فولکس واگن گلف R کابریولت 2013

فولکس واگن با اعلام جزئیات نسخه های R گلف برای سال 2013 برای خداحافظی با نسل ششم گلف آماده شده؛ همان نسلی که از سال 2008 تاکنون بر روی خط تولید قرار داشت . . .

2013 Volkswagen Golf VI R Cabriolet

درحالیکه هم اکنون فروش نسل هفتم گلف در بازارهای اروپایی آغاز شده اما متاسفانه فولکس واگن آخرین عضو خانواده نسل ششم آنرا با تاخیر زیادی به بازار فرستاد البته آنقدر این هاچ بک آلمانی محبوب و جذاب است که به احتمال زیاد این مسائل کوچکترین تاثیری در فروش نسخه های R کابریو نخواهند داشت.

2013 Volkswagen Golf VI R Cabriolet

R کابریو همانند مدل های گلف R هاچ بک مجهز به پیشرانه ای 2.0 لیتری 265 اسبی است که با کمک گیربکس شش سرعته DSG می تواند در عرض 6.4 ثانیه به سرعت 100 و در ادامه نیز به حداکثر سرعت محدود شده 250 کیلومتر برساعت برسد. برای این کابریو رینگ های 18 استاندارد و 19 سفارشی درنظر گرفته شده و ارتفاع تعلیق آن هم 25 میلیمتر نسبت به مدل های گلف کابریو کاهش یافته است.

2013 Volkswagen Golf VI R Cabriolet

همانند مابقی نسخه های R فولکس واگن، این خودرو LEDهای مخصوص روز، چراغ های بای زنون، سراگزوزهای کرومی، دیفیوزری به رنگ مشکی براق، صندلی های اسپرت، حک شدن لوگوی R بر روی پشت سری ها و پدال های آلومینیومی دارد. سقف ساف تاپ گلف R کابریو نیز در 9.5 ثانیه باز شده و در 11 ثانیه نیز بسته می شود؛ همچنین بازوبسته شدن سقف تا حداکثر سرعت 30 کیلومتر برساعت امکان پذیر خواهد بود.

2013 Volkswagen Golf VI R Cabriolet

فولکس واگن قیمت پایه ای مدل های 2013 گلف R کابریو را برای بازار آلمان 43,325 یورو (حدود 58,200 دلار) و برای بازار انگلستان 38,770 پوند (حدود 60,800 دلار) اعلام کرده است.

12 دیدگاه

  1. حسین
    سوابق: (1164 دیدگاه) ,

    کاشکی محصولاتش تو ایرانم بود!حداقل از نزدیک ميديدمش!

    پاسخ
    1. slr722
      سوابق: (1351 دیدگاه) ,

      فولکس واگن گلف از اون ماشین خر کاراست…
      واقعا کیفیت داره…

      پاسخ
    2. hesan
      سوابق: (485 دیدگاه) ,

      درسته خیلی خوبه.
      اما واسم جالبه ایرانیا که محصولات جدیدش رو تست نکردن چطوری و چرا دوسش دارن.

      پاسخ
      1. شایان
        سوابق: (8 دیدگاه) ,

        شما لامبورگینیو مک لارنو تست کردی؟!

        پاسخ
      2. hesan
        سوابق: (485 دیدگاه) ,

        اق شایان میتونی برو دبی تست شون کن عزیزم بهتر نگم تست کردم یا نه محیط مجازیه و ایرانیا اعتمادی به حرفای ادم ندارن تو این محیط ها.:@

        پاسخ
    3. رهام
      سوابق: (187 دیدگاه) ,

      هستش مدل 92 . ما برعکس میریم به پائین

      پاسخ
  2. sha sha
    سوابق: (13 دیدگاه) ,

    آقا حسین نگران نباش.تا حدودا کمتر از 2-3 ماه دیگه محصولاتش به تدریج وارد ایران میشه.
    نمایندگیش درست شده…

    پاسخ
    1. حسین
      سوابق: (1164 دیدگاه) ,

      ممنون از اطلاع رسانيتون که بیشتر از 1000تا لايك ارزش داره!!!

      پاسخ
  3. korosh
    سوابق: (11 دیدگاه) ,

    به امید روزی که بازار ماشینای وارداتی باز بشه

    پاسخ
  4. عماد
    سوابق: (93 دیدگاه) ,

    بزرگترین ایراد (Golf-R (R=Race اینه که نمیشه سیستم پایداری تعلیق رو که واسه کنترل اتومات خودرو سر پیچ هاست ، غیر فعال کرد
    یعنی امکان نداره تو پیچ صدای لاستیک بشنوید
    یعنی نمیتونید با این خودروی اسپرت رانندگی اسپرت رو تجربه کنید

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.