هوندا فیت شاتل 2014

فیس لیفت عضو جدید خانواده فیت معرفی شد؛ خودرویی که برپایه فیت 2014 ساخته شده اما با داشتن فاصله محوری بیشتر دیگر نه در کلاس هاچبک های 5 درب بلکه در کلاس ون های متوسط قرار می گیرد . . .

2014 Honda Fit Shuttle facelift
2014 Honda Fit Shuttle facelift

فیت شاتل که نخستین بار در سال 2011 میلادی معرفی شد، یکماه بعد از معرفی فیت 2014 به بازار راه یافته که البته در جلوپنجره، سپرها و همچنین انواع و اقسام از رینگ های مختلف با آن متفاوت است. هوندا همچنین برای نسخه هیبریدی فیت شاتل نیز مواردی مانند سیستم گرمایشی صندلی های جلو، دوخت نارنجی رنگ برای چرم صندلی ها و روکش چرمی فرمان و اهرم دنده درنظر گرفته است.

همچون نسخه های پیشین فیت، پیشرانه استاندارد فیت شاتل چهار سیلندر 1.5 لیتری i-VTEC است که حدود 120 اسب بخار قدرت دارد. مدل های هیبریدی آن نیز پیشرانه 1.3 لیتری بعلاوه موتور الکتریکی 13 اسبی داشته که توسط گیربکس CVT قدرت تولیدی آن به محور جلو منتقل می شود. برای مدل های دو دیفرانسیل آن نیز گیربکس 5 سرعته دستی دارند. فراموش نکنید که فیت شاتل هیبریدی، اولین ون هیبریدی درمیان همکلاسانش است.

فیت شاتل 2014 هم اکنون در بازار ژاپن با قیمتی در حدود 16,600 دلار فروخته می شود که در بهترین مدل این قیمت به حدود 20,200 دلار هم می رسد.

18 دیدگاه

  1. سینا
    سوابق: (213 دیدگاه) ,

    بازم یه بَزک دوزکِ بی کیفیت دیگه از هیوندای

    پاسخ
    1. محمدرضا
      سوابق: (153 دیدگاه) ,

      عزیز دل من . . .

      این ماشین هوندا هستش نه هیوندای . . .

      یه بار دیگه به طور دقیق بخون شاید نظرت عوض شد . . .

      پاسخ
    2. slr722
      سوابق: (1351 دیدگاه) ,

      اقای سینا منظورت هونداست…؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ
      1. سینا
        سوابق: (213 دیدگاه) ,

        سر اینکه بابام Aurion داشت فروخت، جنسیس خرید، دهنش سرویس شد.
        کلّاً میگم!

        پاسخ
      2. سینا
        سوابق: (213 دیدگاه) ,

        نه slr، اشتباهی فکر کردم هیوندای هست

        پاسخ
    3. یه پسل باهوش
      سوابق: (1125 دیدگاه) ,

      این دشمنی با هیوندا سر چیه ؟؟

      در کل می پرسم!

      پاسخ
  2. سینا
    سوابق: (213 دیدگاه) ,

    اِی وای مثکه اشتباه شد، این هوندا هست نه هیوندای، دمش گرم خیلی خوبه :دی

    پاسخ
    1. امین
      سوابق: (244 دیدگاه) ,

      🙂 بابا تو دیگه کی هستی
      .
      .
      .
      .
      با هوندا و اکورا زیاد حال نمیکنم برعکس بقیه ژاپنی ها .

      پاسخ
  3. محمد
    سوابق: (737 دیدگاه) ,

    ماشین های هوندا برعکس بقیه ماشین های ژاپنی خیلی زیبا نیستند ولی کیفیت شان تقریبا هم سطح تویوتا است ولی بازهم به پای ماشین هایی چون لکسس،تویوتا و آکورا نمی رسند

    پاسخ
    1. میلاد. فقط المان.فقط بنز.
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود.محمد جان اکورا هم زیر مجموعه ی هوندا است.یعنی به نوعی برند لوکس هوندا به حساب میاد.
      V12
      .

      پاسخ
    2. امیر
      سوابق: (40 دیدگاه) ,

      محمد خان این اکورا که میکی زیر مجموعه ی همین هونداست مثل تویوتا و لکسوس .هوندا هم از نظر کیفیت و هم از نظر پیشرفت کاری از تویوتا خیلی سر تره .الان هوندا 5 خودرو ساز جهان میباشد .

      پاسخ
  4. محسن.د
    سوابق: (1422 دیدگاه) ,

    بنظرم هوندا تو این سبک اگه نگیم بهترینه،قطعا یکی از بهترین هاست.بنز و ب ام و و آئودی و…هم ازینا تولید کردن ولی این لباس به هوندا بیشتر میاد 🙂

    پاسخ
  5. VAHID JINPACHI
    سوابق: (860 دیدگاه) ,

    واقعا قشنگه .
    زنده باد ژاپن.
    فقططططططططططططط ژاپن.

    پاسخ
    1. فرامرز
      سوابق: (756 دیدگاه) ,

      قرار نیست ماشین 16000 دلاری چنگ خاصی به دل بزنه! با قیمت روز دلار آزاد ما همین پول رو به یه سری تیپ های 206 میدیم!!!

      پاسخ
  6. فرزاد
    سوابق: (12 دیدگاه) ,

    یه ذره به طرحش عرفانی نگاه کنید بخصوص تو عکس اول انگار گلوله ست معلومه حسابی ایرو دینامیکه

    پاسخ
  7. جلال
    سوابق: (585 دیدگاه) ,

    احسنت به مهندسی ژاپنی فقط 16600 دلار!!!!!

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.