مسابقاتمک لارن

مک لارن F1 فصل 2012 تکامل یافته و نه انقلابی!

بعد از شکست فصل قبل تیم مک لارن مرسدس در مسابقات فرمول وان از تیم ردبول، انتظار می رفت تا شاهد تغییرات اساسی و بهبودهای چشمگیری در خودروهای شرکت کننده این تیم در مسابقات باشیم. در حالیکه بنظر می رسد مهندسان مرسدس و مک لارن به بهبود و اصلاحات اکتفا کرده اند.

2012 McLaren MP4-27
۲۰۱۲ McLaren MP4-27

فصل پیش لوئیس همیلتون و جنسون باتن مسابقات را با شش قهرمانی (هر کدام سه مقام) و مقام دومی رده بندی به پایان بردند. این در حالی بود که با وجود دو راننده قهرمان، تنها انتظار از این تیم، قهرمانی بود. امسال خودروی MP4-27 بسیار شبیه خودروی فصل پیش می باشد.

2012 McLaren MP4-27
۲۰۱۲ McLaren MP4-27

البته مک لارن می گوید که شاسی را بطور کامل از نو طراحی کرده اند. تیم گاس، مدیر مهندسی مک لارن نیز ادعا کرده که تمام قسمتهای خودرو تغییر کرده اند. اما  مدیر فنی این تیم اذعان نموده که تغییرات رادیکالی در این خودروها مشاهده نمی شود اما نوآوریهای اعمال شده باعث بهبود عملکرد در حد ۱ تا ۲ درصد در بخشهای مختلف می شوند.

2012 McLaren MP4-27
۲۰۱۲ McLaren MP4-27

بنظر شما این خودرو و تیم مک لارن در این فصل در برابر رقبای خود به چه جایگاهی دست خواهند یافت؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا