شورلت

شورولت سونیک توربو

پس از اینکه جنرال موتورز بحران بزرگ مالی و ورشکستگی را پشت سر گذاشت، توجه به خودروهای مدرن و کم مصرف در کانون تصمیمات مدیران آن قرار گرفت. حالا شورولت که جشن صد سالگی خود را نیز گرفته، محصولاتی دارد که پیش از این هرگز تصور آن نمی رفت. خودروهایی نظیر ولت و سونیک که با حذف آرم شورولت از آنها، با کیا و تویوتا اشتباه گرفته می شوند. البته هنوز قسمت عمده ای از اعتبار و افتخار شورولت بر دوش کوروت است. اما خودروهای کوچک جدید هم کم کم جای خود را باز می کنند.

Chevrolet Sonic RS 2012
Chevrolet Sonic RS 2012

در نمایشگاه دیترویت نمونه ای جدید از شورولت سونیک هاچ بک با پسوند RS بنمایش در خواهد آمد. پدالهای آلومینیومی اسپرت، صندلیهای جدید مسابقه ای،  غربلیک ضخیم تر فرمان با برش قسمت پایینی آن،  رنگ آمیزی تریم داخلی و در بیرون خودرو، هواکشهای بزرگتر و تغییر شکل چراغ مه شکن، تغییرات قابل ذکر در این خودرو می باشند.

Chevrolet Sonic RS interior
Chevrolet Sonic RS interior

در بخش قوای محرکه، موتور ۱.۴ لیتری توربو با تنظیمات ویژه که قادر به تولید ۱۳۸ اسب بخار و ۲۰۰ نیوتن متر گشتاور می باشد، در کنار یک گیربکس شش سرعته  دستی یا خودکار (قابل سفارش) توانایی های این ماشین را تشکیل می دهند.

Chevrolet Sonic RS
Chevrolet Sonic RS

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا