازم بنزه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. بردیا

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (99 ديدگاه)

    آقای BMW aa دنیاست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. ابی

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (32 ديدگاه)

    این کارا فقط از یه ایرانی برمیاد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. جواد احمدی

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    کاش خودروسازای داخلی از ذوق این مرد استفاده می کردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. محمدحسین

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    زیباست ولی سادش اونم با تیونینگ AMG
    منصوری گند زده تو قیافش آخه اینقدر هم فیبر کربن به چه درد می خوره…
    تازگی ها به قیافه لامبورگینی آونتادور هم گند زده…می توننین تو سایت CARWALLS عکسشو ببینید…
    طراحی ساده و نارنجی آونتادور با رینگ مشکی خود کارخانه لامبورگینی خیلی بهتر از آونتادوری هست که منصوری […]
    ماشینهای HAMAN بهتر تیونینگ شده نه منصوری
    مثل همه ایرانیها باید یه ایرادی تو کارش باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. کوروش

    ۵ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (21 ديدگاه)

    برعکس خودروساز هامون سرمون روبلند کرده دوچرخهخ هم تیون کنه بازم الگوی منه کوروش منصوری آرش فربد نادر فقیه زاده پدرام دهکردی جمشید آرین محسن خرسندی و… اگه تو صنعت خودروی داخل به کار گرفته میشدند وضعمون این نبود اسمشون رو سرچ کنید بعد میفهمید کی هستن اینا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. محمد.............

    ۳ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (64 ديدگاه)

    دمش گرم…حالا چرا از این استادا داخل کشور استفاده نمیشه!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. حسین بیوک ایران سوار

    ۳ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    واااااااااای!!!!!
    اگزوز هاش رو نگاه کن!!!!

    چه غرشی داشته باشه این سالار!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. saber

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظرم نوید با این حوصله ای ک برای نوشتن داره باید شریک منصوری میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا