قیمت‌گذاری رَم پاور واگن 2017

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، فروش مدل 2017 پاور واگن (Power Wagon) اواخر سال جاری میلادی با قیمت پایه 53,015 دلار (شامل 1,320 دلار هزینه تحویل در محل) آغاز خواهد شد. این نسخه که اوایل امسال معرفی شد، بر پایه رَم 2500 هِوی دیوتی (Heavy Duty) دو کابین شکل گرفته و به فهرست بلندبالایی از سخت‌افزارهای آفرود و جلوپنجره اقتباسی از رَم رِبِل تجهیز شده است.

2017-ram-2500-power-wagon-front-end-02
زیر کاپوت پیشرانه 6.4 لیتری هِمی (Hemi) با 8 سیلندر V شکل جا خوش کرده که توانایی تحویل حداکثر 410 اسب بخار قدرت و 429 پوند بر فوت (581.6 نیوتون‌متر) گشتاور را دارد. سامانه تعلیق مورد بهسازی قرار گرفته و از شوک‌های بیلشتِین (Bilstein) و میله نوسان با قابلیت قطع شوندگی در جلو بهره می‌برد. در مقایسه با 2500 اِچ‌دی استاندارد، ارتفاع کف خودرو از سطح زمین 2.3 اینچ (58.42 میلی‌متر) بیشتر شده و به 14.3 اینچ (363.2 میلی‌متر) رسیده و می‌تواند در آب با عمق حداکثر 30 اینچ (76.2 سانتی‌متر) به مسیر خود ادامه دهد.

2017-ram-2500-power-wagon-rear-end
از خصائص دیگر آن می‌توان دیفرانسیل قفل ‌شونده در هردو محور، وینچ سپر جلو، لاستیک‌های 33 اینچی دوراتراک (DuraTrac) گودیر (Goodyear)، نشان پاور واگن در جای‌جای خودرو و صفحات محافظ زیر بدنه را نام برد.

2017-ram-2500-power-wagon-front-three-quarter-in-motion
با باز کردن درب‌ها و ورود به اتاق، صندلی‌های اختصاصی با طرح سه‌بعدی عاج لاستیک واقعاً چشم‌نوازی می‌کنند و شدیداً به درد روحیات آفرودبازان دو آتشه می‌خورند. یک بسته لوکس نیز به قیمت 4,495 دلار قابل سفارش است که در کنار سایر ویژگی‌ها، روکش چرم برای صندلی‌ها ارائه می‌کند.

2017-ram-2500-power-wagon-interior
بر اساس گفته‌های رَم، برای کسانی که اهل زرق‌وبرق ظاهری اضافی نیستند، در صورت پرداخت 8,450 دلار بیشتر، امکان سفارش رَم 2500 اِچ‌دی ترِیدزمن (Tradesman) دو کابین 4×4 با سخت‌افزار پاور واگن وجود دارد. در این صورت تغییرات بصری خاصی صورت نمی‌گیرد و قیمت کلی به 48,315 دلار می‌رسد.


منبع: automobilemag

درباره نویسنده

تصویر پروفایل امین قوام‌ صفری

نویسنده و مترجم اخبار و مقالات خودرو.

22 دیدگاه

  1. مهرداد
    سوابق: (70 دیدگاه) ,

    تک تک این وانت های آمریکایی وقتی هنوز توی خط تولید هستن روح آمریکایی در کالبدشون دمیده میشه .. مثه نوزادی که در چها ماهگی خداوند روحشو دراون میدمه

    پاسخ
  2. حسین
    سوابق: (57 دیدگاه) ,

    عاشق این پیکاپ های بزرگ و قدرت مندم .مخصوصا با اون داشبورد های حجیمش

    یکی از فانتزیام اینکه با این ماشین برم کوچه های تنگ پیروزی😂

    پاسخ
  3. شاهینus cars
    سوابق: (61 دیدگاه) ,

    ابهتتو برم غول اخموی آمریکایی…واقعا خیلی دوست داشتنیه

    پاسخ
  4. آرین
    سوابق: (36 دیدگاه) ,

    کنسولو برداری یه ام وی ام 110 میشه جاش گذاشت.

    پاسخ
  5. تصویر پروفایل MPH
    MPH
    سوابق: (152 دیدگاه) ,

    عجب غولی ولی من رپتورو بیشتر (بیشتر که نه خیلی بیشتر ) میخوام.شما چطور؟؟؟
    رپتور++++++++++++++++++++
    پاور واگن—————–

    پاسخ
  6. mph
    سوابق: (222 دیدگاه) ,

    بر اساس گفته‌های””” فورد”””، برای کسانی که اهل زرق‌وبرق ظاهری اضافی نیستند، در صورت پرداخت 8,450 دلار بیشتر، امکان سفارش رَم 2500 اِچ‌دی ترِیدزمن (Tradesman) دو کابین 4×4 با سخت‌افزار پاور واگن وجود دارد. در این صورت تغییرات بصری خاصی صورت نمی‌گیرد و قیمت کلی به 48,315 دلار می‌رسد.
    فورد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    دوج پدال جان نه فورد

    پاسخ
  7. تصویر پروفایل volvo fh
    volvo fh
    سوابق: (153 دیدگاه) ,

    ۱۳۲۰دلار هزینه تحویل
    خوب خودت میری ماشین را میاری,۱۳۲۰دلار هم نمیدی

    پاسخ
    1. ReventОn
      سوابق: (133 دیدگاه) ,

      داداش این برا نقاط دور افتادس که نمایندگی ندارن،
      مثلا من از کرمون اینو سفارش بدم😂😂

      پاسخ
  8. Bavaria
    سوابق: (242 دیدگاه) ,

    از نمای جلو شبیه شبیه خوک میمونه

    پاسخ
    1. بیژن
      سوابق: (31 دیدگاه) ,

      این خوک نیست داداش Ram هستش. توو فارسی میشه قوچ یا کل…
      میتونی هیبت و روح یه “کل ” رو توو جلو پنجرش ببینی…..
      یا خدااااا…..چی میسازه این بلاد کفر….!

      پاسخ
      1. Bavaria
        سوابق: (242 دیدگاه) ,

        اصلا هیچکدوم.فهمیدم شبیه کی شده
        شبیه بین توو فیلم بتمن😊

        پاسخ
  9. امیر.عارف
    سوابق: (369 دیدگاه) ,

    دوستانی که این ما شین و سوار شدن(مناطق آزاد) بنظر دید به جلوش کمی مشکل داره لطفا جواب بدین. بدبختانه من این ماشین و از نزدیک ندیدم ولی کابینش منو یاد بلیزر میندازه

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل اسطوره
      اسطوره
      سوابق: (3723 دیدگاه) ,

      .
      من افتخار داشتم نسل سومش رو البته نه در اینجا برای مدت کوتاهی سوار شدم.
      قدم 1/95 هست
      به جرات میگم فقط لذت بردم. لذت 100% خالص …
      اونجا فهمیدم در سمند و پراید چه زجری میکشم !
      سال 2008 بود.
      بهترین موتور رو داشت ، SRT با موتور 8.3 لیتری viper…
      یعنی فقط غرش میکرد .
      اگر قد بلند باشی فقط ستون ها باعث میشن تسلط 100 درصد نداشته باشی.
      اما اگر قدت زیر 1.75 باشه بعید میدونم چیزی از اطراف ببینی !!!

      پاسخ
  10. GOD BLESS AMERICA
    سوابق: (548 دیدگاه) ,

    نسخه Tradesman کاملا کافی به نظر می رسه.

    پاسخ
  11. رافال M
    سوابق: (50 دیدگاه) ,

    دومین خودروی پرفروش بازار ایالات متحده تا ماه سپتامبر(برج9 میلادی ها) همین دوج رام هست و البته خودروی پر خرجی هم هست.

    پاسخ
  12. TRX
    سوابق: (45 دیدگاه) ,

    مگه میشه این وانت بهترین نباشه !!!!!
    بنظرم دووج بهتره محصولاتش رو توی این زمینه بیشتر سوق بده

    پاسخ
  13. تصویر پروفایل ASA
    ASA
    سوابق: (174 دیدگاه) ,

    من میترسم
    این شب میاد خواب من

    آخر رخ و عصبانیت

    پاسخ
  14. Efk
    سوابق: (82 دیدگاه) ,

    سلیقه امریکایی ها خیلی شبیه ماست شما حال کنید که ما فعلا تو اینکه با کدوم پا بریم دست شویی موندیم

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.