اوپلجنرال موتورز

نیک ریلی: جدایی از شورولت به نفع ماست

«اپل/واکسهال در آینده موفق تر خواهد بود اگر از جایگاه تولیدات شورولت جدا شود.»  این گفته « نیک ریلی » در آخرین کنفرانس خبری اوست. وی که هم‌اکنون ریاست ائتلاف اپل/واکسهال را برعهده دارد معتقد است به این دلیل که شورولت در ۱۸ ماه گذشته مدل‌های کاملا جدیدی را عرضه نموده ، می‌تواند در آینده‌ای نزدیک تبدیل به یک رقیب جدی در بازار فروش محصولات اپل/واکسهال باشد.

Nick Reilly CEO at Opel/Vauxhall

اما نکته مهم‌تری که می‌توان از صحبت‌های  « نیک ریلی » برداشت کرد، این است که اگر این دو برند به دو رقیب تبدیل شوند، به احتمال فراوان زیان اصلی حاصل از عدم بهبود در میزان فروش، متوجه جنرال‌ موتورز؛ به عنوان مالک اصلی هرسه برند، خواهد بود.

« ریلی » همچنان ادامه می‌دهد: « اگر این جداسازی صورت گرفت، در واقع اجازه افزایش قیمت نسبی محصولات اپل/واکسهال را داده‌ایم؛ که این امر درآینده تمایز برندها را کاملا نشان خواهد داد. شورولت با بازار پرفرازونشیب آمریکا مجبور به کاهش قیمت‌هاست درحالیکه اپل/واکسهال برای ماندن در بازار رقابتی اروپا روزبه‌روز درحال پیشرفت در زمینه تکنولوژی‌های نوین است؛ ازاین‌رو کاهش قیمت‌ها به هیچ‌وجه گزینه مناسبی برای ما نخواهد بود.»

گفتنی است شورولت براساس تمهیدات جدید جنرال‌موتورز، هم‌اکنون مسئول فروش محصولات اپل/واکسهال در بازارهای جهانی بوده و برنامه‌های مالی این دو برند نیز زیرنظر شورولت درحال شکل‌گیری است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. حمادی

    ۲۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (303 ديدگاه)

    شرکت اپل شرکت شهیری نسبت به گذشته نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا