چشم اندازمیتسوبیشی

گزارش پدال از مراسم رونمایی میتسوبیشی لنسر

دیروز در مراسمی شرکت آرین موتور از محصول جدید وارداتی خود رونمایی کرد. این محصول چیزی نبود جز میتسوبیشی لنسر که پس از ۲۰ سال دوباره به بازار ایران بر می‌گردد. از سال ۱۹۷۰ استارت تولید لنسر زده شده است و این خودرو یکی از خوش نام‌های بازار بین المللی است.

رونمایی از میتسوبیشی لنسر
رونمایی از میتسوبیشی لنسر
این مراسم با سخنرانی مدیران ارشد شرکت آرین موتور آغاز شد. از مهم‌ترین مسائل مطرح شده در این بخش ابراز رضایت و خوشحالی از پشت سر گذاشتن شرایط سخت بود. آرین موتور به‌عنوان شرکتی تازه تأسیس توانست دو سال سخت بازار ایران را پشت سر بگذارد. دو سالی که عواملی همچون کاهش رشد اقتصادی، افزایش نرخ تورم و نرخ ارز بر عملکرد فعالان اقتصادی تاثیری چشمگیر داشت.

رونمایی از میتسوبیشی لنسر
در سخنرانی‌ها ضمن اشاره به بکر بودن بازار ایران به علت معدل سنی جوان کشور و ورود این قشر به بازار مصرف، مدیران این شرکت وعده عرضه محصولات متنوع دیگری همچون میتسوبیشی میراژ خودرویی کوچک و مناسب فضاهای شهری، SUV اوت لندر و وانت L200 را به حاضر دادند.

آرین موتور که تا به امروز توانسته است در حدود ۱۰۰۰ دستگاه به مشتریان تحویل دهد، تصمیم دارد تا به دنبال بهبود سطح کیفی خدمات دهی زمان تحویل خودرو به مشتریان را به ۲۰ تا ۲۲ روز برساند.

اما چرا آن‌ها لنسر را انتخاب کردند؟
بزرگترین سهم بازار خودرو در ایران به خودروهای C-SEGMENT تعلق دارد دسته‌ای که خودروهایی همچون هیوندای الانترا، تویوتا کرولا و کیا سراتو از پرطرفدارترین محصولات آن به حساب می‌آیند. همچنین بر اساس نظر سنجی‌ها برای مشتریان ایرانی کیفیت، ایمنی و مشخصات فنی ۳ فاکتور اصلی در خرید خودرو است و دیگر آنکه بر اساس نظرسنجی‌ها، ایرانی‌ها خودروهای ژاپنی را با کیفیت تر از خودروهای دیگر کشورها می‌دانند. این عوامل سبب شد تا مدیران آرین موتور میتسوبیشی لنسر را در سبد محصولات خود قرار دهند.

در اولین گام آرین موتور نسخه‌ی ۱.۶ لیتری با ۱۱۵ اسب بخار، گشتاور ۱۵۴ نیوتن متر و گیربکس دستی ۵ دنده را به بازار عرضه خواهد کرد که مصرف سوخت ترکیبی آن ۵.۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر می‌باشد. علی رغم بهره گیری این نسخه از آپشن های کمتر به نسبت سایر خودروها، اما قیمت ۸۰ میلیون تومان، این نسخه را به رقیبی سر سخت برای خودروهای C-SEGMENT و حتی B-SEGMENT نظیر هیوندای اکسنت، MG350 و تویوتا یاریس می‌کند.
پس از عید شرکت آرین موتور تصمیم دارد تا نسخه‌ی فول آپشن ۱.۸ لیتری را با قدرت ۱۴۳ اسب بخار، گیربکس اتوماتیک CVT و قیمت تقریبی ۱۰۸ میلیون تومان به سبد محصولات خود اضافه کند.

بنا به گفته مسئولان شرکت آرین موتور پیش فروش دو تیپ نخست یعنی لنسرهای ۱.۶ لیتری با گیربکس دستی و اتوماتیک از امروز آغاز می‌شود و تا پیش از سال ۹۳ در حدود ۲۰۰ دستگاه تحویل داده خواهد شد.
باید منتظر ماند و دید که آیا آرین موتور با میتسوبیشی لنسر می‌تواند به آمار فروش قابل توجه دست پیدا کند یا خیر.
(از شما همراهان همیشگی پدال برای کیفیت پایین عکس‌ها پوزش می‌طلبیم)

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدرضا ریاضی

محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو

مطالب مشابه

‫۱۱۵ دیدگاه‌ها

  1. علیرضا

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (9 ديدگاه)

    آقایان منتقد شما تشریف ببرین پارس بخرین 42 میلیون
    این ماشین مارکش 20 تومنه
    لختش کنی رو زمین تو بازار بفروشیش 200 تومن کاسبی
    ضمنا موتور 1600 وقتی رو بدنه آیرو دینامیک و هرزگرد چرخ و گیربکس میتسو قرار میگیره بالای 2000 بازده داره
    اگه به حجم موتوره پیکان 1800 حریف اغلب ماشیناس
    ای خدا که هولدینگ میتسوبیشی با 500 شرکت زیر مجموعه در کشور ما داره نقد میشه
    همون بهتر که بره 18 سال دیگه بیاد
    اصلا مارو چه به میتسوبیشی
    ما همون پراید برامون لامبورگینیه

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. محمد جواد

      ۳ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (3 ديدگاه)

      راست می گی والا من سانتافه 2014 گرفت هزار دفه خودمو لعنت کردم ….داداش هیچ ماشینی مثل ماشین ژاپنی نمیشه

      موافقم 0
      مخالفم 1
  2. حميد

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (9 ديدگاه)

    این ماشین از هر نظر قابل قبوله و اسم میتسوبیشی هم واقعا به تنهایی انقدر معتبره که جای حرف باقی نمیمونه، اما نکته دردناک اینجاست که واردکننده اون تو ایران که اسمش رو گذاشته نمایندگی در واقع مثل یک نمایشگاه ماشین رفتار میکنه که رضایت مشتری اصلا براش مهم نیست. واقعا اسفناکه این شرکت ارین موتور. ماشین رو با خط وخش رو سپر بهم تحویل دادن. از نظر تحویل هم که تا بتونن اذیت میکنن. کارمند خود شرکت ماشین رو آگهی میکنه و سند میزنه اما واسه مردم هزارجور بازی در میارن. داستان خدمات پس از فروش هم شبیه جک هستش چون با چشم خودم تو شرکت دیدم که کسانی که پارسال asx خریدن مشکل قطعات داشتن واسه یه تصادف خیلی کوچک و ساده، سه ماه ماشین طرف خوابیده بود و شرکت هم خیلی ریلکس میگفت قطعه نداریم، برو بهت زنگ میزنیم. خلاصه که من لنسر رو یا اینکه خیلی هم دوستش داشتم فروختم و تا روزی که این شرکت نماینده میتسوبیشی باشه هیچ ماشینی ازش نمیخرم. حیف میتسوبیشی که این دلال ها شدن نمایندش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۱ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (5 ديدگاه)

      سلام دوستان
      من 1800 این ماشین رو گرفتم. البته فقط با خودرو بر آوردم منزل چون فعلا مجوز پلاک نداره. مسئولین آرین موتور گفتند تا 10 روز دیگه مجوزش صادر میشه. در مورد ژاپنی بودنش روی یکی از کاغذهائی که روی شیشه جلو میچسبونند و به زور کنده میشه کلی اطلاعات به ژاپنی و انگلیسی نوشته در آخر هم یک made in japan نوشته. حالا اگر رو بدنه میدونید کجا میزنه بگین نگاه کنم. اگر سوالی هم بود در خدمتم . من هم مشکل دوستمون آقا حمید رو داشتم و روی سپر من هم خط بود و یک کوچولو رنگ ریخته بود و در جواب اعتراض من به ضرب المثل آش کشکه خالته بخوری پاته نخوری پاته ارجاع داده شدم و با یک دلخوری ماشین رو آوردم منزل

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امین

        ۲۱ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        سلام میخواستم ببینم شتاب این ماشین نسبت به محصولات کره ای مثل آزرا 2013 یا سرانو چجوریه واینکه شما چه مدت هست که خریدینش و راضی هستید؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. سعید بنزه

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    یادش بخیر تو نید فور اسپید هیچی فرمون اینو نداشت . ای حال میداد . جاتون خالی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. دوج

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوستان این لنسر حتی با ضعیفترین موتور بازم تو رنج قیمتی خودش از خیلی ماشینها سر تره 150000 کیلومتر گارانتی 7 ایربگ وخیلی سیستم های دیگه به نظر بنده کسایی اینو می خرن که گول سه چهار تا چراغ led و یه سری اپشن های فرعی رو نمی خورن وطالب یه ماشین تمام عیار هستن ماشینهای کره ای واقعا عالی هستن ولی تو ماشینهایی مثل لنسر ادم یه حس دیگه ای داره لذت رانندگی در لنسر قابل قیاس با هم قیمتهای خودش نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. محمد صالح

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    من عاشق ماشین المانیم ولی لنسر تو ژاپنی ها تکه. اونم هشتاد ملیون. البته اگر با کیفیت ماشین های خود ژاپن باشه. پول دستم بیاد میخرم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. مهدی

    ۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    سلام دوستان
    من 1800 این ماشین رو گرفتم. البته فقط با خودرو بر آوردم منزل چون فعلا مجوز پلاک نداره. مسئولین آرین موتور گفتند تا 10 روز دیگه مجوزش صادر میشه. در مورد ژاپنی بودنش روی یکی از کاغذهائی که روی شیشه جلو میچسبونند و به زور کنده میشه کلی اطلاعات به ژاپنی و انگلیسی نوشته در آخر هم یک made in japan نوشته. حالا اگر رو بدنه میدونید کجا میزنه بگین نگاه کنم. اگر سوالی هم بود در خدمتم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. مهدی

    ۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    سلام دوستان
    من 1800 این ماشین رو گرفتم. البته فقط با خودرو بر آوردم منزل چون فعلا مجوز پلاک نداره. مسئولین آرین موتور گفتند تا 10 روز دیگه مجوزش صادر میشه. در مورد ژاپنی بودنش روی یکی از کاغذهائی که روی شیشه جلو میچسبونند و به زور کنده میشه کلی اطلاعات به ژاپنی و انگلیسی نوشته در آخر هم یک made in japan نوشته. حالا اگر رو بدنه میدونید کجا میزنه بگین نگاه کنم. اگر سوالی هم بود در خدمتم . من هم مشکل دوستمون آقا حمید رو داشتم و روی سپر من هم خط بود و یک کوچولو رنگ ریخته بود و در جواب اعتراض من به ضرب المثل آش کشکه خالته بخوری پاته نخوری پاته ارجاع داده شدم و با یک دلخوری ماشین رو آوردم منزل

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. شهریار

    ۶ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    دوستان اگر کسی تجربه سواری با 1600 داره بگه. ضمنا دنده ای ایش چطوره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. 1001

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام من هم این ماشینو دوست دارم فقط بگن به چه تاریخی تحویل میدن یکی از دوستان من الان مدت دو مه نیم تو نوبت ولی میگن 40 روز کاری از این شرکت اگر میخواد پا بگیره بهتره زمان تحویل خودرو را درست بگوید ماشین با بد قولی از چشم مردم میفتد و اولین ضرر کننده خود شرکت میباشد متشکرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. مهراد

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    درود
    عجب دنیایی شده
    ای خدا…
    20 سال پیش زمانی که میتسو داشت با گالانت و لنسر و پاجرو تاریخ سازی میکرد، محصول کیا موتور پراید بود و هیوندا هم اصلا قد این حرفا نبود
    حالا امروز دوره زمونه ای شده که این کفتارا دور میتسو، این شیر پیر، جمع شدن و آرزوی مرگش رو دارن
    اما خب، اینو باید بدونن که شیر همیشه شیره حتی اگه پیر بشه
    من به شخصه یه لوزی از سه لوزیه ارم میتسو رو که به معنیه الماسه به صد تا کیا و هیوندا نمیدم
    معنای ماشین هم برام 200 سی سی بالا پایین حجم موتور یا زرق و برق کره ای ها نیس
    اصالت،اعتبار،کیفیت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. omid

    ۲۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من 2 ماه لنسر 1800 تحویل گرفتم…هندلینگ و کیفیت سواری بینظیره…قبل از این النترا داشتم 3 ماه…ولی واقعا سوار لنسر میشی میفهمی کره ای اسباب بازیه.. موتور 1800 مختص خود بازار ژاپن :http://www.mitsubishi-motors.co.jp/galant_fortis/grade/

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. ميلاد

    ۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام ، بچه ها لطفا کمکم کنید , لنسر ١٨٠٠ یا تویوتا کرولا ٢٠١۵ ، واقعاااا توووش موندم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. سعید

    ۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشین را پلاک کردم. به نظر من رضایت از خودرو به 3 عامل بستگی داره. اول اینکه قبلا چه خودرویی سوار میشدی. دوم اینکه چه انتظاری از خودرو داری و سوم اینکه چقدر میخوای هزینه کنی.
    ماشین اسپرت و نرمیه، رانندگی باهاش لذت بخشه، کنترل پایداریش واقعا خوبه، هر چند یه سری آپشنها حذف شده مثل کیلس، چراغ سقفی عقب، ورودی AUX، پورت شارژر عقب ولی نسبت به بقیه ژاپنیهای تو بازار بازم خوبه بخصوص اون شیفتر پشت فرمان.
    از خریدم خیلی راضیم، مسلما شما میتونید نزدیک 300 تا بدید و یه اپل اینسگنیا بخرید و یا 76 تا یدید و یه شاسی بلند s5 چینی بگیرید ولی با توجه به اون سه شرط مقدمه من از تصمیمم راضیم.
    یه چیری هم بگم که تو آپشنهای رفاهی مشکلی نیست، صندلی گرم کردن و دوربین و سنسور عقب گذاشتن کاری نداره، فرق خودرو سازها تو اون چیزاییه که نمیبینید ولی احساسش میکنید مثل ترمزها، تعویض دنده، کنترل پایداری، نرمی و لذت رانندگی که همه میگند ما داریم ولی داشتن آلمانیها و ژاپنیها کجا، داشتن کره ایها کجا !! امریکاییها را که متاسفانه تجریه جدید نداریم، چینی ها را هم که ولش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. محمد مرادی

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    دوستان لینک عکس زیر و باز کنید اگ موافقید لایک بدین

    http://www.axgig.com/images/92222477974513538174.jpg

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. ramin

    ۱ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (6 ديدگاه)

    من یدونه تیپ ۲ دنده ای یک سال ونیم پیش گرفتم ۸۸ تومان اگه امروز برگردم بازم همینو میگیرم این ماشین با دنده دستی پا به پای ب ام و ۲۰۰۶ را میره شتاب تو مدل دنده فوق العاده بالا و غیر قابل تصور موتور ۱،۶ هست مصرف آنقد کمه یادتون میره کی رفتین پمپ بنزین من تو این مدت تو این مدل مدام کولر گرفتم هم تو سرعت هم ترافیک هیچ مشکلی نداشتم ، تو جاده چالوس با کلی سرعت انگار رو مبل خونه نشستی و خیلی هندلینگ عالی داره کسایی که نظر میدن اول یه دور با مدل دندهای بزنن ، بد میان میگن عین ماشین مسابقه میمونه من که واقعا راضیم ، برایه کل کل کاملا سر بلندتون میکنه .۱۰۰۰۰ کیلومتر و۱۰۰/. رضایت‌ .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا