فورد

فورد اکو اسپرت 2013

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۳: باور بکنید یا نه، نسخه اروپایی اکو اسپرت قبل از ژنو هم رونمایی شده بود؛ چه جایی بهتر از نمایشگاه MWC یا Mobile World Congress که بزرگترین نمایشگاه سالانه موبایل و صنایع وابسته آن در جهان بوده و همه ساله در ماه فوریه در شهر بارسلونا برگزار می شود؟! این هم از همان کارهای بدعت های عجیب و غریب فورد است . . .

2013 Ford EcoSport
۲۰۱۳ Ford EcoSport

اما به اعتقاد فورد حضور در نمایشگاه MWC آنقدرها هم بی دلیل نبوده؛ چرا که اکو اسپرت نخستین محصول فورد برای اروپایی هاست که از سیستم SYNC AppLink بهره می برد؛ یعنی راننده به کمک آن و با سیستم تشخیص صدا می تواند درحالیکه مشغول رانندگی است به اپلیکیشن های موبایل خود نیز دسترسی داشته باشد.

به هرحال نسخه اروپایی از نسل دوم اکو اسپرت، به عنوان مدل ۲۰۱۳ برای فروش آماده شده و اولین محصول فورد خواهد بود که تمام مراحل ساخت آن در آمریکای جنوبی صورت گرفته؛ همچنین اکو اسپرت قرارست برنامه فروش یک میلیون دستگاهی شاسی بلندهای فورد را در شش ماه آینده در بازارهای اروپایی را محقق کند. این محصول از سال ۲۰۱۳ نیز راهی بازارهای چین و هند خواهد شد.

اکو اسپرت را باید یک شاسی بلند جمع و جور دانست که بعد از برادر دیگرش یعنی فورد Kuga ، یکی از اقتصادی ترین گزینه های خرید برای مشتریان اروپایی است. اکو اسپرت که بر پلت فرم فورد فیستا و به عبارت بهتر بر پلت فرم B-segment فورد ساخته شده، با سه پیشرانه عرضه می شود؛ ۱.۰ لیتری اکوبوست با قدرت ۱۲۵ اسب بخار، ۱.۵ لیتری بنزینی با قدرت ۱۱۰ اسب بخار و در نهایت ۱.۵ لیتری دیزلی با قدرت ۹۰ اسب بخار.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. mojtaba

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
    سوابق: (10 ديدگاه)

    خداییش قیافش خیلی زشته!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کیانوش

      ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (289 ديدگاه)

      قربون دهنتbig like!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. arad

        ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        وقتی سوارش نشدی هیچ وقت نمیتونید نظر بدید فقط قیافه شرط بهترین ماشین نیست بعدش این ماشین کوچیک برای خانوما مناسبه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. mona

    ۱۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من دارمش همین رنگ 2014 خیلی هم ازش راضیم اونی ک میگه قیافش خوب نیست احتمالا خودش دوچرخه برقی سواره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Ebi

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من همین یک‌هفته پیش یعنی یونی ۲۰۱۹صفر اکو اسپرت st_line خریدم فوق العاده زیبا و بی نظیره. توصیه می کنم بخرید پشیمان نخواهید شد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا