سایر خودروهای اروپایی

نسخه سیاه برای RS2000

کمپانی خودروسازی Melkus آلمان که تولید سالانه آن بسیار محدود است، مدلی ویژه از RS2000 را با نام نسخه سیاه (BlackEdition) معرفی نمود . . .

Melkus RS2000 Black Edition

این خودرو با شش لایه رنگ مشکی الکلی رنگ‌آمیزی شده است. به گفته کمپانی، استفاده از سه لایه رنگ برای این خودرو کافی بوده اما آنها با افزودن سه لایه دیگر، توانسته‌اند به رنگ بدنه آن جلوه‌ای بسیار براق‌تر دهند؛ بگونه‌ای که شما اینبار با یک آیینه چهارچرخ سروکار دارید!

Melkus RS2000 Black Edition

پیشرانه آن نیز که گفته می‌شود ساخت فولکس‌واگن است، همان موتور دو لیتری استاندارد RS2000 بوده که با بهبودهای صورت‌گرفته قدرت آن از ۳۰۰ اسب به ۳۲۵ اسب‌بخار افزایش یافته. با این میزان قدرت که توسط گیربکس شش دنده دستی منتقل می‌شود، می‌توان از حال سکون در کمتر از ۴.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ و همچنین به حداکثر سرعت ۲۷۰ کیلومتر برساعت نیز دست یافت. قیمت درنظر گرفته شده برای این خودرو ۱۴۹,۹۰۰ یورو اعلام شده است.

Melkus RS2000 Black Edition
Melkus RS2000 Black Edition

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. HUAYRA

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (238 ديدگاه)

    محشره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا