لکسوس IS با لوازم جانبی TRD

خبر تولید لوازم جانبی TRD برای نسل جدید لکسوس IS آنقدر مخفیانه و محافظه کارانه منتشر شد که حدس می زنیم خود ژاپنی ها هم از وجود چنین پکیجی برای IS بی خبر بوده اند . . . !

TRD Lexus IS 2014
TRD Lexus IS 2014

در لیست لوازم جانبی TRD یا همان Toyota Racing Development مواردی مانند اسپویلر جلو، تغییر رکاب ها، دیفیوزر و نهایتا اسپویلر قرار گرفته در انتهای درب صندوق به چشم می خورند. وجود رینگ های 19 اینچی فورج کاری شده و سیستم اگزوز دوبل در طرفین سپر نیز از دیگر مشخصه های این لیست است.

 

TRD مثل همیشه هیچ کاری به مشخصات فنی IS نداشته بنابراین یک موتور 2.5 لیتری 200 اسبی برای مدل های IS 250 یا یک موتور 3.5 لیتری 300 اسبی برای مدل های IS 350 در انتظار شما خواهد بود. حال باید دید که مشتریان به سراغ نسخه های 45,000 دلاری IS F Sport می روند یا ترجیح می دهند از لوازم جانبی TRD برای تزیین خودرویشان استفاده کنند که حدود 4,200 دلار برای کیت بدنه، 2,800 دلار برای بهبود سیستم تعلیق و 5,100 دلار نیز برای چرخ ها هزینه خواهند داشت.

41 دیدگاه

    1. امین
      سوابق: (23 دیدگاه) ,

      دوست عزیز!
      ماشین فقط آلــــــــــــــــــــــــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــــــــــــان

      Car : Only Germany

      پاسخ
      1. نیما
        سوابق: (793 دیدگاه) ,

        نه اقا امین حرفت زیاد درست نیست
        الان برند یک جهان لکسوسو و تویوتاست که زاپنیه
        المان تو صنعت و نواوری اول تو ماشین اما در مجموع زاپن برتره
        غول درگ و دریفت دنیا هم که زاپنیه
        نیسان
        المان تو صنعت شاید اول یاشه اما تو ماشین نه
        من اینو نمیگما
        امار میگه

        پاسخ
      2. Arash66
        سوابق: (299 دیدگاه) ,

        همچین میگه غول درگ دریفت انگار حالا چی هست، دریفت که داش واسه خوده ژاپنیاس هیچ لذتی واسه بقیه نداره !
        داداش آمار شما مثل آمارای داخلیه نه …

        پاسخ
      3. نیما
        سوابق: (793 دیدگاه) ,

        چرا بی مطالعه حرف میزنید
        تو امار دنیا رتبه یک دنیا که لکسوسه که زاپنیه
        تو درگ که همه دنیا شرکت میکنن نیسان gtr که اونم زاپنیه
        تو دریفت هم نیسان Z350 که اونم زاپنیه
        بهترین ماشین کانروتیبل هم که تو سال 2012 نیسان z370 شد که اونم زاپنیه
        بیشترین فورش در امریکا رو توویتا کمری و کرولا برد که اینا هم زاپنین
        دیگه چندتا بهت بگم
        کدوم یکی از امار هایی که دادم داخلیه؟؟؟؟

        پاسخ
      4. بferi
        سوابق: (152 دیدگاه) ,

        آقا این المان رو چطوری کشیده می نویسی ؟ من می خوام جاپن بنویسم نمی تونم

        پاسخ
    2. ایتال
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      هیییییییییییییییییییییی چه خبره اینجا؟؟؟؟ اینجا اصولا چند نفر ماشینای ایتالیا رو میشناسن؟؟؟؟؟؟؟؟

      من به آمار فروش و قیمت و این چیزا کار ندارم ولی الان بی ام و با ارزشترین برند جهانه.میگید نه برید تو سایتای خارجی ببینید!

      خب اصولا شما با افسانه هایی به نام لامبـــــــــورگینی فـــــــراری و مـــــــازراتی آشناییتی دارید؟؟؟؟؟!!!!!!

      اگه ماشینای آلمانی و ژاپنی آدرنالین دارد ماشینای ایتالیایی غده ی فوق کلیوی رو منفجر میکنن!!!!!!

      برتری مطلق برای هیچ کدوم نیست.ماشینای ژاپنی قیمت کمتری دارن آلمانیا امکانات بیشتری دارن و ایتالیـــــــــــــایی ها لذت رانندگی بیشتری دارند!!!!!!

      ولی در کل هیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچکدام به سایپا+ایرانخودرو=سایپا خودرو نمیرسند

      پاسخ
    3. یاسین
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      لامصب چه آیرودینامیکی داره پشتش !!!!!

      پاسخ
    1. Mehrdad
      سوابق: (145 دیدگاه) ,

      يعني موافقم باهات بدجورم موافقم. من يكي بايد بچه ناب لوس انجلس ميشدم با اون اب هواي خنك و نيمه افتابي اتوبان هاي چند بانده لب دريا بزنو بكوب با بنز اس63 روباز اخ اخ بغض كردم افسوس كه بچه ي ناب پايين شهر زنجان شدم.

      پاسخ
  1. HASSANBMW
    سوابق: (8 دیدگاه) ,

    خوبه قشنگه!!!
    سلیقه ی خوبی در طراحی ماشین دارن کلا ژاپنیا و کره ای ها.

    پاسخ
  2. کیانوش
    سوابق: (286 دیدگاه) ,

    واقعا لکسوس نسبت به قیمتش عالیه مخصوصا سری آی اس که با اون جلو پنجرش یه حس ابهت عجیبی به آدم دست میده دوامش که دیگه تثبیت شدست گارانتی که لکسوس میده هیچ شرکتی نمیده!
    اما تو ایران با قیمت ۳۸۰ تومن نمی ارزه لکسوس زیر ۱۵۰ تومن خوبه !
    ولی به هر حال کشته اون استیلشم لامصب!

    پاسخ
  3. کیانوش
    سوابق: (286 دیدگاه) ,

    نیما جان آمار شما دقیقا درسته!
    اما اول در مورد فروش بالای کمری بگم ،هر ماشینی فروشش بالا رفت نشان از عالی بودنش نیست کمری ماشین کم خرج و با دوامیه اما تو تست تصادف واقعا افتضاح بود کلیپش تو مکس اسپید هست
    در ادامه باید خدمتت عرض کنم که محصولات ژاپن خوبن اما ۸۰٪ تکنولوژی هایی که توشون استفاده میشه از آلمان به عاریت گرفته شده حتما میدونید که مخترع ایر بگ(کیسه هوا) مرسدس بود متاسفانه سالش یادم نیست یا کمربندای پیش کشنده هم ابداع بنز بود که آلمانیه اگه بخوام تکنولوژی هایی که آلمان اختراع کرده و امروزه تو ماشینا استفاده میشه یه صفحه روزنامه جا میگیره! یکی دیگه از دلایل فروش بالای ژاپنیا قیمت کم نسبت به امکاناتشه که این خاصیت آسیایی هاست
    در کل هدفم این بود که بگم آلمان مهد اختراع خیلی از تکنولوژیاست نه تو زمینه خودرو بلکه تو تمام زمینه ها و میدونید که هیچکس نمیتونه تکنولوژی رو بهتر از مخترعش کنترل و هدایت کنه!

    پاسخ
    1. حمید
      سوابق: (21 دیدگاه) ,

      حرف شما رو قبول ندارم. یعنی چون ادیسون لامپ رو یه جورایی اختراع کرد الان باید آمریکاییها بهترین لامپ سازها باشند. این 80 درصد ازکجا اومده یعنی سهم آمریکا و بقیه اروپا و ژاپن دو یک ماشین 20 درصد هست.

      پاسخ
  4. نیما
    سوابق: (793 دیدگاه) ,

    منم گفتم اقا کیانوش تو صنعت و پیشروی المان حرفی نیست
    بنز شرکت اول وبرترین شرکت ماشین سازی از نظر من
    اما امار بازار فقط به روش نیست
    حتما چیزی هست که خوب میخرن
    من خودم با تویوتا حال نمیکنم
    اما اینم میگم تویوتا فقط خرج بنزین و روغنه
    اینه که فروش بالایی داره
    بخدا بور الان یک کمری 2006 یا 2007 بخز
    با نوعش تا نمیزنه
    سگ جونه لامصب
    این یک مزیت بزرگه
    اما من خودم با امکاناتاش و رخش حال نمیکنم
    بنز لوکس حساب میشه
    من میگم شما هم میدونید زاپن حسابش جداست
    ماشیناش به راجتی ماشینهای المنی و اروپایی رو به مبارزه میطلبه
    به جرات اینم میگم
    لکسوس rx350 به راحتی از لحاظ نرمی بنز glk350 رو میخوره
    اینو تا امتحان نکردم باورم نمیشود

    پاسخ
    1. کیانوش
      سوابق: (286 دیدگاه) ,

      نیما جان من خودم کمری ۲۰۰۷ سوار شدم سواریش حرف نداره هیچ دستاندازیو نشون نمیده اما لامصب را نمیره که تو شتاب خیلی تنبله
      در مورد آر ایکس هم موافقم اتفاقا یکی از دوستام میخواست یه اس یو وی بگیره از من پرسید اولین چیزی که اومد تو دهنم همین آر ایکس ۳۵۰ بود، سری جی بنزو هم اصلا قبول ندارم
      جسارتا شما یه چی گفتی که بنز لوکسه دقیقا واسه همین لوکس بودنش فروشش کمتر از تویوتاست چون کمری کرولا یا حتی آریون میتونن همون امکانات سی کلاس رو بدن اما تقریبا با نصف قیمت بنز تو بعضی مواردم ازش پیشی میگیرن ولی بنز یه چیز دیگست واسه ماشین بازا ولی در کل هدف من اینه که با برند و کشور کاری نداشته باشیم چون این میشه تعصب که همون بد بختی ما ایرانیاست بهتره مدلارو با هم مقایسه کنیم
      قصد جسارت ندارم یکی میاد میگه آلمان یکی میگه جاست ژاپن این چیه بابا واسه یه ماشین باز افت داره !!

      پاسخ
    2. کیانوش
      سوابق: (50 دیدگاه) ,

      نیما جان با شما موافقم من خودم کمری ۲۰۰۷ سوار شدم از لحاظ نرمی سواری حرف نداره دست انداز نشون نمیده اما تو شتاب تنبله لامصب را نمیره که در مورد بنزم من اصلا سری جی رو قبول ندارم آر ایکس بهتره
      جسارتا یه چیز راجب لوکس بودن بنز گفتید دقیقا به همین دلیل فروشش پایینه چون ماشینای لوکس قیمت بالاتری دارن به طور مثال اگه منو شما بتونیم تو ایران پرشیا سوار شیم تو آمریکا هم کمری سوار میشیم دیگه بنزو بی ام دابیلیو مال یه گروه خاصه از طرفی کمری یا کرولا یا حتی اریون امکانات بنز سی کلاس رو میدن با قیمتی معادل نصف قیمتش اما واسه ماشین بازا بنز یه چیز دیگست در کل هدف من اینه که مدلا رو با هم مقایسه کنیم حتی برندا هم ملاک نیست چه برسه به کشور
      جسارت خدمت دوستان نباشه زشته واسه یه ماشین باز بیاد بگه فقط ژاپن فقط آلمان یعنی چی

      پاسخ
      1. کیانوش
        سوابق: (50 دیدگاه) ,

        پدال جان با این تایید کردن کامنتت آبرو واسم نزاشتیا اول اومدم دیدم کامنتم نیست بعد یکی دیگه گذاشتم الان میبینم جفتش هست درسته مطلب یکیه اما جمله بندیا عوض میشه زشته بابا!!!
        تو کامنت دوم نیما جان قصد قیاس به نفس نداشتم منظورم من نوعی بود!

        پاسخ
      2. کیانوش
        سوابق: (50 دیدگاه) ,

        در مورد بنز تو کامنتم چیزی نگفتم عذاب وجدان گرفتم این که از هر لحاظ اگه با ماشینای ژاپنی مقایسه بشه یه سر و گردن بالاتره مثلا لکسوس که کارخونه لوکس واسپرت تویوتاست قابل مقایسه با ای ام جی نیست هر کس اینو کتمان کنه از ماشین هیچی نمیدونه یا تو زمینه موتور بنز به جایی رسیده که در ازای هر یه لیتر حداقل ۱۰۰ اسب میگیره که بازم قابلیت تحمل فشار داره واسه افزایش اما لکسوس از یه موتور ۳.۵ لیتری ۳۰۰ اسب میگیره که قابلیت اسپرتش تو موتور استانداردش کمتره پس این فاصله با چی پر میشه؟ با تکنولوژی خلاصه بگم اگه بخوام نمره بدم به ژاپن ۱۷ و به بنز ۲۰ میدم (نظر شخصیمو گفتما) در ضمن از قدیم گفتن هرچی پول بدی همون قدر آش میخوری

        پاسخ
  5. امین
    سوابق: (23 دیدگاه) ,

    برای این میگم آلمان تو ماشین حرف اوّلو می زنه ، که اگه ایده های آئودی رو برای استفاده تکنولوژی های روز مثل نانو ببینید ، کُپ می کنید!!!

    در مدل آئودی a5 که تو همین پدال خوندم ، می تونی با تکنولوژی نانو بدنه ضد خش بسازی. یا رنگ بدنه رو به دلخواه عوض کنی.

    دوست عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــز حرفم بی دلیل نیست.

    با تشکر

    پاسخ
    1. کیانوش
      سوابق: (50 دیدگاه) ,

      مهسا خانوم کشتم خودم رو که بگم بابا آلمان و ژاپن زشته بیاید دو تا مطلب علمی بگید چار نفر بیسواد مثل من استفاده کنن اینقد سطحی بودن ما ایرانیا رو به اینجا کشونده ها!!!

      پاسخ
  6. رضا
    سوابق: (64 دیدگاه) ,

    ماشین فقط آلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــانی

    پاسخ
  7. بهزاد
    سوابق: (760 دیدگاه) ,

    کیانوش جان موتورهای پرخوران یا به اصطلاح توربو قابلیت داشتن قدرت و گشتاور بالا رو در حجمهای پایین براشون کار راحتیه و از این دست کارها قبلا و الان هم انجام شده و میشه مثلا در دهه ی 90 میتسوبیشی توانست از یک موتور 2 لیتری 1400 اسب بخار خارج کنه!
    گرفتن قدرت از موتور تنفس طبیعی کار سختری هست که در حال حاضر این رکوردها دست فراری و هوندا هست طوری که هوندا s2000 با 2 لیتر حجم 240 اسب بخار قدرت داره این یعنی مهندسی بی نظیر!
    ماشینهایی که موتور تنفس طبیعی دارن لذت بالاتری رو ارائه میدن و اون سکته ها و وقفه های رایج توربو رو ندارن و در ضمن کارکرد بهتر و روانتری دارند.
    1 ماهه پیش از جرمی کلارکسون پرسیدن اگر قرار باشه سوپر ماشینی رو برای مسابقه انتخاب کنه چی هست؟ در جواب لکسوس LFA !
    رکورد نوربرگ رینگ لکسوس 7:14 و برای gtr حدود 7:18 ثانیه که برای خیلی از مدلهای آلمانی این رکوردها آرزویی بزرگ هست این یعنی تکنولوژی.
    ماشینی که 400000 کیلومتر میتونه براحتی بدون هزینه و تعمیرات زیاد حرکت کنه(هوندا آکورد) و قابل اطمینان ترین ماشین جهان لقب بگیره فقط میشه گفت یعنی تکنولوژی.
    و 100 ها مطلب دیگه که اگر دوست داشتید براتون توضیح میدم و در ضمن برای هر سلیقه ای و پولی چندین انتخاب وجود داره و بدون شک خودرو سازان آلمانی در پرستیژ و تکنولوژی الگوی این صنعت هستند که از رده های میانی به بالا خودرو تولید کرده و مشتریان پر و پا قرص خودشونو دارن و ژاپنیها و ایتالیا و آمریکا و… همگام با هم در حال حرکتند تا تقاضاهارو پوشش بدن.

    پاسخ
    1. کیانوش
      سوابق: (50 دیدگاه) ,

      بهزاد جان واقعا استفاده کردیم از اطلاعاتت اول ازت تشکر کنم
      بعد خدمتت عرض کنم منظور من همون قدرت گرفتن بدون توربو یا سوپر بود حالا من از شرکتای آلمانی بنز رو به عنوان نمونه مثال میزنم آئودی و پورش و بی ام دابیلیو هم از این تکنولوژی ها بهره میبرن
      برگردم سر بحثمون منظور من همون تنفس طبیعی بود و البته تاکید من رو افزایش قدرت بود که یعنی رو یه موتور استاندارد بنز بیشتر از یه موتور استاندارد هوندا میشه فشار آورد مثلا شما اگه بخواید یه c 200 رو تا ۵۰٪ با توربو به توانش اضافه کنید لازم نیست به جز برنامه ریزی مجدد ای سی یو قطعه ای از موتور عوض کنید اما اگه بخواید هوندا سیویک رو ۳۵٪ توان اضافه کنید باید حتما سر سیلندر و بلوک سیلندر تقویت بشن منظور من این بود و بازم میگم من بیشتر رو این مسایل تاکید دارم

      پاسخ
  8. کیانوش
    سوابق: (50 دیدگاه) ,

    راستی من اینم بگم ماشین مورد علاقه خودم آئودی آ۴ ۲۰۰۸ هستش خیلی دوسش دارم اینو گفتم که یه وقت نگید من تعصبی بحث میکنم
    و بهزاد جان واقعا از این کارت که مدل مثال زدی و نگفتی فقط ژاپن ممنونم چون همه چیز را همگان دانند
    ما میایم اینجا واسه تبادل اطلاعات مگه جام جهانیه که یکی میگه آلمان یکی میگه ژاپن؟؟؟ دددددددی

    پاسخ
  9. کیانوش
    سوابق: (50 دیدگاه) ,

    یه چیزی هم خدمتتون بگم راجب همین ای سی یو شرکتی مثل بنز یه کار جالبی که میکنه وقتی از

    پاسخ
  10. کیانوش
    سوابق: (50 دیدگاه) ,

    ااااا پدال جان نه به اون شوری شوری نه به این بی نمکی نه به اون که تو مقایسه سایون و پورش کامنتم تایید نمیشد ده بار گذاشتم نه به این سرعت تاییدت که کامنتی رو که لغو کردم گذاشتی(کامنت آخرم که نصفست رو میگم) یعنی خدایی داری منو دق میدی پدال جووووون!!!!

    پاسخ
  11. سجاد
    سوابق: (4 دیدگاه) ,

    همه محصولات ژاپنی باکیفیت هستند.ولی همیشه میگن تودنیاسه چیزهیچ موقع عوض نمیشه1سیاست انگیلیس2صنعت آلمان3دزدی ایران.

    پاسخ
  12. حمید
    سوابق: (21 دیدگاه) ,

    این که از یک حجم مشخص فلان قدرن رو بگیری زیاد به تکنولوژی ربط نداره بیشتر تابع سیاست کارخانه و بازار هدف هست . مثلا از هرلیتر صد اسب رو باید گفت درچه دور موتوری؟ و بااین کارکد این موتور چه قدر دوام میاره.اصولا خریدارهای بنز دوام ماشین رو نمی خان چون میتونن یکی دیگه بخرن اما خریدارهای تویوتا (نه لکسس) دوام ملاک اصلیشونه .که این ربطی به تکنولوژی نداره تابع سیاست فروشه.این کشورها تو هر زمینه ای به مرز تکنولوژی زمانشون رسیدن و تفاوتشون رو نمیشه با این جور چیزها متوجه شد.

    پاسخ
  13. ramin
    سوابق: (14 دیدگاه) ,

    ببینم شماها مثه اینکه سمند سوار نشدین نه؟؟؟؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟! اونم نقره ایش؟؟؟

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.