فولکس گلف با قیمتهای ارزانتر

نسیم ارزانی بر روی خانواده گلف وزیدن گرفته است و اکنون می توانید برای خرید یکی از اعضای این خانواده هاچ بک نامدار، چند هزار دلاری را صرفه جویی کنید. می توانید مطمئن باشید که نه از کیفیت و نه از تجهیزات کاسته نشده است و این کاهش قیمت با بهره وری در تولید و روشهای نوین حاصل شده است.
نسل هفتم گلف شامل انواع مختلف 3 تا 5 درب می‌شود. در زیر هود مدل پایه یک پیشرانه توربوی 1.8 لیتری 170 اسبی قرار دارد که با یک گیربکس پنج سرعته جفت می‌شود. گیربکس شش سرعته اتوماتیک نیز برای این مدل، اختیاری است. موتور قابل انتخاب بعدی 2.0 لیتر حجم دارد و 150 اسب بخار قدرت و 236 پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. برای این مدل از گیربکس‌های شش سرعته دستی یا اتوماتیک می‌توان انتخاب نمود.

2015 VW Golf
2015 VW Golf

قیمت هاچ بک سه درب از 18185 دلار آغاز می‌شود. این قیمت نسبت به قیمت ارزان‌ترین مدل 2014 حدود 2000 دلار کاهش را نشان می‌دهد. جالب اینکه تجهیزات استانداردی نظیر تهویه مطبوع، بلوتوث، رادیوی ماهواره ای، صفحه نمایش لمسی و روکش پارچه‌ای صندلی‌ها را در این مدل می‌توان یافت.
مدل S گلف شامل چرخ‌های آلومینیومی، گیربکس اتوماتیک، روکش چرم مصنوعی، کروز کنترل و تزئینات خاص است و 21515 دلار در مدل 5 درب قیمت دارد. همین مدل با سانروف 21815 دلار به فروش خواهد رسید.
برای چراغ‌های زنون باید 995 دلار، برای نورپردازی ویژه محیط داخلی، چراغ‌های تطبیقی و پکیج کمک راننده در مجموع 695 دلار و برای سیستم هشدار برخورد، سنسورهای پارک و گیربکس شش سرعته نیز باید 1100 دلار دیگر پرداخت کرد.

2014 Volkswagen Golf TSI
2014 Volkswagen Golf TSI

مدل SE نیز تنها دارای گیربکس شش سرعته خودکار خواهد بود و علاوه بر تجهیزات مدل S در این مدل، چرخ‌های آلومینیومی 17 اینچی، پکیج تهویه همراه با گرم‌کن صندلی‌ها و نازل آب‌پاش، سنسور باران و برف پاک کن خودکار، چراغ‌های جلوی اتوماتیک، چراغ مه شکن، دوربین عقب و یک سیستم صوتی فندر را شامل می‌گردد. برای این مدل باید 25315 دلار پرداخت کرد.

2014 Volkswagen golf bluemotion
2014 Volkswagen golf bluemotion

در یک پله بالاتر با مدل SEL روبرو می‌شویم که چرخ‌های 18 اینچی آلیاژی، سیستم ناوبری، تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم ورود بدون کلید، صندلی‌های اسپرت و 12 جهته الکتریکی را شامل می‌شود و 27815 دلار قیمت دارد.

Volkswagen Golf GTD 2014
Volkswagen Golf GTD 2014

مدل‌های دیزلی TDI با گیربکس شش سرعته دستی و همگی در نوع 5 درب ارائه می‌شوند. برای گیربکس شش سرعته خودکار با کلاچ دوگانه هم باید 1100 دلار اضافه پرداخت کرد.
ارزان‌ترین مدل دیزلی 22815 دلار قیمت دارد که 3205 دلار کمتر از ارزان‌ترین گلف TDI در سال 2014 است. همین مدل با افزودن تجهیزات کامل به قیمت 28815 دلار به فروش می‌رسد.

2014 volkswagen golf gti
2014 volkswagen golf gti

اما هنوز کار تمام نشده و نسخه محدود گلف اسپرت بر اساس مدل SE با گیربکس شش سرعته خودکار و کیت اسپرت بدنه شامل اسپویلر، اسکرت و اگزوز کرومی با رنگ آمیزی خاص بدنه با قیمت 27750 دلار فروخته می‌شود. مدل GTI نیز قیمت پایه ای معادل 25215 دلار خواهد داشت.

volkswagen golf sportsvan
Volkswagen golf sportsvan

به نظر می‌رسد با وجود کاهش شدید قیمت‌های گلف، هنوز با یک هاچ بک گران قیمت و البته با کیفیت و ماندگار روبروییم.

35 دیدگاه

    1. e.scamp
      سوابق: (1108 دیدگاه) ,

      اگه نمیرم و عمر باشه سال 2015 تا 25000 دلار یه چیزی میخرم بعد 12 سال کار داره پولم جور میشه

      پاسخ
  1. mory
    سوابق: (403 دیدگاه) ,

    با دیدن زیبایی های این ماشین و قیمتش و انصاف فروشندگان فقط میتونم برای اونور آبی ها خوشحال باشم و بگم خوش به حالشون فرعون ندارن

    پاسخ
    1. امید
      سوابق: (1324 دیدگاه) ,

      بله موری جان خدایا ما را از شر ایران خودرو و سایپا حفظ بفرما
      امیننننننننننننننننننن…

      پاسخ
  2. امید
    سوابق: (1324 دیدگاه) ,

    واقعا درود برشرفشون اینجا به هر بهانه ای قیمت اشغالهاشونو بالا میبرن یه چرخ گاری هم می ارزه به کل ایرانخودرو و سایپا بی ریشه
    واقعا داره مواد اولیه بنزین و از همه بی اهمیت تر جون ادما الکی حروم میشه

    پاسخ
  3. Masoud AMG
    سوابق: (65 دیدگاه) ,

    این هاچ بک اگه گرون هم باشه باز هم می ارزه.

    پاسخ
    1. رضا
      سوابق: (1690 دیدگاه) ,

      با این که سالهاست پرفروش ترین ماشین اروپاست و از لحاظ قیمت گذاری هم تحت هیچ فشاری نیستن ولی با افزایش امکانات و بهتر کردن مدل جدید قیمتش رو کاهش دادن!!!! خدایا چی میشه گفت
      اونوقت ما باید چند میلیون پول اضافه بابت یورو4 بدیم که وظیفه خودروسازه و به هیچ درد ما نمیخوره

      پاسخ
      1. Masoud AMG
        سوابق: (65 دیدگاه) ,

        سلام
        آقا رضا از شما بعیده ،داری صنعت خودرو سازی آلمان رو با خطوط مونتاژ ایران مقایسه می کنی .

        پاسخ
        1. رضا
          سوابق: (1690 دیدگاه) ,

          مقایسه نمیکنم مسعود جان
          درد دل میکنم..مجبورم!

  4. چاپلو
    سوابق: (486 دیدگاه) ,

    سلام به همه.
    جمله ی اخر خیلی به جا بود

    پاسخ
  5. Metalhead
    سوابق: (1683 دیدگاه) ,

    آقا تو سریال کبری 11 ، ایمن بودن این ماشین به من ثابت شد

    پاسخ
  6. gheysar
    سوابق: (124 دیدگاه) ,

    سلام

    من نمی دونم بین اینا کدوم بخرم. لطفا راهنمایم کنید.

    1.golf gti
    2.bmw m135i
    3.ford focus

    این ماشین ها الان تو لندن یه چیزی بین 24 تا 30 هزار پوند قیمت دارن.

    پاسخ
    1. gheysar
      سوابق: (124 دیدگاه) ,

      سلام

      چرا کسی کمک نمی کنه. خوب حداقل یه نظری بدبد. نمی دونم کدوم رو بخرم هر سه تاشون هم ماشین های خوبی اند.

      پاسخ
      1. شاهین
        سوابق: (3142 دیدگاه) ,

        سلام دوست عزیز،من خودم BMW رو انتخاب میکنم هر چند مخارج و استهلاکش نسبت به دوتای دیگه بالاتره.چون دوسش دارم انتخابش کردم.ارادتمندم.

        پاسخ
      2. احمد.ف
        سوابق: (463 دیدگاه) ,

        شخصا فورد رو توصیه می کنم، خرج کمتر نسبت به ماشین های آلمانی البته گلف هم برای خودش دنیایی داره، در کل هر سه طراحی آلمان هستند

        پاسخ
      3. بهرام
        سوابق: (17 دیدگاه) ,

        رفیق اونا ماشین نیستند ایشالاه به همت خلاقهای ایران خودرو ال 90 هاچ بک یا وانت بارش میاد برو یکیشو بخر بعد از خارخانه مستقیما برو دنبال یه تعمییر کار خوب بگرد

        پاسخ
        1. gheysar
          سوابق: (124 دیدگاه) ,

          سلام

          بهرام جان متسفانه یا خوشبختانه من تو ایران زندگی نمی کنم.

      4. Ehsan
        سوابق: (1252 دیدگاه) ,

        قیصر جان بستگی داره چی مد نظرت باشه از نظر طراحی ، امکانات ، مخارج ، کیفیت و … ولی در کل بخواهیم حساب کنیم به ترتیب گلف ، بی ام و و فورد
        هرچند که خودت باید حساب کنی ببینی کدوم ملاک ها برات با اهمیت ترند

        پاسخ
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود .

      قیصر جان من گلف رو انتخاب میکنم . از همه جهات بهتره .

      پاسخ
    3. پیام
      سوابق: (4 دیدگاه) ,

      اصلا فکر نکن … گلف جی تی آی فولشو بخر …حال کن یعنی فوق العاده …

      پاسخ
  7. PEUGEOT
    سوابق: (997 دیدگاه) ,

    مبرک صاحباشون باشه
    ما ایرانی ها که نمی تونیم از اینا سوار شیم

    پاسخ
  8. زیگما
    سوابق: (3078 دیدگاه) ,

    نسل جدید گلف پیش فروشش در امریکا شروع شده با قیمت پایه 17995 هزار دلار که خیلی خوبه
    اما آیا گلف میتونه خریداران رو به خودش جذب کنه؟ در حالی که با اون پول میتونن یه سدان با فضای بیشتر بخرن؟
    آیا خریداران به این برند بی جان (در بازار یو اس) اعتماد میکنن؟
    من بشخصه گلف رو خیلی دوست دارم….خاصه…

    پاسخ
    1. یارو . فقط المان . فقط فولوکس
      سوابق: (290 دیدگاه) ,

      زیگما جان قبول دارم راه توی امریکا برای گلف پر پیچ و خمه ولی همه ی چیز گه امریکا نیس . گلف تو اروپا و چین فروش بسیار خوبی رو داشته .

      اینم بگم که فولوکس با برند vw وارد امریکا نشده و بیشتر دوست داره با برند های مثل اعودی . پورشه و … وارد امریکا بشه

      موفق باشی دوست گلم

      (پرچم بالاست)

      پاسخ
      1. زیگما
        سوابق: (3078 دیدگاه) ,

        اره انصافا موفقیت گلف طی این همه سال در اروپا بسیار شگفت انگیزه.
        برند های دیگر فولکس هم در یو اس بسیار موفق هستند ولی قاعدتا باید در زمینه خودرو های معمولی فولکس با این عرض و طول، بهتر عمل کنه….

        پاسخ
        1. محمد حسن
          سوابق: (17 دیدگاه) ,

          زيگما جان فولكس الان 2 سالي هست كه بيشتر داره خودش رو براي بازار آمريكا و سليقه آمريكايي ها وفق ميده .نمونه اش پاسات ورژن آمريكاست كه فروش پاسات رو از ماهي 3هزار دستگاه به حدود 11 هزار دستگاه در آمريكا رسونده ( ولي من اروپاييش رو خيلي بيشتر دوست دارم ) .
          ضمن اينكه توي آمريكا درسته كه گلف فروش بالايي نداره ( حدود 4 هزار تا 5 هزار دستگاه در ماه ) ولي گلف صندوقدار يعني جتا فروش بدي نداره ودر ماه حدود 12 هزار دستگاهي فروش داره واين موضوع دليلش اينه كه كلا آمريكايي ها ماشين هاچ بك زياد دوست ندارند .

        2. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          آره پاسات در سال 2012 تو امریکا 117 هزار تا فروخت
          ولی پارسال با کاهش، 109 هزار دستگاه فروخت
          که نسبت به رقبا اصلی در این کلاس مثل کمری و آکورد واقعا پایینه
          حتی این میزان فروش از رقبای دست پایین این کلاس یعنی مالیبو هم کمتره.
          بقیه خودرو های “برند” فولکس هم کاهش فروش داشتند طی دو سال گذشته…

        3. محمد حسن
          سوابق: (17 دیدگاه) ,

          البته منظور من كل فولكس بودكه سال2012 نسبت به سال 2011 بيش از 30 درصد افزايش فروش داشت . والبته درسال 2014 شش دهم درصد (0.6 ) كاهش فروش داشت كه عرضه نسل جديد گلف در اروپا و عدم عرضه آن درآمريكا يكي از دلايل اصلي اون بود .
          ضمن اينكه شما توجه داشته باشيد كه كمري و آكورد اصلا در اروپا عرضه نمي شوند و نمونه جانشين كمري بنام آونسيس هم اصلا فروش خوبي در مقايسه باپاسات ندارند.

        4. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          من چیکار به اروپا دارم؟
          رقیب پاسات در امریکا کمریه که نسبت به کمری، فروش پاسات افتضاحه .
          کاهش فروش فولکس در امریکا هم ربطی به عرضه گلف در اروپا نداره!
          چرا که فروش اصلی فولکس در امریکا پاسات و جتا است که اونها کاهش فروش داشتند.
          فولکس در سال 2013 نسبت به 2012 حدود 7 درصد فروشش کم شد در امریکا که در بازار رو به رشد کنونی، خنده داره
          اگر هم بخواهیم فروشش رو در ماه های گذشته از سال 2014 بررسی کنیم که به این صورته
          ماه اپریل کاهش 8 درصدی فروش فولکس نسبت به اپریل سال 2013
          ماه ژانویه کاهش 19 درصدی فروش نسبت به مدت مشابه پارسال
          ماه فوریه کاهش 12 درصدی فروش !
          ماه مارچ کاهش فروش 2.5 درصد
          این در حالی که فروش خودرو در امریکا با اهنگی ملایم در حال رشد هست و فروش اکثر برند ها در حال افزایشه
          میانگین این مقدار ها هم هرگز شش دهم درصد نمیشه
          از انتشار اخبار کذب بپرهیزید

  9. فرهاد
    سوابق: (359 دیدگاه) ,

    خوش به حال مردمشون
    با مدیریت صحیح دارن هزینه های تولیدو کم میکنن.
    اما این جا فقط دنبال بهانه هستن تا قیمتارو ببرن بالا

    پاسخ
  10. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود .

    اونوقت که من میگم فولکس از طریق پلت فرم های مدولار و خط تولید جادوییش

    هزینه هارو کم میکنه همه دیس میدن .

    کم اطلاعاتی هم خودش دردسریه .

    پاسخ
  11. reza
    سوابق: (157 دیدگاه) ,

    خودروساز ها تلاش ميكنن تا براي جذب مشتري و فروش بيشتر
    امكانات و آپشن هاي ماشيناشونو افزايش بدن
    اونوقت سايپا و ايرانخودرو دسمال كاغذي ميدن رو ماشين(تازه با منت)

    دوستان خواهشا با مقايسه خودروسازان خارجي با خودروسازان داخلي
    كلاس كاري خارجي هارو پايين نياريد

    پاسخ
  12. ياكان
    سوابق: (74 دیدگاه) ,

    حالا آشغال سازاي تهي از شرافت ما به هر دليلي قيمتارو بالا مي برن. درحاليكه ميشه با بهره وري نه تنها قيمتا بالا نره بلكه كاهش هم داشته باشه. البته اگه برا مشتري ارزشي قايل بشن

    پاسخ
  13. H@med
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    با دیدن این محصولات
    انسان آرزو میکنه پولی که به ایران خودرو و سایپا (دولت) میده براشون از گوشت سگ حرام تر باشه …

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.