بی ام و

تصادف مرگبار پروتوتایپ هیبریدی BMW

۲۱ سپتامبر ۲۰۱۲ روزی تلخ برای کمپانی بی ام و بود چرا که در اتوبان A92 و درست در نزدیکی بزرگترین خط تولید خود در Dingolfing آلمان، یکی از تست درایورهای خود را برای همیشه از دست داد . . .

BMW 3-Series Hybrid prototype crash

راننده ۴۵ ساله این خودرو که هنوز هویت او اعلام نشده، درحال تست سرعت سری۳ هیبریدی در اتوبان A92 به سمت Deggendorf بوده که به گفته شاهدان با انحراف ناگهانی یک دستگاه کامیون روبرو می شود؛ اینجاست که راننده این خودروی هیبریدی برای جلوگیری از برخورد با کامیون به راست می کشد اما متاسفانه با قسمت عقب کامیون تصادف کرده و بعد از چندین متر کشیده شدن خودرو توسط کامیون در کناره جاده متوقف می شود. همانگونه که از تصاویر مشخص است شدت این تصادف مرگبار به قدری بوده که حتی سری۳ بی ام و که یکی از ایمن ترین سدان های اسپرت جهان محسوب می شود نیز نتوانسته جان راننده آنرا حفظ کند.

پکیج باطری های خودرو با آنکه آسیب جدی دیده اما خوشبختانه منجر به آتش سوزی نشده است. هرچند راننده کامیون از صحنه تصادف گریخته و پلیس هنوز هم مقصر اصلی این ماجرا را مشخص نکرده، اما واضح است که تست درایورها رانندگان بسیار مجربی هستند که علی الخصوص در چنین شرایطی قاعدتا می توانند بهتر و سریع تر از هر راننده دیگری واکنش نشان دهند؛ از این رو احتمال مقصر بودن راننده پروتوتایپ هیبریدی بی ام و بسیار کم است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مطالب مشابه

‫۵۵ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۶ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (32 ديدگاه)

    هرماشینی بود به این روز میافتاد.چه پراید چه سمند اینم که BMW به این روز افتاده.هرماشینی با این سرعت تو چنین لحظه ای باشه له میشه.ببینید دوستان منفجر نشده ماشینای ما تو سوختگیری خود به خود آتیش گرفتنشون پیش کش منفجر میشن.من خودم هر بار میرم سوختگیری به خدا اشهد انمو میخونم.نباید انتظار داشته باشیم تو ایجور تصادفا هیچ اتفاقی نیافته.راننده با تجربه بود میتونست کنترل کنه.روحش شاد یادش گرامی(مدیر عامل شرکت سایپه و ایران خودرو و…)

    موافقم 0
    مخالفم 2
  2. هادی

    ۶ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (45 ديدگاه)

    روحش شاد. مردی نازنینی بود. امان از دست این رانده تریلیای ….

    موافقم 0
    مخالفم 3
  3. bardeia

    ۶ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ببینید چرخ هاش کاملا سالم هستش موتورش 1cmهم به اتاقش نزدیک نشده فاصله ی بین چرخ عقب وجلو هم تغییر نکرده درضمن بااین که باطرییش آسیب دیده ماشین حتی یک جرقه هم برای آتیش گرفتن نکره به این می گن ماشین نه ماشین های داخلی ما که در پمپ بنزین منفجر میشن.

    موافقم 3
    مخالفم 1
  4. hamed

    ۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (40 ديدگاه)

    بنزمحکم تره

    موافقم 5
    مخالفم 1
  5. peiman09

    ۱۴ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (134 ديدگاه)

    بنز نرمتره و بی ام و سریعتر و محکمتر

    موافقم 5
    مخالفم 1
  6. هیچکاره

    ۱۵ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (294 ديدگاه)

    این یکی دیگه از تجربه های بی ام و میشه تا بالای ماشینا رو از جمله ستون و شیشه و … محکم تر و ایمن تر بسازه تو ایران پراید 20 ساله کشته میده و مهم نیست

    موافقم 1
    مخالفم 1
  7. صمد

    ۱۹ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این ب ام و مثل پیکان سابق بوندند یادش به خیر که چقدر محکم در برابر تصادفات مقاومت میکردند

    موافقم 1
    مخالفم 1
  8. mahoma

    ۳۰ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اگه پراید بود عمرا رانندش میمرد-آخه چی میسازن این آلمانی ها

    موافقم 1
    مخالفم 0
  9. aryamehr

    ۲۵ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (187 ديدگاه)

    هی میگن ماشینای خارجی ایمنیش بیشتره بابا راننده مرده بازم میگن نه خوبه آتیش نگرفته این همه پای بی ام پول بدی بازم بمیری خوب بهتره کمترپول بدی توماشین ایرانی بمیری مردن مردنه دیگه ولی واقعا جدااز شوخی جای تاسف داره کمپانی که اینقد مردم ایران واسش سرو دست میشکونن رانندشوبه کشتن بده من که شنیده بودم بی ام تو دره افتاده چیزیشون نشده سرنشینا وقتی اینو دیدم نظرم عوض شد نسبت به ماشینا حالا هرکی دوست داره دیس لایک کنه من نظرم همونه

    موافقم 1
    مخالفم 3
  10. ahmad

    ۲۷ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    منم بی ام را بهترین ماشین میدونم هیچ وقت نظرم ازش بر نمی گرده وبه اندازه دوست دخترم دوستش دارم

    موافقم 2
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا