ب ام و X4 ؛ آماده تولید [ویدئو]

بعد از آمدن نسخه مفهومی X4 و همچنین عبور از تست های جاده ای حالا زمان عرضه نسخه تولید نهایی X4 فرارسیده؛ کراس اوری که تا قبل از اتمام بهار 2014 روی خط تولید می رود . . .

[jwplayer mediaid=”65564″]

X4 بر پلتفرم X3 ساخته اما ظاهر اسپرتش را مدیون X6 است. نسبت به نسخه مفهومی اش، سپر جلو کاملا تغییر کرده اما ورودی هوای بزرگ طرفین آن هنوز پابرجاست. همچنین به چهره X4 دو مه شکن دایره ای شکل افزوده شده که همانند X3های جدید درست در زیر لنز دوم چراغ های جلو جاسازی شده اند. مشتریان می توانند هم مه شکن ها و هم چراغ های جلو را با LED سفارش دهند.

در نمای عقب اما چراغ های LED دار L-شکل به چشم می خورند. به انتهای درب صندوق نیز اندکی انحنا داده شده تا شکل ساده تری از یک اسپویلر باشد. X4 به لحاظ ابعاد، تنها 14 میلیمتر از X3 بزرگتر بوده درحالیکه ارتفاعش 36 میلیمتر کمترست.

2015 BMW X4
2015 BMW X4

مطمئنا اگر با چشمان بسته به درون کابین X4 بروید، روی صندلی راننده بنشینید و سپس چشمانتان را باز کنید بلافاصله می گویید این یک X3 است! حق باشماست چراکه کابین X4 همان کابین X3 است با تمام جزییاتش فقط با این تفاوت که تریمی متفاوت دارد. ارتفاع صندلی سرنشینان جلو 20 میلیمتر پایین تر از صندلی های X3 است، کابین خودرو مملو از روکش های آلومینیومی بوده و صندلی های عقب را می توان بصورت 40:20:40 خواباند که در اینصورت حجم محفظه بار تا حداکثر 1400 لیتر افزایش می یابد.

برای X4 می توان شش انجین مختلف را سفارش داد؛ سه پیشرانه چهار سیلندر به همراه سه پیشرانه شش سیلندر. همگی این انجین ها از خانواده BMW EfficientDynamics بوده و دارای استاندارد آلایندگی یورو6 هستند:

  • 2.0 لیتری TwinPower Turbo دیزلی. 190 اسب بخار قدرت. 400 نیوتن متر گشتاور.
  • 3.0 لیتری TwinPower Turbo دیزلی. 258 اسب بخار قدرت. 560 نیوتن متر گشتاور.
  • 3.0 لیتری TwinPower Turbo دیزلی. 313 اسب بخار قدرت. 630 نیوتن متر گشتاور.
  • 2.0 لیتری TwinPower Turbo بنزینی. 184 اسب بخار قدرت. 270 نیوتن متر گشتاور.
  • 2.0 لیتری TwinPower Turbo بنزینی. 245 اسب بخار قدرت. 350 نیوتن متر گشتاور.
  • 3.0 لیتری TwinPower Turbo بنزینی. 306 اسب بخار قدرت. 400 نیوتن متر گشتاور.

اما به لحاظ کارایی بهترین مدل های X4 را می توان نسخه های xDrive35i و xDrive35d دانست که هر دو بصورت استاندارد با گیربکس 8 سرعته استپ ترونیک عرضه شده و دارای مشخصات زیر هستند:

X4 xDrive35i X4 xDrive35d
مصرف شهری 10.7L 6.7L
مصرف جاده ای 6.9L 5.5L
مصرف ترکیبی 7.3L 6.0L
آلایندگی 193g/km 157g/km
شتاب 5.5sec 5.2sec

خط تولید X4 در شهر اسپارتانبرگ (Spartanburg) در ایالت کارولینای جنوبی قرار دارد؛ کارخانه ایی که با سرمایه گذاری 900 میلیون دلاری احداث شده و پتانسیل تولید سالانه 300 الی 350 هزار دستگاه X4 را دارد. قیمت پایه ای ارزان ترین مدل X4 با انجین چهار سیلندر بنزینی برای بازار آمریکا 45,625 دلار اعلام شده است.

65 دیدگاه

    1. محمد
      سوابق: (12 دیدگاه) ,

      به نظر من کار جالبی نبود ایکس 6 خدایی اخر ابهت و کلاسه و لی این مدل جدیده تعریفی نداره هیوندای سانتافه 2014 خیلی از این زیباتره

      پاسخ
      1. شهرام
        سوابق: (34 دیدگاه) ,

        هیوندای سانتافه 2014 طرح خوبی داره
        امــا
        تعریفتو از زیبایی عوض کن دوست عزیز!
        این کجا اون کجا ..
        واقعا X4 معرکه اس!
        قدرت موتور رو نیگا ، به مصرفش دقت کن و در کنارش حجم موتور رو ببین !
        وقتی که شتــاب رو دیدی حالا به اینا اضافه کن که این یه شاسی بلنده و نه یک سواری !!!
        از لحاظ ظاهری هم هیــچ نقصی نداره واقعا .

        پاسخ
      2. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
        سوابق: (1683 دیدگاه) ,

        طراحی شلوغ سانتافه رو با طراحی ساده و زیبای x4 نباید مقایسه کرد ، سانتافه هم مثل همون سوناتا مفت نمی ارزه

        پاسخ
        1. محمود
          سوابق: (212 دیدگاه) ,

          بعضی انسان های هیوندای ستیز و متعصب هم مفت نمی ارزن!!!!!!!!

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود .

          محمد سانتافه ی امریکا با بقیه جاها فرق داره ؟؟؟؟؟

          امروز رفتم مجله ی ماشین خریدم ، حالا کاری ندارم که

          سانتافه بین شاسی بلند های امریکایی و ژاپنی چه جوری

          اول شده ، ولی نمای عقب سانتافه در مجله ماشین ، با

          اونهایی که ما در ایران میبینیم فرق داره . چرا؟؟؟

        3. meysam
          سوابق: (52 دیدگاه) ,

          آقا محمود کره ای، خیلی زشته که به خاطر مخالفت با نظر یک شخص، به خود اون شخص توهین کنی. ببخشید ولی جملات ما میتونه معرف شخصیتمون باشه. لطفا یه کم مؤدبانه تر و مهربونتر.

        4. Kayhan
          سوابق: (84 دیدگاه) ,

          میلاد این عکسایی که گذاشتی مربوط به مدل ۷ نفره سانتافه است که در واقع جایگزین وراکروز شده. این مدل‌هایی که توی ایران هستن در واقع سانتافه اسپرت هستند که از سانتافه کوچکترند و اقتصادی‌تر. مدل اصلی سانتافه همون عکسایی هست که گذاشتی.

        5. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
          سوابق: (1683 دیدگاه) ,

          باز حداقل اونا انسان هستن نه مثل بعضیا ***** تو برو همون کره ای پرست باش پسر جان حال ندارم تو بحث ضایعت کنم محمود ؛ تو خوبی باشه

        6. خاوری مزراتی
          سوابق: (1104 دیدگاه) ,

          میلاد فک کنم مدلی که در ایران عرضه شده مدل گرندسانتافه باشه…
          آخه نمیدونم خبرداری یا نه
          دو مدل شده سانتافه
          گرندسانتافه و سانتافه
          البته ممکنم هست اشتباه باشه
          اینو فک کنم تو مجله ماشین خوندم

        7. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود .

          از کیهان عزیز و خاوری جان ممنونم .

          من نمیدونستم که سانتافه هم دو مدل شده یا یک مدل خاص

          جای وراکروز را گرفته .

          پس اگر اینجوری باشه ، اون کدی که براش تعریف کردن

          چی میشه ؟؟؟

          کد IX45 ؟؟؟

      3. Zonda R
        سوابق: (1591 دیدگاه) ,

        F.A
        طراحیش بد نیست
        ولی
        نسبت به bmw
        توش کم کاری شده توش
        ولی یا سانتافه جدید
        خب مقایسش جک ساله

        پاسخ
    2. سینا
      سوابق: (213 دیدگاه) ,

      این BMW دیگه واقعاً شورشو درآورده، یه مشت ماشین تکراری که فقط اندازه هاشون با هم متفاوته.

      پاسخ
      1. محمود
        سوابق: (212 دیدگاه) ,

        جناب محمد خان این انسان های متعصب هستند که ضایع می شن. شما در دیدگاه قبلی گفتید که سانتافه مفت نمی ارزد ولی حالا دیدی که سانتافه کراس اور سال بازار امریکا شده .باور نمی کنی از اقا میلاد بپرس. (چند تا دیدگاه بالاتر نوشته شده)

        کلام اخر اینکه ادب داشته باش تا ادب نشانت بدهم.

        پاسخ
        1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
          سوابق: (1683 دیدگاه) ,

          الانترا هم ماشین سال شد ولی دیدی که تو آمار جی دی پاور از لحاظ کیفیت رتبه ی بدی اورد … واقعیت ماشین کره ای همینه تا سوارش نشی نمیفهمی چقدر مسخرست … با سوناتا بیشتر از 120 تا میری تو ماشین احساس امنیت نداری در حالی که با 520 سرعت 150 تا رو میری احساس امنیت داری یا حتی زانتیا

    3. meysam
      سوابق: (52 دیدگاه) ,

      BMW خیلی خوبه ولی نمیدونم چرا رقیباش بیشتربه دلم میشینن( بنز، آئودی و حتی فولکس)

      پاسخ
      1. محمود
        سوابق: (212 دیدگاه) ,

        این هم جوک سال93
        ( با سوناتا 120 تا بری احساس امنیت نداری ولی با زانتیا احساس امنیت می کنی.))

        اقا محمد از حرفات معلومه تا حالا سوار سوناتا نشدی.

        پاسخ
        1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
          سوابق: (1683 دیدگاه) ,

          سوار شدم حالا تو هرچی میخوای بهش بخند گل پسر … باز زانتیا حداقل هرچی باشه موتورش تو سر بالایی ها کم نمیاره و کیفیتش خیلی بهتر از کره ایی آشغاله که از آخر پنجم شد … از خودت هم حرف درنیار من گفتم بیشتر از 120 تا ؛ از نوع حرف زدنت میشه پیشبینی کرد چندسالته و چقدر سواد داری

  1. امین آرا
    سوابق: (11 دیدگاه) ,

    بسیار زیبا و با کلاسه
    خیلی اسپرته
    البته به قول دوستمون ترکیبی از چند مدل BMW هستش
    چراغ عقبش شبیه سری 5 جدید و چراغ جلوش شبیه X3.
    البته اگه نیاد تو ایرانو بشه 1.3 میلیارد !!!

    پاسخ
  2. امین
    سوابق: (809 دیدگاه) ,

    بچه X6 قشنگیه برای کسانی که نمیتونن X6 بخرن ولی عاشقش هستن
    استیلش که خیلی زیباست

    BMW داره میترکونه امسال …

    پاسخ
  3. Zonda R
    سوابق: (1591 دیدگاه) ,

    F.A
    این مدل تو سایتهای معتبر دنیا
    سرو صدایه زیادی کرد
    و منتقدان زیادی داشت
    در خصوص طراحیش:
    اگه دوسش دارید= لایک
    منتقد و خوشتون نیومده=دیسلایک

    پاسخ
  4. علیرضا
    سوابق: (500 دیدگاه) ,

    با اینکه زیباست اما توی suv های بی ام و هیچ کدوم کارایی و قلدری x5 رو ندارن و فقط x5 میتونه توی شرایط آفرود نسبتا سربلند بیرون بیاد
    بی ام و تو رو به خدا این صفحه آمپرت رو یه کم مدرن کن خیلی خیلی قدیمیه

    پاسخ
  5. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود .

    درسته که نواوری و تکنولوژی در این ماشین ها موج میزنه ولی در طراحیش

    کم کاری کردند . بهتر از این میتوانست باشد .

    ایران و المان .

    پاسخ
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      راستی دوستان ، چنتا خبر خوب هم بود که بد نیست بخوانید . جالبه .

      http://www.machinemag.com/ViewNews.aspx?viewid=7033

      http://www.asrekhodro.com/fa/page/41260/%DB%8C%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%B3+%D8%A8%D8%A7+%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1+%D9%85%D8%B2%D8%AF%D8%A7.html

      حضور مزدا در لینک بالا خیلی حرفه . مزدا خیلی خوب و با حوصله داره روی

      محصولاتش هم در طراحی و هم در قسمت فنی کار میکنه .

      به نظر من مزدا 3 های جدید از کرولا در طراحی بهترند .

      این اخبار هم در مورد رکورد های سرعتی :

      http://www.asrekhodro.com/fa/page/41219/%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B9%E2%80%8C%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86+%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C+%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86+%D8%AF%D8%B1+65+%D8%B3%D8%A7%D9%84+%D8%A7%D8%AE%DB%8C%D8%B1+.html#ad-image-0

      این ماشین هم با ارزشمند ترین خودروی ایران و دنیا :

      http://www.car.ir/news/Mercedes-Benz-K500

      این هم یک ضربه به اعتبار و ارزش یک برند خوشنام :

      http://www.car.ir/news/Complaint-RollsRoyce

      و در اخر هم که مطمئن هستم همه منتظر دیدن و شنیدن این خبر بودید :

      ((( http://www.asrekhodro.com/fa/page/41237/%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%D8%A6%DB%8C+%D8%A7%D8%B2+%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA+%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF+%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%BE%D8%A7.html )))

      موفق باشید .

      پاسخ
      1. خاوری مزراتی
        سوابق: (1104 دیدگاه) ,

        میلاد کلی بااین خبرآخریت حال کردم
        سایپا قراره نسل جدید تیبا زیبای ایرانی رو برروی پلت فورم مشترک با مزدا3 روانه بازار آمریکا کنه
        احسنت براین یابوساز وطنی

        پاسخ
    2. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
      سوابق: (1683 دیدگاه) ,

      خداییش قبول داری فرق زیادی با x6 از نظر طراحی نداره؟؟ ب ام و از مرسدس بنز یاد بگیر یکم ؛ اون داشبورد رو عوض کن چقدر باید صبر کنیم پس؟؟؟ دریچه های کولرو عوض کن دیگه ؛ بنز رو بیشتر قبول دارم چون حداقل شهامت اینو داشت که دریچه های کولرشو بعد 5 / 6 سال عوض کنه ؛ ولی ب ام و چی؟؟؟ از 2005 تا الآن داره داشبورداش رو اینجوری میزنه خداوکیلی دیگه باید یه تغییری بده اگه بخواد امسال جلوی بنز و لکسوس کم نیاره

      پاسخ
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درود .

        اره ممد قبول دارم .

        ولی تو هم اینو قبول کن از زمانی که اون طراح معروف ب ام و :

        ((((( کریس بنگل ))))) از شرکتش رفت ، ماشیناش نسبت به قبل

        یذره افت طراحی داشتند . البته در بعضی مدل ها و اون هم یذره .

        محمد تو هم قبول کن که هوندا سیویک و مزدا 3 مدلهای 2014

        نسبت به تویوتا کرولا ی جدید زیبا تر هستند . حتی نسل های قبلی .

        در ضمن :

        خاوری جان قابلتو نداشت . فکر کنم فردا یا ذوق

        زده میشیم ، یا سکته میزنیم .

        پاسخ
        1. خاوری مزراتی
          سوابق: (1104 دیدگاه) ,

          با کوچ کریس بنگل بی ام دبلیو اگه طرفداراش ناراحت نشن یه کم از اصلش دور شده
          فک کنم سرطراحشون الان آدرین وون هایدونک هست
          بنگل یه بار گفته بود:
          کار ما به عنوان یه طراح خودرو فقط کشیدن یه حجم آهنی نیست
          ما باید طوری این قطعه صنعتی را طراحی کنیم که انسان آنرا به عنوان جزیی از زندگیش بپذیرد”

          درود بر شرفش… بنظرم بی ام دبلیو مدل M5 2008بهترین ماشین تاریخ بی ام دبلیوه و ایضا یکی از ده خودرو برتر تاریخ…
          البته

        2. Zonda R
          سوابق: (1591 دیدگاه) ,

          F.A
          کریس بنگل
          به دنیایه خودرو خدمت کرد
          و نواوری در عینه حال موندگاری ماه عسل کاراش بود

        3. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
          سوابق: (648 دیدگاه) ,

          منظور همون ما حصل هست زوندا ؟

  6. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2207 دیدگاه) ,

    خیلی اسپرت و دوست داشتنیه.داخلش یه ذره تغییر کرده بااینکه عاشق بی ام و هستم اما بنظرم این شرکت توی طراحی داخل ماشین هاش زیادی محافظه کاره و با ماشینای 10 سال پیشش تفاوت زیادی نداره

    پاسخ
  7. حمید . فقط ب ام و . فقط آلمان
    سوابق: (648 دیدگاه) ,

    این ماشین یه نکته خیلی خیلی جالب داره . اونم اینکه موتور توربو دیزل 3 لیتریش از موتور توربو بنزینی 3 لیتریش هم قویتره هم شتابش بهتره!معمولا بنزینی تیزتره،جالب بود.

    پاسخ
  8. امید
    سوابق: (1324 دیدگاه) ,

    bmw کارش درسته ولی میتونست طراحیش بهتر باشه

    پاسخ
  9. رضا
    سوابق: (1690 دیدگاه) ,

    کسانی کخ x6 میخرن بیشتر مجذوب قیافش شدن تا کاراییش
    نه اینکه کارایی نداشته باشه ولی رقبا ازش بهترن چه از لحاظ آفرود- راحتی و فضای داخلی- میدان دید و …

    پاسخ
    1. Pooya Ferrari
      سوابق: (6 دیدگاه) ,

      خوب بستگي داره با كدوم ماشين بخواي مقايسش بكني

      پاسخ
    2. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
      سوابق: (1683 دیدگاه) ,

      چند وقت پیش یه فیلم دیدم ، رفیقم برام فرستاده بود حالا تا چند وقت دیگه ازش میپرسم لینکشو براتون میزارم ؛ گل سرسبد شاسی بلند های ب ام و یعنی X6 تو یه شیب 45 درجه تو جاده ای کوهستانی که خاکی بود گیر کرده بود و نمیتونست راه بره ، من نمیگم X6 ماشین بدیه ولی انصافا قبول داشته باشید شاسی بلند های ژاپنی از لحاظ آفرود قوی ترند ، درسته مثلا بنز هم مدل جی کلاس رو داره ولی چندتا دیگه مثل اون دارند که با قیمت پایین همچین صخره نوردی هایی کنه که ژاپنی ها میکنند؟؟؟ یه سر به فیلم های صخره نوردی پرادو تو آپارت بزنید دوستان

      پاسخ
      1. علیرضا
        سوابق: (500 دیدگاه) ,

        محمد عزیز من خودم زیاد آفرود میرم و درباره آفرود و آفرودر ها زیاد تحقیق کردم
        اولا شیب 45 درجه خیلی بالاست و کمتر ماشینی مثل هامر از پسش بر میاد. x6 بعید میدونم یه مسیر خاکی با شیب 30 درجه رو بتونه بالا بره.همونطور که توی برنامه تخته گاز نشون داد سیستم 4چرخ متحرکش توی سطوح لغزنده هیچ کارایی نداره و واقعا ضعف بزرگی برای یه شاسی بلنده
        در مورد آفرودر های ژاپنی هم خب پرادو و لندکروز و نیسان پاترول نسبت به قیمتشون(البته نه توی ایران) شاهکارن اما لندکروز با اون همه ابهتش در مسیرهای صعب العبور اصلا در حد و اندازه مرسدس G و GL و رنجرور و لندرور نیست(فیلمهای تستش در یوتیوب موجوده)

        پاسخ
        1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
          سوابق: (1683 دیدگاه) ,

          قبول دارم حرفتو ولی درمورد لندکروز نه ؛ ببین لندکروز GXR که درواقع میشه گفت مدل پایه ی لندکروزه و تو ایران میاد و 6 سیلندره یک سری آپشن هارو نداره نسبت به مدل 8 سیلندر … خب اولا قدرت موتور 8 سیلندر حدود 141 اسب بخار از مدل 6 سیلندر بیشتره و از لحاظ آپشن رفاهی امکاناتی مثل بولوتوث فرمان و سردکن صندلی و مموری و … داره که اینا تو 6سیلندر سفارشی اند…از لحاظ آفرود لندکروز 8 سیلندر امکاناتی نظیر قفل دیفرانسیل ، کراول کنترل ، کنترل اتومات سرازیری و سربالایی و سیستم تنظیم ارتفاع و … داره که اینا تو مدل 6 سیلندر نیستند ، درسته آفرود لندکروز های 6 سیلندر اونقدر ها هم قوی نیست و درکل لندکروز توی صخره نوردی به خاطر وزن سنگینش نمیتونه مثل FJ و پرادو و 4 RUNNER و فورچونر باشه … ولی اونقدر ها که نیاز های یک مشتری رو برآورده کنه هست ، و لندکروز نباید با بنز G مقایسه بشه چون بنز G چند برابر لندکروز قیمتشه خب … اگه بخوایم با LX570 مقایسش کنیم یا FJ اونوقت میشه … در کل هر ماشینی نقطه ضعفی داره مثلا نقطه ضعف لندکروز وزن بالاست و نقطه ضعف G کلاس قیمت بالاشه یا مثلا 4RUNNER سلطان آفروده ولی قیافه نداره یا با FJ میشه از دیوار راست بالا رفت ولی تو بیابون اصلا به توبی لندکروز نیست … در مورد اون جمله ی هامر هم که گفتی باید بگم هامر تو صحرا و شن و ماسه گیر میکنه بارها فیلماش رو تو آپارات دیدم و یه فیلم دیگه هم بود که لندکروزه داشت هامر رو تو صحرا بکسل میکرد چون هامره گیر کرده بود تو شن … هر ماشینی از نقاط قوت و ضعفی بهره منده ولی اگه انصاف رو داشته باشیم باید قبول کنیم که غول های ژاپنی تو آفرود از آلمانی ها سر ترن همونطور که آلمانی ها تو لوکس بودن و مصرف کم و … سر ترن

        2. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          بیا منم 10 تا فیلم دارم که هامر لندکروز رو میکشه!
          البته اگه نمیگی امریکا ورشکستس!

        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود . محمد کسی منکر افرود بالای تویوتا و لندکروز و …

          نیست . ولی شما یک نگاهی هم به این کلیپ ها بنداز .

          http://www.aparat.com/v/Je2Lf

          http://www.aparat.com/v/ZYb9C

          http://www.aparat.com/v/TFJSx

          http://www.aparat.com/v/ETUJ2

          http://www.aparat.com/v/aLheX

          http://www.aparat.com/v/WHira

          http://www.aparat.com/v/UmhwX

          http://www.aparat.com/v/9FL3t

          http://www.aparat.com/v/r361k

          http://www.aparat.com/v/2YoLM

          http://www.aparat.com/v/bXw8E

          http://www.aparat.com/v/6FCZL

          http://www.aparat.com/v/19mxR

          http://www.aparat.com/v/XqNvF

          http://www.aparat.com/v/4PfZd

          این هم بالارفتن بنز از شیب 75 درصد :

          http://www.aparat.com/v/4PfZd

      2. GTR-50
        سوابق: (473 دیدگاه) ,

        آره من دیدم لندکروز هامرو میکشه خیلی راحت

        پاسخ
  10. Pooya Ferrari
    سوابق: (6 دیدگاه) ,

    يه پيشنهاد. بهتره واسه ويدئو ها گزينه دانلود رو هم بزارين خيلي خوب ميشه اين جوري

    پاسخ
  11. آیهان
    سوابق: (50 دیدگاه) ,

    رقیب اصلی تو این پلتفرم پورشخ ماکان و رنجرور ایوک

    پاسخ
    1. علیرضا
      سوابق: (500 دیدگاه) ,

      پورشه ماکان و ایوک هر دو در سطح خودشون یه آفرودر خوبن اما x4 به نظرم اصلا در مسیرهای سخت کارایی نداشته باشه. همونطوری که توی تست مجله ماشین چند سال پیش خودنم x6 بعد از یه آفرود خیلی سبک داخلش نیاز به صداگیری اساسی پیدا میکنه که هزینه بالایی رو روی دست مالکش میزاره.
      من موندم عاشقای بی ام و چرا x5 با اون همه کارایی و ابهت رو ول میکنن پول برای زیبایی x6 میدن

      پاسخ
  12. احمدرضا بی ام و
    سوابق: (128 دیدگاه) ,

    به این میگن ماشین بی ام و رو دست نداره لامصب محشره

    پاسخ
  13. mory
    سوابق: (403 دیدگاه) ,

    مصرف سوختش ستودنیه
    bmw استاد این کاراس

    پاسخ
  14. مصطفی
    سوابق: (296 دیدگاه) ,

    خوشکلی و سرعت وکلا مشخصاتش به کنار؛وارد بازار ایران میشه؟

    پاسخ
  15. زیگما
    سوابق: (3078 دیدگاه) ,

    نقاط ضعف:
    فوق العاده تکراریه یبرونش (به خصوص عقبش)همونیه که در سری های گرن توریسمو می بینیم. با اون برآمدی روی صندوق عقب کاملا به حرفم پی میبرید.
    داخلش هم عین ایکس 3 هست.با همون داشبورد پلاستیکی(؟).
    طراحی جلوش هم اصلا جذاب نیست از نظر من.
    نقاط قوت
    قیمت بسیار عالی
    رقیب نداره.(ایکس 6 هم رقیب نداشت. در این مدل بدنه تقریبا خودرویی دیده نمیشه)
    موتور های عالی،
    و مشخصات فنی جذاب برای مشتری….
    ولی من با همه ی ضعف ها ، فروش بالایی رو براش پیش بینی میکنم.

    پاسخ
    1. Zonda R
      سوابق: (1591 دیدگاه) ,

      F.A
      دیروز رفته بودم تعویض پلاک
      سری 5 گرن توریسمو دیدم
      رنگشم بژ بود

      پاسخ
  16. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
    سوابق: (1683 دیدگاه) ,

    به طور کلی در مورد این ماشین میشه گفت ، قیافش تکراریه ولی جذابه ، قدرت موتور و مصرفش عالیه ؛ قیمتش معمولیه و در کل ماشین خوبی بنظر میرسه
    ولی من ماکان رو بهش ترجیح مبدم البته مدل 6 سیلندرشو

    پاسخ
  17. armin
    سوابق: (49 دیدگاه) ,

    همه امکانات و آپشن هاش خوبه !!!!!!!

    تنها مشکلش تو قیمتشه!!!!!!!

    پاسخ
  18. ساسان.م
    سوابق: (238 دیدگاه) ,

    ماشین آفرود باید کم هزینه و کم استهلاک باشه که BMW تو این مورد نمره خوبی نمیگیره
    BMW رو بیشتر به خاطر مدل M دوست دارم

    پاسخ
  19. Zonda R
    سوابق: (1591 دیدگاه) ,

    F.A
    در کل
    امیدوارم تو تهران ببینمش

    پاسخ
  20. SAEED
    سوابق: (198 دیدگاه) ,

    سلام.
    کاش این مدلی نمیشد،این کلاس و استیل آدمو یاد X6 میندازه!!و بنظرم باید مخصوص همون X6 میموند!!!!!!!!!!

    پاسخ
  21. arman
    سوابق: (25 دیدگاه) ,

    محمود حق با توئه اینا کره ای ستیزن، سر تا تهشونم بالای پراید سوار نشدن، این مدل ب ام و هم هیچ نکته ای نداره، ما که نفهمیدیم کجای بازارو میخواد بگیره، فقط واسه اینه که بین x3 و x5 جای خالی نباشه

    پاسخ
    1. محمود
      سوابق: (212 دیدگاه) ,

      این هم جوک سال93
      ( با سوناتا 120 تا بری احساس امنیت نداری ولی با زانتیا احساس امنیت می کنی.))

      اقا محمد از حرفات معلومه تا حالا سوار سوناتا نشدی.

      پاسخ
  22. عادل
    سوابق: (152 دیدگاه) ,

    bmw باید یک فکری واسه طراحی داخلی تکراریش بکنه…. تقریبا همه مدل هاش همین شکلیه…. حالا بنز رو بعنوان کمپانی رقیب نگاه کنین علاوه بر اینکه اصالتش رو حفظ کرده ….تغییرات زیادی هم در داخل داده…. که هر مدلش با اون یکی فرق داره…

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.