تسلا

معرفی تسلا مدل Y دو نفره در فرانسه با فضای بار بسیار بزرگ

تسلا نسخه جدیدی از مدل Y دو نفره با فضای بار بزرگ را معرفی کرد. این خودرو توانایی حمل وسایل متنوعی را خواهد داشت.

هدف تسلا از تولید مدل Y دو نفره کمک به کسب‌وکارهایی است که وسایل زیادی را جابجا می‌کنند. یکی از مدیران ارشد تسلا درباره خودروی موردبحث می‌گوید:

تسلا نسخه دو نفره مدل Y را با فضای بار ۲۱۵۸ لیتری و شعاع حرکتی ۵۶۵ کیلومتری ارائه کرده است. این خودرو مشمول مشوق‌های مالیاتی خودروهای تجاری خواهد بود

نسخه جدید تسلا مدل Y فضای بار بسیار بیشتری نسبت به مدل‌های استاندارد دارد و شعاع حرکتی بهتری را ارائه می‌کند. در واقع برد ۵۶۵ کیلومتری این خودرو حدود ۳۰ کیلومتر بهتر از دیگر نسخه‌های مدل Y با بیشترین مسافت قابل پیمایش خواهد بود. البته تسلا فعلاً جزئیات قیمت‌گذاری نسخه جدید این خودرو را اعلام نکرده و فعلاً هم خریداران فرانسوی امکان سفارش آن را خواهند داشت. در واقع هنوز مشخص نیست که تسلا مدل Y دو نفره در سایر کشورها نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

باید دانست خودروهایی دو یا سه نفره در فرانسه که برای اهداف تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند از برخی مالیات‌ها معاف هستند. در حال حاضر حدود ۶.۳ میلیون خودروی تجاری در فرانسه تردد می‌کنند که اکثر آن‌ها به پیشرانه‌های دیزلی مجهز هستند اما تسلا با عرضه نسخه جدید مدل Y به دنبال کسب سهم از بازار است. برخی کارشناسان این خودرو را به خاطر فضای بار و شعاع حرکتی بیشتر تحسین کرده‌اند و امیدوار هستند قیمت آن نیز کمتر از مدل‌های استاندارد باشد. برخی کسب‌وکارها نیز می‌توانند از فضای بار بزرگ خودرو برای نصب تجهیزات مناسب شغل خود استفاده کنند. در تصویر بالا می‌توانیم نوآوری تسلا در نصب ابزار و وسایل مربوط به خودروی خدمات پس از فروش خود را مشاهده کنیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. akrh78

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (1358 ديدگاه)

    کاش برا حمل بار بخرنش

    موافقم 11
    مخالفم 5
  2. SMS

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (19 ديدگاه)

    قشنگه

    موافقم 10
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا