بی ام و

کلنر بی‌ام‌و سری5 تورینگ

کلنر به تازگی برنامه‌های خود را برای تقویت سری۵ تورینگ (اتاق F11) منتشر کرده است؛ بعد از معرفی C63AMG استیشن توسط EDO ظاهرا این نخستین جواب زودهنگام هواداران بی‌ام‌و در مقابل مرسدس است . . .

۲۰۱۲ Kelleners Sport BMW 5 Series Touring

کیت تقویتی کلنر هم برای مدل‌های بنزینی و هم برای مدل‌های دیزلی قابل سفارش است که بصورت تقریبی در هر دو مدل ۲۰% افزایش راندمان را نسبت به نسخه‌های استاندارد خواهند داشت. در مدل ۵۳۵d قدرت از ۳۱۳ اسب‌ تا ۳۷۶ اسب‌بخار افزایش یافته و گشتاور تولیدی از ۶۳۰ نیوتن‌متر به ۷۵۶ نیوتن‌متر رسیده است. در مدل‌های ۵۵۰i نیز قدرت ۴۰۷ اسبی حالت استاندارد به ۴۹۰ اسب‌بخار تبدیل شده؛ گشتاور نیز از ۶۰۰ به ۷۲۰ نیوتن‌متر می‌رسد.

در نمای جلویی خودرو وجود جلوپنجره‌ای که با فولادهای ضدزنگ ساخته شده بیش از همه خودنمایی می‌کند. نصب رکاب‌های جانبی و دیفیوزر عقب که اگزوزهای ۹۰ میلی‌متری را در خود جای داده نیز کامل کننده کیت بدنه بی‌ام‌و سری۵ تورینگ خواهند بود.

اما علاوه بر کاهش ۳۰ میلی‌متری ارتفاع تعلیق، کلنر برای رینگ‌ها نیز دو مدل Hamburg و Berlin را مهیا نموده؛ هر دو مدل با سایزهای ۸,۵×۱۹ در جلو و ۹,۵×۱۹ در عقب و همچنین ۹×۲۰ در جلو و ۱۰×۲۰ در عقب قابل سفارش هستند که در سه رنگ Graphite Silver و Platinum Silver و مشکی مات عرضه می‌شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. ali

    ۱۲ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (244 ديدگاه)

    یک سر گردن از مرسدس بنز هاچ بک سی ال اس بالاتره
    زیباست

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. سعید

      ۵ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1484 ديدگاه)

      شوتینگ بریک

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ارمان

    ۱۲ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (75 ديدگاه)

    این تورینگ هم اسپرته هم خانوادگی
    خیلی خیلی خوشکله

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. milad

    ۱۳ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (9 ديدگاه)

    cls is really better than this one .
    best or nothing

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا