سیتروئن C1 مدل 2014 [ویدئو]

بعد از آمدن پژو 108 حالا نوبت به برادر دوقلوی آن رسیده؛ البته برخلاف دوقلوها این دو شباهت ظاهری چندانی باهم ندارند . . . !

2014 Citroen C1
2014 Citroen C1

[jwplayer mediaid=”63205″]

سیتروئن C1 ازسال 2005 وارد بازار شد و نسل اول آن در 2009 و 2012 دو فیس لیفت مختصر را تجربه کرد. ولی حالا نوبت آمدن نسل دوم C1 است که بزودی بعنوان مدل 2014 راهی بازار شود. در این نسل ظاهر خودرو با آنکه دگرگون شده اما همچون گذشته هنوز هم خطوط منحنی و ملایم حرف اصلی را در آن می زنند.

خیلی زود به سراغ چراغ های جنجالی جلو برویم که صدای خیلی ها را درآورده؛ چراغ های دوتایی C1 ترکیب نوآورانه ای است ولی آیا بهتر از این نمی شد ؟ نه اینکه بگوییم زیبا نیست چراکه برای هر شخصی زیبایی مفهوم و معنای خاص خودش را دارد اما برخی ها معتقدند بازی طراحان سیتروئن با تناسب چراغ ها می تواند همان نتیجه ای را داشته باشد که قبلا نیسان آنرا در کراس اور جوک امتحان کرده بود.

C1 جدید وزنی 840 کیلوگرمی دارد؛ همچنین طولی معادل 3.46 متر و عرضی برابر 1.62 متر داشته و شعاع گردش فرمانش به 4.8 متر می رسد. C1 همانند برادر دوقلوی اش در مدل های 3 درب و 5 درب تحویل مشتریان شده و در آینده ای نزدیک، مدل های روباز آن هم با نام C1 Airscape راهی بازار می شوند. هنوز جزییات کابین، مشخصات فنی و امکانات کامل C1 منتشر نشده است.

[jwplayer mediaid=”64898″]

19 دیدگاه

  1. Ehsan
    سوابق: (1252 دیدگاه) ,

    همه زوایا طراحی خوب و جالبی داره الا همین چراغهای جلو مثل چشم و ابرو میمونه

    پاسخ
  2. حسین
    سوابق: (21 دیدگاه) ,

    ندید با تیبام عوض می کنم.
    راستی پدال خبر درباره تیبای جدید که قرار هم زمان با ژنو رونمایی بشه بزار.تیبا 323

    پاسخ
  3. شهاب
    سوابق: (266 دیدگاه) ,

    طراحش , اینو شب جمعه طراحی کرده! 😀

    پاسخ
  4. علی عقیلی
    سوابق: (118 دیدگاه) ,

    فک کنم میخواست از ” مینی ” کپی کنه ولی برا این که تابلو نشه اینطور درش اورد !!!!

    پاسخ
  5. زیگما
    سوابق: (3078 دیدگاه) ,

    باز هم عکس داخلش نیست. لابد عکس داخلش هنوز منتشر نشده!
    و جالب تر اینکه خودروی جدید رو وقتی معرفی میکنن، مدل یک سال بعد رو بهش میدن. مثلا این باید 2015 باشه و خیلی مسخره هست که 2014 هست.

    پاسخ
  6. Zonda R
    سوابق: (1591 دیدگاه) ,

    F.A
    ریسک همچین طراحیهایی واقعا بالاست

    پاسخ
  7. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود .

    به نظر من خوبه .

    ولی من هرچی سعی میکنم نمای جلو را با یکی از چراغ ها هضم کنم ، نمیشه .

    یعنی اینکه چون دو تا چراغ هست ، ادم گیج میشه .

    پاسخ
    1. alireza
      سوابق: (93 دیدگاه) ,

      میلاد جان من 2تا قرص خوردم رو طراحیش بازم نتونستم هضمش کنم. طراحیش واقعا گیج کنندس.

      پاسخ
      1. جلال
        سوابق: (585 دیدگاه) ,

        سلام
        اتفاقا اشتباهتون همینه عزیزم
        شما باید به جای خوردن قرص هضم از روغن کرچک استفاده کنی
        تا مستقیم رد بشه بره پایین 😀

        پاسخ
  8. PEUGEOT
    سوابق: (997 دیدگاه) ,

    ماشین خوبی به نظر میاد. پشتشش هم خیلی شبیه 108 هست .
    اما منم با میلاد موافقم اصلا طراحی چراغ های جلو رو نمیشه هضم کرد. یه جوری شده.
    P E U G E O T

    پاسخ
  9. محمد
    سوابق: (737 دیدگاه) ,

    واقعا که مزخرفه تو روخدا به این میگن ماشین…

    پاسخ
  10. جلال
    سوابق: (585 دیدگاه) ,

    سلام
    با این که از فرانسوی جماعت خوشم نمیاد
    ولی قیافه کوچیک و جمع و جورش بد نشده
    میشه تحملش کرد…

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.