صنایع هوایی

بهترین صندلی‌ها در خطوط هوایی جهان

بعد از صرف زمان زیاد برای گذشتن از کنترل‌های امنیتی، احتمالاً دیگر به خوب بودن مسافرت با هواپیما، فکر نخواهید کرد. با این حال، شرکت‌های هواپیمایی سعی دارند با کمترین دریافت پول، بهترین خدمات را برای شما انجام دهند. در ادامه ۱۰ نمونه از این شرکت‌ها را مرور خواهیم کرد. واضح است که ما به دنبال قسمت فرست کلاس نرفته ایم!

Best Airline Coach Seats
Best Airline Coach Seats
۱۰. TAP پرتغال.
با وجود شرایط بد اقتصاد پرتغال و وضع رو به ورشکستگی این کشور، TAP هنوز سر پاست و کارش را به خوبی انجام می‌دهد. یکی از مهم‌ترین! مزیت‌های این خطوط هوایی این است که همراه با سرو غذا از قاشق و چنگال فلزی استفاده می‌کنند و این موضوع برای کسانی که از وسایل یک بار مصرف فراری‌اند، بسیار مناسب است. روزنامه و مجلات روز نیز برای مسافران ارائه می‌شود.

TAP Portugal
TAP Portugal
۹. هواپیمایی فرونتیر (Frontier Airlines).
طبیعتاً نمی‌توان از کیک‌های شکلاتی فرونتیر گذشت. فرونتیر یکی از بهترین سرویس‌های هوایی در ایالات متحده را دارد. از جمله امتیازهای آن می‌توان از صندلی‌های بزرگ، فضای زیاد برای پاها و البته، کیک‌های شکلاتی گرم! نام برد. سرویس‌های بهداشتی مناسب از دیگر نقاط قوت این شرکت هواپیمایی است.

Frontier Airlines
Frontier Airlines
۸. هواپیمایی کانادا.
کانادا که به نوعی کلاه قاره امریکا محسوب می‌شود، این روزها خطوط هواپیمایی مناسبی دارد. البته صندلی‌ها تا حدودی کوچک هستند، ولی انسان با نشستن در آن‌ها، اذیت نمی‌شود. این صندلی‌ها، با خم شدن خود، برای مسافری که در عقب نشسته، مزاحمت ایجاد نمی‌کنند و همچنین، در کناره‌ها، تکیه‌گاه‌هایی برای سر دارند. هر مسافر یک تلویزیون مخصوص به خود دارد که می‌تواند از فیلم‌ها و سریال‌های روز، انتخاب کند. این نمایشگرها، همچنین می‌توانند اطلاعاتی را در مورد پرواز ارائه دهند؛ اطلاعاتی از قبیل: سرعت، ارتفاع، زمان رسیدن به مقصد و مکان جغرافیایی.

Air Canada
Air Canada
۷. جت‌بلو (JetBlue).
تلویزیون ماهواره‌ای رایگان، یکی از خدمات اولیه این شرکت هواپیمایی است. فضای پاهای زیاد، مسافرت با این هواپیمایی را، هرچند به تعداد کم، لذت‌بخش می‌کند. همچنین در تلویزیون آن، هر برنامه‌ای را می‌توان یافت؛ حتی پخش مستقیم‌های فوتبال که امتیاز پخش‌های آن بسیار گران تمام می‌شود. پروازهای مستقیم ارزان از جمله مزیت‌های این شرکت محسوب می‌شوند.

Air New Zealand
Air New Zealand
۶.هواپیمایی نیوزیلند.
مسافرت با این هواپیمایی و مخصوصاً در صندلی‌های اکونومی، آن قدر راحت است که برخی ممکن است آن را با خانه اشتباه بگیرند.

British Airways
British Airways
۵. هواپیمایی بریتیش (British Airways).
مواقعی که برف در راه نیست، بریتیش یکی از بهترین انتخاب‌هاست. در این شرکت، از هواپیماهایی مانند ۷۴۷ و ۷۸۷ دریم‌لاینر استفاده می‌شود و مسافرت آرام و بی‌صدا و لذت بخش است. دسر عالی، پخش فیلم‌های جدید و بازی‌هایی مثل تتریس و بتل‌شیپ که می‌تواند به صورت شبکه با دیگر مسافران انجام شود، از ویژگی‌های جالب توجه پروازها به شمار می‌روند.

Virgin
Virgin
۴. ویرجین (Virgin).
امریکا یا آتلانتیک برای «ویرجین» اهمیتی ندارد؛ ریچارد برندسون، رئیس ویرجین، کارش را به خوبی می‌داند. هواپیمایی ویرجین، از بهترین صندلی‌ها استفاده می‌کند. آن‌ها یکی از معدود شرکت‌های هستند که برای مسافران خود، تلویزیون‌های ماهواره‌ای رایگان و همچنین اینترنت Wifi فراهم می‌کنند.

Lufthansa
Lufthansa
۳. لوفتهانزا (Lufthansa).
لوفتهانزا یا هر هواپیمایی دیگری در اروپا مانند هواپیمایی سوئیس و یا هواپیمایی برلین، همیشه برای مسافران غذا فراهم می‌کنند، حتی اگر مسافرت تنها یک ساعت باشد. با این که صندلی‌های آن‌ها به خوبی شرکت‌های هواپیمایی امریکایی نیست، ولی خدماتی که ارائه می‌شود، ارزشش را دارد.

Qatar Airways
Qatar Airways
۲. هواپیمایی قطر.
در هواپیمایی قطر، همه‌چیز سر جای خود قرار گرفته است. صندلی‌ها مانند بخش فرست کلاس هستند. بخش فرست کلاس آن، شبیه سرزمین عجایب است!

Emirates
Emirates
۱. هواپیمایی امارات.
هواپیمای امارات، یک صفحه نمایشگر لمسی ۱۰/۶ اینچی در اختیار هر مسافر قرار می‌دهد که بیش از ۱۲۰۰ کانال موزیک، فیلم و تلویزیون‌های مختلف جهان را در خود دارد. با این نمایشگر می‌توان به صورت زنده، تصاویر سه دوربینی را که نماهایی از اطراف هواپیما نشان می‌دهند، مشاهده کرد. اخبار نیز به صورت مداوم، به‌روز می‌شوند. برای شارژ کردن وسایل و همچنین پورت‌های USB، درگاه‌هایی پیش‌بینی شده است.
کادر جوان و خوش‌برخورد این هواپیمایی، می‌توانند به زبان‌های مختلف صحبت کنند و در همان اول پرواز برای شما حوله گرم می‌آورند. غذا نیز کیفیت بسیار مناسبی دارد. همچنین فاصله ۳۲ اینچی بین ردیف‌ها، برای مسافران آرامش‌بخش است.

بد نیست نظر خود را درباره خطوط هوایی داخلی و سرویسها و راحتی آن با ما در میان بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۳۷ دیدگاه‌ها

  1. يكي

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من المان و هلند رو با لوفت هانزا رفتم خیلی عالی بود ولی با ایرلن ایر کانادا رفتم افتضضضاح بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. احسان

    ۴ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام.من با ایر لاین قطر مسافرت کردم.از همه لحاظ جه برخورد و احترام و چه به لحاظ کیفیت غذا و پرواز عالی بود.فقط برای مسافرتهای طولانی فاصله بین صندلی های جلو و عقب کم هست و مسافر شدیدا خسته میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. صابر

    ۲۳ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام.
    من ده سفر هوایی داشتم, تمام پروازها رو با Emirates انجام دادم…خیلی محشره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا