مسابقات

وتل به دومین قهرمانیش بسیار نزدیک شد

وتل مسابقه مونزا را برد تا یک قدم به قهرمانی امسال نزدیک تر شود . وتل اختلاف امتیازش را با نفر دوم به ۱۱۲ رسید تا در شش مسابقه آینده با خیالی آسوده در مسابقات شرکت داشته باشد.

مسابقه در یک روز آفتابی برگزار شد . فرناندو آلونسو در شروع مسابقه با سبقت گرفتن از وتل و همیلتون  خود را از رده چهارم به اول رساند  ولی بیش از سه دور نتوانست پیشتاز مسابقه باشد و جایش را به وتل داد تا او تا آخر مسابقه جایش حفظ کند و پیروز مسابقه باشد.  جنسن باتن نیز که در شروع مسابقه به مکان هفتم تنزل پیدا کرده بود توانست با نمایش زیبا از هم تیمی اش همیلتون و شوماخر و آلونسو سبقت بگیرد و جایگاه دوم را آز ان خود کند. آلونسو نیز در روزی که اتومبیلش به خوبی کار نمی کرد سوم شد . لوئیس همیلتون نیز بعد از تصادف ابتدای مسابقه پشت سر شوماخر افتاده بود و بسیاری از مسابقه را پشت شوماخر طی کرد و با سبقت از شوماخر چهارم شد . شوماخر نیز با سخت کوشیش توانست پنجم شود.

لازم بذکر است در تصادف بزرگ ابتدای مسابقه که لوئیزی مقصر آن بود نیکو رزبرگ و پتروف و باریچللو از دور مسابقه خارج شدند و بعد از آن ماشین ایمنی به پیست آمد.

بعد از مسابقه رانندگان اعلام کردند که دیگر به قهرمانی امسال امیدی ندارند . مارک وبر هم تیمی وتل گفت قهرمانی امسال تمام شده است و برای دومی تلاش می کنم.

رانندگانی که امتیاز گرفتند.

۱-      سباستین وتل

۲-      جنسن باتن

۳-      فرناندو آلونسو

۴-      لوئیس همیلتون

۵-      مایکل شوماخر

۶-      فلیپ ماسا

۷-      جیمی آلگو سو آرزی

۸-      دی رستا

۹-      برنو سنا

۱۰-   سباستین بوئمی

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود مهدوی نیا

مسعود مهدوی نیا www.f1-gp.blogfa.com

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا