فولکس واگن ترانسپورتر ادیشن 2013

بعد از پکیج BlueMotion که اواخر سال گذشته میلادی با قیمت تقریبی 29,000 دلار معرفی شد، فولکس واگن حالا برای مدل های ترانسپورتر خود نسخه های جدید Edition را برای عرضه به بازارهای اروپایی آماده کرده است . . .

Volkswagen Transporter edition
Volkswagen Transporter edition

تفاوت نسخه های ادیشن بامدل های استاندارد تراسپورتر را باید در رنگ مشکی مات بکار رفته در آن دانست که علاوه بر رینگ های 17 ایچی (با امکان سفارش 18 اینچ)، در جلوپنجره و روی سقف نیز استفاده شده؛ همچنین در انتهای درب عقب لوگوی سفید “edition” با پس زمینه مشکی مشخص است. ترانسپورتر ادیشن بصورت استاندارد امکاناتی مانند صندلی قابل تنظیم (برقی) راننده، سیستم گرمایشی برای آینه های جانبی، سپرهای همرنگ، روکش چرمی برای فرمان و ترمزدستی و اهرم دنده و روکش پارچه ای تاسامو برای صندلی هاست؛ همچنین لامپ های بای زنون با LEDهای مخصوص روز نیز بصورت سفارشی خواهند بود. برای این ون آلمانی چهار رنگ سفید، قرمز، خاکستری و نقره ای درنظر گرفته شده است.

Volkswagen Transporter edition
Volkswagen Transporter edition

برای پیشرانه، فولکس واگن شش موتور (سه موتور بنزینی و مابقی دیزلی) را برای ترانسپورتر ادیشن درنظر گرفته که حجم همه آنها 2.0 لیتری بوده اما قدرتشان از 102 اسب بخار در مدل های توربو دیزلی یا TDI شروع (باقیمت 28,126 یورو یاحدود 37,600 دلار) و تا 204 اسب بخار در مدل های توربو بنزینی یا TSI (باقیمت 26,846 یورو یاحدود 35,900 دلار) افزایش می یابد. ترانسپورتر ادیشن فقط در مدل SWB  و باسقف Low Roof عرضه می شود.

Volkswagen Transporter edition
Volkswagen Transporter edition

گفتنی است فاصله محوری مدل های SWB یا Short-Wheelbase حدود 3,000 میلیمتر بوده که 400 میلیمتر از مدل های LWB یا Long-Wheelbase کمتر است؛ همچنین ارتفاع خودرو در مدل های Low Roof حدود 1,940 میلیمتر بوده که بازهم از مدل های High Roof حدود 536 میلیمتر کوچکتر هستند.

7 دیدگاه

  1. hesan
    سوابق: (485 دیدگاه) ,

    اینکه نسل قبلیش خوشگل تر بود,این چه کاریه اخه؟!!!

    پاسخ
  2. محمد
    سوابق: (61 دیدگاه) ,

    وافعا یکی از بهترین ونهاست تو دنیا
    تا سوار نشین متوجه نمیشید
    ولی طراحی سری قبلش بهتر بود این سری زیاد چنگی به دل نمیزه متاسفانه

    پاسخ
  3. شهرام
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    به نظرم از هرلحاظ عالیه و یه چرخش به ونهای ایران و چینم میارزه.

    پاسخ
  4. مسعود مستقیم
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    این اتومبیل یکی از راحت ترین استیشن واگن (ون) والبته به صرفه ترین هاست،
    بنده حدود 40،000هزار کیلومتر با نسل قبلی این خودرو خارج از ایران رانندگی کردم بدون کوچکترین اشکال( حتی پنچری)
    به نظربنده طراحی جدید بسیار زیبا و دقیق انجام شده، اگر درخیابانهای تهران با یکی از آنها روبرو شدید (سفارتی) دقت کنید و از زیبای، آن لذت ببرید

    پاسخ
  5. حسین
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    من خودم تو ارومیه ماشین های ون که از ترکیه میان زیاد دیدم به نظر من که این عالیه

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.