فولکس واگن

فولکس پاسات 2015 مجلل‌تر از همیشه

فولکس‌واگن ادعا می‌کند که پاسات جدید لااقل دو پله بالاتر از رقبایش در سگمنت یا کلاس D قرار می‌گیرد. هشتمین نسل از خودروی محبوب خانوادگی فولکس اینک لوکس‌تر و پخته‌تر به نظر می‌رسد.

2015 VW Passat B8
۲۰۱۵ VW Passat B8
پاسات جدید که با کد D8 و روی پلتفرم جدید مدولار MQB فولکس ساخته می‌شود، بزرگ‌ترین خودرویی است که تاکنون روی این معماری ساخته شده است. با طول ۴۷۶۷، عرض ۱۸۳۲، ارتفاع ۱۴۵۶ و فاصله بین دو محور ۲۷۹۱ میلی‌متر، عریض‌تر، کوتاه‌تر و کم ارتفاع‌تر از نسل فعلی پاسات خواهد بود. اما نکته مهم افزودن ۷۹ میلی‌متر به فاصله بین دو محور است که فضای داخلی را ارتقا داده است. علاوه بر افزایش فضای سر و پای سرنشینان، ۲۱ لیتر به فضای بار مدل سدان و ۴۷ لیتر به فضای بار مدل استیشن افزوده شده و اکنون صندوق بار این دو مدل به ترتیب ۵۸۶ و ۶۵۰ لیتر گنجایش دارند. خوشبختانه به لطف استفاده از مواد سبک‌تر و ساختار جدید، وزن خودرو تا ۸۵ کیلوگرم کاسته شده است.

2015 VW Passat B8
۲۰۱۵ VW Passat B8
طراحی پاسات جدید بیشتر به سلیقه آمریکایی می‌ماند. یک نوار متالیک روی چراغ‌ها و جلوپنجره را فراگرفته و نوارهای افقی روی جلوپنجره و چراغ‌های جلوی ذوزنقه ای با تکنولوژی LED سبکی با ابهت و شکیل و البته نئوکلاسیک را رقم زده‌اند. سه نوع LED برای چراغ‌های جلو در نظر گرفته و جانشین لامپ‌های هالوژن شده‌اند. پروژکتور کامل با نور کمکی پویا با استفاده از دوربین برای کنترل پرتوهای نور بالا عمل می‌کند و همچنین چراغ‌های روزتاب U شکل نیز با ۳۲ لامپ LED عمل می‌کنند. طراحی خودرو به‌گونه‌ای است که آن را خوابیده‌تر و عریض‌تر نشان می‌دهد. سقف منحنی و شیب‌دار به شکل‌گیری چنین تصوری کمک بیشتری می‌کند. خطوط کناری بدنه که دستگیره‌های جانبی هم روی آن‌ها قرار دارد ممکن است الگوهای ب ام و را به ذهن متبادر کند. حتی برش ستون C هم کاملاً مشابه سری ۳ می‌باشد. ب این وجود در نمای جانبی فولکس آینه‌ها را از روی پنجره‌ها برداشته و روی درها قرار داده است.

2015 VW Passat B8
۲۰۱۵ VW Passat B8
نمای عقب خودرو تحت شعاع چراغ‌های کوچک و فرم ساده درب صندوق قرار می‌گیرند. اگزوزهای ذوزنقه ای شکل دوگانه برای موتورهای بزرگ‌تر، ظاهری به مراتب متشخص‌تر به خودرو بخشیده‌اند. در مجموع می‌توان ترکیب انتهایی خودرو را با الگوهای آشنای مدل CC و گلف R تکامل یافته دانست.

2015 VW Passat B8 Interior
۲۰۱۵ VW Passat B8 Interior
ویژگی‌های کابین نیز همانند بیرون خودرو شامل یک نوار سرتاسری است که درون داشبورد مشابه جلوپنجره با نوارهای افقی که در بعضی قسمت‌ها با دریچه‌های تهویه نیز ادغام شده‌اند، می‌باشد. بقیه کابین تقریباً مشابه مدل گلف MK7 می‌باشد که مدرن، صاف و ساده و شیک می‌باشد. در روبروی راننده، نشانگرهای داشبورد دیجیتالی برای اولین بار در فولکس‌واگن مشاهده می‌شوند که برگرفته از آئودی TT جدید است. این صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی علاوه بر اطلاعات سرعت و دور موتور، برای نمایش اطلاعات سیستم ناوبری و نقشه و دسترسی به تلفن همراه و سیستم سرگرمی به کار می‌رود. همچنین یک پروژکتور نمایشگر سربالا برای نمایش اطلاعات روبروی راننده و روی شیشه جلوی خودرو به صورت سه بعدی نیز با این سیستم یکپارچه گردیده است.
در کنسول وسط می‌توانید آخرین نسل از سیستم سرگرمی فولکس را بیابید. این سیستم با صفحه نمایش بزرگ‌تر و با رزولوشن بالاتر و نمایش سریع‌تر و روان‌تر اطلاعات، با گوشی‌های هوشمند نیز همراه می‌شود. سیستم سرگرمی سرنشینان عقب نیز به صورت اختیاری قابل سفارش است.

2015 VW Passat B8 Engine
در مجموع نه پیشرانه مختلف برای پاست جدید در نظر گرفته شده است که همگی ۴ سیلندر با تزریق مستقیم سوخت و مجهز به توربوشارژر می‌باشند. میزان CO2 تولیدی ۲۰ درصد کاهش یافته است. پنج موتور بنزینی TSI می‌توانند محدوده قدرتی بین ۱۳۲ تا ۲۸۰ اسب بخار را تولید نمایند. در حالی که سه موتور دیزلی TDI هم بین ۱۵۰ تا ۲۴۰ اسب بخار خروجی دارند. موتور برجسته دیزلی ۲.۰ لیتری این مدل با ۲۴۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور مجهز به توربوشارژر دوقلو و اینتر کولر است. سیستم ۴Motion برای انتقال نیرو به هر چهار چرخ همراه با گیربکس هفت سرعته اتوماتیک DSG با کلاچ دوگانه هم روی این مدل به صورت استاندارد نصب می‌گردند که باعث می‌شوند این مدل دیزلی به سرعت ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد در حالی که مصرف سوخت آن تنها ۵.۳ لیتر در صد کیلومتر می‌باشد.

آخرین نوع از قوای محرکه برای پاست یک پیشرانه پلاگین هیبریدی است. این پیشرانه از ترکیب یک موتور ۱۵۶ اسبی ۱.۴ لیتری TSI و یک موتور الکتریکی ۱۰۹ اسبی خلق می‌گردد که خروجی مفید ۲۱۱ اسب بخار دارد. شتاب صفر تا صد این مدل کمتر از ۸ ثانیه و نهایت سرعت آن ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت است. با موتور برقی و نیروی باتری‌ها می‌توان به تنهایی تا ۵۰ کیلومتر مسافت را طی کرد. در حالی که با استفاده از باک بنزین و باتری در مجموع برد ۱۰۰۰ کیلومتری را می‌توان به دست آورد. مصرف سوخت و آلایندگی این مدل مشابه گلف GTE است یعنی ۱.۵ لیتر سوخت در صد کیلومتر و ۳۵ گرم دی‌اکسید کربن در هر کیلومتر.
ویژگی‌های جدید برای پاسات ۲۰۱۵ در نظر گرفته شده‌اند. از جمله سیستم رادار با قابلیت ۳۶۰ درجه و تشخیص موانع، نسل جدید سیستم دستیار پارک که به صورت نیمه اتوماتیک، خودرو را فرمان داده و پارک می‌کند، یک سیستم درب عقب آسان‌بازشو برای مدل استیشن، سیستم رانندگی خودکار در ترافیک با کمک کروز کنترل تطبیقی شامل فرمان دهی، ترمز و گاز خودکار در سرعتهای زیر ۶۰ کیلومتر بر ساعت بدون نیاز به دخالت راننده، هشدار دهنده‌های ایمنی برای جلوگیری از برخورد و تصادف و ترمز خودکار الکترونیکی را می‌توان نام برد.
فولکس پاسات B8 در سه ماهه پایانی سال در اروپا عرضه می‌شود. قیمت شروع این خودرو ۲۵,۸۷۵ یورو برای سدان و ۲۵۹۵۰ یورو برای استیشن می‌باشد. در صورت ورود به کشور ما نیز قیمت آن فراتر از ۲۰۰ میلیونی است که برای نسل قبلی آن در ایران در نظر گرفته شده است.
[دانلود ویدئوی طراحی بدنه]. [دانلود ویدئوی کابین و داخل اتاق] [jwplayer mediaid=”79609″] [jwplayer mediaid=”79610″]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶۴ دیدگاه‌ها

  1. hero

    ۱۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    فولکس حرف نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. meysam

      ۱۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1772 ديدگاه)

      من که دیگه بیشتر از این امکانات نمیخوام. هر چی میخوام ایم ماشین داره. به خصوص اون مدل پلاگین هیبرید عالیه. واقعا دیگه به ماشین دیگه ای فکر نمیکنم چون این تمام خواسته های منو براورده میکنه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mory

        ۱۶ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (418 ديدگاه)

        واقعا با وقار خوراک سفر چقدر هم با پرستیجه
        مصرفش عالی
        انجینش فوق العاده
        از بقل هم شبیه آئودیه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. فورد

      ۱۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (13 ديدگاه)

      رقیب قدری برای تویوتا کمری و هندا اکورد منکه دوسش دارم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. احمد

      ۱۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (381 ديدگاه)

      میدونم این کامنت دیسلایک خورش بالاست
      خداوکیلی طراحی های هیوندای شکیل تر و زیبا تر و تو دل برو تر نیستند ؟
      من نمیدونم چرا خودروساز های بزرگ مثل فورد و تویوتا و …. اینقدر طراحی هاشون ساده و خسته کنندست هیوندای بهترین طراح حای دنیا رو استخدام کرده و واقعا داره کولاک میکنه همین ماشین رو کنار تولیدات هم کلاس هیوندای بذارید هم از نظر قیمت و هم زیبایی طراحی هیوندای ١ سر و گردن بالاتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۱۷ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (4526 ديدگاه)

        احمد جان فعلا که لایک و دیس لایک اصلا دیده نمیشه! نمیدونم فقط مال من اینجوریه یا همه ی دوستان نمیتونن ببینن لایک و دیس لایک رو.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. شهاب

        ۱۷ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (266 ديدگاه)

        احمد راست میگوید!
        تو خلوت خودتون یه نگاه به جلوش بندازین , چه فکری کرده فولکس !؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. amin

          ۱۷ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (77 ديدگاه)

          هیوندا و کیا طراحیشون فقط واسه 2 تا 3 ماه جذابه و خیلی زود طراحیشون خسته کننده میشه ولی این ماشین یا خیلی از ماشینهای کمپانیهای معتبر مثل بی ام و و بنز و کادیلاک و یا حتی لکسس و نیسان و … 10 سال دیگه هم جذاب هستن

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. مک میسل

        ۱۸ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        احمد جان با توجه به این دیدگاه شما معلومه تعصب روی هیوندای داری.طراحی های هیوندای خوبه منتها زود از چشم میفته.
        ولی فولکس و خودروساز های بزرگ طراحی هاشون زیبا در عین حال ساده و شکیل است…ولی طراحی های هیوندای جوان پسنده و همون جوانم که هیوندای با طراحی پر زرق و برقشو گرفته.در عرض2-4 ماه خسته میشه.
        مثلا همین سوناتا های2011.مگه ندیدی مردم دیدن طراحیش خوشگله بدون هیچ وقفه ای که مثلا درباره ی امکاناتش تحقیق کنن رفتن خریدن ولی الان پشیمونن که چرا 70 تومنی که سال1390 دادیم به این سوناتا..میرفتیم یه سی کلاس1800 2سال کارکرد میگرفتیم.
        تازشم دیگه از چشم مردم افتاده.اگر طراحی ساده ای داشت مردم کم کم میگرفتن و اگر ماشین خوبی بود میخریدن.ولی همین بنز c کلاس هارو میبنی؟؟؟؟؟؟؟؟یا اصلا همین کیا اپتیما ها……طراحی ساده در عین حال زیبا…

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. شاهین

    ۱۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (4526 ديدگاه)

    تقریبا توی همه ی ابعاد افزایش داشته ولی وزنش 85 کیلو کم شده! به این میگن مهندسی!
    طراحی جلوش هم شبیه اون رندر ها هستش البته به نظر من طراحی عقبش میتونست بهتر از اینا هم باشه.
    در رابطه با طراحی داخلیش هم قبلا گفتم که اینجور طراحی های شیک و ساده رو خیلی دوست دارم.واقعا از طراحی داخلیش خوشم اومد.
    مدل پلاگین هیبریدش فوق العاده اس! 1.5 لیتر مصرف سوخت! شتاب 8 ثانیه! فولکس یه غوله! دستش درد نکنه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمد shz

    ۱۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (51 ديدگاه)

    طراحیه داخلیش عالیه….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    واقعا زیباست . از نظر من هیچ عیبی نداره .

    این فولکس و مزدا 6 از کمری و اکورد و …. زیباتر هستند . نظر شخصی .

    البته این مدل پاسات این امکانات جدید را هم دارد :

    فولکس واگن برای جذب خریداران بیشتر، مدل پرفروش پاسات را به فناوری

    ایمنی مشابه هواپیماهای جنگنده ارتقا خواهد داد.

    فناوری هواپیمای جنگنده در مدل جدید فولکس واگن

    مدل جدید پاسات که در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی روانه بازار می‌شود،

    نخستین خودروی فولکس واگن خواهد بود که نمایشگر مجازی دارد.

    این سیستم مشابه سیستم به کار رفته در هواپیماهای جنگنده مانند اف 16

    است و اطلاعاتی مانند سرعت و دستورالعمل‌های ناوبری را در یک نمایشگر

    مجازی در شیشه مقابل فرمان نمایش می‌دهد تا حواس راننده پرت نشود و

    همچنان بتواند مراقب جاده باشد.

    گزینه‌های ایمنی پیشرفته دیگر شامل قابلیت‌هایی است که می‌توانند در صورت

    خواب آلودگی راننده خودرو را به صورت اتوماتیک متوقف کند.

    فولکس واگن پس از اینکه فروش پاسات در سال گذشته از سری سه بی ام و عقب

    افتاد، درصدد پس گرفتن جایگاه برتر در بازار خودروی صندوقدار اروپاست

    از این رو به استفاده از فناوری روی آورده که معمولا مختص مدل‌های لوکس

    است.

    فولکس واگن می‌تواند چنین امکاناتی را تامین کند زیرا این خودرو قطعات

    کلیدی مشترک با مدل‌هایی شامل گلف و آئودی ای تری دارد که هزینه‌ها را

    کمتر می‌کنند.

    بر اساس گزارش بلومبرگ، پیش بینی می‌شود فروش پاسات در اروپا که بازار

    اصلی این خودرو است، 65 درصد رشد می‌کند و به 228 هزار دستگاه تا سال

    آینده می‌رسد.

    فروش بالاتر و هزینه‌های تولید کمتر بر مبنای استراتژی فولکس واگن برای

    اشتراک قطعات، به دو برابر شدن حاشیه سود پاسات کمک خواهد کرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. camaro

      ۱۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (810 ديدگاه)

      دوستان چه طور میشه تو پدال مطلب گذاشت؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۶ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        مطلبت رو در وورد بنویس و همراه عکس های مربوطه ، برای سایت

        بفرست . بعد از ویراستاری ، روی سایت قرار میگیره .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. camaro

          ۱۶ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (810 ديدگاه)

          ممنون آقا میلاد.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۷ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          خواهش میکنم .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. s class

          ۱۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (1 ديدگاه)

          منظورت هد آپه دیگه?

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. زیگما

      ۱۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      داداش فکر نکنم این که اطلاعات رو در شیشه جلو نمایش میدن، چیز جدیدی باشه.
      قبلا هم در خیلی از ماشین ها بوده نمونش.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۶ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        منظور من در همرده های خودش بود .

        شما که بهتر از من رقیباشو میشناسی . اکورد . کمری . مزدا 6 .

        سوبارو لگاسی . نیسان ماکسیما . بعدشم نگفتم جدیده . نوشته شده

        که در این ماشین گذاشته شده .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۱۷ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          از این بابت اینو گفتم که گفته بودی
          “البته این مدل پاسات این امکانات “”جدید”” را هم دارد :”
          نیسان آلتیما رقیب این هست میلاد نه نیسان ماکسیما.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۷ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          ببخشید نمیدونستم . اشتباه گرفتمشون . رقیب های

          امریکاییش چه ماشینایی هستند ؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. زیگما

          ۱۷ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          مالیبو
          فیوژن
          200

          موافقم 0
          مخالفم 0
  5. hero

    ۱۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    داشبردشو خیلی ساده طراحی کرده
    واقعا ایول داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. volkswagen

    ۱۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (290 ديدگاه)

    فولوکس داره نهایت تکنوزی رو توی دنیا تو ماشیناش به کار برده .

    1.5 در صد کیلومتر . من دیگه حرفی ندارم

    (پرچم بالاست)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. iman mclaren p1

    ۱۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (180 ديدگاه)

    مثل آئودی یه طراحی ساده و در عین حال دلنشین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    بچه ها این هم یک خبر جدید از مرسدس بنز پولمن :

    خودرو یک میلیون دلاری مرسدس بنز
    نشریه Automobile News Europe گزارش داده براباس (Brabus)، برندی لوکس

    برای تزئین خودرو پس از تولید، قصد دارد از ماه دسامبر سال آینده میلادی

    ساخت خودرو فوق لوکس پولمن (Pullman) مرسدس بنز را آغاز کند.

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، براباس سال‌ها

    است که با برند مرسدس بنز و دیگر خودروسازان لوکس و شاخص دنیا همکاری

    دارد. خودرو تازه مرسدس بنز که یک میلیون دلار قیمت دارد با طول و عرض

    بزرگ‌تر از خودرو لوکس فانتوم ساخت رولزرویس و بزرگ‌ترین خودرو از نوع

    خود خواهد بود. با این حال براباس و دایملر از هر توضیحی در این مورد

    خودداری کرده‌اند. این خودرو دو بخش مجزا برای راننده و سرنشینان و چهار

    صندلی روبه‌روی هم در قسمت عقب دارد. خودرو راکت 800 دیگر محصول مشترک

    براباس و مرسدس بنز است که 473 هزار دلار قیمت دارد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. sahand

    ۱۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (136 ديدگاه)

    تم طراحیش مخصوصا از عقب منو یاده اون اُپل اومگا های قدیمی موجود تو ایران انداخت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    این هم یک خبر دیگه از پولمن :

    همه ى ما مى دانیم که مرسدس، مالک میباخ متوجه شد که تولیدات این شرکت

    با اینکه انگشت شماره ولى ضرر ده است به همین ترتیب دستور توقف تولیدات

    این کارخانه را داد. سپس شایعات بسیارى در بین مردم پیچید که بنز قصد

    دارد پس از رونمایى از نسل جدید s کلاسش، به میباخ دستور دهد که محصول

    خود را بر پایه این خودرو بسازد تا ایندفعه فروش خوبى داشته باشد. سپس

    S کلاس جدید آمد ولى خبرى از میباخ نشد تا اینکه دیروز جاسوسان توانستند

    این خودرو را هنگام آزمایش رانندگى پیدا کرده و از آن عکس بگیرند.

    به گزارش پایگاه خبری «مجله ماشین»، به علت برچسب برروى بدنه نمیتوان

    فهمید که خودرو چه شکلى است ولى مى دانیم که میباخ از فلز آب دیده در

    کل بدنه استفاده کرده است. همچنین این خودرو داراى سه ردیف صندلى بوده

    که دو ردیف آن در عقب به صورت روبرو و یک ردیف براى راننده و شاگرد

    قرار داده شده که یک پنجره بین ردیف هاى عقب با ردیف راننده قرار دارد

    تا مسافران را از راننده جدا کند. این خودرو که به احتمال زیاد از آن

    با نام S-Class Pullman رونمایى مى شود با قیمتى نزدیک به یک میلیون

    دلار عرضه خواهد شد و و اگر بخواهیم رقیبى براى آن پیدا کنیم فقط

    رولزرویس و بنتلى توان رقابت را دارند البته این دو کمپانى هرگز محصولى

    در سطح این خودرو نداشته و ندارند با اینحال نزدیک ترین رقیب میباخ به

    حساب مى آیند.

    دوستان کسی میدونه منظور از فلز اب دیده چیه ؟؟؟

    چرا اعلام شده رولز و بنتلی خودرویی در این سطح تا به حال نداشتند ؟؟؟

    یعنی مرسدس بنز از رولز و بنتلی بالاتره ؟؟؟

    خیلی دوست دارم رقابت اغاز بشه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احمدرضا ب ام و

      ۱۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (394 ديدگاه)

      میلاد معذرت میخوام که تند باهات حرف زدم عصبانی بودم ببخشید ولی عشقم بی ام هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۷ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        فکر کردی من ناراحت شدم ؟؟؟ هرکسی نظری داره و نظرش رو عنوان میکنه .

        تو اگرم بد حرف زدی ، فقط به خاطر این بود که تو شرایط عادی نبودی .

        اعصابت خورد بود . اشکالی نداره برادرم .

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. عرفان

      ۱۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (25 ديدگاه)

      نه داداش.منظورش اینه که توی کلاس اس کلاس این دوتا کمپانی رقیبی براش ندارن.ولی در کل بزرگترین رقیباش محصوب میشند.
      از نظر من که رولزرویس خیلی خاص تر از این باید باشه.چون ماشیناش دستسازه و در طول زمان ارزشش باید بیشتر از میباخ باشه.البته اطلاعی از دست ساز بودن خودرو های میباخ ندارم.ولی فکر نکنم اینطوری باشه.در ضمن میباخ هم یه غیبت خیلی طولانی داشته ولی با این وجود باید منتظر رونماییش بمونیم تا بتونیم به طور کامل راجع بهش نظر بدیم. 

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. سام

    ۱۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (899 ديدگاه)

    با عرض سلام وادب خدمت کلیه دوستان
    راستش من از فولکس پاسات چندان خوشم نمی اومد ولی واقعیتشو رو بگم این ماشین یه طراحی محکمی داره که نمی شه به آسونی ازش گذشت و واقعا هم نسبت به نسل قبلش پیشرفت کرده.کیفیت ساختش هم که خیلی خوبه.امیدوارم روزی تو ایران ببینمش .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    راستی دوستان ، فولکس اعلام کرده این مدل رو برای رقابت با بنز C کلاس و ب

    ام و سری 3 تولید کرده . امکاناتش هم در همان حده .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. خاوری مزراتی

      ۱۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1103 ديدگاه)

      بنظرم با وجود طراحی اصیل و باظرافتش توان رقابت با بنز سی کلاس و بی ام دبلیو سری سه نداره…
      اون دوتا شخصیت خیلی محکمی دارن…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. عرفان

        ۱۶ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (25 ديدگاه)

        به نظرم این ماشین هر چقدر هم که از نظر مصرف سوخت بصرفه باشه و امکانات بالایی داشته باشه باز هم نمیتونه از پس اون دوتا بر بیاد.چون اون دوتا مدل خیلی وقته که پاشون رو توی بازار خودرو محکم کردن.همچنین از نظر طراحی خارجی و داخلی هم اون دوتا رو یبشتر میپسندم.
        اما اگه بخوایم از لحاظ قیمت بررسی کنیم پاسات خیلی ارزونتره و امکاناتش هم در همون حده.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  13. عرفان

    ۱۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (25 ديدگاه)

    یادم میاد قبلا هم یه ماشین تولید کرده بود که صدی 1 میسوزوند.واقعا عالیه.خوراک اروپایی هاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. زیگما

    ۱۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    طراحی جلو خودرو خیلی شیک شده
    داخلش هم شیک و مجلسی شده
    پشتش میتونست بهتر باشه با توجه به زبان طراحی فولکس واگن.
    چرا که این زبان خیلی جای کار توش فراوان هست یعنی طرح زیاد از توش میشه درآورد که این یه مزیت هست برای فولکس.
    نمیدونم مثل قبل نسخه امریکاییش با اروپاییش فرق میکنه یا نه ولی اگه قرار باشه که فرق داشته باشه، داخلش نسخه امریکایی قاعدتا باید کمی پیچیده تر باشه تا از این سادگی دراد.
    در کل خوبه
    فکرش هم نمیکردم با توجه به این فروش کم، فولکس بتونه چنین ماشینی بسازه
    ساختن و طراحی یه ماشین خوب پول میخواد که گویا فولکس سرمایه برای این خودرو کنار گذاشته و به پول فروش نسخه های پیشین قناعت نکرده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      زیگما من اینده ی روشنی را براش متصورم .

      راستی اگر به عکس ها نگاه کنی ، میبینی که دوتا مدل داره . به سپرهای

      جلوشون توجه کن . به نظرت میتونه جلوی رقبا قد علم کنه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. عرفان

    ۱۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (25 ديدگاه)

    قیمتش تو ایران خیلی نا معقوله.با توجه به رقبای کره ایش هم که از طراحی خاص تری(کپی) برخوردار هستند باید مسیر سختی رو پیش رو داشته باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. یه پسل باهوش

    ۱۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1135 ديدگاه)

    اخه چه دلیلی داره که کسی ماشین لوکس استیشن بخره ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یه پسل باهوش

      ۱۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1135 ديدگاه)

      دیوونه پشت مدل سدانش شدم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      پسل جان من دوست دارم . هم ماشین جا داره و هم قدرت شگفت انگیز .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. Saeed

    ۱۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (477 ديدگاه)

    دریچه کولر سمت شاگردش واقعا باحاله
    نسل قبلیش بود که5سیلندر داشت؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. Gheysar

    ۱۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (124 ديدگاه)

    سلام

    همیشه از پاسات بدم میومده بخاطر قیافه خیلی خیلی بدی که داشت. حتی اینقد ازش بدم میاد ک فکر کنم رکورد فروشش رو شکسته باشم چون بعد از خرید یه مدل قدیمی ترش 2 ساعت بعد فروختمش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. SAMANpes

    ۱۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (19 ديدگاه)

    اقایون نویسنده …… لطفا درباره ی موتور های چهار خبر و atv ها خبر و مقاله بزارید لطفا …. قیمت ها هم بگین ممنون می شم ….

    ممنون از سایت خوبتون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. احسان(احسان سابق)

    ۱۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    کمی این ماشین رنگ و بوی ائودی رو گرفته اما باید بگم داخلش رو از ائودی بیشتر ددوست دارم به شکل خوبی ساده طراحی شده.طراحی ارومی داره و حالت لوکس مانندی داره اما بیرنش بخوبی خشنه و تیز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. صادق

    ۱۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    از نظر من، این ماشین، چیزی توی طراحی کم نداره

    یه طراحی ساده و محتاتانه و فوق العاده شیک، هم در داخل و هم بیرون

    این ماشین، به دلیل قیافه ی ساده و زیبایی که داره، میتونه جزء ماشینایی باشه که کمتر کسی توی طولانی مدت ازش خسته میشه

    از لحاظ فدرت موتور هم که یه موتور مناسب برای مسافرت و عبور و مرور شهری

    از نظر مصرف هم که چی بگم دیگه!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. Ehsan

    ۱۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    طراحی جلوش میشه گفت خوب شده و به نظر طرحی آمریکایی دارد ولی در عقب کاملا یک خودروی آلمانیست مخصوصا با اون شکل چراغ ها که تقریبا مانند رقیباش بنز و بی ام و میمونه در طراحی داخلی هم که کمتر نقصی میشه گرفت و با توجه به موتور هایی که براش قرار دادن ، واقعا یک رقیب جدی برای بنز و بی ام و شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. دکتر داریوش

    ۱۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (86 ديدگاه)

    عجب ماشینیه این پاسات.اخه خیلی از دوستان شاید ندونن یا نشنیده باشن،ولی اونایی که اروپا زندگی کرده باشن یا حتی سفر کرده باشن میدونن اونجا چه اعتباری داره این ماشین!برای ما تو ایران خیلی ناشناختست یعنی در حد مجلات و اینا.ولی این ماشین یه بازاری برا خودش داره که هیچ خودرو دیگه ای نمی تونه طرفداراشو ازش بگیره!
    تو ۲ نسلی که من خودم اونجا دیدم واقعا عالی بوده.می تونم بگم یه خودرویی که هر چیزیو در ایده ال ترین سطحش داره.همیشه هم یه طراحی محافظه کارانه ولی شیک و کاربردی.برای اروپایی ها اونقدر قابل اعتمادو دوست داشتنی که من ندیدم کسی ازش ایرادی بگیره!اگه کلی راجبه رقیباش بحث کنن و حتی بخوان به گزینه دیگه ای فکر کنن ،بازم اینو یه ماشین فوق العاده با ارزش می دونن.چون یه ماشینی بوده که تو هر نسلش مشتریاش عینا پیشرفت بسیار زیاد کیفیتی و تکنولوژیکیشو دیدن.از هیچ نظری درجا نزده و یا اینکه الکی بخواد با تعویض ظاهر و اضافه کردن اپشن های جدیدو..بفروشنش(کاری که اکثرا در رقبای کره ای و ژاپنیش دیده میشه!).البته این مساله در خودروسازان المانی یه سنته!نسل جدید=موتورهای واقعا جدیدو بهینه،کیفیت واقعا برتر از قبل؛
    برا خودش چه تو اروپای غربی و چه شرقی که بازار خاص و خیلی عجیبی داره خیلی محبوب هست.هر کسی هم که سوارش بشه اینو میفهمه!ما که تو ایران فعلا کره ایها و ژاپنیها مجال نمیدن، وارد کننده ها هم که تمایلی نشون نمیدن!
    ولی انشاالله که بیادو حالشو ببریم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. احمدرضا ب ام و

    ۱۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (394 ديدگاه)

    طراحی ساده و در عین حال پخته و عالی خیلی خوب شده ورقیب جدی میتونه برای دو غول باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. armin

    ۱۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    سلام یه سوال داشتم ببخشیدبی ربطه لطفاهرکی میتونه جوابموبده//.شایدباورش براتون سخت باشه ولی من تونستم با3d maxطرح های باکیفیتی برای فراری درست کنم یاحتابرای جاگزین f12و…از5سالگی عاشق طراحی ماشینن بودم تاعلان تواین کارازخودطراحای فراری حرفه ای ترشدم ولی نمیدونم چطوری طرحاموبه فراری برسونم اگه راهی بلدهستین کمکم کنیدایملمم samuraee.kkrf@gmail.com

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      مجله ماشین ارتباط بهتر و قویتری با کارخونه ها داره . این مطلب رو با اونها در

      میان بگذار .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  26. h112

    ۱۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (434 ديدگاه)

    این خودرو همچین هم مجلل نیست،ببشتر تو دسته لوکس یا نیم لوکس قرار داره،،،شبیه skoda octavia و skoda octavia estate,,
    بزرگ،جا دار،پر کاربرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. mahdi

    ۱۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (623 ديدگاه)

    درود
    انقدر پراید و سمند به خوردمون دادن اونم با قیمتهای نجومی که از درک این مدل فوق العاده فولکس (پاسات) عاجزیم
    خیلی خوشم اومد طراحی بیرون و داخل زیبایی داره
    با این حال قیمت 87 هزار یورو با توجه به دلار 3000 تومنی زیاده
    اگه دلار 1000 تومن بود و این […] گمرک و…..رو صفر میکردند میتونستیم بگیم درصد قابل توجهی از مردم میتونستند پاسات سوار بشن
    فعلا که یه همچین چیزی نیست
    اما در کل ماشین فوق العاده ای شده
    سپاسگذارم
    مهدی (فرزند کوروش)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ehsan

      ۱۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1251 ديدگاه)

      مهدی جان ، عدد ها جابجا نوشته شده بود که الان درست شده قیمتش 25875 هزار یورو که اول بار 87525 نوشته شده بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mahdi

        ۱۷ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (623 ديدگاه)

        درود احسان جان
        ممنون بخاطر اصلاحیه مجدد قیمت
        سپاسگذارم
        مهدی (فرزند کوروش)

        موافقم 0
        مخالفم 0
  28. دکتر داریوش

    ۱۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (86 ديدگاه)

    نه مهدی جان،پاسات تو هیچ مدلش گرون نبوده و همیشه قیمتش تو بازه بیست و خورده ای هزار یورو بوده!
    اشتباه تایپی اون قیمت!درستش ۲۵۸۷۵ هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mahdi

      ۱۷ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (623 ديدگاه)

      درود داریوش جان
      ممنون بخاطر اصلاحیه مجدد قیمت
      سپاسگذارم
      مهدی (فرزند کوروش)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  29. امید

    ۱۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    وقتی داشتم از امکانات مصرف سوخت بی نظیرش و انجینهای مختلفی که برای فولکس قابل سفارشه مغزم سوت کشید
    و بادیدن قیمتش یه طرف بدنم از کار افاتاد
    بابا شما دیگه کی هستین
    طراحی داخلی و بیرونیشم که جایی برای حرف نمیزاره
    ای روزگار

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. interceptor

    ۱۸ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (108 ديدگاه)

    شنیدم فولــــــــــکس برنامه ریخته بشه اولین خودروساز دنیا و برنامه داره پاسات جای کرولا رو تو صدر فروش بگیره ولی مطئنم محاله ممکنه بدون توجه بازارهایی مث ایران که کرولا و تویوتا انتخاب اول خارجی هست فولکس بتونه جایی باز کنه.
    فولکس شاید بتونه رتبه دوم رو بگیره نه بیشتر

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا