جیپ

رانگلر موهاوی ؛ صخره‌نورد واقعی

به دنبال موفقیت هاى بسیار سه مدل ویژه رانگلر که در سال ۲۰۱۰ تولید شدند، برند جیپ در سال گذشته میلادی مدل دیگرى از این خودروی جذاب را تحت عنوان رانگلر موهاوى روانه بازار نمود . . .

Jeep Wrangler Mojave

این خودرو که نام خود را از صحراى ناهموار و معروف غرب؛ یعنى موهاوى به عاریت گرفته، از ظاهر بیابانى منحصر به فردى در داخل و خارج بهره مى‌برد و همچنین مجهز به پکیج رینگ و لاستیک قدرتمندى شده تا بتواند در ناهموارترین مسیرها و زمین ها حرکت کند.

Jeep Wrangler Mojave

رانگلر موهاوى در دو مدل استاندارد و تولید محدود از ماه ژوئن ۲۰۱۱ قابل سفارش بود. ظاهر و زمینه صحرایى این مدل که بر پایه مدل اسپرت رانگلر شکل گرفته بیانگر قابلیت هاى بیابانى آن است.

از جمله ویژگی‌های طراحى خارجى این خودرو مى‌توان به سقف جمع شونده هاردتاپ و گلگیرهاى همرنگ بدنه، نشان‌ها و عکس‌هاى موهاوى و سوسمار بر روى کاپوت و بخش عقب و پله‌هاى کنارى مدل‌هاى صحرا اشاره کرد.

Jeep Wrangler Mojave

موهاوى از رینگ‌های ۱۷ اینچى سربى رنگ ساخت روبکین بهره مى‌برد. درب باک بنزین مشکى رنگ و محافظ چراغ هاى عقب نیز تکمیل کننده ظاهر زیبای آن در عقب است.

Jeep Wrangler Mojave

در فضاى داخلى، صندلى هاى موهاوى داراى پوشش چرم مشکى رنگ با نشان سوسمار حک شده بر روى صندلى هاى جلو هستند و تزیینات چوبى اطراف دریچه هاى هوا، دستگیره‌هاى نگه‌دارنده سرنشینان جلو، پره‌هاى فرمان و دستگیره‌هاى درب را احاطه کرده‌اند.

Jeep Wrangler Mojave

از دیگر مشخصه‌های کابین موهاوى مى‌توان به مواردى همچون پنل تجهیزات از نو طراحى شده با ارگونومیک بالاتر و کیفیت بهتر، مکان‌هاى جدید براى قرار دادن اشیا، طراحی مجدد کنسول میانى، شیشه بزرگتر عقب و آیینه‌هاى برقى گرم‌شونده و خروجی‌های متعدد ۱۲ ولتی اشاره کرد.

همچنین کنترل کننده هاى جدید روى فرمان به راننده اجازه مى‌دهد تا رادیو، کروز کنترل، هندزفرى موبایل و سایر ادوات خودرو را بدون رهاکردن فرمان کنترل کند.

Jeep Wrangler Mojave

جیپ رانگلر موهاوى در سه رنگ سفید، مشکى و خاکستری روشن (صحرایى) و با قیمت پایه‌ای ۲۹,۱۹۵ دلار به فروش می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

هفته نامه ایران خودرو

نشریه ایران خودرو به صاحب امتیازی گروه صنعتی ایران خودرو، با موضوع خودرو، وسایل نقلیه و اخبار و تحلیلها و بررسی های مربوطه، بصورت هفتگی منتشر می گردد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا