موتورسیکلتهفته نامه

بنلی TNT، تازه‌واردی در جمع موتورسیکلت‌های 250 سی‌سی ایران

بنلی تی‌ان‌تی ۲۵۰ مدت کوتاهی است که به جمع موتورسیکلت‌های ۲۵۰ سی‌سی کلاس نیکد بازار ایران وارد شده.
این تازه‌وارد کمتر شناخته شده، به لطف قیمت مناسبش با استقبال نسبتاً خوبی در بازار مواجه شده است.
این محصول توسط شرکت نیکران موتور پاسارگاد در دو مدل دو سیلندر tnt250 و تک سیلندر tnt25 عرضه شد. (البته مدل tnt15 نیز با حجم ۱۵۰ سی‌سی عرضه شده که در کلاس معمولی است و مورد بحث ما نیست)

BENELI TNT250
BENELI TNT250
BENELI TNT25
BENELI TNT25
حال با هم مشخصات و مسائل پیرامون این موتورسیکلت ۲۵۰ سی‌سی نورسیده را به‌صورت مختصر مورد بررسی قرار می‌دهیم.

برند ایتالیایی (حیله تبلیغاتی)
BENELI
در نگاه اول باید گفت نام بنلی (BENELY) برای این محصول بسیار فریبنده است!
شما با شنیدن نام برند بنلی ناخودآگاه به یاد کمپانی معروف ایتالیایی و موتورسیکلت‌های خاصش می‌افتید و احساس می‌کنید با یک ایتالیایی اصیل مواجه هستید ولی قصه چیز دیگری است و باید ذهنتان را از غرب اروپا به شرق آسیا هدایت کنید!
متأسفانه این رسم که کمپانی‌های خودروسازی و موتورسیکلت‌سازی سطح پایین سعی می‌کنند هویت محصولات خود را پشت برندها و پرچم کشورهای دیگر پنهان و تحت لوای آنها معرفی کنند در کشور ما رایج شده.
واقع‌بینانه عرض می‌کنم که چنین رفتاری یک حیله آشکار در عرصه تبلیغاتی و فریب مصرف‌کنندگان است.
همان‌طور که در میان اتومبیل‌ها شاهد هستیم محصولات چینی نظیر ام‌جی که تنها امتیاز برند آن خریداری شده را تحت لوای پرچم و عنوان محصول انگلیسی به مصرف‌کنندگان ناآگاه غالب می‌کنند، در دنیای موتورسیکلت‌ها نیز رویه‌ای نسبتاً مشابه وجود دارد.
در گذشته موتورسیکلت مگلی ۲۵۰ ((MEGELLY به بازار کشور عرضه شده بود و در کمال تعجب آن را محصول انگلستان و یک موتور انگلیسی معرفی می‌کردند درحالی‌که این محصول اساساً از صفر تا صد ساخت کشور چین بود و تنها طراحی ظاهری و استایل آن توسط یک پیمانکار انگلیسی طراحی شده بود!
حالا بنلی تی‌ان‌تی نیز قصه‌ای مشابه مگلی چینی دارد.
بنلی تی‌ان‌تی در واقع محصولی از برند KEEWAY چین است که در صنایع QIANJIANG چین تولید می‌شود.

3
در حقیقت اصل ماجرا به آن‌ها بازمی‌گردد که بنلی ایتالیا با هدف توسعه سبد محصولات و جذب نیاز بازارهای ارزان قیمت، به دنبال ارائه محصولی ارزان قیمت بود تا آن را به کشورهای در حال توسعه و به ویژه هندوستان عرضه کند.
در همین راستا BENELY ایتالیا با KEEWAY چین برای ارائه یک محصول ارزان قیمت تحت برندش به توافق رسید.
در حقیقت بنلی TNT فقط یک طراحی ایتالیایی دارد و تولید آن به صورت کامل توسط KEEWAY چین انجام می‌شود.
صرفاً در ازای استفاده از برند بنلی توسط کی وی چین، درصدی از سود حاصل از فروش و صادرات این موتورسیکلت نسبتاً ارزان قیمت به شرکت بنلی می‌رسد.
به هر حال باید بدانید که با یک محصول چینی اما با طراحی ایتالیایی مواجه هستید! بگذریم…

نمای ظاهری
BENELI
موتورسیکلت‌های ۲۵۰ سی‌سی بنلی تی‌ان‌تی در کلاس نیکد قرار می‌گیرند و دارای استایل استریت هستند.
نمای ظاهری تی‌ان‌تی ۲۵۰ (که تیپ دو سیلندر بنلی است) آئرودینامیک مناسب و زیبایی درخوری دارد.
کمک‌های جلو آن به صورت تلسکوپی وارونه طراحی شده‌اند که جذب فشار بیشتر و در نتیجه نرمی و عملکرد بهتری را ارائه می‌دهند.

BENELI
شاسی آرماتوربندی شده در فضای میانه موتورسیکلت، استحکام دوچندانی برای آن ایجاد کرده.
صفحه کیلومتر و دماغه موتورسیکلت به صورت متصل به فرمان ارائه شده و زاویه گردش بیشتری را برای فرمان ایجاد می‌کند.
فلاپ ها نیز به صورت چند تکه مجزا ارائه شده‌اند که البته در کلاس نیکد مرسوم است.
طراحی اگزوز آن ظاهر زیبایی داشته و به صورت کوتاه و با فاصله کمی نسبت به قسمت زیرین موتور جاسازی شده. (صدای اگزوز نیز جالب توجه است)
کمک‌فنر عقب به صورت تک کمک Swing Arms طراحی شده است که استحکام مناسبی دارد.
چراغ عقب آن نیز از نوع ال ای دی عمودی است.

BENELI
کلیات نمای ظاهری تی‌ان‌تی ۲۵ تک سیلندر را نیز می‌توان مشابه برادر بزرگترش ۲۵۰ دانست با این تفاوت که مدل تک سیلندر اگزوز کشیده‌ای دارد و کمک‌فنر عقب آن نیز متفاوت است. (البته طراحی فلاپ ها نیز تفاوت دارد.)
در مجموع با توجه به طراحی ایتالیایی هر دو تیپ این موتورسیکلت، می‌توان طراحی آنها را قابل قبول دانست.

هندلینگ و کیفیت سواری
BENELI
به لطف طراحی مناسب بنلی تی‌ان‌تی، هر دو تیپ این موتورسیکلت فرمان‌پذیری و هندلینگ خوب و راضی‌کننده‌ای دارند و در جاده‌ها و شرایط مختلف پایداری و هدایت‌پذیری قابل‌توجهی از خود بروز می‌دهند.
کیفیت سواری نیز نرم بوده و به لطف کمک‌فنر تلسکوپی وارونه سواری راحت و لذت بخشی را برای راکب خود به ارمغان می‌آورند.

مشخصات فنی و قوای محرکه
BENELI
موتورسیکلت‌های ۲۵۰ سی‌سی بنلی از سیستم تزریق سوخت انژکتوری EFI بهره می‌برند. (ظرفیت باک ۱۷ لیتر)
در مدل TNT250 انجین دو سیلندر از نوع چهار زمانه هشت سوپاپ بوده و بنا بر اعلام شرکت واردکننده دارای قدرت ۳۱ اسب بخار ۲۳.۵ کیلو وات در ۱۱۰۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۲۱.۲ نیوتن بر متر در ۹۰۰۰ دور در دقیقه می‌باشد.
مدل TNT25 انجین تک سیلندر چهار زمانه چهار سوپاپ است و بنا بر اظهار شرکت واردکننده با قدرت ۲۵ اسب بخار ۱۸.۵ کیلو در ۹۰۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۲۱.۵ نیوتن بر متر در ۷۵۰۰ دور در دقیقه ارائه شده.
در مجموع قوای محرکه هر دو تیپ بنلی قدرت و شتاب معمولی و نسبتاً خوبی دارند و حداکثر سرعت اسمی آنها نیز در نوع دو سیلندر ۱۵۸ و در تک سیلندر ۱۴۵ کیلومتر بر ساعت ذکر شده.
اما قطعات قوای محرکه (انجین) آن‌ها که توسط صنایع چین تولید می‌شود، عمدتاً کیفیت آلیاژ بسیار بدی دارد.
در حال کلی استهلاک موتورهای بنلی تی‌ان‌تی بالاست و عمر آنها کوتاه است!
وضعیت آن گاهی توسط برخی افراد با استهلاک بالای مگلی مقایسه می‌شود.
سیستم خنک‌کننده موتور آن نیز از نوع رادیات مایع خنک بوده ولی کیفیت عملکرد آن راضی‌کننده نیست.
عمده مالکان بنلی اظهار کرده‌اند آمپر نشانگر دمای رادیات بنلی حتی در شرایط روزهای سرد زمستان بیش از حد معمول بالا می‌رود و حتی ممکن است در شرایط رانندگی طولانی به نقطه جوش برسد!
با توجه به عملکرد ضعیف رادیات، نمی‌توان روی رانندگی طولانی مدت و توقف طولانی در ترافیک روی آن حساب کرد.

ایمنی
BENELI
موتورسیکلت‌های بنلی در هر دو تیپ TNT250 و TNT25 دارای سیستم ترمز دیسکی قابل اطمینانی هستند.
TNT250 دارای ترمز جلو از نوع دو دیسک ۲۶۰ میلی‌متر چهار پیستون بوده که قدرت ترمزگیری بسیار سریع، قوی و خوبی را در اختیار می‌گذارد. ترمز عقب هم تک دیسک ۲۴۰ میلی‌متر است.
TNT25 نیز دارای ترمز جلوی تک دیسک ۲۸۰ میلی‌متر دو پیستونی بوده و ترمز عقب نیز تک دیسک ۲۴۰ میلی‌متر می‌باشد.

نتیجه‌گیری کلی
در مجموع بنلی ۲۵۰ مانند هر وسیله نقلیه دیگری دارای مزایا و معایب خاص خودش است.

BENELI
طراحی زیبا، کیفیت سواری خوب، هندلینگ مناسب، قیمت نسبتاً ارزان و شتاب قابل قبول ازجمله ویژگی‌های مثبت این موتورسیکلت ۲۵۰ سی‌سی می‌باشد.
از کیفیت ساخت بد، ضریب استهلاک بالا، عمر کوتاه و سیستم خنک‌کننده ضعیف نیز می‌توان به‌عنوان برخی از معایب آن نام برد.
در حالت کلی بنلی را نمی‌توان به‌عنوان رقیبی برای سایر موتورسیکلت‌های ژاپنی و کره‌ای ۲۵۰ سی‌سی بازار (نظیر محصولات کلاس نیکد هیوسانگ) برشمرد بلکه صرفاً می‌توان آن را به‌عنوان آلترناتیوی در کنار موتورسیکلت‌های هندی تلقی کرد.
البته یک پله بالاتر از موتورهای هندی جای می‌گیرد.
بنلی از حجم و قدرت موتور بیشتری نسبت به موتورسیکلت‌های هندی (نظیر باجاج پولسار و آپاچی) برخوردار است و طراحی زیبا و مدرنی نیز دارد.

BENELI
اگر توان نگهداری منظم و با دقت آن را دارید و اهل رد لاین نیستید، می‌توانید به‌عنوان یک ۲۵۰ سی‌سی استریت با قیمت مناسب روی انتخاب آن فکر کنید.

قیمت: در حال حاضر قیمت تقریبی مدل TNT 250 در بازار حدود پانزده میلیون تومان و مدل TNT25 حدود ده میلیون تومان می‌باشد.

نویسنده: احمد جمشیدی

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۸۴ دیدگاه‌ها

  1. وحید

    ۲۶ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام.من شدیدا عشق موتور هستم ..و پس از شنیدن صدای سنگین ….هر جا که باشم مثل فشنگ از جام میپرم میرم دنبال صدا….ده سالی هم هست که موتور سوارم….البته سبک…..
    تو این ده سال با هیچ موتوری بین موتور های تو خیابون حال نکردم….ولی با بنلی دو سیلندر خیلی حال کردم از همه لحاظ..الانم تو مرحله تحقیقات هستم…
    به یه مشکل برخوردم
    چرا همه ابراز نظر میکنن از موتوری که ندارن…یا موتوری که هنوز خودشو نشون نداده و تازه اومده….یا میگن چینی هست…..کل زندگی ما چینی هست…موتور 125 تو بازار طرف تو زمستون و تابستون داره باهاش کار میکنه بار میزنه…اونم چینی هست…به نظرم طرف دستش به گوش نمیرسه میگه پیف پیف بو میده

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. اصغر

      ۲۵ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اینم در نظر بگیرید که یه حرفه ای لازم نیست از چیزی لزوما استفاده کنه بلکه میتونی با نگاه کردن به سابقه شرکت و مشخصات وسیله نظر کارشناسانه بده و ضمنا یه ادم حرفه ای صد در صد دوستانی داره که اگر خودشم تجربه نکرده باشه دوستاش حداقل تجربه کردن و صرف اینکه مالک اون وسیله باشه لزوم نظر دادن نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. a.t

        ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (4 ديدگاه)

        حرف درستی نیست!!بنلی واقعا موتور خوبیه…نمی دونم چرا ولی این بنلی یه کاری کرده همه خودشونو زخم کردن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. اردلان

    ۲۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    موتور بسیار عالی و قدرتی هستش من که رازی هستم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. آیدین

    ۲ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (4 ديدگاه)

    سلام من آن اس 200 کاربرات داشتم موتور خوبی بود لوازمش همه جا فراوان بود تا اینکه با بنلی تک آشنا شدم دیدم 250 هست صداش خیلی قشنگتره قیافه خیلی قشنگتره البته سلیقه ایه لاستیک پیرلی زیرشه قدرت و سرعت روی کاغذ بیشتره همشون انژکتوره ولی آن اس فقط صفرها جدید انژکتوره نشانگر دنده داره آمپر بنزین سوییچ زامندار خلاصه آن اس 84 رو فروختم و یه 96 بنلی در حد خریدم خدا وکیلی وقتی سوارش شدم و کیفیت ساخت و قطعات رو دیدم فهمیدم این موتور یه کلاس از آن اس و آر اس و آپاچی بالاتره و قابل مقایسه نیست قیمت جهانیش هم دو برابر آن اس هست و تنها موتوریه تو ایران با قیمت جهانیش فروش میره اونهایی که میخوان منتظر بمونن ببینن این موتور چی از آب در میاد تو این دو سال خودشو ثابت کرده مطمئن باشید قیمتش ناگهانی رو به سعود میره مثل دو سیلندرش که از پونزده چند هفته ای شد نوزده بازم بالاتر میره چون قیمت جهانیش حتی از دوک 250 بالاتره اونهایی ام که میگن چین الان اپل هم تو چین تولید میشه آیا کیفیت پایینه؟ یا اگر میگید برند بنلی کامل توسط چین خریداری شده برند سونی هم از ژاپن توسط چین خریداری شد آیا الآن گوشی سونی گوشی چینی حساب میشه؟ اون گوشی چینیها که زود خراب میشه با سونی قابل مقایسه نیست موتور چینی ها ام که توی ایران با نامهای مختلف فروش میره قابل مقایسه با بنلی که یک برند هفتاد ساله ایتالیایه نیست شما سایت نیکران موتور برید برای همکاری ایران و ایتالیا و رونمایی از بنلی تو سفارت ایتالیا با حضور سفیر ایتالیا جشن گرفتن اگه این برند چینی بود باید تو سفارت چین جشن میگرفتن شما تو سایت اصلی بنلی برید به صدو خورده ای کشور همین 250 تک و جفت با همین قیمت ایران داره صادر میشه از جمله آمریکا و اکثر کشورهای اروپایی والا یه بارم یه جنس خوب با قیمت جهانی وارد کشور میشه مردم تعجب میکنن من خیلی میخواستم خودم رو قانع کنم آن اس بهتره و نگه دارم و دنگو فنگ فروش و ضرر و تعویض پلاک و گشتنو خرید موتور سالم و تعویض پلاک خرج محضرم… رو نداشته باشم ولی تحقیق کردم بهم ثابت شد خدارو شکر الان صاحب یه موتور خوبم تنها ضعفش گرونی قطعاتش نسبت به آن اس هست ولی باگذشت زمان تجار لوازم یدکی وقتی موتور زیاد باشه واردات قطعه میکنن و همه میبینیم قیمت قطعاتش هم پایین میاد
    توی نظرسنجی ها ام هر کی این موتورو داره راضیه و تعریف میکنه ولی اونهایی که نقد میکنن این موتورو ندارن یا آن اس و آر اس دارن یا آپاچی که به نظر من قابل مقایسه نیست
    به نظر من بنلی تک راحت با کی تی ام 250 دوک برابری میکنه دو سیلندرشم با z250 و cbr ولی با نصف قیمت اونها

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ahmad

      ۱۶ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (659 ديدگاه)

      مقایسه عجیب شما که بنلی دوسیلندر رو با زد250 برابر میدونی صرفا بیانگر عدم شناخت شما از این موتورسیکلت هاست!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. a.t

        ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (4 ديدگاه)

        و این سخن شما یقینا نشان دهنده ندانسته های شماست!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. شاهین

    ۴ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    من خودم بنلی دو سیلندر دارم راضیم به قول دوستم فقط تنها ظعفش گرون بودن قطعات که اون با گذر زمان رفع خواهد شد در سال 97 این موتور با اگزوز قهرمانی وABS وارد بازار میشه که امیدوارم قیمتش بالا نره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ali

      ۵ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام من میخوام صفر بخرم ۹۷ به نظر شما خوبه ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. H

    ۵ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ۲۵۰ تکش فرقش چیه جز شتاب با ۳۰۰؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. علی

    ۶ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوستان من خودم بنلی ۲۵ داشتم موتور خوبی هست ولی ی مشکل بسیار بزرگی داره موتور توی تابستون سریع جوش میاره و انجین به دلیل داغ شدن زیاد پوسته پوسته میشه او به درد مسیر طولانی نمیخوره ولی خیالتون رو راحت کنم که از آپاچی ۲۰۰و ns200 بهتر هست در کل اگه بنلی ۲۵۰ دوسیلندر رو بخرید خیلی بهتر هست اگه با قیمتش مشکل ندارید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. علی رضا

    ۶ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام من آپاچی ۱۸۰ داشتم فروختم بنلی تک خریدم اما واقعا اصطحلاکش بالاست موتور سریع داغ میکنه به نظرم اشتباه نکنید و اگه مثل من مسیر طولانی میرید ns بخرید من مجبور شدم بفروشم و ns انژکتور بخرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. وحید

    ۸ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا ملت بدبختی هستیم….همه آرزو هامون تو نطفه خفه میشه…نوزده میلیون بخوای پول یه موتور بدی…..معلوم نیست خوبه یا بد….
    هیچ ارگانی هم نیست نظارت کنه که کیفیتشو تایید کنه..
    مردم هم یکی میگه خوبه….
    یکی میگه بد..
    اخر نتونستیم تصمیم به خریدشو بگیریم..

    موافقم 1
    مخالفم 0
  9. Sina

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان.دوستان خواهش میکنم یه راهنمایی از من بکنید،موندم بنلی تک بگیرم یا نه؟یکی میگه خوبه یکی میگه بده،خداشاهده پول زحمت کشیه پول بابا نیست که واسم مهم نباشه.ممنونم

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. حسین

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (6 ديدگاه)

      بخر ، خیالت راحت بنده تقریبا یکسال بنلی جفت سیلندر دارم و خیلی راضیم ازش اصلاً اذیت نکرد – اما !!!!!!!!یادتون باشه بنلی 150 تا 250 یا 300 سی سی خریدی و کارایی موتورهای 1000 سی سی ازش نداشته باشی – موفق باشید

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. جمال

      ۲ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (2 ديدگاه)

      سلام جفت بخر عالی ولی تو ایرادش استهلاک بالاش هست که توی یک سیلندر هم هست وجوش آوردن سریعش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. محمد

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (4 ديدگاه)

    سلام خدمت دوستان من قبلا هم آپاچی۱۸۰ داشتم وns200 و در حال حاضر بنلی تک سیلندر خریدم ی عده که میگن پمپ بنزین میسوزه به دلیل این هست که نباید بزارید بنزین تو باک به دو خط بزسه حتی تو ماشین هم این اتفاق میوفته و دلیل داغ شدن انجین که تو سری جدید این مشکل رفع شده و شما باید این مد نظر داشته باشید باید از روغن معمولی استفاده نکنید و حتی از فیلتر روغن فابریک استفاده کنید که نمایندگی ها دارن و یکی از مزایای بنلی اینه که cutoff داره ونمیزاره دور موتور بالا بره و باعث میشه موتور شاتون نزنه ولی در ns به دلیل عدم وجود cutoff موتور با گاز دادن زیاد وزیاد شدن دور موتور باعث شاتون زدن بشه دلیل دیگه شاتون زدن موتور استفاده از فیلتر روغن معمولی(متفرقه)که متاسفانه زیاد هست و استفاده از روغن موتور معمولی هست ولی اونایی که ns دارن اگه این نکات رو رعایت کنن موتور خوب وبا دوامی هست ولی اگه قصد خرید بنلی رو دارید بدونید که یک پله از ns بهتر هست و در سال ۹۷ قیمتش بالای ۱۲ ملیون میرسه اگه بین بنلی وns موندید کدوم بهتره باید بگم که بنلی بهتره چون هم ۲۵۰ هست وهندلینگ خوبی داره ولی اگه خواستید ns بخرید نباید با این موتور رد لاین کنید .امیدوارم صحبت های من مورد استفاده دوستان قرار گرفته باشه موفق باشید یا علی

    موافقم 2
    مخالفم 0
  11. علی

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان من تازه یه بنلی جفت خریدم ازش راضیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. علی

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (4 ديدگاه)

    .سلام دوستان میتونم درباره این نره اسب ایتالیایی مونتژ چین اینو بگم واقعا موتور خوبی هست نسبت به پولی که میدید اگه بین مدل های انژکتوری هم قیمت خودش بگردید میبینید این چینی ایتالیایی واقعا ی سر گردن بالاتر از محصولات هندی هست .موفق باشید یاعلی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. کوروش

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام روفقا بابا بخدا گیج شدم ازیه طرف اسم چین میادبدنم می لرزه ازطرفی موندم بین بنلی وان اس نمیدونم کدوم بخرم شیطون میگه اصلا برم اونجربردارم خلاصصصصص

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ابراهیم

      ۱ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (1 ديدگاه)

      بنلی فقط آن اس مزخرف

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ehsan

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (2 ديدگاه)

      من بنلی جفت سیلندر کرفتم عالیه ازش راضیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. امیر نوری

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من کسی که دنبال موتور خوب میگرده بره سراغ کاوازکی نینجا یا cbr.ژاپن تو رده موتور هیچ کشوری به گرد پاش نمیرسه چه برسه که بخواین مثلا بنلی ۳۰۰ رو با نینجا ۳۰۰ یا cbr300 مقایسه کنید.بذارید ساده تر بگم.مقایسه موتور های ساخت ژاپن مثل نینجا یا سی بی ار با بنلی و ان اس و ار اس مثل مقایسه ماکسیما با پرشیا
    میمونه.من موتور zx کاوازکی مدل ۱۳۸۰ تروتمیز و در حد رو با بنلی صفر کیلومتر مدل ۱۳۹۷ ترجیح میدم.کسایی که cbr یا نینجا سوار شدن میفهمن من چی میگم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. a.t

      ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (4 ديدگاه)

      متعصبانه بود!واقعا مخالفم،بنلی یک حریف قدر برای zهستس و اینو ثابت کرده!!تعصب که متسفانه در ملت ما زیاد دیده شده واقعا باعث حلوگیری از موفقیت میشه!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. حجت

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من پول جمع کردم با هزار بد بختی حالا بین دیلیم .مگلی . پالس و بنلی موندم نمیدونم چی بگیرم یکی میگه خوبه یکی میگه قیافست حالا کدوم بهتره من میخوام مسافت طولانی هم برم دوست ندارم موتور بعد دو روز موتور پودر بشه ممنون نظر بدین خواهشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. میلی

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به همه .
    بین کاوازاکی نینجا و هوندا ۱۲۵ موندم.
    میشه کمک کنین یکیشو بگیرم؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. ahmad

      ۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (659 ديدگاه)

      :))))))))
      (این کامنت طنز جالبی بود. نمیدونم چرا دوستان بهش دیس لایک دادن :) )

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. ehsan

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (2 ديدگاه)

    درود به همگی .من 250 دوسیلندر رو50 روزه گرفتم.1300 کیلومتر کار کرده من موتورهای ژاپنی تو این رده رو سوار نشدم که بتونم مقایسه کنم.اما این تا حالا هیچ عیبی نداشته صداش قشنگه من 165 تا تو جاده باهاش رفتم شتابش خوبه توجاده خسته کننده نبست و استایل نشستن جوریه که احساس ناراحتی نمیکنی.نمیلرزونه و قیافش عالیه.یه مقدار سنگینه .اگه یه کم کمکهای جلوش نرمتر بود عالی میشد.درکل موتوریه که از سواریش لذت میبرم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. حسین

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام اینکه میگن رادیاتش جوش میاره حتی تو زمستون یا انجینش داغ میکنه حقیقت داره و اینکه خریدو فروشش چجوریه موندم بنلی بگیرم یا ان اس ممنون میشم راهنماییم کنین

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بنللی سوار

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (6 ديدگاه)

      جوش نمیاره فنش تو دمای 95 درجه شروع به خنک کردن میکنه اونم تو راه بندان شدیدو لی تو ترافیک عادی دماش تا 80 درجه بیشتر نمیره .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حسین

        ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
        سوابق: (2 ديدگاه)

        یعنی این مشکل تو ۹۷برطرف شده انجینشو میگن پوسته پوسته میشه البته من راه دور نمیرم میخام اطلاع کافی داشته باشم بعد بخرم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  19. محمد

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    پس این مدل ۹۷ دو سیلندر کی وارد بازار میشه کسی میدونه؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. حمید

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام خسته نباشید من میخام این موتورو بگیرم اگر کسی داره خواهش میکنم راهنمایی کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. علی

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (4 ديدگاه)

    سلام بر همگی من بنلی تک خریدم واقعا موتور خوبی هست وتا الان که 9000 باهاش رفتم اذیت نکرده واقعا راضیم ازش و اینکه در مورد داغ کردن موتور فقط زمانی که تو ترافیک هستی فن چند ثانیه روشن میشه من خودم هر روز مسیر طولانی باهاش میرم مشکل پوسته پوسته شدن نداشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. بهروز رکوعی

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام به همگی
    دوستان من خیلی وقته که موتور سوارم از زمانی که سوزوکی مینی 80 امد تا بعد از آن که سوزوکی 250 آمد و بعدش هم که کاوازاکی 125 GP امد . باید خدمتان عرض کنم که از پالس 200 تا آپاچی 180 رو هم امتحان کردم . اولا که هیچ کدوم سوزوکی 250 نمیشه ولی با توجه به تمامی شرایط الان بهترین انتخاب از لحاظ قیمت و کیفیت و سرعت بنلی 250 تو رنج قیمتی پالس و آپاچی قابل قیاس نیست من حدود یازده هزار کیلومتر با بنلی تک 250 رفتم کاملا راضی هستم . بدرود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. شهروز

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    منم یه 1هفته میشه خریدم 250 تک، آن اس داشتم ولی سواری و رخ بنلی یه چیز دیگست، فن زدن تو موتورهای رادیاتور آب یه امر عادیه، مثل ماشین عمل میکنه، دلیله دیگم قدرت بالای موتور روی 1 سیلندر بودنشه، که داغ میکنه این امر روی موتوری جفت سیلندر کمتر دیده میشه چون فشار بین 2 سیلندر تقسیم شده. فقط لوازم تیونینگشم خیلی گرونه. در کل از از خیلی موتورهای بورس بازار سر تره،……. خاص برونید و ایمن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. مجيد

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام بنلی ٢ سیلندر واقعا موتور خوبیه سواریش هم عالیه فقط قیمتش بالاست?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. محمد

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    دوستان من بین ان اس 200 وبنلی 250 تک موندم با این نظراتی ک شماها میدین ادم گیج میشه هرکسی ی چیزی میگه خاهشا درست راهنمایی کنین اونی ک واقعا تجربه داشته اطلاعات کامل داره جواب بده و دلیلشم بگه ک چرا بردارم اون موتورا بخدا ادم داره زحمت میکشه پول درمیاره بقول دوستان پول بابام نیس ک برام مهم نباشه میخام موتورخوب بخرم ی ماه دارم تحقیق میکنم هرکی ی چیزی میگه واقعا اعصابم خورد شده لطفا جواب بدین ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. Emran

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    بی زحمت منو راهنمایی کنین ان اس ۲۰۰ بهتره یا بنلی ۲۵۰
    با زحمت پولشو به دست آوردم
    نمیخام به پشیمونی بیوفتم
    پولع بابا نیس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید

      ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (1 ديدگاه)

      داداشم با توجه به استهلاک بالا و هزینه ی نگهداری سنگین و انجین بی کیفیت ، حتما” حتما” محصولات باجاج رو انتخاب کن. برای تأئید حرف منم اگر وقت کردی جایگاه کمپانی باجاج در جهان رو توی نت بررسی کن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  27. فرزاد

    ۱ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من بنلی تک داشتم در کل موتور بدی نیس ازش راضی بودم فقط دوتا ایراد داشت یکی اینکه وقتی هوا سرد میشد کیلومترش درست نشون نمیداد که اخر سر هم درست نشد دوم اینکه فن رادیاتورش به موقع کار نمیکرد که سیستم فن رئ به سیستم فن پراید کاربراتوری تبدیلش کردم بعد از اون همیشه به موقع کار میکرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. 09198682455

    ۳ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    من بنلی 150 دارم موتورش خیلی داااغ میکنه
    دلیلشم مشخص نیست
    10 کیلومتر ک باموتور میری موتور قرمز میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. داود

    ۶ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام،لطفا با تجربترها راهنماییم کنن،بهترین زمان برای تعویض روغن بنلی300چند کیلومتره؟چه روغنی خوبه؟هرچندوقت یبار فیلتر روغن عوض کنم؟آیا فیلتر هوا هم داره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. Saeed

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اقا بنلی جفت سیلندر چند لیتر روغن میخواد.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا