رانگلر پولار 2013

رانگلر پولار که قرارست بصورت محدود راهی بازار شود، هفته آینده در نمایشگاه فرانکفورت 2013 رونمایی خواهد شد؛ این خودرو برپایه رانگلر Unlimited ارتقا یافته . . .

2014 Jeep Wrangler Polar
2014 Jeep Wrangler Polar

پولار در نمای بیرونی رنگ اختصاصی آبی (Hydro Blue) ، رینگ های 18 اینچی مشکی براق و سقف همرنگ بدنه داشته و درون کابین آن هم بصورت یکپارچه مشکی است. همچنین در پشت گلگیرهای جلو لوگویی با اعداد 78 و 106 درجه حک شده که بیانگر مختصات جغرافیایی منطقه کوهستانی Vostok در قطب جنوب است که با ثبت دمای 98.2 درجه سلسیوس زیر صفر، سردترین نقطه کره زمین لقب گرفته است.

رانگلر پولار در بازارهای اروپایی بصورت 2 در یا 4 در عرضه شده و پیشرانه آن نیز 2.8 لیتری CRD توربو دیزلی یا 3.6 لیتری بنزینی است. موتور دیزلی آن با گیربکس های دستی/اتومات قابل سفارش بوده حال آنکه موتور بنزینی فقط با گیربکس 5 سرعته اتومات عرضه می شود. سایر مشخصات این 2 موتور بصورت زیر خواهند بود:

  • 200 اسب بخار قدرت در دور 3600 برای موتور دیزلی / 284 اسب بخار قدرت برای موتور بنزینی.
  • 460 نیوتن متر گشتاور در دورهای 1600 تا 2600 با گیربکس 5 سرعته اتومات برای موتور دیزلی.
  • 410 نیوتن متر گشتاور در دورهای 2600 تا 3200 با گیربکس 6 سرعته دستی برای موتور دیزلی.

ازجمله امکانات استاندارد رانگلر پولار می توان به مواردی مانند کروز کنترل، فرمان چرمی، سیستم گرمایشی صندلی های جلو، تهویه مطبوع اتومات و صندلی قابل تنظیم راننده اشاره کرد. مشتریان همچنین با سفارش پکیج Polar Pack 1 از امکانات جدیدی مانند ایربگ های جانبی، سیستم چندرسانه ای Uconnect با حافظه 40 گیگابایتی، نمایشگر 6.5 اینچی، پورت های AUX و همچنین دی وی دی پلیر نیز بهره مند شوند.

43 دیدگاه

    1. علی
      سوابق: (500 دیدگاه) ,

      من یکی که عاشقشم
      طراحی بیرونش زمخت و کاربردی و طراحی داخلش هم که یه خورده به روز شده و برای یه آفرودر واقعی به نظرم عالیه
      درضمن جیپ یعنی هرجا دوست داری میبرمت بدون اینکه ناامیدت کنم

      پاسخ
      1. slr722
        سوابق: (1351 دیدگاه) ,

        علی جان موافق هستم…

        بعضی وقتها طراحی زمخت به ادم لذت میده…

        پاسخ
    2. علی
      سوابق: (500 دیدگاه) ,

      من یکی که عاشقشم
      طراحی بیرونش زمخت و کاربردی و طراحی داخلش هم که یه خورده به روز شده و برای یه آفرودر واقعی به نظرم عالیه
      درضمن جیپ یعنی هرجا دوست داری میبرمت بدون اینکه ناامیدت کنم

      پاسخ
  1. محسن.د
    سوابق: (1422 دیدگاه) ,

    جیپ نمیخواد یه تکونی به خودش بده واسه یه طراحی جدید؟؟!! به این دیگه نمیشه گفت”حفظ اصالت” این دقیقا همون طراحی زمان جنگ جهانیه! صد رحمت به سریG بنز!

    پاسخ
    1. محمد حسین
      سوابق: (184 دیدگاه) ,

      اصلا کلاسیک نیست درش شبیه به گاو صندوق میمونه

      پاسخ
      1. علی
        سوابق: (500 دیدگاه) ,

        خب محمد جان شما اگه جیپ ها و لندرورهای اولیه هم دیده باشی همچین مکانیزم ساده و در عین حال فوق العاده مقاومی برای شرایط سخت دارن

        پاسخ
  2. alireza
    سوابق: (96 دیدگاه) ,

    اینایی که از رانگلر ایراد میگیرن باید برن با سانتافه و ix55 آفرود کنن !!!

    پاسخ
      1. alireza
        سوابق: (96 دیدگاه) ,

        RX 55 اسم ماشینه ؟! اینجا داریم راجع به ماشینها صحبت میکنیما !!!

        پاسخ
  3. حسن
    سوابق: (61 دیدگاه) ,

    دوستان من تا بحال 3 تا اسپورتیج نو دیدم که لاستیک های عقبشون به حال غیر طبیعی به سمت داخل رفته بود مثل پژوهایی که اکسلشون خراب می شه. این قضیه ش چیه شما هم دیدید؟؟

    پاسخ
    1. sorena330
      سوابق: (691 دیدگاه) ,

      من علاوه بر اسپرتیج واسه موهاوی هم دیدم همین اتفاق و دقیقا همینجوری بود و تو اتوبان به شدت تکون میخورد،چیه قضیش؟

      پاسخ
    2. میلاد. فقط المان.فقط بنز.
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود.حسین جان این به خاطر این هست که از دیفرنسیل مفصل دار استفاده میکنند.مثل دیفرانسیل عقب بنز و بی ام و و جنسیس. یعنی دیفرانسیل انها همانند دیفرانسیل عقب پاترول.پاجرو.پاژن.لندکروز و … نیست که یک تکه باشد.
      علت کج شدن ان ها هم این است که در حالت سنگین شدن قسمت پایین لاستیک ها به بیرون تغییر حالت میده تا چسبندگی ماشین به سطح زمین زیاد باشه و در موقع تغییر مسیر ناگهانی و پیچیدن با سرعت زیاد کمترین انحراف و تکان را داشته باشد.
      این سیستم در بنز و بی ام و های قدیم دیده میشه.حتی فولکس قورباغه ای.تو ماشین های جدید هم :
      بنز . بی ام و .جنسیس.سنتنیال.میتسوبیشی ASX.هیوندای IX55 و IX 35.و…..
      البته این موضوع یادت نره که این سیستم حنما باید برای دیفرانسیل طراحی و تعریف بشه.

      ایران و المان

      پاسخ
  4. محسن.د
    سوابق: (1422 دیدگاه) ,

    آقا اصغر..غلام ادبتم!!! شما یه بار دیگه کل نظر منو بخون نه فقط آخرشو! اینکه من گفتم صدرحمت به سریGبنز،یعنی اونم طراحی کلاسیک داره ولی باز صدرحمت به طراحی اون. نخواستم بین این دوتا مقایسه تخصصی کنم که قیمت و نوع گیربکس و تکنولوژی و…مطرح باشه.شما اصلا تو این نظر من دیدی به غیر از طراحی،از چیز دیگه ای حرف بزنم؟؟؟!!!

    پاسخ
    1. اصغر
      سوابق: (213 دیدگاه) ,

      طراحیش رو مورد مقایسه قرار دادی.طراحی هم نباید مقایسه میکردی.خوب بلدی ماس مالی کنی. هر نوع مقایسه بین این دو خودرو اشتباهه.بیخود مظلوم نمایی نکن.

      پاسخ
      1. میلاد. فقط المان.فقط بنز.
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درود.چرا نباید طراحی رو مورد مقایسه میداد.
        شایده شاید این رانگلر تو یک جاهایی بتونه نسبت به بنز بهتر عمل کنه.ولی طراحیه بنز خیلی بهتر از این رانگلر است.

        ایران و المان.

        پاسخ
    2. بferi
      سوابق: (152 دیدگاه) ,

      نظر من به نظر شما نزدیکتر است
      وگرنه هیوندا از پورشه گرونتر بود

      پاسخ
  5. skazi 68
    سوابق: (39 دیدگاه) ,

    اینو این جیپ قدیمیا که تو جنگ بهش گل میزدن میمونه

    پاسخ
  6. رامتین
    سوابق: (735 دیدگاه) ,

    جیپ واقعا در suv یک الگو بوده و اصالت خودشو تا بحال حفظ کرده. شاید بهترین offroad در آمریکا باشه، چرا که هامر قدمت 10-15 سالی بیشتر نداره…

    پاسخ
  7. محسن.د
    سوابق: (1422 دیدگاه) ,

    دوستان یادتون باشه هرکی خواست نظر بده قبلش از اصغرخان اجازه بگیره 🙂

    پاسخ
  8. محسن.د
    سوابق: (1422 دیدگاه) ,

    شما مث اینکه اینجارو با گاراژ اشتباه گرفتی!

    پاسخ
  9. جلال
    سوابق: (585 دیدگاه) ,

    رانگلر های دودر رو باز چقدر دوست داشتنی بودن!!!

    پاسخ
  10. جلال
    سوابق: (585 دیدگاه) ,

    رانگلر های دو در روباز چقدر دوست داشتنی بودن!!!
    باهاشون میشد هم از طبیعت لذت ببری هم از هوای تازه!

    پاسخ
  11. محسن.د
    سوابق: (1422 دیدگاه) ,

    آقا سهیل باز دمت گرم،احساس میکنم شما منطقی هستی. من نظر شمارو بادقت خوندم،حالا از شما میخوام به چیزی که میگم،دقت کنی: با این حرفی که آقا اصغر میزنن و شما تائیدشون میکنی یعنی هیچ مقایسه ای بین دوخودرو درجهان نباید انجام بگیره مگر اینکه هم قیمت باشن! آخه من ازشما و آقا اصغر تعجب میکنم یعنی تاحالا تو هیچ سایتی ندیدین دوتا خودرو رو مقایسه کنن که هم قیمت نباشن؟؟؟!!! بابا تو همین سایت چند وقت پیش پورشه کایمن رو مقایسه کرده بود با یه مدل سایون،درصورتی که خودش تو بررسی گفت قیمت کایمن 2.5برابر سایونه!!! تازه بااین حال آخرسر هم کایمن برنده ی مقایسه شد!!! بخدا اگه این حرفو مسیح به من میزد چیزی بهش نمیگفتم! (بد نیست آقا اصغر یه سر به اون پستی که اونجا یه آقایی مدرکشو به رخ کشیده بود بزنن و نظر منو بخونن!)

    پاسخ
    1. میلاد. فقط المان.فقط بنز.
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود.من باهات موافقم محسن جان.

      اگه به اینه.
      تواون کلیپی که چند روز پیش پدال گذاشته بود که موتور ترند انجام داده بود.چرا باید فورد فوکوس میان بزرگان 6 تا 12 سیلندر قرار بگیره.!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      ایران و المان

      پاسخ
  12. feri
    سوابق: (152 دیدگاه) ,

    خب اینجا 2 تا عشق امریکایی داریم منم ژاپنیم فکر نکنم تعلیق بادی چروکی قابل مقایسه با پاجرو یا بنز باشه باز از پدال می خوایم یه مقایسه توی افرودرهای لوکس با توضیح تعلیق بگذاره

    پاسخ
  13. نازنین
    سوابق: (473 دیدگاه) ,

    120 کشور در دنیا در سال 2012 سفارش جیپ دادن برای ارتششون.بعد تو میای حرف از جی کلاس میزنی؟هه هه

    پاسخ
    1. میلاد. فقط المان.فقط بنز.
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود چه ربطی داره.همین بنز جی کلاس هم تو ارتش خیلی کشور ها حضور داره.
      مثلا استرلیا.

      ایران و المان

      پاسخ
  14. محسن.د
    سوابق: (1422 دیدگاه) ,

    آخه تو کجا دیدی من بگم فقط آلمان! ژاپن و کره بدرد نمیخوره؟؟؟!!! خدا شفا بده…
    همین مونده توکه دیروز سایت پدالو پیدا کردی از من و feri ایراد بگیری 🙂

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.