لامبورگینی گالاردو STS-700

RENM Performance با ارتقای مدل های سوپر تروفی لامبورگینی به معجون تازه ای دست یافته! STS-700 نام این معجون 700 اسب بخاری است . . .

Lamborghini Gallardo STS-700 by RENM Performance

کیت کربنی جدید این گالاردو علاوه بر کاهش وزن و نیروی درگ، باعث افزایش نیروی عمودی وارده بر خودرو و همچنین بهبود خنک کاری ترمزها و جریان هوای ورودی به موتور شده است. پیشرانه STS-700 یک موتور 5.2 لیتری V10 بوده که قدرت خروجی آن از 570 به 700 اسب بخار در دور 8,000 رسیده تا بدین ترتیب شتاب صفر تاصد خودرو به 3.2 ثانیه (0.2 ثانیه سریع تر) و حداکثر سرعتش به عدد 330 کیلومتر برساعت برسد درحالیکه این رقم برای نسخه های استاندارد سوپر تروفی بیشتر از 320 کیلومتر برساعت نبود. STS-700 قسمت اعظمی از قدرت زیادش را مدیون سیستم اگزوز تیتانیومی جدیدی است که این بار 63 درصد از وزنش کاسته شده چراکه از 30 کیلوگرم در نسخه های استاندارد به حدود 11 کیلوگرم در STS-700 رسیده است.   

جدا از بخش فنی RENM Performance تغییرات دیگری هم در STS-700 اعمال کرده ازجمله استفاده از کمک های سه حالته Ohlins ، رینگ های منیزیومی با تایرهای مسابقه ای، افزایش طول محورها، نصب آنتی رول بار در جلو، بهبود دیسک های ترمز کربن سرامیکی و نهایتا صندلی های اسپرت باپوشش آلکانترا و کمربندهای چهار نقطه ای.

18 دیدگاه

  1. ابی
    سوابق: (121 دیدگاه) ,

    دمت گرم لامبو
    عجب رنگ خوشکلی داره
    ولی بنظرم اوانتادور بهتر از گالاردو هستش

    پاسخ
    1. galardo
      سوابق: (184 دیدگاه) ,

      قدرت لامبورگینی 700 اسب بخاره …
      قدرت پراید ۶۳ الاغ بی‌ بخار…
      ولی به کوری چشم دشمن ……
      و در ایام مبارک دهه …
      داریم قیمتش رو میرسونیم به لامبورگینی…
      !!و از این بابت از واردات لامبورگینی بی نیاز میشیم و خودکفا …

      پاسخ
    2. hesan
      سوابق: (485 دیدگاه) ,

      1.italian
      گالاردو همه جورش عالیه.
      اوانتادور هم یادمون نره … .

      پاسخ
  2. M@$oOD
    سوابق: (11 دیدگاه) ,

    ماشین که نباید اینقدر کپ باشه!!؟؟
    راهنمایی و رانندگی میخوابوندش پارکینگ.

    دو روز قبل به پیکان مدل 80 من به علت کپ بودن داخل شهر گیر دادن بردن پارکینگ

    پاسخ
  3. رضا
    سوابق: (275 دیدگاه) ,

    به نظر من خیلی قشنگه .ولی موندم چرا دست از سر گالاردو بر نمیدارند فکر کنم خودشم خسته شده

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل مرتضی برجسته
      مرتضی برجسته
      سوابق: (61 دیدگاه) ,

      تا اونجایی که ما شنیدیم آنتی رول بار یه رابط (فنرهای تروجن) بین چرخ های مخالف خودرو میشه؛ مثلا چرخ سمت چپ محور عقب رو به چرخ سمت راست محور جلو وصل کنیم.
      قاعدتا بزرگترین مزیت آنتی رول بار، زیادشدن پایداری خودرو تویه پیچ های تنده.
      درسته؟؟؟

      پاسخ
      1. نوید
        سوابق: (195 دیدگاه) ,

        فکر می کنم آنتی رول بار در حقیقت چرخ های چپ و راست هر محور رو توسط یک رابط دارای یک فنر به هم وصل میکنه… وظیفه آنتی رول بار همسطح نگه داشتن چرخ چپ و راست هر محور هست به منظور پایداری بیشتر در پیچ های تند…
        مثلا در یک پیچ تند بدنه ماشین به سمت خارج پیچ خم شده و فاصله چرخ های خارجی تا بدنه کم میشن. در صورت وجود انتی رول بار چرخ داخلی هم به بدنه نزدیک شده و در حقیقت باعث میشه بدنه ماشین تا جای ممکن موازی سطح جاده باشه. اینجوری چسبندگی و پایداری در پیچ های تند افزایش پیدا می کنه.

        پاسخ
      2. عماد
        سوابق: (93 دیدگاه) ,

        برای اولین باره که میبینم تو قسمت کامنت ها یه بحث درست شد و اطلاعات رد و بدل شد و افزایش پیدا کرد ، به جای کل کل و تخریب همدیگه
        آورین آورین

        پاسخ
    2. Wolf Man
      سوابق: (58 دیدگاه) ,

      الان این آقا پرسید آنتی رول چیه بعد این سه 3تا مخالفم که گذاشتینو می شه برای من تحلیل کنید؟!!! من هنگ کردم

      پاسخ
      1. احمد.ف
        سوابق: (463 دیدگاه) ,

        یعنی می‌دونن آنتی رول بار چیه. اینم معنیش.

        پاسخ
    3. چاپلو
      سوابق: (486 دیدگاه) ,

      انتی رول بال معادلش میشه میله ی ضد غلتش که بسته به کاربرد مورد نظر هم توی چرخ های موافق و هم مخالف استفاده میشه
      نمونه ای از اون رو میشه توی تعلیق چرخ های جلو پراید و چرخ های عقب 405 دید.تو پراید بهش میگن میل موج گیر
      کارش سادست نیروی پیچشی رو از چرخ خارج پیچ که تمایل به فرو رفتن در زمین داره به چرخ داخل پیچ که تمایل به بلند شدن از زمین داره منتقل میکنه
      مفصل بندی های متعددی وجود دارن که بعضی مثل پراید قرینه و بعضی نامتوازن هستند

      پاسخ
  4. روزبه
    سوابق: (4 دیدگاه) ,

    دوستان من! به احتمال 99.9 درصد یا حتی بیشتر! این جور سوپر اسپورتها رو چه در حال و چه در آینده،
    نه می شینیم و نه حتی از نزدیک می بینیم.
    پس بحث هم دربارش به درد هیچ کی نمی خوره و وقت تلف کردنه. بهتره رو مدلهای کاربردی تر نظر بدیم…
    بد که نمی گم.

    پاسخ
  5. feri
    سوابق: (224 دیدگاه) ,

    به نظرم همه چیزش خوبه فقط بال عقبش خیلی بلنده…

    پاسخ
  6. mamal
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    ما رو به لامبورگینی چه؟ تو این اوضاع باید فکر 3چرخه باشیم اونم مدل full option

    پاسخ
  7. محمد
    سوابق: (737 دیدگاه) ,

    زور نزن گالاردو هرگز به گرد پای آونتادور نمی رسی

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.