چالش میتسوبیشی L200 برای فولکس آماروک و تویوتا هایلوکس

اگر شما می‌خواهید بدانید که در بین پیکاپ ترک‌های محبوب میتسوبیشی L200، از فولکس‌واگن آماروک و تویوتا هایلوکس، کدام‌یک سریع‌تر هستند در انتهای این مقاله جواب خود را خواهید یافت.

Pick-up drag race Mitsubishi L200 vs VW Amarok vs Toyota HiLux
Pick-up drag race Mitsubishi L200 vs VW Amarok vs Toyota HiLux

وب‌سایت اتو اکسپرس در یک چالش جدید آخرین نسل میتسوبیشی L200 (که در برخی بازارها به نام تریتون شناخته می‌شود) را در برابر فولکس‌واگن آماروک و تویوتای هایلوکس قرار داده و یک مسابقه درگ بین آن‌ها راه انداخته است. درست است که این یک کار غیرمعمول هست اما بااین‌حال سرگرم‌کننده می‌باشد. درواقع این درگ به دنبال ادعا جسورانه میتسوبیشی انجام‌شده است. این شرکت پیش‌تر گفته بود: “L200 به لطف نسبت قدرت به وزن کمتر در بخش پیکاپ ترک‌ها یکی از سریع‌ترین‌هاست.”

در زیر کاپت میتسوبیشی L200 یک موتور دیزل ۲.۴ لیتری با ۱۷۸ اسب بخار، قرارگرفته و زیر کاپوت فولکس‌واگن آماروک موتور ۲.۰ لیتری Bi-TDI قرار دارد که آن‌هم توان ۱۷۸ اسب بخار تولید می‌کند، در مقابل تویوتا هایلوکس از موتور دیزلی ۳.۰ لیتری برخوردار است که با ۹ اسب بخار کمتر از رقبا، ۱۶۹ اسب بخار تولید می‌کند.

Pickup Drag Race
Pickup Drag Race

ما می‌دانیم که قطعاً سریع‌ترین بودن از اولویت‌های انتخاب یک پیکاپ‌ترک نیست، اما این درگ بیشتر جنبه سرگرمی دارد. هرچند داشتن یک وسیله نقلیه سریع لذت‌بخش است. [دانلود ویدئو]


منبع: autoexpress

درباره نویسنده

تصویر پروفایل مهرداد فراهانی

مهندس صنایع و از علاقه‌مندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وب‌سایت های خبری دیگر در حوضه آی‌تی می‌نوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آی‌تی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.

24 دیدگاه

  1. تصویر پروفایل سعید
    سعید
    سوابق: (477 دیدگاه) ,

    پدر بیامرز نتیجه اش هم میگفتی خو ما که از ترس تموم شدن حجممون نگاش نکردیم هرکی دیده بگه به اطلاعات ماهم افزوده بشه
    راستی خداییش دیروز مقابل ژاپن خوب بازی کردیم نه؟
    نظر شما چیه بچه ها؟
    اوه یادم نبود الان یکی میاد میکه اینجا یه سایت ماشینیه

    پاسخ
      1. ali
        سوابق: (30 دیدگاه) ,

        اول میتسو بیشی تریتون
        دوم فولوکس آماروک
        وآخر هم عشق من هایلوکس 😀

        پاسخ
    1. Hitler
      سوابق: (459 دیدگاه) ,

      میتسوبیشی درگ رو آسفالت رو میبره
      بعد میرن درگ رو مسیر ناهموار،که فولکس به دلیل نداشتن دنده کمکی کلا شرکت نمیکنه.
      و بازهم میتسوبیشی برنده میشه.
      واقعا من نمیدونم چرا اینطوره شد.نظرمو کلا عوض کرد.من نسبت به میتسوبیشی اصلا علاقه و نظر مثبتی نداشتم.واقعا دیدمو عوض کرد.

      پاسخ
      1. احسان
        سوابق: (79 دیدگاه) ,

        میتسوبیشی اخیرا خیلی تو بازار خودرو فعال نیست. متاسفانه بازار ایران رو هم به کره ای ها و تویوتا واگذار کرد. اگه یادت باشه سال های 1992 تا 1995 بهترین و زیباترین ماشین های ژاپنی اول هوندا و بعد میتسوبیشی( گالانت و لنسر) بود. این دو خودرو ساز اولین موتورهای 16 سوپاپ مجهز به سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ ها بود.
        گالانت 1994 رو با تویوتای 1994 مقایسه کنین…
        متاسفانه الان هم آرین موتور و فامیلی موتور نمی تونن محصولات هوندا و میتسوبیشی رو جا بندازن. اصولا میتسوبیشی یک هلدینگ معظم ژاپنی است که نه فقط در خودرو بلکه حتی موتور جت هواپیما می سازه.

        پاسخ
    2. امیر
      سوابق: (180 دیدگاه) ,

      خدا نگذره ازشون چرا اینجوری میدزدن از رو حجم قبلا ۲گیگ شارژ میکردیم سه هفته میرفت الان ۴تا ۵روزه تموم میشه.خدایا جا قحط بود انداختیمون این تیکه از زمین

      پاسخ
      1. hitler
        سوابق: (459 دیدگاه) ,

        دوست من که ساکن کاناداس
        برای سیصدگیگ با سرعت سی مگابیت ماهی سی دلار میده
        از اپراتور http://www.bell.ca

        پاسخ
  2. armin
    سوابق: (337 دیدگاه) ,

    جونم میتسو … قیافشم از بقیه شاخ تره

    پاسخ
  3. ماهان گاز
    سوابق: (80 دیدگاه) ,

    ولی بنظرم تویوتا ازنظر موتوری اصطلاحا سگ جون تره!میتسوقسمت جلوش مدل اس یو وی شو پیاده کرده روش!فولکس هم که بیشتر رو مدل سدان تمرکز کرده وپیکاپ اصطلاحا مدل توجیحی فولکس است!!!!!!!!!مردن برن جی ام سی یا فورد بیارن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ
  4. تصویر پروفایل سامان اذری
    سامان اذری
    سوابق: (1481 دیدگاه) ,

    ولی اگه به هر کدوم 2 تن بار میزدند و ماشین رو میبردند افرود
    اونوقت تویوتا سنگ تمام میزاشت

    پاسخ
  5. محمد براندو
    سوابق: (12 دیدگاه) ,

    ویدئوش یجورایی تبلیغ میتسو بود اون دوتا رو اصلا نشون نداد بیشتر رو میتسو مانور میدادن

    پاسخ
  6. متین
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    فلوکس واگن موتورش دو لیتری درحالیکه میتسو ۲/۴ و تویوتا ۳ پس این مقایسه درست نیست

    پاسخ
    1. احسان
      سوابق: (79 دیدگاه) ,

      مهمتر از حجم موتور قیمت و کلاس خودرو است. اگه تو یه کلاس و یه رنج قیمت باشن، می تونن با هم مقایسه بشن.

      پاسخ
  7. ارمان
    سوابق: (1000 دیدگاه) ,

    میتسو بیشی L200 در هندلینگ هم پیروز شده بر هایلوکس
    تو یوتیوب motorweek سرچ کنید

    پاسخ
  8. سارا
    سوابق: (156 دیدگاه) ,

    تویوتا هم ایران خودرو ژاپن شده با موتور 3 لیتری 3 ساعت از بقیه عقب افتاد

    پاسخ
    1. احسان
      سوابق: (79 دیدگاه) ,

      این خودروها معمولا تو گشتاور و خصوصیات آفرود باید با هم مقایسه بشن. همونطور که در متن مقاله هم نوشته شده.

      پاسخ
  9. Rouzbeh
    سوابق: (125 دیدگاه) ,

    من با نظر سامان جان کاملا موافقم. تو ایران هایلوکس رو امتحان کردیم که واقعا فوق العاده بود هیچ چیز کم نداشت . ولی دو تا بعدی رو نمیدونم. در کل به نظرم هایلوکس یه چیز دیگس.

    پاسخ
  10. Ali Reza
    سوابق: (101 دیدگاه) ,

    اونوقت وانتای ما:وانت تندر ۹۰..وانت پارس..وانت پراید!!

    پاسخ
  11. تصویر پروفایل shahab
    shahab
    سوابق: (646 دیدگاه) ,

    نمیدونستم برای پیکاپها هم شتاب مطرحه
    قبول هایلوکس تو شتاب آخره ولی تو آفرود چی؟؟؟؟
    آفرین سامان اگه 2تن بار میزدن اونوقت هایلوکس میگفت با کی طرفن

    پاسخ
  12. علی
    سوابق: (31 دیدگاه) ,

    این رقابت باید بین نسل جدید هایلوکس و L200 برگزار می‌شد چون تو ی نسل جدید خیلی اتفاقا روخ میده هایلوکس جدید رو از نزدیک دیدم خیییییییلی جذاب شده ولی L200 تم خدایش قدر

    پاسخ
  13. سیاوش
    سوابق: (50 دیدگاه) ,

    چند نوع وانت در ایران ساخته میشه که در هیچ کجای دنیا نمی تونی براش رقیب پیدا بکنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!در ضمن یه چیزی به دوستان بگم وقتی وانت پراید رو در خیابون به صورت اتفاقی میبینم نزدیک به ده دقیقه فقط میخندم !!!

    پاسخ
  14. امید
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    اصلا این فیلم رو قبول ندارم من خودم هایلوکس 2015 دارم شتابش خیلی بیشتره
    انگار اینجا با دنده سه حرکت کرد

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.