شورلت

سونیک های مفهومی شورولت در سما ۲۰۱۱

اختصاصی از نمایشگاه سما: در میان طیف وسیع محصولات شورولت که به نمایشگاه سما آمده بودند، دو هاچ‌بک سونیک نیز خودنمایی می‌کردند . . .

اولین سونیک با همکاری راننده شورولت در مسابقات ناسکار « ریکی مایکل » بهبود یافته است. پیشرانه ۱/۴ لیتری توربو، طراحی نمای بیرونی و تغییرات بدنه که توسط OEM Z-Spec صورت گرفته در کنار نمای درونی خودرو که بدست Fox Motocross  آرایش یافته، از مهم‌ترین مشخصه‌های این سونیک مفهومی است.

Chvrolet Sonic Ricky Carmichael Concept
Chvrolet Sonic Ricky Carmichael Concept

دومین سونیک « سوپر فور » نام دارد که برای شرکت در مسابقات SCCA در ایالات‌متحده ساخته شده است. بسیاری از مشخصه‌های این خودرو همچون موتور ۱/۴ لیتری و گیربکس ۶ سرعته آن، با مفهومی « ریکی مایکل » یکسان است اما با این حال گفته شده مشخصات موتور آن بهبود یافته، سیستم تعلیق آن اصلاح شده و قرار است رول‌بارهای مسابقه‌ای نیز به آن افزوده شود. متاسفانه جزئیات دیگری از این خودرو در دسترس نیست.

Chevrolet Sonic Super 4 Concept
Chevrolet Sonic Super 4 Concept

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. حمادی

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (303 ديدگاه)

    بد ماشینیه ولی هرچی باشه از این ماشینامون بهترن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Zora

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (481 ديدگاه)

    دفعات زیاد تو مسابقات نسکار اول شده .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا