قیمت گذاری نیسان مورانو 2015

فروش مدل 2015 نیسان مورانو از ماه آینده میلادی در بازار آمریکا آغاز خواهد شد و با قیمت 29,560 دلار در مدل پایه به دست سفارش‌دهندگان خواهد رسید.

2015 Nissan Murano
2015 Nissan Murano

به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین شاخصه نیسان مورانو جدید، طراحی آن باشد به طوری که حد وسط ندارد یا دوستش خواهید داشت یا از آن متنفر می‌شوید.

2015 Nissan Murano
2015 Nissan Murano

مدل پایه این اتومبیل تجهیزات نسبتاً کمی دارد اما مشخص‌ترین آن‌ها سیستم کنترل هوای دو ناحیه‌ای، پاور ویندوز، سیستم ورود بدون کلید، مانیتور و سیستم سرگرمی مرکزی هفت اینچی، امکان اتصال بلوتوث و رینگ چرخ‌های آلومینیومی 18 اینچی است.

2015 Nissan Murano Interior
2015 Nissan Murano Interior

در سطحی بالاتر نسبت به مدل پایه مدل SV قرار دارد که 32,620 دلار قیمت خورده است و امکاناتی از قبیل صندلی‌هایی با امکان تنظیم برقی، روکش فرمان چرمی و ناویگیشن به همراه نمایشگر مرکزی 8 اینچی، چراغ‌های مه شکن جلو به همراه ریل‌های روی سقف را دارد.

2015 Nissan Murano Interior
2015 Nissan Murano Interior
2015 Nissan Murano Interior
2015 Nissan Murano Interior

2015 Nissan Murano Interior
2015 Nissan Murano Interior

تیپ SL این اتومبیل هم 36,950 دلار قیمت دارد که نسبت به مدل‌های قبلی امکانات بیشتری ازجمله صندلی‌های گرم شونده، آینه وسط تاریک شونده و سیستم صوتی حرفه‌ای Bose و ریل سقف‌های نقره ای رنگ و دوربین دید اطراف 360 درجه ای برای پارک خودرو را دارد.

اما فول ترین مدل نیسان مورانو 2015 تیپ پلاتینیوم است که چراغ‌های جلو LED دارد. همچنین رینگ چرخ‌هایش نسبت به تیپ‌های پایین بزرگ‌تر شده و 20 اینچی است. در داخل کابین هم امکاناتی مثل فرمان گرم شونده و تلسکوپی به همراه صندلی‌های سرد و گرم شونده اضافه شده‌اند تا قیمت 39,000 دلاری آن توجیه شود.

لازم به ذکر است که تمامی این مدل‌ها از یک موتور واحد استفاده می‌کنند. موتوری V6 با 3.5 لیتر حجم که قادر است 260 اسب بخار قدرت و 325 نیوتن متر گشتاور را تولید کند و این قدرت را با همراهی گیربکس CVT به هر چهار چرخ بفرستد.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل فرید حنیفه زاده

فرید حنیفه زاده، علاقه مند و نویسنده مطالب خودرو

42 دیدگاه

  1. keyvan
    سوابق: (7 دیدگاه) ,

    از طراحی مورانو حتی این نسلشم زیاد خوشم نمیاد اما مقایسه نیسان با کره ای ها خنده داره حالا من در مورد همین مورانو عرض میکنم 4نسل تحول داره اونم با تکنولوژی و تجربه مهندسین ژاپنی بعد شما با سانتافه مقایسه میکنی!!!
    در کلاس سدان و suv ها اول آلمان ها بعد ژاپن با نیسان و تویوتا درجه1 وبعد آمریکا وانگلیس و ایتالیا درجه 2هستن وبعد فرانسه، کره با پیشرفت عالی که داشته وداره هنوز به درجه 3 نرسیده.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.