تریم‌های جدید نیسان قشقایی 2016

کراس اوور جمع و جور نیسان، یعنی مدل قشقایی، تغییرات مختلفی در ادامه حیات نسل دوم خود و مدل 2016 تجربه کرده است. این خودرو یکی از خودروهای پر فروش و محبوب بازار اروپا است که در تأسیسات نیسان در ساندرلند انگلیس ساخته می‌شود.

Nissan Qashqai 2016
Nissan Qashqai 2016

Nissan Qashqai 2016
Nissan Qashqai 2016

با توجه به عرضه تازه نسل جدید در سال 2014، نباید در مدل 2016 انتظار تغییرات بزرگی در این خودرو را داشت و در عوض‌تریم ها و امکانات آن کمی تغییر نموده‌اند.
تریم داخلی قشقایی از نوع N-Connecta است که جایگزین‌تریم های n-tec و n-tec+ شده است. این تریم قشقایی یک رده پایین‌تر از تریم Tekna بوده و شامل پک‌های Heat، Comfort و Executive است که به ترتیب دارای قیمت‌هایی 250 پوند، 550 پوند و 1500 پوند است. رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی هم به شکل استاندارد بر روی مدل 2016 بدون هزینه اضافی نصب شده است.

Nissan Qashqai 2016
Nissan Qashqai 2016

Nissan Qashqai 2016
Nissan Qashqai 2016

تریم رده پایین Visia & Acenta می‌تواند به پک اسمارت ویژن مجهز شود که شامل قابلیت‌های تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، دستیار نور بالای هوشمند، هشدار تعویض لاین، ترمز اضطراری، سنسورهای پارک جلو و عقب و آینه عقب ضد خیره‌کنندگی است که می‌بایست 495 پوند بابت خرید این پکیج هزینه انجام شود.

Nissan Qashqai 2016
Nissan Qashqai 2016

درتریم Acenta این خودرو با پکیج Premium عرضه می‌شود که شامل رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی، آینه‌های تاشوی برقی، پکیج Comfort و پکیج Tech است. پکیج Comfort قیمت 550 پوندی دارد که شامل سقف شیشه‌ای پانوراما و ریل‌های سقفی است. پکیج Tech قیمتی معادل با 750 پوند دارد که شامل امکاناتی همچون صفحه نمایشگر لمسی 7 اینچی با برنامه کاربری NissanConnect، قابلیت پخش CD، Aux، پخش موزیک با Blutooth، USB، دوربین دید از عقب و نصب برنامه‌های گوشی تلفن هوشمند است.

Nissan Qashqai 2016
Nissan Qashqai 2016

درتریم Tekna از رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی به شکل استاندارد استفاده می‌شود. همچنین از ترکیب چرم خاکستری و سیاه رنگ برای تریم فضای داخلی استفاده شده که موجب شده 495 پوند به قیمت خودرو اضافه شود همچنین از سقف شیشه‌ای پانوراما به قیمت 400 یورو استفاده شده است.

Nissan Qashqai 2016
Nissan Qashqai 2016

درتریم های Tekna و N-Connecta از سیستم تعلیق چند میله‌ای به شکل استاندارد استفاده شده است و همچنین ظرفیت باک بنزین این مدل از 55 لیتر به 65 لیتر افزایش یافته است.

Nissan Qashqai 2016
Nissan Qashqai 2016

درباره نویسنده

تصویر پروفایل علی طهوری

علی طهوری، دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی خودرو، گرایش طراحی سیستم‌های دینامیکی خودرو دانشگاه علم و صنعت

19 دیدگاه

  1. Corvette
    سوابق: (251 دیدگاه) ,

    از اون ماشیناییه که اولین بار میبینی میگی واوو از دفعات بعدی ولی کاملا عادی برات D:

    پاسخ
    1. احسان(احسان)
      سوابق: (2213 دیدگاه) ,

      عده ای هستن که هنوز بعد از 20 سال 405 میبینن میگن واوو ولی واسشون عادی نمیشه.اونوقت فکر میکنی این واسه ملت عادی میشه؟

      پاسخ
  2. تصویر پروفایل MjM
    MjM
    سوابق: (301 دیدگاه) ,

    قشقایی …رو4…سوبارو فورستر… ASX… CX5 …جز بهترین جاپونی ها هستن تو این کلاس

    پاسخ
  3. !!؟؟؟؟؟
    سوابق: (11 دیدگاه) ,

    سلام ببخشید یک سوال دارم به نظر شما راو4 تیپ پایه 2014 بهتره یا اوتلندر 2014 فول ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل مصطفی
      مصطفی
      سوابق: (30 دیدگاه) ,

      شک نکن راو 4
      اوتلندر اطاقش بزرگتره و خدماتش کمتره
      و هزاران دلیل که حال نوشتنش رو ندارم

      پاسخ
    2. تصویر پروفایل نوید جهرمی
      نوید جهرمی
      سوابق: (1467 دیدگاه) ,

      راو 4 توی کلاس اسپورتیج و توسان و میستوبیشی ASX هس. اما اوتلندر توی کلاس سانتافه.
      بستگی ب سلیقتون داره.
      اگر بحث کلاس بندیشون رو نادیده بگیریم باز اوتلندر البته سری جدیدش(2016) با ارزش تره. با وجود خدمات محدودتر اما مثل همین راو4 از دوام و کیفیت بالایی برخورداره.نمونه شرکتی 5 سال یا 150000 کیلومتر گارانتی داره و از نظر آپشن چیزی از کره ای ها کم نداره. خاص تر هست و همه کس ندارنش و ب چشم میاد. قابلیت آفرودش بشتره . و برای مسافرت مناسب تر.
      راو4 بسیار خودروی شایسته و خوبیه تو کلاس خودش اما نه با این قیمتی که توی کشور داره عرضه میشه که مدل 2016 بین 215 تا 240 میلیون داره توی بازار فروش میره.مگر این که قیمتش براتون فرقی نکنه.

      پاسخ
  4. محمد2
    سوابق: (6 دیدگاه) ,

    تو اون رنج قیمت اقای !!؟؟؟؟؟پرادو و پاجرو 2008 هست که راو4 رو بخوره.

    پاسخ
  5. تصویر پروفایل moein
    moein
    سوابق: (775 دیدگاه) ,

    دقت کردید جلو پنجره ی این تیپی رو نیسان داره به عنوان یه نماد در بیشتر خودرو هاش استفاده می کنه از جمله ماکسیما و…

    پاسخ
  6. sina
    سوابق: (309 دیدگاه) ,

    این حالت چراغ های عقب تو تمام مدل های جدید تقریبا یه شکله سنترا التیما ماکسیما

    پاسخ
  7. احمد باقری
    سوابق: (4379 دیدگاه) ,

    این زبان طراحی جدید نیسان، خیلی خوبه، یه حالت میانه رو داره و در کل طراحی زیبایی داره.

    پاسخ
  8. Archi KHAN
    سوابق: (1660 دیدگاه) ,

    نیسان واقعا کارش درسته
    هنوزم قشقایی های 6-5 سال پیش ، هم وارداتی ها و هم مونتاژ هاش عالین و می ارزن به صد تا چینی و کره ای …

    پاسخ
  9. پدرام
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام دوستان….میخواستم بدونم این مدل قشقایی کی عرضه میشه تو بازار وقیمتش چنده ؟؟؟کسی میدونه ایا؟؟؟

    پاسخ
  10. مانی
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام.دو دف هست یا مثل این شاسی بلند های چینی تک دف؟

    پاسخ
  11. مهدی
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    سلام
    برای یکسال اوتلندر 2015 تایپ 4 داشتم از اغلب جهات از همرده های خودش بالاتره خصوصا خدمات و نمایندگی چون نماینده رسمی داره . اگه سایت اصلی رو ببینید ، ایران یکی از نماینده های شرکت مادر معرفی شده در حالیکه در سایت رسمی شرکت هایی مثل کیا ، هیوندایی و نه حتی ایر تویا نماینده رسمی کمپانی مادر نیستند و جالبه بدونید اغلب ایرتویا ماشینهاشو از بازار برای مشتری جمع میکنه.
    البته این به معنی خدمات عالی نیست .
    اختلافات فنی این ماشین سواری بسیار نرم ، فضای بیشتر در مقایسه با راو فور و حتی سانتافه با وجود 2.5 سانت طول کمتر بعلت طراحی قوسدار بدنه سانتافه ، مبدا واردات مشخص و به همین علت محدود شدن تیپ ماشین در دو نوع در حالیکه شما در مورد خرید راو فور و مخصوصا سانتافه با ده ها نوع و تیپ و مبدا ورودی با آپشنهایی که نمیدانید همه آنها واقعا وجود دارند و یا اینکه فابریک هستند مواجه هستید ، قیمت مناسبتر و البته کمیاب تر و بر خلاف تصورات بازار فروش آن هم خوب است زیرا به تدریج موارد فوق اثرات خود را بروز داده اند.
    تنها مورد اشکال کمی تنبلی حسی در گیربکس های CVT است که البته در تست شتاب از هر دو رقیب عمکرد بهتری داشته ولی توسط پدل شیفتر هاست که این حس تنبلی کمتر نمود میکند.
    اغلب ماشینهای کره ای مانند ix35 و اسپورتیج و علی الخصوص الانترا که از قضا بهترین بازار را دارد ، سواری ای در حد گاری دارند و این نشان از این است که مشتری ایرانی در چه حد از شناخت فنی قرار دارد و اغلب ظاهر فریبنده برای مان کفایت میکند.

    پاسخ
  12. مهدی
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    در مورد افرادی که تاکید دارند حتما اتومبیل کراس اور یا SUV میبایست دو دیفرانسیل باشد ، سوال اینست ، از این قابلیت اتومبیلتان واقعا در چند درصد مواقع استفاده میکنید ؟
    اگر به واقع استفاده آفرودی دارید که هیچ ولی در اکثر مواقع بلا استفاده است و اغلب به صورت بار اضافی حمل میشود و تازه هزینه استهلاک را هم باید در نظر گرفت . مگر آنکه واقعا از قابلیت All wheel یا 4 wheel حداقل جهت عدم لغزش استفاده شود که آنهم در مناطق سردسیر و یا خاکی کاربرد دارد و در جایی مثل تهران کاربردی نخواهد داشت .

    پاسخ
  13. aref ghermezi
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    سلام . قیمت قشقایی ۲۰۱۶ چنده . من خودم ۲۰۱۰شو دارم

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.