جیپ چروکی و قیمتهای تازه

مدلهای 2014 جیپ چروکی قیمت گذاری شدند. بدین ترتیب با قیمتی حدود 23 هزار دلار می توان یکی از مشهورترین شاسی بلندهای آمریکایی را که اینک توسط فیات تصاحب شده و روی یک پلتفرم فشرده ساخت فیات و کرایسلر و مشترک با دوج دارت ساخته می شود، صاحب شد.

2014 Jeep Cherokee
2014 Jeep Cherokee

همانند مدلهای پاتریوت و کامپاس، پایینترین مدل چروکی اسپرت تنها به صورت دیفرانسیل جلو و با قیمت 22,995 به بازار می آید. در حالی که تجهیزات استانداردی نظیر پروژکتور جلو، روکشهای فلزی روی قطعات پلاستیکی بدنه، ده عدد کیسه هوا، چرخهای 17 اینچی، تهویه هوا (تهویه مجزای سرنشینان پشت به صورت سفارشی)، پنجره های برقی و سیستم ورود بدون کلید و یک سیستم سرگرمی با صفحه نمایش 5 اینچی (3.5 اینچی به صورت استاندارد) روی این خودرو یافت می شوند. موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر این ماشین 184 اسب بخار نیرو و 231 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. که توسط یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به چرخهای جلو منتقل می شود. درست است که در مقایسه با رقبایی نظیر هوندا CR-V چیز خاصی به نظر نمی رسد اما بسیاری از خریداران کراس اوورها نیز چیزی بیش از این نیاز ندارند!

2014 Jeep Cherokee
2014 Jeep Cherokee
2014 Jeep Cherokee
2014 Jeep Cherokee
2014 Jeep Cherokee
2014 Jeep Cherokee

بالا بردن توان خرید شما تا 24,495 دلار می تواند به مدلی با شیشه های رنگی، قطعات کرومی و فلزی در بدنه، فرمان چرمی، نورپردازی ویژه محیط داخلی، صندلیهای تاشو با محفظه داخلی، و مهمتر از همه به موتور V6 با توان 271 اسب بخار و گشتاور 324 نیوتن متر بیانجامد.

2014 Jeep Cherokee
2014 Jeep Cherokee

اما هنوز هم جای پیشرفت وجود دارد. پرداخت 27,995 دلار یعنی چراغهای جلوی اتوماتیک، رینگهای آلیاژی 18 اینچی جلا داده شده، صندلیهای با روکش چرمی و مجهز به گرم کن داخلی، فرمان گرم شونده، سیستم کنسول دیجیتال مجهز به تجهیزات سرگرمی و صفحه نمایشگر لمسی 8.4 اینچی، سیستم تهویه اتوماتیک مجزا برای سرنشینان جلو و عقب، درب باز کن گاراژ و آئینه مات شونده در زمان تابش نور شدید و بسیاری از امکانات دیگر.

2014 Jeep Cherokee interior
2014 Jeep Cherokee interior

نهایت کار نیز خریدی به ارزش 29,495 دلار برای مدل Latitude است که علاوه بر تجهیزات یاد شده، ضربه گیرهای آفرود جدید، سپر و وینچ، شیشه های چند لایه اکوستیک، سیستم تعلیق ویژه آفرود، سیستم خنک کننده موتور پرتوان تر و سیستم روغن کاری کمکی، صفحات محافظ زیر ماشین، قفل فعال دیفرانسی 4×4 و از این قبیل را نیز بر خود می بیند. سان روف دو تایی، سیستم صوتی 506 وات آلپاین با ده بلندگو نیز قابل سفارش اند.

2014 Jeep Cherokee
2014 Jeep Cherokee

افزودن گزینه دو دیفرانسیل یا انتقال نیرو به هر چهار چرخ حداقل 2000 دلار به قیمتهای فوق می افزاید. سه نوع از انتقال نیروی اسپرت، Latitude و لیمیتد نیز قابل انتخاب اند. در نوع اسپرت، تنظیم اتوماتیک انتقال نیرو به هر چهر چرخ وجود ندارد. در نوع Latitude تقسیم قدرت 50/50 روی محورها اعمال می شود. در سیستم سوم همراه با قفل فعال دیفرانسیل و قطع نیروی غیر ضروری به چرخهای عقب، از مصرف سوخت نیز کاسته می شود.

19 دیدگاه

  1. Reza
    سوابق: (73 دیدگاه) ,

    عالیه ولی من مدل قبلیشو بیشتر دوست دارم اما چه فرقی به حاله ما میکنه،من برم پاترولم رو سوار شم

    پاسخ
  2. aria
    سوابق: (160 دیدگاه) ,

    کاش ما هم میتوانستیم به همین 28 هزار دلاربخریم

    پاسخ
    1. اشکان
      سوابق: (27 دیدگاه) ,

      کـــــــــــــــــــــــــــــــــاش

      پاسخ
  3. بی نام
    سوابق: (13 دیدگاه) ,

    با این قیمت ها آدم هنگ میکنه خیلی ارزونه اینا از مدل های کره ای هم ارزون ترن

    پاسخ
  4. HOOMAN
    سوابق: (14 دیدگاه) ,

    من که با کشور امریکا خیلی حال می کنم مخصوصا با صنعت خودروسازیش خصوصا با JEEP

    پاسخ
  5. sajad
    سوابق: (100 دیدگاه) ,

    دوستان به نظرتون اپتیما 2013 بهتره یا سراتو یا سوناتاوازارا بهتره اخه میام ماشین بخرم میخاستم نظرتون و بدونم

    پاسخ
    1. بی نام
      سوابق: (13 دیدگاه) ,

      نخر عزیزم نخر اینا همشون ارزش اون پلیو که باید بدی ندارن

      پاسخ
      1. كسري
        سوابق: (24 دیدگاه) ,

        شما مشخص چیزی درباره ماشینها نمیدونیداگه ارزش خریدن نداره پس چرا میاید تواین سایت (البته ببخشیدلازم بوداینوبهتون بگم)اقای بی نام

        پاسخ
      2. كسري
        سوابق: (24 دیدگاه) ,

        داداش اولاکلمه پلیودرست بنویس بعدبیابگوارزش نداره

        پاسخ
    2. كسري
      سوابق: (24 دیدگاه) ,

      سلام سجادجان میخواستم راهنماییت کنم تواین 4تاکدومشون بهتره.اکه واقعا میخوای بخری سوناتا رو ازلیست خریددخارج کن چون نسبت به قیمتش خیلی چیزارونداره مثل شتاب پایین _اندازه بزرگش البته اینارونسبت به قیمتش میگم.درموردازراجدید_اپتیماوسراتوهرکدوم خوبیهای خودشونودارن ولی اگه ازمن میشنوی اپتیماروبگیرچون توتستهای ازمایشی ازهمشون بهتربوده وقیمتشم مناسبه البته اگه ظاهربرات مهمه سوناتاازهمشون شیک تره ولی ازنظرعملکرداپتیمابه نظرمن حرف اول رومیزنه

      پاسخ
      1. masoud
        سوابق: (29 دیدگاه) ,

        کسری رو به همه معرفی می کنم

        معلم دیکته سایت پدال!!!

        بزن به افتخارش : ))))))

        پاسخ
  6. tomcat
    سوابق: (174 دیدگاه) ,

    از وقتی یادمونه سجاد جون میخواد ماشین بخره! دوست من اپتیما تو گزینه هات عالیه ولی من سانتافه رو پیشنهاد میدم‎ ‎

    پاسخ
  7. احسان
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    چه میکنه امریکا باید شاسی بلند های کره ای رو فراموش کرد خیلی قشنگه

    پاسخ
  8. نیما
    سوابق: (250 دیدگاه) ,

    به نظرتون اگه این ماشین با پلاک ملی از دبی وارد کنی میرزه ؟ !! یا به جاش یه اسپورتیج بخری ؟

    پاسخ
  9. آرمان
    سوابق: (70 دیدگاه) ,

    لطفا یک نسخه پرینت شده با یک عینک مطالعه برای مدیران خودرو ساز داخلی ارسال کنید تا تفاوت آپشن با تجهیزات استاندارد را درک کنند.

    اگر این خودرو در ایران بود:

    تیپ یک جیپ چروکی کلاس 25 بدون کیسه هوا یورو 2
    تیپ یک جیپ چروکی کلاس 36 با کیسه هوای راننده
    تیپ دو جیپ چروکی کلاس 12 با کیسه هوای راننده و سرنشین و حق انتخاب رنگ بین سفید و مشکی
    00
    00
    تیپ چهل و پنج جیپ چروکی کلاس 38با چهار کیسه هوای بازشونده

    تا اینجا فقط روی کیسه هوا صحبت شده ها!

    پاسخ
  10. ايرج
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    من خیلی ماشین سوار شدم ولی رفیقم جیپ داره پلاک منطقه ازاد واقعا محشره خیلی فرق داره از راحتیش تا شتابش و ترمز و بخصوص امکان چهار حالته رانندگی در کوه و یخ و سرعت و معمولی

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.