تجربه و آزمایشمرسدس بنز

اولین رانندگی با مرسدس AMG GT63 جدید، افزایش راحتی، کاهش عصیانگری!

نسل جدید AMG GT حالا به یک گرند تورر راحت و لوکس تبدیل شده که خوی تهاجمی کمتری دارد اما هنوز هم می‌تواند آن روی اسپرت خود را نشان دهد.

انتظارات از مرسدس AMG GT بالا بود. این جانشین SLS فوق‌العاده محسوب می‌شد که همسایهٔ اشتوتگارتی خود یعنی پورشه ۹۱۱ را هدف گرفته بود. ما وقار، پیشرانهٔ شگفت‌انگیز و کشش عالی این ماشین را تحسین کردیم و به همین دلیل، هنگام معرفی نسل جدید AMG GT، کمی شک و تردید داشتیم زیرا چهار صندلی و سامانهٔ چهارچرخ محرک استاندارد، حدود ۲۷۰ کیلوگرم به وزن خودرو اضافه کرده است. حال که مدتی را پشت فرمان این کوپهٔ اسپرت سنگین‌تر اما همچنان اغواکننده گذراندیم، می‌توانیم به این سؤال پاسخ دهیم. آیا AMG GT نرم‌تر و راحت‌تر شده یا بهتر از نسل قبلی خود است؟ پاسخ هیچ‌کدام است زیرا نسل جدید سوپرکار مرسدس هردو را انجام می‌دهد.

مفهوم جدید

مردان افلترباخ بر اساس تجربهٔ خریداران از نسل اول AMG GT اقدام به توسعهٔ نسل دوم کرده‌اند. هرچند برخی مثل ما تمرکز روی پرفورمنس و پویایی رانندگی را تحسین می‌کردند اما صدای بلندی از سمت خریداران می‌گفت مهندسان در این زمینه زیاده‌روی کرده‌اند. بازخورد خریداران درخواست کوپه‌ای را داشت که کاربردی‌تر و قابل‌استفاده‌تر باشد. یک ماشین اسپرت که بتوان هرروز بدون خستگی با آن رانندگی کرد. پاسخ مستقیم افلترباخ به این خواسته، نسل جدید AMG GT است که در کنار رودستر AMG SL توسعه پیدا کرده و هدف آن ارائهٔ پرفورمنس فوق‌العاده هم در جاده و هم در پیست است.

مدل جدید در ظاهر تقریباً مشابه نسل قبلی است و «گوردون واگنر» رئیس طراحی مرسدس، کاپوت کشیده، کابین متمرکز بر عقب و اوورهنگ‌های کوتاه را حفظ کرده است؛ اما GT جدید بسیار بزرگ‌تر از قبل شده است. فاصلهٔ محوری حدود ۷۵ میلی‌متر افزایش پیدا کرده، طول کلی بیش از ۱۵۰ میلی‌متر رشد داشته و عرض خودرو هم ۴۵ میلی‌متر بیشتر شده است. به لطف این رشد ابعاد، حالا خریداران می‌توانند AMG GT را به‌صورت ۲+۲ سفارش دهند اما مثل ۹۱۱، در اینجا هم صندلی‌های عقب بیشتر برای قرار دادن کوله‌پشتی مناسب خواهد بود هرچند که به گفتهٔ مرسدس می‌تواند افرادی با قد زیر ۱۵۰ سانتی‌متر را جای دهند.

سفارش این صندلی‌ها اما اضافه‌وزن ناچیزی را به همراه دارد که اصلاً از پشت فرمان احساس نخواهد شد و صرف‌نظر کردن از آن‌ها صرفاً راه بین صندوق بار و کابین را برای قرار دادن اشیاء بزرگ‌تر باز می‌کند. یکی دیگر از تغییرات بزرگ AMG GT جدید نسبت به نسل قبلی، تجهیز به سامانهٔ چهارچرخ محرک ۴Matic+ به‌صورت استاندارد است درحالی‌که نسل قبلی صرفاً به‌صورت محرک عقب ارائه می‌شد. بااین‌حال، تفاوت ناشی از این سیستم کمتر از چیزی است که انتظار می‌رفت زیرا ۴Matic+ در حالت عادی تمام نیرو را به چرخ‌های عقب ارسال می‌کند و تنها زمانی که لغزش را تشخیص دهد به چرخ‌های جلو هم نیرو خواهد داد.

این یعنی خودرو حس رانندگی دیفرانسیل عقب را حفظ خواهد کرد و در شرایط لغزنده کششی عالی را فراهم می‌کند. هزینهٔ این کارایی بیشتر اما وزنی در حدود ۱۹۵۰ کیلوگرم یا تقریباً مشابه E کلاس است. این یعنی AMG GT حدود ۳۲۰ کیلوگرم از پورشه ۹۱۱ توربو S سنگین‌تر است. البته AMG با تنظیم هوشمندانهٔ تعلیق و سیستم‌های هوشمند سعی کرد علیرغم افزایش وزن همچنان پویایی رانندگی را حفظ کند.

پیشرانه و گیربکس

با وجود این همه تغییر، پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو و گیربکس ۹ سرعتهٔ اتوماتیک کاملاً آشنا هستند. البته درحالی‌که پیشرانهٔ نسل قبلی AMG GT از سیستم روغن‌کاری کارتل خشک استفاده می‌کرد، AMG در این نسل سراغ نسخهٔ کارتل تر این موتور رفته است که با نام M177 شناخته می‌شود. این پیشرانه در GT63 حالا ۵۸۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند که با AMG GT R قبلی برابر است اما گشتاور ۸۰۰ نیوتن متری آن بسیار بیشتر بوده و با بلک سریز قبلی یکسان است. به گفتهٔ AMG، این مدل ظرف ۳.۱ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که یعنی سامانهٔ چهارچرخ محرک در هنگام لانچ اضافه‌وزن را جبران می‌کند.

سیستم تعلیق کنترل سواری فعال AMG نیز به استفادهٔ بهینه از قدرت کمک می‌کند. در این سیستم، بجای آنتی‌رول بارهای سنتی، گوشه‌های خودرو به‌صورت هیدرولیکی به هم متصل شده‌اند که بی‌شباهت به مک‌لارن نیست. از این طریق، مهندسان می‌توانند بادی‌رول را بدون سفت کردن بیش‌ازحد سواری مهار کنند. علاوه بر این، سیستم فرمان گیری چرخ‌های عقب هم حالا به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود. تمام این تکنولوژی‌ها را می‌توان از طریق چرخاندن یک کنترل دوار روی غربیلک فرمان تنظیم کرد.

رانندگی

با خروج از خیابان‌های باریک، بلافاصله تحت تأثیر متانت این ماشین قرار گرفتیم. AMG GT در نرم‌ترین تنظیمات خود رفتاری شبیه آرامش و سکوت E کلاس نشان می‌دهد تا زمزمهٔ لاستیک و سواری سفتی که در پورشه ۹۱۱ می‌بینیم. این ماشین کاملاً بر نیمهٔ دوم نام خود تکیه زده و مثل یک گرند تورر رفتار می‌کند و حالت رانندگی راحت امکان پیمودن کیلومترها را بدون خستگی فراهم خواهد کرد. همچنین AMG GT بسیار راحت‌تر از همتای روباز خود است زیرا SL حتی در حالت راحت هم بسیار سفت بود. البته بخشی از این موضوع به خاطر برخورداری از سقف ثابت است.

سیستم تعلیق بدون آنتی‌رول بار سنتی انتظارات ذهنی شما را زیر سؤال خواهد برد و جلوی تکان خوردن بدنه را خواهد گرفت اما فرمان کمی سنگین است و بازخورد زیادی ارائه نمی‌کند. GT جدید از لحاظ رفتار هندلینگ بیشترین فاصله را با نسل قبلی نشان می‌دهد. هرچند هنگام رانندگی با نسل قبلی اعتمادبه‌نفس فوق‌العاده‌ای داشتیم اما هنوز هم نفس‌نفس می‌زدیم ولی مدل جدید هدف متفاوتی دارد. وقتی رانندهٔ AMG GT پس از رانندگی سریع برای نوشیدن قهوه توقف می‌کند نباید عرق کرده و خسته باشد.

پیشرانهٔ V8 توئین توربوی AMG موتوری است که ما عاشق آن هستیم. مستقیم‌ترین پاسخ پدال گاز را در حالت‌های مسابقه و اسپرت شاهد هستیم و حالت اسپرت پلاس برای پدال گاز تهاجمی و زمانی خواهد بود که می‌خواهید شخیصت اصلی خودرو را داشته باشید. ویژگی مثبت اینکه حتی در حالت‌های مسابقه و اسپرت پلاس هم می‌توان تنظیم صدای بلندتر اگزوز را غیرفعال کرد. بیشتر رانندگی ما در حالت استاندارد بود که غرغر خفیفی از موتور به گوشی می‌رسید و برای لذت بردن بدون جلب‌توجه مناسب بود.

جمع‌بندی

AMG GT جدید سال آینده راهی بازار ایالات‌متحده خواهد شد و قیمتی کمتر از SL خواهد داشت. این یعنی GT63 زیر ۱۸۰ هزار دلار قیمت دارد. همان‌طور که گفته شد، این ماشین به‌طور چشمگیری متفاوت از قبل است. AMG به هدف خود برای ساخت خودرویی با قابلیت استفادهٔ روزانه و سفرهای جاده‌ای طولانی با خستگی کمتر نسبت به رقبا رسیده است و اگر این سفر در مسیرهای پیچ‌درپیچ باشد، همچنان آن روی اسپرت خود را نشان خواهد داد حتی با اینکه هنگام رانندگی متوجه شدیم که این AMG GT در عبور از پیچ‌های سرعت بالا عملکرد بهتری دارد. این دیگر یک ماشین اسپرت وحشی نیست که بخواهد پورشه را در بازی خودش شکست دهد. خریدارانی که بیشتر به هیجان رانندگی اهمیت می‌دهند شاید GT R قبلی را بهتر بدانند اما GT63 یک گرند تورر باشکوه، لوکس و دلپذیر است که جذابیت خاص خود را دارد.

مشخصات فنی

Mercedes AMG GT63 2024

پیشرانه ۴.۰ لیتری V8 توئین توربو
قدرت ۵۸۵ اسب بخار
گشتاور ۸۰۰ نیوتن متر
گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ
فاصلهٔ محوری ۲,۷۰۰ میلی‌متر
طول ۴,۷۲۷ میلی‌متر
عرض ۱,۹۸۴ میلی‌متر
ارتفاع ۱,۳۵۴ میلی‌متر
وزن خالص ۱۹۵۰ کیلوگرم
ظرفیت سرنشین ۲+۲ نفر
شتاب صفر تا ۹۶ ۳.۱ ثانیه
مصرف سوخت ۱۳.۸ لیتر ترکیبی
قیمت حدود ۱۸۰ هزار دلار

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۷ رای
منبع
MotorTrend

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۱ دیدگاه‌ها

  1. Arshia m3csl

    ۲۷ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (1031 ديدگاه)

    با وجود sl وجود amg gt دیگه معنا نمیده اینقدر شباهت دارن از نظر طراحی و قدرت موتوری sl و amg gt که amg gt رو باید نسخه کوپه sl دونست کاش amg gt رو به اسم sl کوپه عرضه میکردن سنگین تر بود اصلا شباهتی به amg gt نداره

    موافقم 39
    مخالفم 8
    1. net

      ۲۷ آبان ۱۴۰۲
      سوابق: (3145 ديدگاه)

      بی ام و سری ۸ رو نگاه کنید و این ماشین بنز هم نگاه کنید ببینید به عنوان سوپر اسپرت ماشین بی ام و سری ۸ طراحی داخلی و طراحی بیرونی خیلی زیباتری داره نسبت به این بنز

      موافقم 39
      مخالفم 88
      1. net

        ۲۷ آبان ۱۴۰۲
        سوابق: (3145 ديدگاه)

        ویرایش

        به عنوان اسپرت کوپه

        موافقم 8
        مخالفم 17
      2. a

        ۴ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (47 ديدگاه)

        از نظر طراحی داخلی بنز خیلی بهتره

        موافقم 1
        مخالفم 0
    2. Racing

      ۲۷ آبان ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      بهتر بود مدل SL وظیفه گرند تورر بودن رو بر عهده بگیره و مدل amg فقط متمرکز شه رو پرفورمنس .
      اما این الان خیلی بلاتکلیفه . ترکیب صندلی ۲ + ۲ هم که اصلا کارامد نیست و فقط وزن برده بالا . رقابتش از لحاظ پرفورمنس هم با ۹۱۱ هم کلا کنکله . ۹۱۱ حداقل دو سر و گردن تو پرفورمنس ازین بهتره . نه میشه با خیال راحت گفت گرندتورره نه میشه گفت یه سوپر اسپورت با پرفورمنس واقعی . با یه دست دو تا هندونه نمیشه بلند کرد آقای ستاره ی سه پر .

      موافقم 32
      مخالفم 4
      1. ALI.S

        ۲۷ آبان ۱۴۰۲
        سوابق: (218 ديدگاه)

        قصد مرسدس هم دیگه رقابت با پورشه نیست.
        هدف رو کارایی روزانه قرار داده نه یک اسپرت تهاجمی.
        ..«نسل جدید AMG GT حالا به یک گرند تورر راحت و لوکس تبدیل شده که خوی تهاجمی کمتری دارد»..

        موافقم 12
        مخالفم 7
      2. علی

        ۲۸ آبان ۱۴۰۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        ببخشید شما این ماشین را داری یا ۹۱۱را یا با کدمشون رانندگی کردی

        موافقم 1
        مخالفم 8
    3. Shirko

      ۲۷ آبان ۱۴۰۲
      سوابق: (256 ديدگاه)

      زیباترین ماشینی که دیدم ، ولی ای کاش کاپوت جلوش رو مثل sls و slr و amg gt دراز و کشیده طراحی می کردن که گند زدن به نماد مرسدس !!!!

      موافقم 19
      مخالفم 4
      1. Mercedes-Benz

        ۵ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (47 ديدگاه)

        کاپوت هنوزم کشیده هست ولی کابین و صندوقش خیلی بزرگ شدن البته ماشین از نظر نمای عقب خیلی بهتر شده

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. net

      ۲۷ آبان ۱۴۰۲
      سوابق: (3145 ديدگاه)

      بنز اومده چراغ جلو و جلوپنجره این ماشین رو شبیه چراغ باریک جلو زیبا و جلوپنجره زیبا بی ام و سری ۸ کنه ولی خراب کرده

      موافقم 8
      مخالفم 25
    5. Mehdi TuRbO

      ۲۸ آبان ۱۴۰۲
      سوابق: (1989 ديدگاه)

      کابین کاملا بی روح و مسخره و دیجیتالی برای بنز مخصوصا تو این نسخه کوپه و اسپورت بنز حداقل تو این مدل دیگه نباید از این طراحی استفاده میکرد به خاطرع سگمنتی که باید پر از هیجان اسپورت باشه
      این بنز با این کابین بدرد نمیخوره،حیف اون بنزای فوق العاده نسل های قبل با اون کابین های فوق العاده اصیل
      بنز دیگه به درد نمیخوره
      امیدوارم به پورش و ائودی سرایت نکنه،به کادیلاک که سرایت کرده همه مدلا شاسی بلندا سدانا از لحاظ طرتحی بیرونی چراغ و کابین دارن یه شکل میشن
      امیدوارم ائودی و پورش جیپ و لینکلن فورد و شورولت … وارد این بازی مسخره بنز بی ام و تسلا کادیلاک … نشن

      موافقم 6
      مخالفم 18
    6. JDM_Japan

      ۲۸ آبان ۱۴۰۲
      سوابق: (167 ديدگاه)

      چرا طراحی های بنز و حالا بیمر هر چه رو به جلو میریم فاجعه بار تر میشن
      اتفاقا همین چند وقت پیش بود فکر میکردم که فقط دو تا محصول توی سبد بنز هست که ازشون خوشم میاد اولی که جی کلاس بود دومی همین amg gt بود که چه میکنه این بنز با ما و دیگه باید بگم فقط g class مونده برام از کل مرسدس ها

      موافقم 4
      مخالفم 6
    7. JDM_Japan

      ۲۸ آبان ۱۴۰۲
      سوابق: (167 ديدگاه)

      قطعا بین این و amg slبی شک دومی رو بر میدارم چون قطعا از این زیباتره

      موافقم 3
      مخالفم 1
    8. کیانوش

      ۲۹ آبان ۱۴۰۲
      سوابق: (788 ديدگاه)

      واقعا اشتباه کرد مرسدس کاش همون نسل قبلی رو شیش سال دیگهتولید میکرد به جای این ماشین بدی نیست اما خب چرا باید یک خودر اینقدر نسبتبه نسل قبلیش تفاوت داشته باشه تو حس و حال رانندگی و هدف ساخت این تو راحتی انگار از خود اس ال هم راحت تره هم اسم اس ال رو خراب کرد مرسدس هم جی تی رو گند زد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Mr. gt c

    ۲۷ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (336 ديدگاه)

    در کل عالیه ولی جا داشت نمای جلو رو کمی خشن تر طراحی میکردن تا با شخصیت ماشین تطبیق بیشتری داشته باشه

    موافقم 32
    مخالفم 2
    1. JDM_Japan

      ۲۸ آبان ۱۴۰۲
      سوابق: (167 ديدگاه)

      در کل کجاش عالیه پشتش فوق العاده بد طراحی شده ولی می دونم مطابق زبان جدید طراحی مرسدسه ولی کلا از پایه این زبان طراحی جدید رو دوست ندارم

      موافقم 3
      مخالفم 8
    2. JDM_Japan

      ۲۸ آبان ۱۴۰۲
      سوابق: (167 ديدگاه)

      در کل طراحی این خودرو رو مثل روئلتوی لامبورگینی پسرفت می دونم

      موافقم 3
      مخالفم 1
  3. Amirreza.M

    ۲۷ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (276 ديدگاه)

    مرسدس فوق العاده‌س فقط اگه الکتریکی هاش رو با طراحی معقول بده بیرون عالی میشه

    موافقم 18
    مخالفم 1
    1. 13

      ۲۸ آبان ۱۴۰۲
      سوابق: (55 ديدگاه)

      سلام آقای امیر رضا ، شما اهل کجا هستید ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Dark Knight

    ۲۷ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (461 ديدگاه)

    باید منتظر نسخه gt63 e performance coupe با ۸۵۰ تا ۹۰۰ اسب بخار قدرت باشیم

    موافقم 11
    مخالفم 0
  5. محمد

    ۲۷ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (599 ديدگاه)

    به به😍
    عشق من 4door

    موافقم 8
    مخالفم 3
  6. sinasvj

    ۲۷ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (259 ديدگاه)

    ماشین گرند تور عالیه بنظرم حتی میشه گفت در حد 911 ولی متاسفانه جلوش انگار داره ادای z4 اتاق g29 رو درمیاره

    موافقم 11
    مخالفم 2
  7. POUYAN

    ۲۷ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (174 ديدگاه)

    نویسنده اینقدر به نیمه پر لیوان توجه کرد که خودش خسته شد.

    موافقم 17
    مخالفم 1
  8. .Amir.

    ۲۷ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (63 ديدگاه)

    از اون حالت سوپر اسپرتیش خارج شده دیگه شبیه یه ماشین اسپرت معمولی شده
    در کل هیجان نداره

    موافقم 15
    مخالفم 11
    1. net

      ۲۷ آبان ۱۴۰۲
      سوابق: (3145 ديدگاه)

      این ماشین بنز در دسته اسپرت کوپه هست و سوپر اسپرت نیست

      موافقم 14
      مخالفم 1
      1. .Amir.

        ۲۸ آبان ۱۴۰۲
        سوابق: (63 ديدگاه)

        درسته بنز gt یک کوپه اسپرت هست ولی توی هم رده ها و هم قیمت هاش طراحی خیلی بهتری داشت‌.
        واقعا طراحیش شبیه سوپر اسپرت ها بود ولی شتابش ادم رو نا امید می کرد.
        من یدونش رو توی تهران دیدم وقتی بچه بودم و از اون روز هنوز تو فکرشم.

        موافقم 2
        مخالفم 4
  9. parhamiof

    ۲۷ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (696 ديدگاه)

    جلوش شبیه مازراتی شده!

    موافقم 4
    مخالفم 12
  10. علی یوسفی

    ۲۷ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (245 ديدگاه)

    بنام پروردگار و سلام به دوستان و عزیزان سایت بنظرم amg gt نمونه یک خودروی متناسب و زیبا و شکیل و با عملکرد عالی از شرکتیه که اول می اندیشه بعد میسازه این طراحی خارجی و داخلی بعد از گذشت چند سال اصلا آدمو دلزده نمیکنه مشابه با سبک طراحی کوروت و وایپر هم هست که کاملا نماد یک خودروی سوپر اسپورته.

    موافقم 4
    مخالفم 4
  11. 𝐀𝐥𝐢

    ۲۷ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (1041 ديدگاه)

    بهتر چراغ های جلو قشنگتر می‌بود آدمو یا z4 میندازه

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. net

      ۲۷ آبان ۱۴۰۲
      سوابق: (3145 ديدگاه)

      چراغ جلو و جلوپنجره رو اومده شبیه بی ام و سری ۸ کنه ولی خراب کرده

      موافقم 6
      مخالفم 7
  12. رامتین

    ۲۷ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (3062 ديدگاه)

    خودروی نسبتا خوبیه ولی نسل قبلش در نمای جلو پنجره بهتر بود. ضمنا وقتی SL هست میشد روی اون کار کرد. بنظرم نیازی به تولید این خودرو نبود. در نهایت در برابر 911 حرفی برای گفتن نداره. نمای جانبی 911 را میبینی مسحورکننده هست. این کاملا عادیه.

    موافقم 4
    مخالفم 2
  13. Amirmohammad

    ۲۷ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (465 ديدگاه)

    شاهکاره

    موافقم 1
    مخالفم 3
  14. shetab-car

    ۲۷ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (166 ديدگاه)

    از بغل خیلی شبیه 911 است با این اوصاف معتقدم نسل قبلی هویت داشت

    موافقم 2
    مخالفم 2
    1. JDM_Japan

      ۲۸ آبان ۱۴۰۲
      سوابق: (167 ديدگاه)

      بیشتر شبیه پانامرا شده از بغل

      موافقم 1
      مخالفم 0
  15. S

    ۲۸ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (182 ديدگاه)

    شتاب 2.9 زده چرا نوشتین 3.1؟ تو همین تست من کلیپش دیدم شتاب 2.9 ثبت کرد اینو اصلاح کنین خواهشا. این ماشین فوق العادس این که 2.9 میزنه نسخه پرفورمنسش میخواد پوز هرچی ماشینه به خاک بماله بره

    موافقم 3
    مخالفم 5
  16. S

    ۲۸ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (182 ديدگاه)

    برید تو پیج اینستا این آقا نگاه کنین شتاب 2.9 ثبت کرده این پیجش هست rokenr

    موافقم 4
    مخالفم 3
  17. مهدی

    ۲۸ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (21 ديدگاه)

    AMG GT 4DOOR بود دیگه،چه لزومی داشت اینو بیشتر به رانندگی روزانه و روتین نزدیک کرد،برای گرند تورر بودن هم واقعا نمونه چهاردر در کمال آسایش و راحتی داشت وظیفه اش رو انجام میداد،خراب نکن دیگه آقای مرسدس
    جون مادرت به CLS و جی تی چهار در دست نزن دیگه

    موافقم 1
    مخالفم 3
  18. بهنام

    ۲۸ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (831 ديدگاه)

    بنز وارد بحران طراحی چراغ جلو شده . مدلهای برقی همشون چراغ هایی زشت با خطوطی بی‌هدف دارن . این مدل هم چراغ جلو نسبت به بقیه ی اجزای ماشین بسیار زشت و ناهمگونه. حتی اس کلاس هم چراغ جلویی بحث برانگیز و نه در شأن کلاس و اجدادش داره .

    موافقم 3
    مخالفم 2
  19. مهردادکمال

    ۲۸ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (1840 ديدگاه)

    مرسدس حرکت هوشمندانه ای کرد و محصول لوکس و بزرگتر و نرمتزی معرفی کرد چون قبلا بایست با یه گردن کلفت (۹۱۱)رقابت میکرد!!! محصول میدان داری که نیاز به توضیح نداره و اما الان بیشتر برای رقابت با استون مارتین ساخته شده.

    موافقم 3
    مخالفم 0
  20. german cars

    ۳ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (47 ديدگاه)

    از نظر طراحی از نسخه های قدیدمی ترش مخصوصا عقبش خیلی بهتر شده

    موافقم 1
    مخالفم 0
  21. JaMsHiD

    ۹ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (1034 ديدگاه)

    این یه بنزه ، بنز
    قرار نیست با خودرو هایی مثل ۹۱۱ رقابت کنه
    تو باید داخلش جنتلمن بودن و راحت بودن رو حس کنی
    اگه محصول اسپرت میخوای ، بهتره راهتو کج کنی بری نمایندگی آلفا رومئو و ب ام و

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا