سوبارو

جزئیات جدید سوبارو WRX STI، خودرویی بدون رقیب

هنگامی که سال گذشته در نمایشگاه خودروی لوس آنجلس خودروی سوبارو WRX 2015 معرفی شد، همه چیز بسیار خوب به نظر می رسید. هنوز همان موتور چهار سیلندر توربوشارژردار بر روی آن قرار داشت، تنها با این تفاوت که حجم آن از ۲.۵ لیتر به ۲ لیتر کاهش یافته و قدرت موتور با اندکی افزایش از ۲۶۵ به ۲۶۸ اسب بخار رسیده بود.

Subaru Impreza WRX STi 2015
Subaru Impreza WRX STi 2015

برای اولین بار، سوبارو یک گیربکس شش دنده ی دستی را بر روی این مدل قرار داده است، و امکان تعویض دنده دستی-اتوماتیک نیز توسط حالت های ۶ یا ۸ دنده ی override که با دسته دنده ی کنار فرمان کنترل می شود ارائه می گردد. طراحی ظاهری خودرو نیز بهبود یافته است، ولی هنوز هم شبیه یک سدان مجلل تویوتا می باشد.

Subaru Impreza WRX STi 2015
Subaru Impreza WRX STi 2015

با دانستن این موضوعات، همه ما هیجان زده بودیم که نسخه WRX STI این خودرو چه امکاناتی را برای علاقه مندان و طرفداران رالی در سراسر جهان ارائه خواهد کرد. با این حال علی رغم تمامی پیشرفت ها و بهبود هایی که در قسمت های مختلف خودرو ارائه شده بود، دانستن این موضوع که در این مدل نیز سوبارو همان موتور EJ257 2.5 لیتری DOHC توربوشارژردار و گیربکس که از سال ۲۰۰۸ تاکنون استفاده می کنند نصب شده است، اهمیت این پیشرفت ها را کم رنگ کرد. نمودارها و ارقام موتور نیز به همان صورت سابق می باشند که نشان دهنده ی این است که موتور را حتی تقویت نیز نکرده اند. خروجی های موتور ۳۰۵ اسب بخار نیرو و ۳۸۲ نیوتن بر متر گشتاور می باشند. خودرو مجهز به همان دیفرانسیل DCCD (دیفرانسیل مرکزی کنترل شده توسط راننده) می باشد که همان حالت های رانندگی را ارائه می کند: هوشمند، اسپورت و اسپورت تیز. همان حالت های Auto وجود دارد که شامل Auto + و Auto – می شود، در حالت مثبت نیروی موتور به محور جلو و در حالت منفی نیروی موتور به محور عقب منتقل می گردد. طرفداران این خودرو با دانستن این که سیستم هیدرولیک فرمان به همان خوبی گذشته می باشد قطعاً خوش حال خواهند شد.

Subaru Impreza WRX STi
Subaru Impreza WRX STi Interior

حال چه چیزی تغییر کرده است؟ زمانی که ویدیوی مربوط به خودرو را تماشا می کنید، به راحتی می توانید متوجه شوید که ظاهر آن تغییر یافته و خشن تر شده است. جدای از این که تغییرات تا حدودی مختصر بوده اند. [دانلود ویدئو] [jwplayer mediaid=”61468″] در بخش فنی، آن ها به منظور ارتقای عملکرد WRX، هدرزهایی با طول های یکسان بر روی آن قرار داده اند، شما احتمالاً می توانید همین انتظار را از STI داشته باشید. این بدین معنی می باشد که دیگر خبری از سر و صدای سوبارو نخواهد بود. فاصله ی بین محورها ی خودرو افزایش یافته و فضای بیشتری در صندلی های عقب آن در نظر گرفته شده است، ولی آن ها ضریب فرمان را از ۱۵.۰:۱ به ۱۳.۰:۱ تغییر داده اند تا فرمان تیز تری داشته باشد. خودرو همچنین مجهز به یک سیستم بردار گشتاور مبتنی بر ترمز می باشد که وظیفه دارد تا امکان خارج شدن خودرو از مسیر در پیچ ها را کاهش دهد که این روزها گریبان بسیاری از خودروهای رالی را در مسیر های خشک می گیرد.

Subaru Impreza WRX STi 2015
Subaru Impreza WRX STi 2015

تمامی توانایی کنترل پایداری و بردار های گشتاور شما می تواند بیهوده باشد، بنابراین راننده می تواند یک حالت توزیع نیروی ۵۰/۵۰ را انتخاب کند یا در صورت تمایل همانند گذشته ۶۵ درصد از نیروی موتور را به محور عقب منتقل نماید.

Subaru Impreza WRX STi 2015
Subaru Impreza WRX STi 2015

سوبارو همچنین سیستم تعلیق اسپرت تقویت شده ای را بر روی خودرو نصب کرده است که لرزش بدنه را به میزان ۱۶ درصد کاهش می دهد. شاسی خودرو نیز با نصب میله های ضد غلتش بزرگتر در قسمت عقب و جلوی خودرو قوی تر شده است. تمامی این ها کافی خواهند بود تا بتوانند امکان وقوع مشکل افتضاح و شرم آور خارج شدن خودرو از جاده در پیچ های مسیر های خشک را کاهش دهند.

Subaru Impreza WRX STi 2015
Subaru Impreza WRX STi 2015

عدم وجود رقیبی جدی برای STI جدید، علاقه مندان به خودروهای تمام چرخ متحرک را نگران کرده است. شرکت Evo هیچ تصمیمی در مورد بازگشت در یک سال آینده نگرفته است و میتسوبیشی اعلام کرده است که آن ها هم اکنون بیشتر بر روی تکنولوژی هیبریدی تمرکز کرده اند، و بدین ترتیب STI جدید بدون رقیب و بی هیچ مشکلی به مسیر خود ادامه می دهد. حال نکات خوب و بد این خودرو را بررسی می کنیم.

Subaru Impreza WRX STi 2015
Subaru Impreza WRX STi 2015

نکته خوب: به دلیل این که موتور این خودرو نسبت به مدل قبلی تغییری نکرده است، قیمت قطعات و تیونینگ آن به اندازه STI های قبلی بالا نخواهد بود. قطعات آن همه جا موجود است و تحقیق و توسعه آن نیز پایان یافته است. هندلینگ خودرو نیز در مقایسه با مدل قبلی باید به طور چشمگیری بهتر باشد.
گفته می شود این خودرو قیمتی معادل ۳۶ هزار دلار خواهد داشت، بنابراین حتی در صورت انتخاب همه آپشن ها قیمت آن از ۴۰ هزار دلار فراتر نخواهد رفت.

Subaru Impreza WRX STi 2015
Subaru Impreza WRX STi 2015

نکته بد: باز هم قدرت موتور آن افزایش نیافته و همین موضوع خیلی ها را به شدت نا امید کرده است. در سال ۲۰۰۴ قدرت موتور ۳۰۰ اسب بخار بود، و اکنون پس از یک دهه افزایش ۵ اسب بخاری بسیار خنده دار به نظر می رسد. مردم انتظار بیشتری از یک خودروی قوی با موتور توربوشارژردار دارند. ۳۵۰ اسب بخار نیرو برای این خودرو می تواند بسیار مناسب باشد، یا حتی ۳۳۰ اسب بخار. بهترین گزینه برای شما می تواند این باشد که یک STI دست دوم خریداری کنید، و پول باقیمانده خود را صرف بهبود هندلینگ آن و تیونینگ موتور نمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۵۲ دیدگاه‌ها

  1. خشایار

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (11 ديدگاه)

    RESPECT

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Zonda R

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      من عاشقه این ماشینم
      سدانه اسپرتی که ادرنالین ادمو میبره بالا
      با قیمت 27000 $

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Zonda R

        ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        F.A
        البته تو سایت موتورترند بین فورد فوکوس st
        و این مقایسه کرده بود
        اونج قیمتشو 27000$ زده

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. saied

        ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        از دوستان دعوت میکنم ماشین بوگاتی رضا شاه رو ببینن !
        http://www.afkarnews.ir/vdchmqnq.23niqdftt2.html

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. MEHDI ASADI

          ۶ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (89 ديدگاه)

          داداش فک نکنم خبرش راس باشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. آقا محمد ، فقط ژاپن ، فقط لکسوس

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    اینو زدن که با GT86 رقابت کنه؟؟؟آخه تو مطلب قبلی موضوع از بین رفتن همکاری تویوتا و سوبارو در ساخت GT86 مطرح شده بود

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Zonda R

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      این تیپ ماشینای ژاپنی
      دینامیک رانندگی عالیی داره
      و لذت رانندگیش فوق العادست

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. علی

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (513 ديدگاه)

      آخه این کجا gt86 کجا؟ gt86 اصلا در حد رقابت با این نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. امیر

      ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (79 ديدگاه)

      نه برادر این جزو قدیمی های بازاره
      بعدشم این و GT86 خیلی باهم فاصله دارن
      این یه پله بالاتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. PEUGEOT

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (999 ديدگاه)

    طراحی قشنگی داره
    به نظر من هم قدرت موتورش خوبه ولی برای کسی که تشنه سرعته ممکنه این قدرت کم باشه
    ولی کلا من از این ماشین خوشم اومد
    P E U G E O T

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. محمد

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    میشه گفت تقریبا خودروی مناسبی به نظر میاد ولی قدرتش نسبت به بقیه رقیباش نسبتا کمه. ولی در کل ماشین خوبیه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      میشه سه تا رقیب این خودرو رو نام ببری تا یاد بگیرم؟ جدی میگمااا

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. آيهان

        ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (13 ديدگاه)

        کرایسلر 200

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        مرسدس بنز CLA 45 AMG .

        ایران و المان

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Zonda R

          ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          F.A
          فورد فوکوس st

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. محمد

        ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (6 ديدگاه)

        اگه اهل فنی باید بدونی که سوبارو فقط یه رقیب داره اونم لنسر اوو هست. البته قدیما داتسون هم بود الان که هیچی.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. توفیقی

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    یه ماشینی که بی ملاحظه پاتو رو گاز فشار بدی.و دریفتهای وحشتناک باهاش بکشی چون ارزونه.آدم دلش نمیاد با 911 توربو اس این کارا رو بکنه ولی با ماشینهای ژاپنی دلش میاد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. هادی

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (458 ديدگاه)

      اقا یه سوال چه ماشینی زیر 100 هزار باشه و شتابش زیر 3 ثانیه باشه چیه ؟
      نیسان gtr و دیگه ؟؟
      در مورد سوبارو من موستانگ و کامارو ترجیح میدم !

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. carbonado aventador

        ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (4468 ديدگاه)

        این قیمتی که می فرمایید مال 1-2سال بیش هست!!!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. زیگما

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    متنفرم از این awd های سوبارو. اه اه اه. خریداراش هم یه مشت از این جوون های تیتیشی هستند. اه بدم میاد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. PEUGEOT

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (999 ديدگاه)

      خیلی باحالی زیگما

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. SALAR

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (377 ديدگاه)

      عجب شاهکاری

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود.

      علتشو میشه بگی زیگما .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. بهزاد

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (2409 ديدگاه)

    نه دیگه زیگما جان, خریداران این ماشین اقلب کسانی هستند که دل و جرات بالایی دارند و از خطر کردن نمیترسند و به راه های ناهموار زده و جنون خودشونو نشان میدهند.
    تقریبا این ماشین در بازار فروش بکری قرار داره و رقیبانش که در مسابقات رالی هم حضور دارند نمونه ای از این دست ارائه ندادند یا اگر هم باشه نمونه های محور جلو هستند و انتظار زیادی تو این جاده ها ازشون نیست!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      کدوم نادانی فکر کرده با این ارتفاع پایین میتونه بره جاهای ناهموار؟شما چند تا از این فیلم های رالی رو دیدی فکر میکنی با این میشه همه جا رفت! یه سنگ با ارتفاع بیش از ده سانت خونشو میخوره! در ضمن دل و جرات مال خریدارای دیف عقبه که کنترلشون رو ماشین یک چهارم این awd ها هم نیست و سرپیچ با کمترین اشاره میتونن با ماشین قر بدن!!
      […]

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. carbonado aventador

        ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (4468 ديدگاه)

        این ماشین حالت های رانندکی مختلفی داره یعنی میشه ارتفاعش رو با توجه به سطحی که روش راه میره تنظیم کرد !!!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          ممکنه اشتباه کنم ولی فکر نمیکنم ارتفاعش تغییر زیادی بکنه!

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Yekta

        ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (33 ديدگاه)

        دل جرات رو کسایی دارن که با یک پیکان ، 180 تا میرن ، حالا نه فرمون درست حسابی داره و نه ترمز!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. محسن

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (85 ديدگاه)

    قویترین موتور ۲۰۰۰ سی سی جهان مال چه شرکتیه؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احمد.ف

      ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (447 ديدگاه)

      موتور مرسدس A45 AMG با ۳۵۵ اسب قدرت. البته موتوری که در حال تولیده. (فکر کنم میتسوبیشی موتور ۲۰۰۰ با 409 اسب قدرت هم برای لنسر زده بود گویا دیگه تولید نمیشه)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود.

        تازه احمد جان اگه بنز سی ال آ سری بلک باشه قدرتش 400 اسب بخاره .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  9. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    به نظر من اصلا هم قدرتش کم نیست! مگه قراره همه 500 اسب باشند؟؟!!؟؟
    قدرتش متناسب با هدفش و همینطور قیمتش هست و این ماشینیه که میشه گفت تو خاکی رقیب نداره!
    منکه خیلی خوشم میاد ازش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. محمد

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (70 ديدگاه)

    عاشق این سدانهای اسپورت تو این رده ام…صدرشون همین سوباروWRX و لنسرEVO

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. رامتین

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3045 ديدگاه)

    با موتور 1.6 لیتر اتومبیلهایی مانند پژو rcz یا 308R قدرتی معادل 268اسب ارائه میکنه. بنابراین با موتور 2 لیتر توربوشارژ قدرت 250 کیلووات یا 335 اسب (نه 330 اسب) فوق العاده خواهد بود. بنابراین این مدل کنونی اصلا شایسته توجه نیست (گرچه از نظر کیفی عالیه) ولی عدم توجه به خواسته های مشتری و کمی دور افتادن از اعداد و ارقام مناسب امروزی (در زمینه قدرت) کاملا دلسردی را در بین مردم بوجود میاره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. sajjad

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (21 ديدگاه)

    عاشقشم .یکی از اون خودرو هایی که کمپانی سازندشو معروف کردو بهش هویت داد .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. ESI

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (387 ديدگاه)

    ماشین خوبیه ولی من موستانگ 2015 رو ترجیح میدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Masoud AMG

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (65 ديدگاه)

    WRX-STI همه ی نیازهایه یه عاشق سرعت رو برآورده میکنه شاید تنها رقیب غیر ژاپنیش AUDI TT باشه که اونم علاوه بر 2تاصندلی کمتر& قیمت معقولی هم نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. ab12

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (89 ديدگاه)

    این شبیه لنسره یا لنسر شبیه اینه !!! بابا یکم خلاقیتم خیلی خوبه .این ژاپنیا هم از موقعی که کره داره بازار خودرو رو تسخیر میکنه دیگه نمیدونن دارن چیکار میکنن فقط مثه چینیا دارن کپی کاری میکنن (البت که کیفیتاشون ایول داره ها)(وبرندای لوکسشون روح رو قلقلک میده)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود.

      دوست عزیز تو کمپانی های ژاپنی ، فقط همین سوبارو است که زیاد تقلید میکنه .

      اگر نه که دیگر خودروساز های ژاپن ، برای خودشون یک خط مشی را مشخص کردند .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    بسمه تعالی

    ماشین خوبی از آب در اومده

    هم از نظر طراحی هم از نظر قدرت وهم از نظر تکنولوژی البته درسته قدرت موتورش نسبت به مدل قبلی تغییری نداره ولی به هر حال قدرت خوبی داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. 50-GTR

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (493 ديدگاه)

    قیمتش خوبه ولی بیاد ایران ضرب در 10 میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. ALi.sd

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (51 ديدگاه)

    خیلی هم عالیه ، طراحی شیک وآیرودینامیک فوق العاده ،

    دیگه از موتور 2 لیتری انتظار بیشتری نباید داشت ،

    خیلی هم تو سبک خودش خوبه و مهم تر از این اینکه ژاپنی هم هست :v

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. محمد

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (70 ديدگاه)

    عاشق سدان های تو این رده ام یکی همین سوباروWRX یکی لنسرEVO

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. آترون- فقط ایتالیا فقط پاگانی و آلفا

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (41 ديدگاه)

    خدایی تو این رنج قیمت ماشین باحال تر از این داریم نه داریم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. امیر

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (79 ديدگاه)

    ماشین 100% مردونه
    هیچ سوسولی طرفش نمیره
    عالبه
    البته 305 کم نیست ولی اگه بیشتر بود فوق العاده میشد
    *****************************************
    قویترین 2لیتری کارخونه ای مال بنزه، 45AMG روی Aومشتقاتش نصب شده
    *****************************************
    این ماشینه رالی باهاش میرن جاده خاکی اونی که شما میگی آفروده که خودت میدونی یه چیز دیگست زیگما جان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. کیوان

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (60 ديدگاه)

    دلم خواست ماشین جیگری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. علی

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (123 ديدگاه)

    واقعا که ماسین بی رقیب که میگن همینه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. JDM eat sleep

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (54 ديدگاه)

    ایمپرزا و لنسر دشمن خونی همن مثل موستانگ و کامارو،چلنج بسیار با حالیه،البته بعضی دوستان مثل اینکه هنوز با همون ۲۰۰۴ ریش حال میکنن من که هنوز روی ۹۹ قفلم ،خاطرات لعنتی ،عاشقشم
    Only Japanese Car
    I LOVE JDM

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. mammad

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (79 ديدگاه)

    کمی شباهت به میتسوبیشی لنسر میده مخصوصا جلوش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. کافر مقدس

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    از زمون PlayStation 1 سوبارو امپرزا شبیه یکی از فورد هاست . . . . .

    ببینم کسی بلدـــــــــــه؟:دی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. ▃▅ Amir ▅▃

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (6 ديدگاه)

    بچه ها امید وارم همه شما ی روزی از این ماشینا داشته باشید باهاش خدایی حال

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. Nima kp ahwaz

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام خدمت همه دوستان ازلحاظ قیمت که خوبه ازلحاظ روخ و داخلی وهندلینگ عالی این ماشین اسپرت شیک عالی عالی.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا