شورلت

کوروت و جشن صدمین سال شورولت

شورولت صدمین سال تاسیس خود را با نسخه‌ای ویژه از کوروت به نام Centenial Edition جشن گرفت. این پکیج سفارشی علاوه بر کوروت Z06، برای نسخه‌های ZR1 و گرنداسپرت نیز قابل سفارش است.

Chevrolet 2012 Corvette Z06 Centennial Edition

پیشرانه ۶.۲ لیتری کوروت با سوپرشارژر خود قادر به تولید ۶۳۸ اسب‌بخار قدرت و بیش از ۸۱۸ نیوتن‌متر گشتاور است. این موتور هشت سیلندر با کمک گیربکس شش سرعته دستی، این خودروی ۱۵۱۱ کیلوگرمی را در کمتر از ۳.۵ ثانیه به سرعت صد رسانده و تا حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر برساعت نیز آنرا به جلو می‌برد.

مصرف سوخت این کوروت استثنایی به ۱۶.۸ لیتر در شهر و حدود ۱۱.۲ لیتر در جاده می‌رسد. رنگ کربنی متالیک، رینگ‌های ۱۹ اینچی به رنگ مشکی با کالیبرهایی قرمز رنگ و همچنین استفاده از لوگوی گرافیکی ۱۰۰ به همراه عکسی از « لویس شورولت » بر روی ستون‌های B از دیگر مشخصه‌های این خودروست. اولین نسخه‌های تولیدی این خودرو تابستان امسال و با قیمت پایه‌ای ۱۱۱,۶۰۰ دلار تحویل مشتریان می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. نوید

    ۲۱ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    وقتی کروتو کازمیدی مثل این که بهت میگه توپاتوبیشتر فشاربده من برات هرکاری میکنم.!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. slr722

      ۶ اسفند ۱۳۹۱
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      کوروت واقعا عالیه…

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا