کونیگ‌زگ

مصاحبه‌ای با کریستین ون کونِگ‌زگ خالق خودروی یک:1

شرکت خودرویی کونِگ‌زگ اِی‌بی: که اداره مرکزی سوئدی آن در فرودگاه انگل هولم قرار دارد و دارای ۶۲ کارمند و ۴۳۰۰۰ فوت مربع مساحت می‌باشد.

Koenigsegg One:1 Supercar
Koenigsegg One:1 Supercar
پروژه‌های گذشته: اولین خودروی CC8S در سال ۲۰۰۲ به دست مشتری‌ها رسید، پس از آن خودروی CCR با ۸۰۶ اسب بخار قدرت به مدت ناچیزی عنوان پرسرعت‌ترین خودروی جهان را به خود اختصاص داد (تا زمانی که خودروی بوگاتی ویرون تولید شد). بعد از این خودروها ما شاهد تولید CCX و آگرا بوده‌ایم.

Koenigsegg One:1 Supercar
Koenigsegg One:1 Supercar
پروژه فعلی: آگرا یک:۱ عدد یک در این خودرو نشان‌دهنده قدرت یک مگاواتی آن در سیستم متریک (۱۳۴۱ اسب بخار قدرت) و همچنین نسبت قدرت به وزن آن که یک اسب بخار بر کیلوگرم می‌باشد، است.

Christian von Koenigsegg
Christian von Koenigsegg
سؤال: آیا کماکان سرعت نهایی مسئله مهمی می‌باشد؟
جواب کریستین ون کونِگ‌زگ: هم بله هم خیر. به نظرم هر یک از جنبه‌های سرعت اعم از سرعت در پیچ، سرعت واکنش، سرعت واکنش موتور، و سرعت واکنش ترمزها به گروه‌بندی ماشین بستگی دارد. اگر سرعت نهایی خودرویی بسیار بالاست، استفاده از کارایی آن در زندگی روزمره آسان نخواهد بود.

Christian von Koenigsegg
Christian von Koenigsegg
سؤال: آیا به دنبال ثبت رکورد پرسرعت‌ترین خودرو در تولیداتتان هستید؟
جواب کریستین ون کونِگ‌زگ: خودروهای ما بسیار پرسرعت بوده و قابل مقایسه با ویرون هستند. ما خیلی خوش‌شانس هستیم که همواره به باندی طولانی دسترسی داریم که می‌توانیم همه‌روزه خودروهایمان را در سرعت‌های بالا امتحان کنیم. اما در کل ما سعی داریم تمامی عملکردها را توسعه دهیم.

Koenigsegg One:1 Supercar
Koenigsegg One:1 Supercar
سؤال: ماشین بعدی شما یعنی یک:۱، با نسبت قدرت به وزن کم‌نظیر یک به یک خودنمایی می‌کند. آیا همچنان به دنبال اعداد و ارقام هستید؟
جواب کریستین ون کونِگ‌زگ: همچون تمامی خودروهای ما، خودروی یک:۱ باید متعادل‌سازی شود. درک میزان قدرت موتور آسان است، اما آنچه که اهمیت دارد این است که سایر قسمت‌های خودرو نیز عملکردی با سطح یکسان داشته باشند. ما حتی بدون کاهش طول عمر خودرو، قادریم قدرت آن را افزایش دهیم، اما این خودرو قابل راندن نخواهد بود. میزان قدرت باید قابل اطمینان، کنترل شده و متناسب باشد.

Koenigsegg One:1 Supercar
Koenigsegg One:1 Supercar
سؤال: اگر یکی از مشتری‌ها قصد داشته باشد که با این خودرو رکورد بزند، واکنش شما چه خواهد بود؟
جواب کریستین ون کونِگ‌زگ: سؤال جالبی است. این موضوع، در اولویت‌های ما قرار ندارد. اما اگر شخصی برای انجام این کار علاقه‌مند باشد، ما از وی پشتیبانی خواهیم کرد. و من انتظار دارم که آن پرسرعت‌ترین آزمون با توجه به سرعت‌های مجاز در تأسیسات آزمایشی ما باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

ناصر امامی

ناصر امامی، لیسانس مکانیک خودرو، نویسنده و مترجم سایت پدال

مطالب مشابه

‫۶۴ دیدگاه‌ها

  1. vahid jinpachi

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (847 ديدگاه)

    وای خدا ….

    این مطلب رو خوندم خیلی لذت بردم….

    زنده باد کوئینگ زگ…..

    امروز سکته نکنم خیلی کاره……….؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد 7

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (103 ديدگاه)

      خدا نکنه سکته کنی وحید جان
      ولی اگه اینجوری هستی به زنت پیشنهاد میکنم اگه از دستت عصبانی شد, بره سه تا سوپر اسپورت بیاره که تو سه تا سکته رو با هم بزنی!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. vahid jinpachi

        ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (847 ديدگاه)

        محمد جان چی بگم….

        بعضی از اقایون هستند که دوست دارند من زود سکته کنم و از بین برم …..

        مثل اقای بوققققققققققققققققققققققققققققققق…..

        ضمنا اگه من زن داشتم که توو پدال نمی چرخیدم….. گلم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. carbonado aventador

          ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          من حاضرم با این خودرو رکورد بشکونم!!!!!
          کجا باید بیام؟؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. miladdd

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (18 ديدگاه)

      کسی میدونه این ماشین چندتا تولید میشه و تا بحال فروش رفته

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. ahmad

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1170 ديدگاه)

      قابل توجه اونایی که کونیگزگ رو با فراری یا لامبو مقایسه میکنن .کونیگزک یه خودرو که مثل پاگانیه که وابسته به شرکتای بزرگ اروپاییه .ولی فراری و لامبو تا حد زیادی خود کفا هستن.در مورد کونیگزگ باید بگم به خاطر قدرت زیادی و کنترل نشده ای که داره صدای موتور خیلی داخل کابین وارد میشه و صداشم شبیه تراکتوره و رانتدگی طولانی مدت باهاش امکان پذیر نیست

      موافقم 0
      مخالفم 1
  2. vahid jinpachi

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (847 ديدگاه)

    واقعا طراحی خاصی داره ……..

    به این می گن ماشین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      وحید جان طراحی کونیخ‌زگ از دماغه و کابین هواپیما الهام گرفته شده

      تو نمای نیم رخ مخصوصاً اگه دقت کنی به وضوح قابل مشاهده‌ست

      موافقم 1
      مخالفم 0
  3. خودروي ملي انحصار ملي

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (166 ديدگاه)

    این سوئدی هارو تو خودرو سازی اصلا نباید دست کم کرفت

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. vahid jinpachi

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (847 ديدگاه)

    کوئینگ زگ وان +++++++++++++++

    مکلارن p1 ——————–

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      وحید جان کونیخ‌زگ وان:1 اسطوره‌ایه واسه خودش

      اینجاش هم جاب بود:

      “ما حتی بدون کاهش طول عمر خودرو، قادریم قدرت آن را افزایش دهیم، اما این خودرو قابل راندن نخواهد بود. میزان قدرت باید قابل اطمینان، کنترل شده و متناسب باشد.”

      قابل توجه بعضی ها که از اون گلف یا از اون کادیلاک که تیون شده بود و فقط اسب بخار اضافی داشت حمایت میکردن میگفتن خیلی هم خوبه…!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. carbonado aventador

        ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        آخه عزیز من کونیگزگ رو با p1 مقایسه می کنی؟؟؟؟؟
        گنده تر از مکی نبود؟؟؟؟؟
        فقط باید با هنسی مقایسه شه!!!!!!

        موافقم 1
        مخالفم 0
      2. mahdi

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (4 ديدگاه)

        اسطوره است اما به اندازهی فراری ffزیبا نیست

        موافقم 1
        مخالفم 0
    2. احسان آرسنالی

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1877 ديدگاه)

      آقا وحید جسارتا اگه همین نجر سنجی رو زیر پست مکلارن بزاری بازم همین نتایج بدست میاد ولی به صورت برعکس یعنی مکلارن برنده میشه که این نشان دهنده اینه که مردم همیشه به حاضرین جواب مثبت رو میدن و وقتی مخاطب عوض بشه شخص دوم رو تایید میکنن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. شاهین

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (4499 ديدگاه)

    طراحیش خیلی زیباست.نامگذاریشم جالبه “1”

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. حمید

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (199 ديدگاه)

      شاهین جون گفتم اگه اس کلاس میخوای بخری اگر دوسش داری با 200 تومن میتونی یه w220 بخری

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (4499 ديدگاه)

        سلام حمید جان
        ممنون از لطفت دوست عزیز
        الان که متاسفانه نمیتونم بخرم! در آینده تلاش میکنم تا بخرم! نمیدونم این آینده چقدر طول میکشه! 20 سال؟! 30 سال؟!
        ولی به هر حال یه روزی میخرم!
        ارادتمندم

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Ahmad..F12

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      شاهین جان

      One:1

      یعنی برای هر 1 کیلوگرم 1 اسب بخار

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. vahid jinpachi

        ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (847 ديدگاه)

        احمد جان به نکته ی خیلی ظریفی اشاره کردی …

        دمت گرم …………گلم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شاهین

          ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4499 ديدگاه)

          ممنون از دوستان عزیز
          یه جوری هم ایهام داره! هم یک اسب بخار به ازای یک کیلو و هم شماره یک دنیای سوپراسپرت ها.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. mahdi

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (4 ديدگاه)

        من خودم جسیس دارم وقتی اینو میخونم تصمیم میگیریم جنسیسم رو اتیش بزنم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. رامتین

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    بهرحال اینکه ایشون گفتند از جنبه های غیر سرعت نهایی، مد نظرشونه جالبه اما بدیهیه در اون زمینه ها به پای محصولات آلمانی و یا فراری نمیرسه. بنابراین تابلوست هدف از خلق چنین اتومبیل باابهتی، ثبت بیشترین سرعت است که در این زمینه باز هم بدیهه به پای هنسی ونوم نخواهد رشید. بنابراین این اتومبیل سوئدی گرچه بسیار زیبا و با شکوهه، اما از هیچ نظری نمیتونه برترین باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      نظرت قابل احترام ولی کاملاً مخالفم رامتین جان
      کونیخ‌زگ تو چندسال آینده خودشو نشون میده

      اینو در نظر داشته باش که دسترسی به همه‌ی این پیشرفت ها فقط طی 20 سال صورت گرفته!!
      این طراحی، این قدرت، این وزن، این هماهنگی و تعادل، همه و همه توی 20 سال

      با اینکه تجربه فراری و لامبو خییییلی بالاتر از کونیخ‌زگه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. carbonado aventador

        ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        احمد جان شما تو اسپانیا زندگی می کنی؟؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Ahmad..F12

          ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          کربو جان چطور؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. carbonado aventador

          ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          اگه اسپانیایی بودی G رو خ می خوندی می گفتم زبانشون اینجوریه!!!!
          KOENIGSEGG
          شما تو کونیگزگ خ می بینی؟؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Ahmad..F12

          ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          کربوجان مگه همیشه همون چیزی که میبینی رو باید تلفظ کرد!!!!!!!

          کونیگزگ نوشته شده ولی تو اروپا “خ” خونده میشه از جمله آلمان سوئد و فرانسه

          موافقم 0
          مخالفم 0
  7. فواد

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (291 ديدگاه)

    دوستان من عشق لامبو دارم. ولی از وقتی کونیگ زگ وان رو دیدم دلم قنج میره خیلی ازش خوشم میاد. نکنه عاشق شدم؟؟!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا ... فقط مرسدس بنز

      ۸ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      آخیییییییییییییییییییی!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. مجتبی

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (198 ديدگاه)

    دوستان آیا دقت کردید در این خودروهای جدید چیزی به نام اهرم دسته دنده وجود ندارد؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ahmad

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1170 ديدگاه)

      دسته دننده واسه چی. اون شیفترهای پشت فرمون کاره دنده رو انجام میده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. vahid jinpachi

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (847 ديدگاه)

    هنوز اطلاعاتی از شتاب و سرعت این خودرو مشخص نیست پس کسی نظر بی فایده نده…

    طراحی اش از بوگاتی ویرون جذاب تر و شکیل تره…..

    قول می دم این ماشین از تمام جوانب هم رقیباش رو زمین بزنه……

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود.

      حرفتو کاملا قبول دارم . اما من میگم کسی به بوگاتی نمیرسه . نظر شخصیمه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. عسگری

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (57 ديدگاه)

    یه جا خوندم که یکی از این ماشینا رو قراره برای مورینیو بسازن؟؟
    آقای خاص با ماشین خاص

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. javid

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (93 ديدگاه)

    باسلام
    یه سوال بی ربط
    دوستان من هرچی سعی میکنم نمیدونم چرا نمیتونم حساب کاربری ایجاد کنم؟
    اگه میتونید لطفا راهنمایی فرمایید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. carbonado aventador

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (4461 ديدگاه)

    کونیگزگ +
    هنسی ونوم _

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. vahid jinpachi

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (847 ديدگاه)

    ما که نفهمیدیم اسم این خودروساز رو
    کونینگ زگ درسته یا کونیخ زک یا کوئینگ زگ یا کونیگ زگ…..

    اگه کسی مظمئنه بی زحمت زودتر جواب درست رو بگه………..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. vahid jinpachi

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (847 ديدگاه)

      ببخشید اصلاح می کنم {مطمئنه….}

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. carbonado aventador

        ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        وحید جان برنامه تلفظ داری؟؟؟؟؟
        دقت کن!
        KOENIGSEGG
        عزیز من G رو که خ نمی خونند!!!
        تو برنامه تلفظ کنیگزگ می خونه!!!!!
        حالا ما می گیم کونیگزگ!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Ahmad..F12

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      کونیگ‌زگ لغویه
      ولی کونیخ‌زگ در آلمان و سوئد خونده و تلفظ میشه وحیدجان

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. carbonado aventador

        ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        احمد جان آلمانی ها G رو گ می خونند!!!!
        هیچ وقت نمی گن ای ام جی!
        همیشه می گن آ ام گ!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. Nissan GTR

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (141 ديدگاه)

      اگه اشتباه نکنم کنیخ زگ باید باشه

      موافقم 1
      مخالفم 0
  14. بنده خدا

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (9 ديدگاه)

    تو فیلم نید فور اسپید ازش استفاده کردن چیز خوفیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. vahid jinpachi

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (847 ديدگاه)

    اگه اشتباه نکرده باشم اونی که توو فیلم نید فور اسپید استفاده کردن مدل اگرا بوده …….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. رامتین

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    Ahmad..F12 پس صبر خواهیم کرد که ببینیم چی میشه ولی واقعا از نظر من خنده داره شرکت فراری را با یک شرکت سوئدی مقایسه کرد. شرکتی که در فرمول1 هم شاید تا 20 سال دیگه هم وارد نتونه بشه. واقعا دوستان فکر میکنید برای فراری کاری داره که یک اتومبیلی بسازه با توربوشارژهای 4 گانه و سرعت بالای 430 را نیاره؟؟ اصلا این کارها براش ارزشی نداره وگرنه براحتی این توانیی را داره. شرکتی که شوماخر 6 بار باهاش قهرمان فرمول1 شد و آلونسو هم 2 بار.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      رامتین جان من هیچوقت نگفتم این از فراری یا لامبو بهتره!!!!!
      گفتم پیشرفتشون قابل تحسینه
      شرکتی که در کمتر از 20 سال به این حد از توانایی تولید برسه
      وگرنه خودم تاکید کردم تجربه فراری و لامبو خیلی بیشتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. vahid jinpachi

        ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (847 ديدگاه)

        من نمی دونم که این لامبو و فراری چی دارن که این قدر طرفدار پیدا کردند فقط یه اسمی از خودشون در کردند ……
        و در برابر کونیگزک هیچ حرفی برای گفتن ندارند…..و نخواهند داشت….

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Ahmad..F12

          ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          وحید جان اینطوری نیست که شما میگی
          درسته کونیخ‌زگ غولی شده واسه خودش
          ولی لامبو و فراری ارزششون خیلی بالاتر از این حرفاست
          از هر جنبه‌ای…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. carbonado aventador

          ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          توربو که این حرفا رو نداره!!!!!
          دوست دارم ببینم اگه توربو های وان رو بردارند می تونه مثل سستو شتاب 2.5 بزنه یا نه!!!!!!!
          توربو گذاشتن راحته مثل کاری که منصوری با کربنادو کرد!!!!
          1600 اسب بخار برای لامبورگینی هیچی نیست!!!!!
          برای ما جز بهترین بودن همه چی هست!!!!!!!
          در مورد فراری هم همین شرایط صدق می کنه!!!!
          رو 458 توربو گذاشتند!داشت بوگاتی رو مثل هلو می خورد!!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
  17. miladdd

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    کسی میدونه چندتا ازش فروش رفته

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. vahid jinpachi

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (847 ديدگاه)

      ببخشید کسی که به فراری گفته بود توربو نذار؟؟؟؟؟

      خودش نگذاشته….

      اگه 1600 اسب بخار چیزی نیست پس چرا لامبو یه ماشین 1600 اسبی نمی سازه…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. carbonado aventador

        ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        به خاطر اینکه نیازی نداره!!!
        اطمینان داشته باش که اگز ذره ای به توربو علاقه داشت دریق نمی کرد!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. vahid jinpachi

          ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (847 ديدگاه)

          به هر حال من کونیگزگ رو بیش تر از فراری و به قول خودت بیش تر مکی قبول دارم…..

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. mahdi

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (4 ديدگاه)

      نمیدونم اگه دونستی به ماهم خبر بده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. مجتبی (ساروی)

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (551 ديدگاه)

    عزیزان به نظر من یک شرکت ماشین سازی که میخواد برند جهانی باشه باید اسمش هم جهانی باشه یعنی تو زبان های دیگه هم بشه راحت تلفظ کرد و تو ذهن بمونه مثال رنو بنز مزدا پژو فورد و….
    حالا بخونید کونگ زگ ای بی خداییش میشه با این اسم جهانی شد
    این نظر شخصی منه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. h112

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (434 ديدگاه)

    این شرکت اعداد و ارقامی از این خودرو میده که آدم مشتاق این خودرو میشه ولی هنوز نتونسته خودشو به صورت علمی و عملی ثابت کنه،،،من همچنان مشتاق دیدن فیلم های رکورد زنی این خودرو هستم….
    یه سوال اگر کسی میدونه….آیا خودرویی هست که با دنده یک، 0 تا 100 رو پر کنه؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      من خودم می شناسم ماشینی رو که با دنده یک تا 80-90 تا رو پر می کنه!! ولی صد تارو تا حالا ندیدم!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      بله . فقط باید بهشون فشار بیاری . لندکروز . بنز . ب ام و .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. Ahmad..F12

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      h112 جان
      سیتروئن survolt با یه دنده، یا بهتره بگم بدون دنده تا 260 تا سرعت میگیره و صفر تا 100 رو تو 5 ثانیه مبزنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    هیچ وقت نتونستم از این ماشین ایراد بگیرم . همه چیزش تکه . و صد البته خااااص

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      ولی تا دلت بخواد از بوگاتی می شه ایراد گرفت!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mahdi

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (4 ديدگاه)

        2یا3تااز ایراداش روبه ماهم بگو

        موافقم 0
        مخالفم 0
  21. vahid jinpachi

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (847 ديدگاه)

    بحث رو بی زحمت تموم کن …همش دارم امتیازم منفی می گیرم….گلم….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. agera r

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    agera r از همشون بهتره.مگه نه?

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا