سایر خودروهای آسیایی

تاتا الکتریکی و رویای بدون تحقق

نمایشگاه دیترویت،  هفته گذشته شاهد یک خودروی هندی کانسپت بود. با اینکه گفته می شود تاتا موتورز قصد و برنامه ای برای تولید خودروهای الکتریکی لااقل در کوتاه مدت ندارد، اما حضور این شرکت و ارائه یک خودروی پیشرفته مفهومی در حضور بزرگان این صنعت هم جای تمجید دارد.

Tata eMO
Tata eMO

تاتا eMO   یا Electric MObility یک خودروی الکتریکی چهارنفره کوچک شهری است که با درک صحیح از نیاز بازارهای در حال توسعه و افزونی بهای سوخت، طراحی شده است.

Tata eMO
Tata eMO

استفاده از یک باتری ۱۸.۴ کیلو واتی با چگالی انرژی بالا که نیرو را به دو موتور الکتریکی در چرخهای جلو منتقل می کند، خلاصه تکنولوژی بکار رفته در این خودرو است. حداکثر بردی که این خودروی کوچک با یک بار شارژ باتری طی می کند، ۱۶۰ کیلومتر و حداکثر سرعت آن نیز ۱۰۵ کیلومتر بر ساعت می باشد. بنابراین صاحب آن باید به استفاده از این خودرو در داخل شهر اکتفا کند و قید سفرهای طولانی را بزند.

Tata eMO
Tata eMO
Tata eMO
Tata eMO

قیمت تاتا ای مو ۲۰ هزار دلار اعلام شده و این برای خودرویی که تولید نخواهد شد عجیب است.

Tata eMO
Tata eMO

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا