طراحی

خودرویی به نام FlintStone

حتما افرادی که هم‌اکنون دهه چهارم زندگی‌ خود را تجربه می‌کنند ، کارتون FlintStone (عصرحجر) را به خاطر می‌آورند. کارتونی که نسخه اصلی آن برای نخستین بار، مابین سال‌های ۱۹۶۰ تا ۱۹۶۶ از شبکه ABC پخش ‌می‌شد.

در این کارتون محبوب، که شنبه شب‌ها بروی آنتن می‌رفت، Fred (شخصیت اصلی داستان) همواره توسط خودروی تمام چوبی خود به نقاط مختلف جزیره سفر می‌کرد؛ خودرویی که قطعا در آن زمان کسی تصور نمی‌کرد که روزی در دنیای خارج نیز تحقق پیدا کند اما . . . .

FlintStone

اما هفته گذشته، خودرویی چهارسیلندر به حجم ۱.۶ لیتر به نام FlinStone و با همان تایرهای چوبی معروف، در شبکه ebay برای فروش گذاشته شد. برای خرید این خودرو قیمت پایه‌ای ۲,۲۰۰ دلار درنظرگرفته شده است.

اگر روزی شما صاحب خوش‌شانس این خودرو شدید، به این نکته نیز توجه داشته باشید که این خودرو تنها برای حرکت مستقیم ساخته شده؛ از این‌رو چرخ‌های آن قادر به دور زدن نخواهند بود.

FlintStone
FlintStone
FlintStone

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. رجبی

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اگه فقط مستقیم میره فرمان (فرمون)میخواد چیکار به قولی اولین خودرویی که تو دنیا بی دستی میشه روندش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امین

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (821 ديدگاه)

    بازم اینا یه فکری کردن روش !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. MoahmmadTSR

    ۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (323 ديدگاه)

    وات د فاز!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا