سایر خودروهای آمریکایی

هیولای 1500 اسبی هنسی ونوم

سال ۲۰۱۳ شرکت هنسی زهر خود را خواهد ریخت و با عقرب جدید ۱۵۰۰ اسب بخاری خود ترس در دل همه خودروهای سوپراسپرت خواهد انداخت.

Hennessey Venom GT2 2013
Hennessey Venom GT2 2013

ونوم GT2 با موتور دو توربوی V8 فعلی تنها ۱۲۰۰ اسب بخار تولید می کند اما شاید این رقم برای هنسی ارضا کننده نبوده که دست به افزایش شدید توان آن زده است. گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۷ سرته مجهز به پدالهای تعویض دنده به سبک خودروهای فرمول یک برای انتقال نیرو، قابل انتخاب می باشند.

Hennessey Venom GT2 2013
Hennessey Venom GT2 2013

گرچه هنوز آمار و ارقام توانایی های GT2 اعلام نشده، اما به لطف نسبت قدرت به وزن بیش از ۱ اسب بخار /کیلوگرم می توان انتظار عملکردی به مراتب بهتر از ونوم GT 2012 را داشت. ونوم فعلی با موتور ۱۲۰۰ اسبی و وزن ۱۲۲۰ کیلوگرم، قادر است تنها در ۲.۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد. و در نهایت سرعت ۴۴۰ کیلومتر بر ساعت را در نوردد.

Hennessey Venom GT2 2013
Hennessey Venom GT2 2013

بدنه ونوم GT2 تغییر خاصی نخواهد داشت و لی استفاده از باله ای فیبر کربنی در عقب برای ایجاد نیروی بیشتر چسبندگی به جاده در سرعتهای بالاتر و همچنین سبک جدید باز شدن دربها به شیوه پروانه ای و سقف با شکل دو حباب از جمله ویژگیهای مدل جدید می باشند. با این وجود، جدا از چراغهای متفاوت، اگر کسی این خودروی گران قیمت سوپر اسپرت را با یک لوتوس اگزیج ارزان قیمت اشتباه بگیرد، جای تعجب نیست! چون ونوم GT بر اساس تیونینگ سنگین خودروی لوتوس اگزیج ساخته می شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۶ دیدگاه‌ها

  1. حميد

    ۶ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    با131sxقابل مقایسه بزاریم به نظرتون کم میاره هنسی!؟
    مشخصات فنی 131sxبزارید ممنون میشم
    خخخخخخخ

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا