ب ام و M5 با سرعت 362 کیلومتر بر ساعت

جی پاور روی استیشن واگن M5 دست گذاشته و این خودروی تقویت شده را دوباره تقویت کرده است! تیون روی تیون و این یعنی یک ماشین ترسناک 808 اسب بخاری که می تواند تا 362 کیلومتر بر ساعت، سرعت بگیرد.

G-Power M5 Hurricane RR
G-Power M5 Hurricane RR

M5 مورد استفاده G-Power از سری قدیمی تر E60/E61 می باشد که هنوز هم مورد علاقه تیونرهاست. محصول نهایی طوفان هوریکان RR نامگذاری شده است. در زیر هود این اتومبیل یک موتور V10 با سوپرشارژر دوقلو جای گرفته است. توان این پیشرانه 808 اسب بخار و گشتاور آن 790 نیوتن متر است.

G-Power M5 Hurricane RR
G-Power M5 Hurricane RR

شتاب صفر تا صد این مدل 4.4 ثانیه است که نسبت به 4.8 ثانیه ای مدل استوک، اندکی بهتر است. رسیدن به سرعت 200 کیلومتر هم 9.5 ثانیه زمان می برد در حالیکه در سری جدید M5 F10 این زمان 11.7 ثانیه است.

G-Power M5 Hurricane RR Interior
G-Power M5 Hurricane RR Interior

نگه داشتن این خودرو هم نیاز به نیرویی فراوان دارد. بنابراین ترمزها و تعلیق هم ارتقا یافته اند. فضای داخلی نیز با یک سیستم منحصر به فرد صوتی تصویری، پوشش آلکانترا، چرم و فیبر کربن کاملا دگرگون شده است.

31 دیدگاه

    1. علیرضا
      سوابق: (500 دیدگاه) ,

      ازش خوشم میاد،کلا از استیشن واگن های اسپرت خوشم میاد چون کاربردهای زیادی دارن
      اما بازم یه اشکال بزرگ؟ به سبک بعضی تیونرها آرم ب ام و به اون زیبایی از روی ماشین برداشته شده

      پاسخ
      1. HASSANBMW
        سوابق: (401 دیدگاه) ,

        خوب بنده خدا این همه زور زده کل سیستم ماشین رو تغییر داده حق بهش بدین!!!
        حداقل بهتر از سایپا هست که همین طوری برمیداره آرمشو جلو ماشینا میزنه!!!

        پاسخ
    2. javid
      سوابق: (92 دیدگاه) ,

      واقعا خیلی وقتا بود که مثل این جذب ماشین نشده بودم خیلی خوشکله

      پاسخ
      1. shayan
        سوابق: (1312 دیدگاه) ,

        زیبای ایرانی همه دنیارو فتح میکنه اصولا ماشینیه که فقط با سوار شدن باهاش میتونی درکش کنی

        پاسخ
    3. خاوری مزراتی
      سوابق: (15 دیدگاه) ,

      دست غدار زمان و روزگار هرگز نمیتونه زیبایی این خودرو رو که توسط کریس بنگل بزرگ طراحی شد ازبین ببره
      این خودرو یک اثر هنری بی مرگه…نمونه سدان این خودرو تو رده خودش سالها سلطان بلامنازع بود
      وقتی نمونه M5 V10این خودرو رو بی ام دبلیو بیرون داد دنیا لرزید… خیلی از تکنولوژی های موتورهای تنفس طبیعی با موتور بی نقص و V10 این خودرو به حد کمال رسید… هر سیلندر4سوپاپ و بجای میل سوپاپ از زنجیر استفاده شد هر سیلندر 500Cccو دقیقا507اسب بخار تولید میکرد این یعنی برای هرلیتر صداسب بخار نیرو

      تا سالها رقیبی نخواهی داشت M5بی مرگ … نه آونتادور نه پانامرا به شکوه تو نیستن … همه رو باهم داشتی رفیق

      پاسخ
    4. Zonda R
      سوابق: (1591 دیدگاه) ,

      F.A
      طراحیه سری 5
      هنوز هم زیباست
      دمه کریس بنگل گرم

      پاسخ
  1. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2213 دیدگاه) ,

    داخلش همه نوع کامپیوتر و دم ودستگاه کار گذاشتن و موتورش هم که 10 سیلندر 808 اسب بخاره.وحشی ترین استیشن واگن دنیاس این عزیز دل

    پاسخ
  2. سجاد
    سوابق: (8 دیدگاه) ,

    زیباییش که حرف نداره
    اما موتورشو زیاد حال نکردم.اینا فقط تا تونستن هوا چپوندن توش!

    پاسخ
  3. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
    سوابق: (1683 دیدگاه) ,

    از عقبش خوشم نمیاد ولی قدرت موتور عالیه

    پاسخ
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود . محمد شما رو چه حسابی میگه تویوتا برای تولید هر LFA ضرر میده ؟؟؟

      میشه منبعشو بگی ؟؟؟؟

      حقیقتا من هیچ جا این جمله ی شمارو نخوندم .

      من که میدونم برای چی اینو میگی !!!!!!

      میخوای تلافیه بوگاتی و فولکس واگن و در بیاری .

      خداییش اگه منبعی داری بگو .

      پاسخ
        1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
          سوابق: (1683 دیدگاه) ,

          خداحافظ LFAپرشین خودرو: اگر چند سالی به عقب برگردیم یعنى به 15 دسامبر 2010، در چنین روزى بود كه لكسوس اولین LFA را تولید كرد.خودرویى كه هدف از ساخت آن هیچ‌وقت سود و درآمد نبوده زیرا لكسوس با تولید هر یك از آن دچار ضرر می‌شده، بلكه هدف از ساخت آن حفظ ابرو و ارائه حیثیت، در پیشجهانیان بوده و انصافا كه از عهده وظیفه‌اش به خوبى برآمده است.به گزارش «پرشین خودرو»، از این خودرو كه می‌توانست صفر تا صد را در عرض 3.6 ثانیه پر كند فقط 500 دستگاه تولید شد كه اولین آن با كد 003 به یك میلیونر 68 ساله گرجستانی با نام روى مالادى فروخته شد و ماه پیش بود كه گزارش داده شد، اخرین LFA هم با كد 499 به همان مرد فروخته شده است. اما ظاهرا این مرد گرجستانی متوجه شده كه راه‌هاى بهترى براى خرج كردن پول‌هایش وجود دارد، به همی خاطر آخرین LFA را كه هنوز از خط تولید خارج نشده بود را به یك شخص سوئیسى فروخت. لكسوس هم مراسمى براى اهدا آخرین LFA به آن مرد سوئیسى برپا كرد كه که تصاویر مربوط به آن را مشاهده می‌کنید. اما این آخرین LFA تولید شده نبود بلكه آخرین آن با كد 500 قرار است در موزه لكسوس قرار گیرد كه تا ابد هركس كه به این خودرو نگاهى مى‌اندازد، به عظمت و قدرت لكسوس و ژاپن پى ببرد. LFA خودرویى بود كه اگر در كنار اگزوزش یك لیوان می‌گذاشتیم و بعد گاز می‌دادیم، از شدت صداى اگزوزش لیوان می‌شكست، LFA خودرویى بود كه با سقف سرعت 325 كیلومتر در ساعتش به همراه نیسان GTR قدرت خودروسازى ژاپن را به رخ همگان كشید.اگر بخواهیم رقیبى براى این خودرو پیدا كنیم نباید به محصولاتی كمتر از لامبورگینى اوانتادور، فرارى F12 و SLR فكر كنیم. به هر حال این خودرو هرچه بود، دیگر تولید نمی‌شود و باید براى همیشه با آن خداحافظى كنیم.

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود .

          ممنون محمد جان .

          حرف شمارو قبول دارم . ولی باز هم تحقیق میکنم .

        3. Zonda R
          سوابق: (1591 دیدگاه) ,

          F.a
          صدای lfa
          بهترینه

        4. رضا
          سوابق: (1690 دیدگاه) ,

          صدای lfa محشره و یه فرق اساسی با همه داره چون موتورش با همکاری یاماها ساخته شده

      1. بهزاد
        سوابق: (759 دیدگاه) ,

        میلاد جان کافیه تعداد نولید این ماشین که 500 هست رو در قیمتش ضرب کنی که میشه 187 میلیون دلار.
        در کمترین حالت ممکن هزینه ی طراحی و ساخت و آزمایش و نیروی انسانی و احداث خط تولید مجزا برای یک خودرو که دارای المان های خاص خودش هست بیش از 1میلیارد دلار هزینه در پی داره و اگر تولید به حد بالا انجام نگیره تقریبا اون محصول زیان ده میشه. مگر اینکه شرکتی از متریال های موجود در بازار استفاده کنه و فقط توسط چند نیروی انسانی ماهر مونتاژ انجام بگیره مثل پاگانی و… که به صورت کاملا دستی شاسی و قطعات بدنه رو شکل میدهند و با قیمت های بسیار زیاد اونو به فروش میرسونند.

        پاسخ
  4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود .

    من عاشق ماشینای استیشنم .

    مخصوصا این مدلهای المانی که نهایت قدرته .

    پاسخ
  5. SAEED
    سوابق: (198 دیدگاه) ,

    سلام.
    وااااااااای پدال مرسی از این پست ک گذاشتی!!!!!!من عاشق ماشینای کلاس استیشنم!!اونم از جنس ب ام و!!چ شود!!
    خیلی نازه،عجب رنگی داره!هرچی نگاش میکنم سیر نمیشم پسر!!!!

    پاسخ
  6. مهدی
    سوابق: (627 دیدگاه) ,

    دورود
    از دوستان یه سوال دارم
    تو پورشه پانامرا تقسیم نیرو بین دو دیفرانسیل بصورت الکترونیکی هست
    در مورد این توضیحی دارید که بهتر این موضوع رو متوجه بشیم
    سپاسگذارم
    مهدی

    پاسخ
  7. امید
    سوابق: (1324 دیدگاه) ,

    چه رفاهی چه ارامشی خوشبحالتون اونایی که خارج ایران هستین ما که برای خرید گاری باید پول بنز و بی ام و رو بدیم خدا بهمون صبر بده

    پاسخ
  8. محسن
    سوابق: (78 دیدگاه) ,

    برابوس مدل E63واگن رو تقویت کرد شتابش 3.1 شد اونم از موتور V8.
    قدرت خروجی ۸۵۰ و گشتاور ۱۴۵۰ نیوتن متری!!!!
    برابوس یه چیز دیگس…

    پاسخ
    1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
      سوابق: (648 دیدگاه) ,

      اگر m5 جدید که v8 رو تیونینگ کنن همون e63 رو هم میگیره . سدانشو که گرفت کلیپ درگش هست پورشه جگوار بنز جا موندن . حرف نباشه

      پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.