بوگاتی

بوگاتی شیرون با صفرتاصد باورنکردنی 2 ثانیه‌ای

طبق گزارش مجله انگلیسی CAR، جایگزین بوگاتی ویرون تنها در ۲ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

Bugatti Chiron test mule spotted cruising on the Nurburgring
Bugatti Chiron test mule spotted cruising on the Nurburgring
این گزارش نشان می‌دهد که بوگاتی خودرویی به نام شیرون را جانشین ویرون می‌کند. اگرچه از طرفی مهندسان موتور این خودرو را ۱۴ سیلندر در نظر گرفته‌اند اما این خودرو از موتوری ۸ لیتری و ۱۶ سیلندر با آرایشی W شکل بهره خواهد برد. این ابرخودرو با قدرتی بیش از ۱۴۷۸ اسب بخار و عملکردی استثنایی حتی تعدادی از خودروهای فرمول یک را نیز به سخره می‌گیرد.

bugatti veyron successor spy shots
bugatti veyron successor spy shots
به نظر می‌رسد که گشتاور این خودرو مثل مدل سوپراسپرت ویرون روی ۱۵۰۰ نیوتن متر باقی بماند. البته این دو خودرو قرار نیست شبیه هم باشند به طوری که ادعا شده ۹۲ درصد از قطعات شیرون، جدید یا تغییر یافته هستند. همچنین ادعا شده که موتور این خودرو با تزریقی مستقیم به همراه توربویی الکتریکی ارائه خواهد شد که با در نظر گرفتن ویژگی غیرفعال کردن سیلندرها، این خودرو در کارهای روزانه کاربردی‌تر خواهد بود.

bugatti veyron successor spy shots
bugatti veyron successor spy shots
از لحاظ عملکرد، شیرون نیم ثانیه زودتر از بوگاتی ویرون SS و تنها در ۲ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و نهایت سرعت از ۴۱۵ کیلومتر بر ساعت به ۴۶۳ کیلومتر بر ساعت افزایش یافته است که شیرون با این سرعت هیچ رقیبی در کنار خود نمی‌بیند.

bugatti veyron successor spy shots
bugatti veyron successor spy shots
بوگاتی ویرون SS یا سوپراسپرت با مصرف ۲۳.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر همیشه تشنه به نظر می‌رسد. بوگاتی برای کم کردن عطش خودروهایش، قصد دارد با تغییراتی مصرف ترکیبی شیرون را به ۲۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر برساند.
بوگاتی در اصل قرار بود که شیرون جدید را امسال رونمایی کند اما فردیناند پیچ رئیس فولکس واگن بیان کرد که ساخت این خودرو به زمان بیشتری نیاز دارد و باید تا سال ۲۰۱۶ منتظر آن بمانیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهدی نیک سیرت

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی، نویسنده و مترجم اخبار و مطالب دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۷۲ دیدگاه‌ها

  1. myekta

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من گاهی نظر نمیدم این بارم فقط اینو مینویسم
    سکوت کرده و سرها را پایین می اندازیم
    شتاب متوسط اولیش تقریبا 2g هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      ببخشید که اینجا کامنت میذارم .
      میتوانید دست آوردهای بوگاتی رو مشاهده کنید .

      http://www.persiankhodro.com/show_news/45471/%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%84%D8%A7%DB%8C-3-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C!+%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ASTON MARTin

        ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (1346 ديدگاه)

        اگه دیزاینش تغییره اساسی نکنه بگاتی رسما این پرچم داریه چند ساله رو از کف میده

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ace

          ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          اصلا از کف نداده و نمیده.

          موافقم 0
          مخالفم 1
    2. محمد

      ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (33 ديدگاه)

      منتظر تیونینگ فوق العاده منصوری برای این مدل هستیم!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. میثم

      ۱۹ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (70 ديدگاه)

      واااااااای اگه مصرف سوختش به 20 لیتر برسه تازه میرسه به پژو پارس من !!
      من با 70 لیتر بنزین با پژو پارس مدل 93 و 30 هزار کیلومتر کارکرد فقط و فقط 350 کیلومتر در شهر رانندگی کردم و خیلی هم خوشحالم :ا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Mohsen610

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (41 ديدگاه)

    با سلام وتشکر نگاه اینا چه میسازن ماشین من با بهترین شرایط نگهداری اب روغن قاطی میکنه …خودرویی که از سال2005تا سال2014 رکوردار سرعت جهان بود این میگن تکنولوژی فراتر از زمان …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Carroll Shelby

      ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (86 ديدگاه)

      تو عکس دوم فرمونش خیلی زشت شده مثل قبلیه باحال نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. دکتر داریوش

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (86 ديدگاه)

    چه کاریه! یه موتور جت بزارن پشتش کلک کار و بکنن
    نمی دونم اخه یه ماشین خیابونی با این شتاب،به غیر از فخر فروشی برای قابلیتهاش واقعا” به درد بخور که هیچ، به کار میاد!!! مثلا” یه دفعه هوس کنی با این شتاب برونی!! والله همون موستانگشو نمیشه جمع کرد!اخه واقعا”این همه زحمت برای کارایی و لذت هست!!!!
    فقط صدا اگزوزش رو میشه تو شهر دراورد! خطرناکه بابا….
    بزارنش برا فرمول یک

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amir

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (21 ديدگاه)

      این ها رو میسازن که با علم و اطلاعات دقیق تر بتونن وسیله کار آمد تولید کنن ،مثلا همین موتور هایی که الان تو ایران رو بورس اومده ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ و حدودا ۳۰ سال قبل روی ماشین های مسابقه ای بود یا سیستم های ترمز و …

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سجاد013

      ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (33 ديدگاه)

      این جوری گفتی یاد کسایی افتادم که تو پیج پریوش اکبر زاده ازین چیزا بارش کرده بودن. جدیدا تیکه پسرا به دخترای.. شده .. نکن تصادف میکنی میمیرا

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. عطا

      ۱۴ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (186 ديدگاه)

      داش اینارو واسه جهان سومی هایی امثال ما نساختن که !

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. شایان

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    زنده باد فولکس واگن امپراطور اتومبیل سازان دنیا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احسان(احسان سابق)

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (2872 ديدگاه)

      میفهمی چی داری میگی؟ شرکت وولکس واگن فقط مالک بوگاتی هست و تکنولوژی ساخت ماشین های این شرکت در انحصار خودشه نه شرکت دیگه.وولکس فقط سرمایه گذاره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. amir

        ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (255 ديدگاه)

        مستند بوگاتی رو نشان میداد موتور رو فولکس واگن میسازه نه بوگاتی

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. آرش

        ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (2 ديدگاه)

        بیشتر تکنولوژیهای بکار رفته تو بوگاتی ماله شرکت فولکس واگنه مخصوصا اون موتور w16 وگرنه قبل از تملک شرکت بوگاتی توسط فولکس واگن این شرکت فقط یه اسم با تاریخی درخشان بود

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. fluid

        ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (505 ديدگاه)

        عزیزم بوگاتی با فولکس داستانشون با شرکتای زیر مجموعه ای دیگه فرق داره
        بوگاتی واقا با تکنولوژِی خود شرکت فولکس ساخته میشه همین الانم کلی روش ضرر میکنه چون خیلی خرج تکنولوژیش میکنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .
        اقا احسان برو مطلب غول های 16 سیلندر رو بخون .
        مدیر عامل فولکس تصمیم گرفت که برای نشان دادن قدرت فولکس یک موتور 18 سیلندر طراحی کنند .
        اینکارم کردند اما نهایت مجبور شئدن که 16 سیلندر تولاید کنند .
        اول قرار بود بره روی یکی از مدل های ائودی .
        بعد قرار شد بره روی یک مدل بنتلی .
        اخرش هم رفت روی همین بوگاتی . شما به من بگو بوگاتی قبل از اینکه توسط فولکس خریداری بشه چه محصولی داد بیرون ؟؟؟ چه محصولی داشت .
        فولکس فقط امتیاز و برندش رو خرید . موتور 18 سیلندر توسط متخصصان خود فولکسه . میتونید تحقیق کنید .
        بعدشم معیار و آیتم هایی که برای تولید این ماشی در نظر گرفته شد ، با دیگر سوپر اسپورتها فرق داشت .
        مصرف بنزین اصلا مهم نبود . و خیلی چیزهای دیگه .
        فولکس میخواست یکی از بزرگترین موتورهای دنیارو روی یک ماشین نصب کنه تا شتاب بالا و حداکثر سرعت بالایی داشته باشه .
        خداییش هم موفق بوده . نمیدونم چرا این بوگاتی خار شده تو چشم شماها ؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. کافر مقدس

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    خیلی از کمپانی ها میخواستن خودرویی با این قیمت بسازن زود تر از بوگاتی به این ارقام میرسیدن اما قیمت رو فدای حماقت نکردن.

    100یی 20تایی که ذکر شده معلوم نی در چه محدوده سرعتی ست! نیست که هرچی اسپیدش بیشتر میشه مصرفش هم بیشتر!

    در ضمن این منبع فیلمی تست چیزی منشتر نکرده ؟ همین گفته 2ثانیه و 415 الی 463 تا و سلام؟

    از نوربرگ رینگ هم فقط و فقط همین یدونه عکس ازش هست!
    https://www.google.com/search?q=Bugatti+Chiron+test+mule+spotted+cruising+on+the+Nurburgring&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=5LI8VZSkIIPjUbP0gPgM&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1920&bih=1017

    من که مشکوکم! Bookmark کن ببین کی گفتم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mclaren

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (1125 ديدگاه)

      باهات موافقم خودرویی که توی پیست حرفی واسه گفتن نداره حتی 458 هم میتونه رکورد بهتری بزنه چه علم و تکنولوژی خاصی واسش پیاده شده؟؟؟مگه همه چیز تاپ اسپیده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

        ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        مگه همه چی پیسته؟
        عزیزم هر ماشین برای هدفی ساخته شده
        نباید هم با هم قاطی بشن
        لافراری یا p1 یا ۹۱۸ یه هدف دارن
        اگرا و ویرون یه هدف دارن
        F12 و اونتادور یه هدف دارن
        AMG-GT و ۹۱۱ و کوروت هم یه هدف دارن
        هر ماشینی کاربری خاصی داره که باید برای اون سنجیده بشه
        بعدشم گروه فولکس واگن ماشینای دیگه ای هم مثل لامبورگینی هوراکان و اونتادور و AUDI R8 و پورشه کیمن و ۹۱۱ و ۹۱۸ و بنتلی کانتینانتال و … رو در سبد محصولاتش داره
        دستش که بسته نیست
        فلج هم که نیست
        پولم که الی ما شا الله…………
        حالا فقط بوگاتی این وسط مشکله؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. Cosworth

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (29 ديدگاه)

    کاش به جای اینکه مردم ما اینقدر به فکر 0 تا 100 بودن بیشتر به 0 تا 200 و 200 تا 300 و 0 تا 300 و … توجه میکردن!

    دوستان 0 تا 100 اصلا معیار مناسبی برای سنجش تواناییهای یک سوپر اسپرت که بالای 1000 اسب قدرت داره نیست!!

    برای این ماشین باید به تایم های 0 تا 300 یا 100 تا 200 و این قبیل تایمها توجه کنید.

    خیلی از ماشینها تایم 0 تا 100 خوبی دارند ولی 100 تا 200 و 200 تا 300 افتضاحی دارن! مثال نمیزنم چون متعصب تو ایران زیاد داریم ناموسی میشن زود!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فریا

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (684 ديدگاه)

      احسنت . به نکته ی خیلی خوبی اشاره کردین .
      یکم من وقتتونو بگیرمو و آخرشم خودتون در مورد این آمار و ارقام قضاوت کنید .
      یه مقایسه ی عددی بین هنسی ونوم GT 2012 ( که با + مشخص می کنم ) و بوگاتی ویرون SS 2014 ( با * مشخص می کنم ) .
      __________
      0-100 کیلومتر :
      + 2.7 . * 2.5
      __________
      1/4 مایل :
      + 9.92 با سرعت 163 مایل . * 9.9 با سرعت 146 مایل
      __________
      0-300 کیلومتر :
      + 13.69 ( رکورد گینس ) . * 16.7 برای مدل ساده و 14.6 برای SS
      __________
      0-200 مایل : + 14.5 (رکورد هایپرکار جهانی ) . * 22.2 ( تفاوت فاحش !! )
      __________
      تاپ سپید :
      +435.5 km/h (بدون تایید گینس ) * 431 ( با تایید گینس )
      __________
      انجین
      + 7.0 لیتری با 2 توربو و 1 اینترکولر * 8.0 لیتری با 4 توربو و 2 اینترکولر ( تفاوت فاحش )
      قدرت :
      +1244 *1183
      __________
      حداکثر قدرت در دور موتور (round per minute):
      + 6600 * 6400 (تفاوت ناچیز )
      __________
      گیرباکس
      + 7 دنده دستی * 7 دنده اتومات Dual Clutch
      __________
      تفاوت قیمت هم فدای سرتون .

      – اعداد از fastestlaps و WikiPedia و hennesseyperformance استخراج شدن

      بی دلیل نیست از هنــسی طرفداری می کنم . حالا هی لوتوس لوتوس کنید :D

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود . فریا جان وزنو ننوشتی ؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .
        چرا بعضیا میان میگن تو پست حرفی برای گفتن نداره ؟؟؟
        اونهایی که میگن چندبار با فراری در سال میتونن برن پیست ؟؟؟
        چقدر ار خصوصیات فراری و یا حالا هر ماشین دیگری میتونند استفاده کنند ؟؟؟
        ایا از تمام هندلینگش استفاده میکنند ؟؟؟
        ایا برای مصرف روزانه میتوانند مثل بوگاتی مورد مصرف قرار بگیرند ؟؟؟
        بوگاتی کی ادعای هندلینگ کرده ؟؟؟
        اون فقط ادعای شتاب و حداکثر سرعت داره .
        با بوگاتی میتونی با سرعت بالا بری . رنگ امیزی رو داری مه هیچ ماشینی نداره . مواد داخلش که هیچ رقیبی براش نیست .
        هر نمونش بر اساس یک مشخصه هستش .
        بوگاتی برای افراد خاصه . هیچ وقت هم نگفته با فراری تو هندلینگ کل میندازه و یا ….
        مثلا فولکس نمیتوانست موتور ضعیف تر بذاره روش ؟؟؟
        بوگاتی فلسفش فرق میکنه .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. حسین

          ۸ آبان ۱۳۹۴
          سوابق: (2 ديدگاه)

          آفرین. بچه ها واقعا دقت کنین…. هر ماشینی با یه منظور خاصی ساخته میشه و هدف بوگاتی شتاب 0تا100 و حداکثر سرعت بوده و تمام. قرار نیست که هر کس از راه میرسه یه ملاک واسه خودش تعیین کنه و بگه ماشین مورد علاقه من از فلان نظر (مثلا پیست یا 0تا300 یا قیمت و…) از بوگاتی بهتره!!! اگر اینطور بود که منم میگفتم ملاک من قیمته و چون پراید از بوگاتی ارزونتره پس پراید من بهتره و سالاره….. بوگاتی یعنی 0تا100 و تاپ اسپید… هرکس ادعا میکنه که میتونه بهتر از این تولید کنه پس مرد باشه و تولید کنه. ماهم براش کف میزنیم. یاااا علی برادر

          موافقم 0
          مخالفم 0
  7. مجتبی

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    همه چی عالیه ولی باز همون طراحی داخلی با خارجیو میخوان به کار ببرن؟!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسين

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      درود. طراحیش حتما شبیه به ویرون میمونه اما اون چیزی که توی عکسها دیده میشه نیست. در واقع ماشین رو در مراحل اولیه تست روی اتاق نسل قبلش میذارن. مثلا ب ام و سری 7 جدید در اوایل تستهای خیابانیش از قطعات بدنه نسل فعلیش اسفاده میکرد، یا مازراتی لوانته (شاسی بلند) هنوز برای تست از قطعات یک بدنه سدان استفاده میکنه (که اینقدر هم دوستان بهش انتقاد کردن)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حسين

        ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (1364 ديدگاه)

        البته من پیش گویی نمیکنما، شایدم تغییراتش خیلی جزئی باشه. مثل گوشی های اپل که نسلهای مختلفشون از نظر ظاهری خیلی به هم شبیه هستن.

        در مورد ماشین اول اینجوری تست میشه بعد نمونه پیش تولیدش تست میشه و بعد هم نمونه نهایی
        ارادت

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. پوری پوریا!

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (322 ديدگاه)

    درود
    بوگاتی رو دوس دارم…!
    غول کش پیری که سالهاست هیچکی حریفش نیست!
    الانم اگه شیرون بیاد واقعا دوباره همه سر ها به طرف بوگاتی بر میکرده و باز کل همه رو میخوابونه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Yasin

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (10 ديدگاه)

    خیلی باحاله

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Behzad

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    بی صبرانه منتظرمش.فقط بوگاتی.البته نباید کوئنیگ زگ regera رو از یاد برد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      ممنون از آقای نیک سیرت

      من به شخصه بوگاتی رو تحسین میکنم، ساخت یه همچین موتور و بدنه ای خیلی کار میبره

      ولـــــــــــــــــــی…

      به مهندسی بیشتر پایبندم، ینی به قول دوستمون کوئنیگزگ رگرا کجا این کجا

      یه خودرو با توان الکتریکی بتونه 0 تا 400 کیلومتر رو زیر 20 ثانیه طی کنه واقعاً مهندسی فوق پیشرفته میخواد

      ولی بوگاتی با 16 سیلندر و 8000 سی‌سی حجم و 4 تا توربو شارژر و …. تونسته به این اعداد و ارقام برسه

      نمیگم کم کاریه، ولی دیگه در مقابل غول های تکنولوژی چون فراری لافراری، پورشه 918، مکلارن P1 و کونیگزگ رگرا، آگرا وان و …. میتونم بگم دیگه کار شاقی نکرده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. mohammad

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (149 ديدگاه)

    0-100: 2S
    HP: 1478
    High Speed: 436
    :|:|:|:|:|

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Mclaren

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1125 ديدگاه)

    بیش از 1478 اسب بخار!!! به نظرم با این همه قدرت کار شاخی نکرده و 0 تا 100 رو به 2 ثانیه رسونده (که البته همیشه بین حرف تا عمل شرکت ها اختلاف هست) و به جای اینکارا بهتره خودرویی بسازه که کمتر ضرر متحمل بشه با این قیمت فضایی و این طراحی تخم مرغی شکلش قدیمیش خریدنش عاقلانه نیست رقباش با قیمت پایینتر و طراحی به روز و با مصرف کمتر خیلی بصرفه تر از شیرون هستن مثل کنیخ زگ رگرا…به هر حال اینطور که دوستان قبلا گفتن هندلینگ خوبی هم نداره نسبت به رقبا فقط برای مسیر مستقیم میتونه کری بخونه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شیطان

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (8 ديدگاه)

      با وزن بیش تر از 1800 کیلو شتاب جانبی بالای 1.4g رو تحمل می کنه اون وقت می گی هندلینگش ضعیفه؟!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Mclaren

        ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (1125 ديدگاه)

        من نمیگم دنیا میگه حتی مکلارن 650 اس یا فراری 458 رکورد های خیلی بهتری نسبت به این خودرویی که شما ازش بت ساختین میزنن و واسه همچین خودرویی با این قیمت و اون بیش از 1478 اسب بخار یعنی فاجعه یعنی بدرد نخور….بعد میتونین یه خودرو تو کلاس خودش مثل کینخزگ آگرا رو رکوردهاشو ببینین بعد متوجه میشی صرفا وزن زیاد و شتاب جانبی نمیتونه دلیل قانع کننده ای باشه واسه هندلینگ

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. فریا

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (684 ديدگاه)

      آمار پیست اینو میگن شیطان جان .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. h112

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (434 ديدگاه)

    سالار همه سوپر اسپرت های جهان….بوگاتی ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. احمد باقری

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    الحق و الانصاف باید قبول کرد که در سرعت، شتاب و تکنولوژی های به کار رفته، هیچ ماشینی مثل بوگاتی نیست. با اینکه علاقه مند به خودروهای مرسدس، بی ام دبلیو، لامبورگینی، مک لارن و … هستم و کلا هر ماشین خوبی که از هر کمپانی باشه رو دوست دارم اما همیشه قبول دارم که ماشین بوگاتی خاص ترین و ویژه ترین ماشینه. بقیه حرفها همش الکیه این که مصرفش زیاده این که قیمتش بالاست این که … بوگاتی فقط به یک منظور ساخته میشه: بهترین سرعت و شتاب.
    آقای Mclaren، شما وقتی به ظاهر بسیار زیبای بوگاتی میگی تخم مرغی شکل حتما اگر پورشه 911 رو ببینی میگی قورباغه له شده. ظاهر ماشینهای مکلارن همیشه زیبا بودند ولی نه اینکه ابهت مثال زدنی و ظاهر تمام عیار بوگاتی رو زیر سوال ببری.
    چشماتو باز کن جوون.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mclaren

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (1125 ديدگاه)

      بوگاتی بزرگ پر سرعت ولی وقتی تو پیست حرفی واسه گفتن نداره حتی در کنار ماشین های کلاس پایین یعنی بدرد نخور یعنی صرفا یه بشکه سنگین و بزرگ رو انداختن رو سرازیری و توش ساچمه گذاشتن که بیشتر دور بگیره…..طوری صحبت میکنین انگار بوگاتی سوار هستین نه عزیز من زمانی که همین سایت مکلارن 650 اس با کورت مقایسه کردن در تمامی آیتم ها برابر بودن حتی مکلارن برتری داشت اما زمانی که به قیمت و مصرف سوخت رسید کوروت برنده شد هیچ کس اجازه اعتراضی نداد که بگیم قیمت کشک…مصرف کشک…هندلینگ کشک پس خودرویی که هندلینگ نداشته باشه که تو پیست رکورد بزنه مصرف سوختش اینقدر بالا باشه چرا باید قیمتش نجومی باشه؟
      یه سریا میگن لوکسه خب 918 لوکس نیست؟ تقریبا با نصف قدرت این بوگاتی و حداقل 1/4 قیمتش ببین چه رکورد هایی میزنه و چه مصرف سوختی داره و چه هندلینگی داره….زمانی که شما قدرت رو فقط تو سرعت ببین پس همون بهتر از این تخم مرغ بت بسازین.
      فکر میکنین شرکت های گردن کلفت تر از بوگاتی نمیتونن 1500-1600 اسب بکشن به ماشین و بگن خب 500 تا پر کرد این بهترین و ناب ترین تکنولوژی روش پیاده شده….توی سایت های خارجی هم سرک بکشین بیشتر یوزرهایی که حتی خیلیاشون صاحب سوپر اسپرت هان نظر میدن بوگاتی رو قدرتمند میدونن اما سرور هرچی سوپر کار نمیدونن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حسين

        ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (1364 ديدگاه)

        درود بر شما
        مکلارن جان چرا انقد تند میری؟ یه جوری صحبت میکنی که انگار با 650S خودت بوگاتی رو شکست دادی. هر کس میگه بوگاتی سرور تمام سوپرکارهاس اشتباه میکنه. اما شما که میگی بوگاتی به درد نخوره و طراحی زشتی داره و انتخاب عاقلانه ای نیست هم اشتباه میکنی… کسی که بوگاتی میخره کونیخزگ هم داره، هنسی هم داره، مکلارن و فراری و لامبورگینی هم داره، رولزرویس و بنتلی هم داره، جت و قایق شحصی هم داره و … به نظر من خیلی عاقلانه گلچین کرده ;)

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. حسين

        ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (1364 ديدگاه)

        داش مکلارن من برات پاسخ گذاشتم ولی مث اینکه قرار نیست امشب بیاد. وقت کردی بخونش
        ارادت

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Mclaren

          ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (1125 ديدگاه)

          حسین جان حرفت متینه نه بنده گاری هم ندارم چه برسه به مکلارن و بوگاتی و من رکوردی نزدم ولی علاوه بر سایت پدال سایت های خارجی هم مطالعه میکنم همونطور که از شماها اطلاعات بدست میارم شما بزرگ ما هستی بنده جسارت نمیکنم از اونجا هم یکسری اطلاعات بدست میارم و جوابم به اون دسته از دوستانی هست که صرفا بخاطر یک تاپ اسپید بحث غول تکنولوژی رو میکشن وسط و صرفا بقیه شرکت ها رو بوق فرض میگیرن و اما آقا میلاد وقتی یک خودرویی اسم سوپر اسپرت یا سوپر کار روش میذارن نباید بگیم این همه سرعت فقط هدف بوده و از لحاظ هندلینگ که یکی از مهمترین چیزی هست که حتی ماشین های عام هم دارن هر روز برای افزایشش شبانه روزکار میکنن رو بگیم نه بوگاتی هدفش فرق میکنه مگه کل جاده های دنیا مسیر مستقیم هستن آیا نباید کسی که همچین خودروی گرون قیمتی داره سلامت جانش تضمین بشه؟ خودرویی که همچین شتابی اولیه ای داره توی هر پیچی میتونه واسه سرنشین مرگبار باشه پس خیلی راحت نمیشه ازش گذشت و گفت هدف این نبوده هدف چیز دیگه ای هست….مثلا هدف پورشه و فراری و مکلارن و لامبورگینی از مدل های 918 اسپایدر و لافراری و پی 1 و اونتادور شتاب اولیه در کنار شتاب ثانویه + هندلینگ بسیار بالا برای اولا حفظ جان راننده و سرنشین و دوم برای ثبت رکورد در پیست هست….هندلینگ موضوعی هست که باید با هر هدفی روش تمرکز بشه جدا از مصرف بالا و استحلاک و غیره…
          به هرحال قصد ناراحت کردن کسی رو ندارم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  15. حسين

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1364 ديدگاه)

    درود. تعجب میکنم که بعضی از دوستان میان میگن بوگاتی علم وتکنولوژی صرفش نشده و چیز خاصی نیست. دوستان این ماشین یک شاهکار مهندسیه، علاوه بر ارزش تکنولوژیکی، ارزش هنری هم داره. چرا بعضیا سعی میکنن بی ارزش نشونش بدن؟ بله هندلینگش از خیلیها کمتره اما دلیل نمیشه ارزشش هم کمتر باشه. اتومبیلی که بتونه به سرعت 436 کیلومتر بر ساعت برسه و در اون سرعت پایدار باشه، تایرهاش و لاستیکهاش دوام بیارن، موتور و قطعات مکانیکیش دوام بیارن و ایمنی رو هم رعایت کرده باشه یک شاهکار مهندسی محسوب میشه. اتفاقابه نظر من بوگاتی نه تنها زشت نیست، بلکه با این کارایی یکی از اتومبیلهای زیبا هم محسوب میشه، شبیه هیچ کدوم از سوپر اسپرتها نیست و هویت خاص خودشو داره. چند سال پیش رسیدن به سرعتهای بالای 450 امکان پذیر بود ولی تکنولوژی تایر به حدی نرسیده بود که در اون سرعت دوام بیاره.. اما حالا بوگاتی تونسته این کارو بکنه. پیشرفته ترین سیستم خنک کننده جهان رو داره… واقعا بی انصافیه (شایدم بی اطلاعی) که بخوایم بی ارزش نشونش بدیم. اگه بی اطلاعی باشه اشکال نداره ولی انصافا انصاف رو رعایت کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. enzo

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (321 ديدگاه)

    “این ابرخودرو با قدرتی بیش از 1478 اسب بخار و عملکردی استثنایی حتی تعدادی از خودروهای فرمول یک را نیز به سخره می‌گیرد. ”

    زرشک
    هر وقت تونستن از موتور 1.6 لیتری 6 سیلندر 800-700 اسب قدرت بیرون بکشن اون وقت اسم F1 رو بیارن وسط مقایسه پیشکش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mclaren

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (1125 ديدگاه)

      هرکس مثل دوستمون حرف حق بزنه منفی میگیره جالبه همه چیز تو ایران وارونه :))

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. حسين

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      درود. انزو جان اون موتور اصن بحثش جداس. موتور ماشین فرمول 1 ضریب تراکم بسیار بالایی داره و فقط کافیه یه مدت کوتاه دوام بیاره. حجم سیلندرهاش بسیار کمه و قدرتش رو در دور موتور حدود 15000 دور یا حتی بیشتر به دست میاره. این تکنولوژیها اصلا قابل استفاده در خیابون نیستن. اینجا صرفا از نظر شتاب مقایسه شدن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      هر وقت تونستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      ۰
      ۰
      ۰
      ۰
      یعنی فولکس نمیتونه بکشه؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
      پس تیم آیودی میخواد با دعای ندبه ماشیناشو تکون بده؟؟؟؟؟؟
      برو یه نگاه به ارقام بیتل GRC بنداز
      به شتابش
      به حجم موتور
      قدرت
      .
      .
      از قهرمانی های فولکس واگن در wrc هم بهتره حرف نزنم خودت برو ببین حساب کار دستت بیاد
      و اما در مورد فرمول یک
      سازنده هاش میان از ۱۶۰۰ سی سی و یه توربو بالای ۸۰۰ اسب بیرون میکشن که بزودی با یه توربوی دیگه میشه ۱۰۰۰ اسب به بالا
      خب در نوع خودش تحسین برانگیزه اما همین ماشین فرمول یک تو صد کیلومتر بالای ۶۰ لیتر بنزین دود میکنه
      تو هر مسابقه ۱۰۰ کیلوگرم بنزین میریزن توش به زور با کلی محدودیت قدرت و … تا اخر مسابقه سر میکنه
      از دمای تولیدی بالاش که بهتره حرف نزنم
      وزنشم که کلا به ۶۰۰ کیلو نمیرسه
      راننده یه کیلو کم میکنه تا اخر مسابقه (به طور خلاصه پدرش درمیاد)
      دور موتور هم که هیچی اصن ۹۰۰۰ واسش بچه بازیه وقتی میرسه ۱۱۰۰۰ تازه گرم میشه میره که بره….
      با این اوصاف بعد از چهار تا مسابقه منهدم میشه و تازه لاستیک عوض کردن هم بماند
      حالا اگه شیرون بتونه شتاب زیر دو ثانیه ثبت کنه چرا که نه در مسیر مستقیم حریف خوبی برای ماشینای فرمول یکه
      تازه هنوز خوبه نیومده واسش حرف تمرینی پیدا کردند!!!
      حال میکنم واسه غوغایی که بخواد راه بندازه…….

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. enzo

        ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (321 ديدگاه)

        ببین رفیق همه اینارو من بعد از 8- 9 سال دیدن f1 خوب واردم پس بیخیال
        حرف من اینه که چیزی تو این سیاره وجود نداره بتونه از نظر پرفورمنس به پای F1 برسه به همین خاطر بهش میگن فرمول 1 چون زیر سخت ترین قوانین میان بهترین عملکرد رو میگیرن .
        پیستون موتور یه ماشین شهری اگه تونست 2 ساعت مداوم زیر فشار وحشتناک شبیه یه مسابقه F1 فقط 2تا ریس دووم بیاره اون وقت بیاد عملکرد f1 رو به سخره بگیره
        الان فراری ومرسدس به حدی رسیدن که کل فصل رو با 4تا موتور تموم میکنن (رنو و هوندا فعلا تو قضیه دوام موتور مشکل دارن)
        بعدشم من منظورم اینه که هروقت یه موتور شهری با 1600 سی سی حجم و 800 اسب تولید شد بره فرمول 1 رو مسخره کنه بگه منم هستم شما اومدی تاریخچه ٌ فولکس تو wrc رو آوردی وسط که چی ؟ مگه فولکس تو رالی با ماشین شهری شرکت میکنه ؟؟ من کی گفتم فولکس واگن یا آئودی بلد نیستن موتور مسابقه ای بسازن که این حرفو پیش میکشی ؟ اصلا شاید با تغیییرات جدید مدیریتی یکی دو فصل دیگه بیان تو F1 مسابقه بدن و بتونن رقابت هم کنن
        متاسفانه خیلی ها اینجا بدون توجه به مفهوم کامنت متعصبانه نظر میدن

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. حسين

          ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (1364 ديدگاه)

          درود. انزو جان مشکل از عدم توجه به مفهوم نیست، مشکل اینه که توی متن، لحن آدم منتقل نمیشه. برای همین ممکنه برای مخاطب دچار ابهام کنه

          شما و آقا رضا هر دوتو اطلاعات خوبی در زمینه F1 دارین. پس به جای دعوا اطلاعاتتونو مبادله کنید تا ما هم استفاده کنیم …

          ارادت

          موافقم 0
          مخالفم 0
  17. علي

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (11 ديدگاه)

    طراحی داخلش جالب نیست!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. رامتین

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (3054 ديدگاه)

    البته سال دیگه قراره بوگاتی شیرون بیاد، اما مطمئنا سریعترین اتومبیل بوگاتی نخواهد بود ، چرا که سرعت این بوگاتی 463 است، درحالیکه هنسی ونوم مدل 2016 با قدرت 1340 اسب، سرعت 290 مایل یا 467 کیلومتر را ذکر کردند. بهرحال در سال 2014 و 2015 سریعترین اتومبیل هنسی بوده با سرعت 436 و سپس بوگاتی با 431. سال 2016 نیز احتمالا همینطور خواهد بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. فردین

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    حالا رقابت Koenigsegg – Bugatti و Hennessey جالب تر میشه. خیلی دوست دارم که Koenigsegg One:1 با این Bugatti Chiron یه درگ داشته باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Xman

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (546 ديدگاه)

      ما هم مشتاقانه منتظریم!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. مصطفي

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بوگاتی برای فرانسه است دیگه دوستان نه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Xman

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (546 ديدگاه)

      کاملا درسته .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. سید حسین

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    یا مولا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0 تا 100 در عرض 2 ثانیه
    دیگه خبری از هنسی ونوم نیست این قدر ازش بدم میاد
    فقط بوگاتی شیرون و پورشه 918 اسپایدر و مخصوصاً Koenigsegg که واقعا ماشین های خوشگل میزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Xman

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (546 ديدگاه)

      منم از هنسی بدم میادبه مولا!!!!! اینایی که گفتی ازخوشگل ترین ماشین های دنیا هستند …………………………….به مولااااااااااااااااااا!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. حامد

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (70 ديدگاه)

    چرا تو این سایت همه با هم دعوا می‌کنن؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Xman

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (546 ديدگاه)

      واقعا چرا؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. سعید

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    من کونیگزگ رو خیلی بیشتر از بوگاتی دوست دارم ولی بوگاتی واقعا شاهکاره،یه جور اثر هنری محسوب میشه،یکی از لوکسترین و زیباترین کابین ها رو داره.
    نمیدونم چرا بعضیا بیخود و بی جهت با این بوگاتی بیچاره دشمنی دارن؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Xman

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (546 ديدگاه)

      هییییییییییی سعید جان دادا هر برندی که بزرگ شده دشمنای زیادی هم پیدا کرده ….. تو زیاد جوش نزن این حرفا هیچی از بوگانی کم نمیکنه بلکه به افتخارات هم اضافه میکنه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  24. مهدی

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (14 ديدگاه)

    با سلام یه سوال داشتم . گشتاوری که به چرخ ها میرسه در دنده های مختلف به شتاب ربطی داره . چرا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. behrooz

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام خسته نباشید من به سازنده شرکت بوگاتی تبریک میگم بابت این همه خلاقیت واقعا که این ماشین برازنده کل دنیاست من به شخصه عاشق این ماشینم و با تموم وجود دوستش دارم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. aaa

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    موتور بوگاتی را شرکت وولکس واگن میسازه ولی بوگاتی مونتاژ میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. aaa

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    فعلا که فورد جی تی تونسته453را رکورد بزنه که ثبت شده باید دید شیرون هم میتونه ثبت کنه
    تازه اگه بتونه ثبت کنه هنرنکرده
    هنر یعنی شش سیلند باقدرت هزاروهفصد اسب بخار مثله
    نیسان جی تی آر
    با رکورده ثبت شده صفرتاصد در یکوهشت ثانیه 1.8

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Xman

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (546 ديدگاه)

      خواب دیدی برار!!!!!GTکجا 453 تا کجا!!!!!!! 0-100 1.8 بی خی خی !!!!! شیرون 460 تا رو گرفته . تو گندهاش 2.5 ینی خیلی ماشین ! 1.8 حداقل 10-20 سال دیگه میاد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  28. عرفان

    ۲۷ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آقا این نه رکورد شتاب رو زده نه سرعت و نه قدرت
    ماشین nissan gtr alpha omega با قدرت بالای 2000 اسب(اکثرا گفتن 2200)
    شتاب 0 تا 100 1.49 0 تا 300 7.07
    رکورد 1/4 7.48s و 193mph
    1/2 224.91mph
    http://www.amsperformance.com/builds/ams-shop-vehicles/106-ams-alpha-omega-gtr

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. ace

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    مرسدس بنز، (به آلمانی: Mercedes-Benz) شرکت خودروسازی آلمانی است، که در زمینه طراحی و ساخت انواع خودرو، کامیون، اتوبوس و موتورهای درون‌سوز، همچنین ارائه خدمات مالی (لیزینگ و بیمه اتومبیل) و نیز تعمیر خودرو فعالیت می‌نماید. شعار این شرکت «یا بهترین یا هیچ» است.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا