فیس لیفت جدید لکسس LX570

لکسس در نمایشگاه پابل بیچ به‌صورت رسمی از مدل فیس لیفت 2016 LX پرده برداشت. بعد از سیر طولانی عکس‌های غیررسمی این خودرو، درنهایت لکسس این خودرو را با طراحی بیرونی جدید و بزرگ، جلوپنجره‌ی یک‌تکه‌ی دوکی‌شکل، گیربکس هشت سرعته اتوماتیک جدید، استانداردهای ایمنی و ویژگی‌های جدید به نمایش گذاشت.

2016 Lexus LX-570
2016 Lexus LX-570

پرچم‌دار شاسی‌بلندهای لکسس نسبت به مدل سال گذشته تغییرات زیادی داشته است، طبق ادعای این خودروساز تنها پنل های درب این مدل مشابه مدل 2015 است. طراحی نهایی قسمت جلویی خودرو، جلوپنجره‌ی دوکی‌شکل خودروهای لکسس را برجسته‌تر و اسپرت نشان می‌دهد، این قالب که از جنس کروم ساخته‌شده است در کنار چراغ‌های ال ای دی جدید استاندارد، چراغ‌راهنما و مه شکن قرارگرفته است.

2016 Lexus LX-570
2016 Lexus LX-570

طراحی پشتی لکسس LX570 جدید هم تغییر کرده است و نحوه قرارگیری سپر و چراغ‌های عقب جدید عوض‌شده است، رینگ‌های 20 اینچی ده پره جدید در حالت استاندارد و 21 اینچی ده پره به‌صورت آپشن برای این خودرو در نظر گرفته‌شده است.

2016 Lexus LX-570
2016 Lexus LX-570

در به‌روزرسانی جدید این شاسی‌بلند بزرگ، کابین خودرو طراحی جدیدی پیداکرده است و ترکیب جدیدی از چوب در آن بکار رفته است. (طرح گردویی مات به همراه خطوط اسپرسو و قهوه‌ای تیره در زمینه‌ای گردویی به رنگ قهوه‌ای تیره) فرمان این خودرو که یک فرمان سه پره‌ی چوبی جدید است در کنار ساعت آنالوگ، نشانگرهای ال ای دی، سیستم مسیریابی و تنظیم منطقه زمانی دیگر تغییرات داخلی این خودرو هستند.

2016 Lexus LX-570
2016 Lexus LX-570
2016 Lexus LX-570
2016 Lexus LX-570
2016 Lexus LX-570
2016 Lexus LX-570
2016 Lexus LX-570
2016 Lexus LX-570
2016 Lexus LX-570
2016 Lexus LX-570

پکیج لوکس این خودرو صندلی‌های گرم و خنک شونده را به صندلی‌های ردیف دوم اضافه می‌کند، کنسول مرکزی محبوب این خودرو در گذشته تنها با پکیج لوکس موجود می‌شد اما حالا این کنسول به‌صورت آپشنی مستقل ارائه‌شده است. لکسس به Lx 570 ویژگی جدیدی اضافه کرده است که کنترل دما نامیده می‌شود این ویژگی که به‌صورت استاندارد روی خودرو قرار می‌گیرد نه‌تنها فن و تهویه را کنترل می‌کند بلکه دمای صندلی‌ها و فرمان خودرو را هم جداگانه تنظیم می‌کند.


این خودرو تغییرات دیگری داشته که صفحه‌نمایش 11.6 اینچی دوگانه عقب، درگاه یو اس بی، کنترل تنظیمات تهویه و موسیقی در صندلی‌های ردیف دوم و ال ای دی جدید روشنایی محیط کابین و فضای بار. تعدادی از این تغییرات هستند.

2016 Lexus LX-570
2016 Lexus LX-570

تغییرات دنباله‌دار این فیس لیفت لکسس به قسمت مکانیکی هم کشیده شده است و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک حالا جایگزین گیربکس شش سرعته قبلی شده است، همین تغییر نسبتاً کوچک باعث بازدهی و عملکرد بهتر خودرو شده است. برای لکسس LX570 حالت‌های انتخاب رانندگی جدیدی در نظر گرفته‌شده است، این قابلیت درست مثل سیستم تعلیق متغیر تطبیقی (AVS) به راننده اجازه می‌دهد که با انتخاب حالت رانندگی در کنسول خودرو، قدرت و تعلیق دلخواه خود را از خودرو طلب کند.


موتور 5.7 لیتری هشت سیلندر این خودرو در 3600 دور بر دقیقه قادر به تولید 383 اسب بخار نیرو و 546 نیوتن متر گشتاور است، لکسس هنوز اطلاعات مصرف سوخت و عملکرد موتور این خودرو را منتشر نکرده است.


ویژگی‌های ایمنی جدید این خودرو شامل دید دوربین پانوراما بر روی صفحه‌نمایش بزرگ 12.3 اینچی مسیریابی و سیستم ایمنی لکسس می‌شود که خود این سیستم، سیستم هشدار پیش از برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج از لاین، نوربالای هوشمند و کروز کنترل دینامیک در تمام سرعت‌ها را در برمی‌گیرد.

منبع: motor1

درباره نویسنده

تصویر پروفایل مهدی نیک سیرت

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی، نویسنده و مترجم اخبار و مطالب دنیای خودرو در سایت پدال

57 دیدگاه

  1. تصویر پروفایل masoud
    masoud
    سوابق: (6 دیدگاه) ,

    به نظر خودم عالی شده این نسخه ی 450 اسب بخاریش اگه باشه ببینم چی کار میکنه.خیلی لوکس تر از 2015 شده ممنون پدال

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل asa
      asa
      سوابق: (368 دیدگاه) ,

      خیلی زباشده معلومه این دفعه لکسس با محاسبه تر وکاربردی تر از مدل قبل کارکرده ، خدایا به امید اینکه یک روز این با قیمت اصلیش تو ایران باشه. همگی بگید الهی امین

      پاسخ
    2. فرید
      سوابق: (36 دیدگاه) ,

      باتوجه به تکنولوژی امروزه ایرادش قدرت کم موتورش نسبت به حجمش می باشه .

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل HaMiDrEzA
        HaMiDrEzA
        سوابق: (53 دیدگاه) ,

        به دور موتوری که این قدرت رو در اختیارتون قرار میده دقت کنید. 3600!!!

        پاسخ
  2. ماهان
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    خدایا ما چه گناهی کردیم
    من ضعف کردم این ماشین رو دیدم
    مسئولین محترم جون مادرتون گمرک رو آزاد کنید . بتونیم با 150 میلیون پولی که داریم یه دونه از اینا بخریم.
    خدا آخر عاقبت ما رو به خیر کنه
    ))))):

    پاسخ
    1. Alizeus
      سوابق: (418 دیدگاه) ,

      داداش مدل پایش تقریبا 85 هزار دلاره+هزینه حمل هم که جای خود دارد…
      گمرک هم که آزاد بشه، قیمتش حداقل 300 تومنه 🙂

      پاسخ
  3. امیرحسین
    سوابق: (326 دیدگاه) ,

    کیفیت و مهندسی یک ماشین رو میشه از جلوبندی و اکسل ها درک کرد.وقتی تویوتا رو جک میبری و زیربندی رو میبینی به قدرت مهندسی تویوتا پی میبری.برای مثال زیربندی پرادو رو با وراکروز مقایسه کنید

    پاسخ
    1. HILUX
      سوابق: (224 دیدگاه) ,

      پرادو ماشین آفروده ولی وراکروز یک کراس اوور گندست!!!
      طبیعی هست که کاربریشون متفاوته در ضمن پرادو یک شاسی جدا شدنی خیلی بزرگ هم داره که بازهم به همون دلیل قبلی(تفاوت کاربری) وراکروز شاسیش یکپارچه هست…
      پس هیچ ربطی به مهندسی نداره ماشین آفرود باید جلوبندیش قوی باشه…

      پاسخ
  4. روح الله
    سوابق: (53 دیدگاه) ,

    محشره…..ماشینای ژاپنی حرف ندارن.

    پاسخ
  5. ZIPPO
    سوابق: (239 دیدگاه) ,

    اخه تو دنیای امروزی کی دوست داره همچین غولی رو با این مصرف سوخت بخره
    یا اون ماشین بدقواره مرسدس کلاس جی
    اصلا ارزش خرید نداره این لکسوس دنیا داره به سمت مصرف کمتر و ابعاد متناسب میره
    البته لکسوس فقطواسه عربا اینو زده

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل RETOLEX
      RETOLEX
      سوابق: (1407 دیدگاه) ,

      طرفدار دو اتیشه لکسس هستم .
      تمام المانی ها برا من یه طرف جی کلاس هم یه طرف . عاشق lx و g class هستم .
      این کامنتت داغونم کرد .
      از کجا میدونی مصرف سوخت اعلام نشده اینو .
      گیریم صدی 20 بسوزه ولی در عوض عملکرد فوق العاده ای داره . نمیدونستی بدون به ماشینای فول سایز میگن لوکس نه هم کلاس های i20 .
      تو که هیچی یعنی هیچییییییییی در مورد جی کلاس نمیدونی چرا الکی چیزی رو میگی . باز هم عملکرد جی کلاس رو ببینی مغذت دود میکنه .
      همین lx قبل از فیس لیفت صفر تا صدو تو 7 ثانیه میرفت جی کلاس جی63 ای ام جی. شیش چرخ با سه تون وزن تو 6 ثانیه صفر تا صدو میره .
      درمورد طراحی هم باید بگم شما نسل نو هستین و طراحیهایی مث جی کلاس رو درک نمیکنید.
      کاری کردی از کره ای جماعت متنفر بشم .
      سردبیر عزیز zippo و امثالش سایت رو نابود کردن .

      پاسخ
      1. وینسنت پرایس
        سوابق: (584 دیدگاه) ,

        آقای رتولکس با نظرت موافقم . هم طرفداران جی کلاس و مرسدس بنز رو درک میکنم و هم طرفداران lexus . البته کاملا مشخصه که دیدگاهش حتی ارزش دیسلایک دادن هم نداره . چه برسه به جر و بحث کردن .

        پاسخ
        1. وینسنت پرایس
          سوابق: (584 دیدگاه) ,

          منظورم از اینکه گفتم :
          البته کاملا مشخصه که دیدگاهش حتی ارزش دیسلایک دادن هم نداره . چه برسه به جر و بحث کردن .
          آقای زیپو بود . نه آقای رتولکس .

      2. تحریم خودروی ایرانی جهاد در راه خداست
        سوابق: (27 دیدگاه) ,

        دمت گرم بالاخره یکی پیدا شدمثل خودم هم طرفدار لکسس باشه وهم آلمانی ها رو دوست داشته باشه چون از اینکه بعضی از طرفداران آلمانی گاها لکسس رومیکوبند اعصابم خورد میشه به نظر من آلمانی ها وژاپنی ها هر کدوم مزیت خودشون رو دارند اما این کره ای ها…. هیچی اصلن ولش کن چیزی نکم بهتره

        پاسخ
    2. luis
      سوابق: (590 دیدگاه) ,

      زیپو جان مهم گستره تولیده تویوتا سه کویا میزنه که دوبرابر این فول سایز ابعاد داره راو 4 هم میزنه پرادو داره هایلندر فورچونر و……. به هرجهت یه سری هم بزرگ میپسندند بنز هم که جای خودشو داره همه چیزو که نمیشه با همه چیز مقایسته کرد درسته که همه 4 تا چرخ دارن با یه فرمون ولی کلاس بندی این ماشینها که گفتی با شاسی های کره متفاوته

      پاسخ
  6. تصویر پروفایل « شاهین . فقط آلمان . فقط بنز »
    « شاهین . فقط آلمان . فقط بنز »
    سوابق: (137 دیدگاه) ,

    در کل ماشین خوبیه بزرگترین ایراد مدل قبل داخلش بود که واقعا عالی شده و لکسوس برای داشبوردش سنگ تموم گزاشته اما…
    تنها ایراد طراحیش جلو پنجره بیش از حد بزرگشه که خیلی اغراق شده ست و میتونست کوچکتر باشه. آفرودش که خیلی تعریفش رو شنیدم اما خب مصرف سوختشم یخورده بالاست نسبت به بازدهی موتورش. اما ماشین با کیفیت و با امکانات و کم استهلاکیه که فروش بالایی توی کشور های حاشیه خلیج فارس داره.

    پاسخ
  7. امیر
    سوابق: (372 دیدگاه) ,

    ماشینی بسیار زیبا و قابل احترام. ممنون آقای نیک سیرت

    پاسخ
  8. ارشیا.فقط ژاپن. فقط لکسوس
    سوابق: (19 دیدگاه) ,

    احتمالا بعد از کادیلاک اسکالاده و اینفینیتی qx80 بهترین شاسی بلند بشه البته بنز gl هم نباید نادیده گرفت اما فکر کنم این ماشین به خاطر کیفیت و قابلیت افرود بیشتر بهتر باشه.

    پاسخ
  9. تصویر پروفایل ALL CARS
    ALL CARS
    سوابق: (467 دیدگاه) ,

    اینم کانسپت جدید هیوندای جنسیس
    البته اگه جناب ZIPPO نظری ندن !!! 🙂 ، احتمالا دوستان نظر واقعیشونو میگن که زیباست یانه
    اما اگه دوستمون ZIPPO جان بیان وطبق معمول به ستایش کره ای ها بپردازن مطمئنا دوستان طور دیگه ی نظرشونو میگن

    http://www.netcarshow.com/hyundai/2015-vision_g_concept/

    وسپاس از مهدی نیک سیرت

    پاسخ
  10. luis
    سوابق: (590 دیدگاه) ,

    http://www.ebizmba.com/articles/car-websites
    در اول باید این لینکو به دوستداران خودرو نشان بدم که رتبه بندی سایت های معتبر خودرو در سال 2015 را نشون میده همونطور که مشاهده میشه رتبه اول در جهان در دست یاهو اوتوز قرار داره و کار اند درایور در رتبه 11 قرار داره از بین 15 سایت خودرو موجود از طرفی موتور ترند در رتبه بالاتری نسبت به کار اند درایور قرار داره حالا نکته جالب تر اینکه در اکثر سایت های خودرو معتبر قسمتی به نام جی دی پاور ریپورتز یا کانسومر ریپورتز قرار داره که نظرات مشتریان رو در نمره دهی خودرو دخیل میکنه لطفا به سایت یاهو اوتوز مراجعه کنید تا صحت حرف من رو ببینید . این خودرو ها بر ای جامعه بشری طراحی میشه و مهمترین نکته در باره ی یک خودرو رضایت مشتری میباشد اگرچه که کارشناسان و متخصصان هر نظری میتونن بدن ولی به قول قدیمی ها الف باید به دهن بزی شیرین بیاد این مقدمه رو برای دوستانی گذاشتم که سایت کار اند درایورو بهترین مرجع و معتبر ترین مرجع خودرو خطاب کردن و پیوسته خودشون و کارشناسای کار درایورو هم قطار میدونن و بقیه دوستداران خودرو رو غیر سلیم و غیر ماشین باز و …… میدونن محض اطلاعشون برن رو لینک
    خب حالا نوبت لکسوسه از نظر من
    جلو پنجره و چراغ های خشن با جذابیت زیاد که البته جلو پنجره یا باید کوپکتر بود یکم یا چراغ ها بزرگتر بود ولی باز هم زیبا و قابل قبوله داخل ماشین نسبت به نسل قبلی بسیار پیشرفت داشته امکانات افرود و از همه مهم تر کیفیت اسمبل و ساخت لکسوس هم که نیاز به تعریف نداره در مقاله دو هفته پیش کار اند درایور نسل قبلی این ماشین از نظر ویژگی های افرود نسبت به رقبای جدید ترش بهتر بود این ماشین که مسلما از نسل قبلی قدر تر هست در پاسخ به زیپو دوست خوبمون این نکته رو بگم که اولا مصرف این خودرو هنوز گزارش نشده و مسلما از نسل قبلی کمتره دوما از یه فول سایز اس یو وی که هدف اصلیش لوکس بودن و افروده و کمتر روی شتاب و سرعت تمرکز داره چون به هیچ وجه برای لایی کشیدن و رانندگی هیجان انگیز طراحی نشده باید مصرف سوختش نسبت به cuv ها و دیگر ماشین ها بیشتر باشه امیدوارم کره به زودی فول سایز اس یو وی تولید کنه تا همه با هم شاهد مصرفش باشیم.

    پاسخ
    1. کیارش
      سوابق: (210 دیدگاه) ,

      لوییس جان اگر فقط خط اول توضیحات لینکی که دادی رو میخوندی میفهمیدی که این رتبه بندی صرفا بر اساس امار بازدیده
      نه هیچ چیز دیگه و هیچ ربطب به معتبر بودن تست های خودرو نداره
      اگر قراره بازدید زیاد ملاک اعتبار باشه بعضی از سایتا که خودتونم میدونید منظورم چیه از سایتای علمی معتبرترن

      پاسخ
  11. تصویر پروفایل Hamid...Audi
    Hamid...Audi
    سوابق: (281 دیدگاه) ,

    عالیه همه چی تموم دیگه!!
    کیفیت عالی…قدرت خوب…آفرود بی نظیر…به تمام معنا یه هیولاست با اون ابعادش.
    تنها ایرادش به نظر من جولو پنجره شه…اصلا دلنشین نیست

    پاسخ
  12. محمد
    سوابق: (248 دیدگاه) ,

    جلو پنجرش یجوری .
    بنظرم قبلیش بهتر بود.

    پاسخ
  13. کیارش
    سوابق: (210 دیدگاه) ,

    کاملا مشخصه اسیاییه
    یه طرح اروپایی یا امریکایی مثلا بنز جی یا جی ال یا کادیلاک اسکالید رو با این مقایسه کنید
    ژاپنیا و کره ای ها و کلا اسیایی ها فک میکنن خطوط سیال گونه خیلی قشنگ میکنه ماشین رو
    دقیقا مثل کسی شده که تلاش میکنه زشتیش رو زیر بزک دوزک قایم کنه

    پاسخ
    1. بهزاد
      سوابق: (761 دیدگاه) ,

      طراحی لکسوس بر پایه خطوط شکسته هست و این زبان طراحی چطور در ذهن شما سیال جلوه میکنه جای سوال داره؟

      پاسخ
      1. کیارش
        سوابق: (210 دیدگاه) ,

        بهزاد جان بد نیست نگاهی به چراغ های جلو بندازی و بعدش درباره معنی سیال تحقیق کنی

        پاسخ
    2. K1
      سوابق: (3 دیدگاه) ,

      شما طرفدار برند خاصى نیستى صرفا قصدتون مخالفت با یه سرى از دوستان و تخریب یه برند خاصه که اصلا منطقى نیست

      پاسخ
    3. Mohamad
      سوابق: (46 دیدگاه) ,

      همینکه اسم ژاپن و کره را کنار هم میاری مشخصه قصدت از بپا کردن این بحث ها چیه!
      امیدوارم مدیریت سایت یه نگاه ویژه ای به زیپو ها و کیارش ها بندازه.
      ترول ورزی هم حدی داره

      پاسخ
  14. ali2240
    سوابق: (500 دیدگاه) ,

    طراحیش خیلی خوب شده ولی چرا راندمان موتورش انقد پایینه؟
    67 اسب بخار به ازای هر لیتر حجم موتور!!!!

    پاسخ
    1. luis
      سوابق: (590 دیدگاه) ,

      درست میگید هدف اصلی این فول سایز افرود عالی با اتاق لوکس هست و نسل های قبلی این ماشین هم زیاد به شتاب و سرعت تکیه نمیکردند در اصل دلیل علاقه شدید همسایگان عرب ما و خیلی از مردم دنیا هم افرود بالا در کنار اتاق لوکس و ارامه.

      پاسخ
  15. luis
    سوابق: (590 دیدگاه) ,

    از نظر اینجانب بسیار جلو خودرو خشن و زیبا شده ولی اگه یکم جلو پنجره کوچکتر بود شاید بهتر میشد میگم شاید چون امکان داره بهتر نشون نده به هر جهت این یه فول سایز suv و باید یکم یوقور باشه داخل ماشین زیباست و از نسل قبلی بهتر چراغ های عقب شیطنت بیشتر نسبت به نسل قبلی داره و از نظر عملکرد افرود و اسمبل و کیفیت اتاق و قطعاتم که نیازی نیست من نظر بدم مصرفش فکر کنم کمتر نسل قبل شده و در کل تغیرات خوبی داشته.

    پاسخ
    1. luis
      سوابق: (590 دیدگاه) ,

      بعله فقط 570 داره که فکر کنم مطمئن نیستم ولی هیبریدشم داره تولید میکنه البته همونطور که میدونید لکسوس داره سال به سال کلاس های خودروییش رو گسترش میده در امسال مدل nx و در سال گذشته rc رو رو نمایی کرد.

      پاسخ
      1. luis
        سوابق: (590 دیدگاه) ,

        https://en.m.wikipedia.org/wiki/Lexus_LX
        نظرم رو تصحیح میکنم lx 460 و lx 470 هم داره که به دلیل تولید و شهرت کمتر زیر سایه lx 570 قرار گرفتن لینک بالا نسل سوم توضیح کامل داده.

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل Reza :: Deutschland :: Mercedes
          Reza :: Deutschland :: Mercedes
          سوابق: (2174 دیدگاه) ,

          بابا بکشید بیرون ازین کار اند درایور و جی دی پاور و کانسومر و ادموندز و موتورترند
          حوصلمو سر بردین دیگه
          اه

        2. luis
          سوابق: (590 دیدگاه) ,

          رضا جان شرمندتم به خدا همش تقصیر این دوستمونه شباهت من و کیارش تو اینه من عاشق ژاپنم اون عاشق المان ولی مهم تفاوت ماست من از المان ها هم خوشم میاد ولی اون از ژاپنی ها متنفره اینجا بحث بالا میگیره من فقط میخوام بدونم ژاپن چه هیزم تری به این دوستمون داده که بی مهابا توهین میکنه به صنعت خودروی به این عظمت ژاپن

  16. ashkan
    سوابق: (312 دیدگاه) ,

    عینه کادیلاک اسکالید شاخ شده ولی باز چشه من تا آخر دنیا دنباله اسکالیده حتی مدل 2007 ش

    پاسخ
  17. samurai
    سوابق: (66 دیدگاه) ,

    از روی عکس نمیشه زیباییه این هیولا رو درک کرد
    در وصف این ماشین فقط میشه یه جمله گفت
    الماس بزرگه تراش خورده

    پاسخ
  18. تصویر پروفایل MjM
    MjM
    سوابق: (300 دیدگاه) ,

    از نظر کیفیت تویوتا و لکسوس هیچ حرفی درشون نیست….ولی انگار تویوتا داره تو طراحی لکسوس زیاد دخالت میکنه!!!…..طراحی های نسل های جدید لکسوس یه جوری شده اون جلو پنچره دوکی رو دارن خراب میکن..و طراحی پایینش خصوصا زشت داره میشه…..البته سلیقه ایه….نمیدونم!..مثل پرادو که نسل به نسل زشت ترش کردن!

    پاسخ
  19. تصویر پروفایل hamid reza
    hamid reza
    سوابق: (375 دیدگاه) ,

    از رندر هایی که داده بودن بیرون خیلی خشن تر و بهتره. خیلی خوشمان امد

    پاسخ
  20. Archi KHAN
    سوابق: (1660 دیدگاه) ,

    جلوش یکم شبیه به اوتلندر 2016 نشده ، احیانا ؟!!!
    اما هرچی باشه غول لکسس lx هستش و عالی……..

    پاسخ
  21. amir
    سوابق: (22 دیدگاه) ,

    طراحی فوق العاده زیبایی داره
    وقتی واسه اولین بار دیدم طراحیشو واقعا حیرت زده شدم ، طراحی داخلیشم که دیگه جایی رو واسه حرف نداشته .
    دوستان از مصرف سوختی که هنوز اعلام نشده ایراد میگیرن. ، جالبه واقعا ، انتظار دارن ماشین با این حجم و ابعاد اندازه کیا پیکانتو بسوزونه مثلا ؟!؟
    دوست عزیزی فرمودن بعد از اسکالید و بنز gl در رتبه سوم قرار بگیره ، یا بعضی دیگه فرمودن طراحی آسیایی داره و اگه آلمانی و آمریکایی بود این شکل بود و…
    اولا که خواهشن آلمانی رو با آمریکایی کنار هم نگین ، روح ماشینای آلمانی کلا فرق داره با آمریکایی ها ، اصلا کاری به هم ندارن حتی قوی ترین برند آمریکایی که کادیلاک باشه و اوج لوکس بودنشونه
    بنده با اینکه خودم ماشین کره ای سوار میشم ولی به شدت طرفدار ماشینای آلمنی هستم ، مخصوصا بنز gl کلاس که واقعا از نسل قبلی لکسوس lx دوست داشتنی تر بود . ولی بر خلاف اکثر سایتها که از پیشرفت هیوندای و کره ای ها حرف میزنن به نظر بنده این لکسوس بود که امسال بیشترین پیشرفت رو داشت ، واقعا هم این سری lx و هم سری gs که در آینده به ایران هم میاد سری gs ، حرفی رو برای گفتن باقی نمیزارن و از لحاظ طراحی از رقبای آلمانیشون سرترند .
    به امید روزی که ما مردم ایران از کمترین حق یک شهروند در هر جای دنیا که سوار شدن ماشین های روز دنیا با قیمت اصلیشون هست ، برخوردار بشیم .
    نمیخوایم که مثل آلمان ماشین های تولید داخل رو ارزونتر بدن یا مثل آمریکا و کانادا تمامی نمایندگیهای اصلی ، ماشین های روز رو با اقساط چندین ماهه و بدون کارمزد بدن ، فقط قیمت ماشینا واقعی باشن
    من نگویم که مرا از قفس آزاد کنید
    قفسم برده به باغی و دلم شاد کنید

    پاسخ
  22. امیرحسین
    سوابق: (30 دیدگاه) ,

    چه قدر وحشی شده! طراحی های لکسوس بعد آئودی من رو سر حال میارن… واقعا باید بهشون آفرین گفت!

    پاسخ
  23. محمد
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    از نظر قدرت پاترول2016 بهتره یا لکسوس؟؟

    پاسخ
  24. علی
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    من بین لندکروز GXRو لکسوس 570 موندم نمیدونم کدومشو بگیرم پولش مهم نیست همین الان یه لندکروز صفر تو تهران پیدا کردم 2013 حدود 560 تومن یه لکسوس با 25000 کارکرد هم دیدم 850 موندم کدومشو بگیرم پولش مهم نیست برام میخوام واقعا ارزش داشته باشه چون میخوام ازش لذت ببرم قصد فروش برای سود هم ندارم صرفا استفاده دوستان اگه میتونن راهنمایی کنن ممنون میشم خواهشا راهنمایی درست و منطقی

    پاسخ
  25. حسین
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    واقعا با اینکه یه ایرانی هستی و خودرو ملیت پرایده چطوری روت میشه از این تانک انتقاد کنی

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.