هیوندای

آزرای 2014 با قیمت کمتر و امکانات بیشتر

هیوندای اعلام کرده که برای مدلهای ۲۰۱۴ آزرا یا گرنجور کاهش قیمت قابل ملاحظه ۱۲۵۰ دلاری را در نظر گرفته است. این در حالی است که فهرست تجهیزات استاندارد این خودرو نیز غنی‌تر شده است.

2014 Hyundai Azera
۲۰۱۴ Hyundai Azera

قیمت پایه هیوندای آزرا ۲۰۱۴ از ۳۱ هزار دلار شروع می‌شود. در این مدلها، یک صفحه نمایش ۶ اینچی با دوربین عقب به صورت استاندارد وجود دارد. البته با پرداخت بیشتر می توان آینه با نشان دهنده نقاط کور و کامپیوتر سفری با نمایشگر LCD را نیز دریافت کنید. رینگهای ۱۸ اینچی آلیاژی با تایرهای ۲۴۵/۴۵ R18 به‌صورت استاندارد و ۱۹ اینچی سفارشی با تایرهای ۲۴۵/۴۰ R19 وظیفه حرکت این سدان را روی جاده بر عهده دارند.

2014 Hyundai Azera
۲۰۱۴ Hyundai Azera

نسخه لیمیتد هم قیمت پایه ۳۴۷۵۰ دلار دارد که شامل نمایشگر ۸ اینچی و سیستم ناوبری، دریچه‌های تهویه ردیف دوم و سیستم مجزای تهویه برای سرنشینان جلو و عقب، گرم کن صندلی‌های جلو (عقب اختیاری) و محفظه گرم کن دار دستکش‌ها می‌شود.

پیشرانه شش سیلندر خورجینی ۳.۳ لیتری با توان ۲۹۳ اسب بخار در دور ۶۴۰۰ و گشتاور ۲۵۵ نیوتن متر در دور موتور ۵۲۰۰ که به یک گیربکس شش سرعته خودکار با امکان تعویض دستی متصل می‌شود، همچنان حفظ شده‌اند. تنظیمات و بهینه سازی موتور باعث بهبود عملکرد مصرف سوخت شده و اکنون ۱۲.۳۸ لیتر در شهر و ۸.۱۱ لیتر در بزرگراه و میانگین ۱۰.۲۳ لیتر در صد کیلومتر، مصرف سوخت آزرای ۲۰۱۴ است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۰۳ دیدگاه‌ها

  1. زیگما

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    1.مصرفش تو سرش بخوره
    2.فروشش تو حلقم(فروشش یک هفتم فورد تاروسه!!!)
    3.طراحی خارجی زیبا
    4.در استفاده از ال ای دی ها جلو اغراق شده
    5.قیمتش هنوز خیلیییییییییی زیاده نسبت به رقبا
    همین :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مسعود

      ۳۰ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (323 ديدگاه)

      شورلت ایمپالا 2014 ،40 هزار دلاره! این گرونه هنوز

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مسعود

        ۳۰ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (323 ديدگاه)

        دوستا یه سوال دارم از کسایی که به صورت تخصصی از ماشین سر در میارن
        اینکه مدل های با حجم موتور بیشتر قیمت بیشتری داره علتش چیه؟ واقعا هزینه بیشتری میبره ساختنش ( در حد 10 هزار ولار) یا علتش سودجویی سازندگانه؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۳۰ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          بستگی داره.یه وقته شورلت سیلورادو 6 سیلندر رو با 1000 دلار بیشتر میتونی 8 سیلندر سفارش بدی.یه وقته بنزه میخوای مدل 8 سیلندرشو بخری تفاوت قیمتش با 6 سیلندر 6 7 هزار دلاره.هر موتوری یه قیمتی داره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

          ۳۰ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود.مسعود جان زیگما درست میگه.

          مواد اولیه و فلزات و …. در کشور های اروپایی کمیاب

          و گرانه.یکی از علت هاش همینه.

          وقتی یک موتور از 4 به 6 سیلندر و یا از 6 به 8 ویا

          از 8 به 12 سیلندر ارتقا پیدا میکنه ، هم طراحی . هم

          تکنولوژی هم مقدار صرف زمان و هم فرایند الیاژی که

          میخواد به شکل میل لنگ و پیستون و سوپاپ و … در

          بیاد هزینه بر است.

          بعدشم هیچ شرکتی نمیاد مدل پایه و معمولیشو با

          موتور 6 یا 8 سیلندر و حداقل امکانات به بازار عرضه

          کنه.

          مثلا شما نمیتونی یک مرسدس بنز سی کلاس و با امکانات

          فول و با 4 سیلندر تهیه کنی.

          بعد موتور های حجیم تر اللخصوص موتور های ساخت AMG

          چون دست ساز هستند هزینه ی ساخت بالایی دارند.همچنین

          تست های دوام و … بیشتر روی این قبیل موتور هاست.

          ((( ایران و المان ))).

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. سینا

          ۱ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (78 ديدگاه)

          وقتی حجم بالاتر میره قدرت هم افزایش پیدا میکنه
          افزایش قدرت و سرعت ایمنی بالاتری را می طلبد
          درضمن درکنار افزایش حجم دیگر قسمت های خودرو نیز تقویت می شود تا در نهایت به قدرت و شتاب و سرعت بالاتری دست پیدا کند

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Saied

        ۱ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (1262 ديدگاه)

        والا همه از این ماشین بد میگن! ولی تو ایران بیشترین ماشینی که خریداری میشه همینهاست. البطه میدونم که ٩٠ % به خاطر قیمت و محدود بودن انتخاب تو ایران که این انتخاب میشه!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. sina

      ۳۰ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (811 ديدگاه)

      با 31 هزارتا میریم میدیم یه cla میخریم همون آرم بنزش کله هیکل اینو می ارزه
      بنز شیکتره مهندسی تره مصرفش بهتره…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. PEUGEOT

        ۳۰ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (999 ديدگاه)

        باسلام
        مفتش گرونه
        P E U G E O T

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. مصطفی

      ۳۰ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (173 ديدگاه)

      تا وقتی که بنز هست این چرا؟؟ بنز cla با 30000 دلار

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. carbonado aventador

      ۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4471 ديدگاه)

      مصرفش فقط 0.3 لیتر کمتر از هورکان است!!!!!!!در ضمن با طراحی داخلیش زیاد حال نمی کنم!!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. slr722

      ۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      احساس میکنم همتون بنز پورشه دارین…

      باور کنید…(اینجوری که نظر میدید)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شهاب

        ۱ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (266 ديدگاه)

        دیگه زیادی جو گریر نشین, که انقده بنز ,بنز میکنین تو اینجا همینم واسه خیلیا آرزوه. . .
        واسه بازار جهانی رقیبای سرسختی داره و با پولش حق انتخاب بیشتری داری ولی اینجا بهتر از خودش خودشه!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. e36

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (918 ديدگاه)

    باریکلا هیوندای

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. توفیقی

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    زیباست و دیگر هیچ.
    زیگما منم اپسیلونم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حامد MASERATI GT

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (308 ديدگاه)

    مصرفش بالاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. masoud v12

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (145 ديدگاه)

    ماشین بدی نیست ولی اگه پشت فرمونش بشینین متوجه خواهین شد که در این ماشین از علم ارگونومی خبری نیست رودری و فرمان و همه چیز از شما بالاتره و عین اینه که شما موقعیتی شبیه به گود افتادن دارین نقاط کور هم زیاد داره ای کاش بعد ازمایش این مدل به یک بی ام و سری پنج دسترسی داشتین پشت فرمون و ارگونومی اونم امتحان میکردین اونوقت متوجه میشدین که کره ای ها هنوز صد سال با آلمانی ها فاصله دارن در مبحث فنی یعنی موتور و گیربکس و دینامیک هم فکر کنم کره ای ها هزار سال از آلمانی ها عقبتر باشن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۳۰ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      آزرا با سری 5 قابل مقایسه نیست.لطفا مقایسه غیر متعارف نفرمایید

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد

        ۳۰ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (149 ديدگاه)

        اتفاقا خود هیوندا نسل قبلی آزرا رو با سری۵مقایسه کرده بود و جزء رقبای سری۵میدونه،هرچند ماهمه میدونیم قابل قیاس نیستند

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

        ۳۰ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        من هم با زیگما موافقم.

        چون رقیب بنز E کلاس و بی ام و سریه 5 جنسیس است.

        هیوندای هم به نظر من اشتباه کرده.

        هرچند که خود هیوندای هم نمیدونه با خودش چند چنده!!!!چون هنوز

        تکلیف برند لوکسش معلوم نیست.

        ((( ایران و المان )))

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. مسعود

      ۳۰ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (323 ديدگاه)

      خود کره هم به فکر رقابت با آلمانی ها نیست! شرکت اول باید به فکر سود خودش باشه بعد مصرف کننده! میدونی اگه بخواد همه چیزایی که گفتی رعایت کنه چقدر باید هزینه های بیشتر صرف کنه.؟ کره میدونه کسی که این چیزایی که گفتی هالیش باشه میره همون بنز و بی ام و میخره . در نتیجه مثل اونا شدن سودی نداره براش
      ماشین کره ای یعنی همین که میبینی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

        ۳۰ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        من هم موافقم مسعود جان.

        به نظر من هیوندای نمیدونه باید با بزرگان المانی رقابت کنه یا

        با بزرگان امریکایی و ژاپنی.

        هم میخواد مثل تویوتا و هوندا و … فروش زیاد رو تجربه کنه و

        هم میخواد که در بازار لوکس ها عرصه را بر بزرگان المانی تنگ

        کنه.ولی نمیدونه که نمیشه با یک دست 2 تا هندوانه بر داشت.

        ((( ایران و المان )))

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. پرهام

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1126 ديدگاه)

    کوچکترین اشکالی نمی شه از ارگونومی این خودرو گرفت کافیه تو گوگل سرچ کنید
    VW Cheif , hyundai i30

    و حیرت مدیر عامل معظم فولکس واگن رو در حالیکه سوار بر i30جدید شده ببینید

    اون وقت متوجه می شید فاصله آلمان با کره اونطوری نیست که شما در ذهن جا دادید مگر اینکه شما از مدیر فولکس مدعی تر باشید!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Infinite

      ۳۰ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (219 ديدگاه)

      ببخشید i30 چه ارتباطی با ارگونومی آزرا داره؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۳۰ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود پرهام جان.

      اگه فاصلش با المان و … زیاد نبود.هیچ وقت موتور 6 سیلدرش کمتر از یک

      لیتر مصرفش اختلاف نداشت با موتور 12 سیلندر مرسدس بنز.

      تو موتور که اختلافشون 6 سیلندره چه برسه به قدمت و تکنولوژی و نواوری

      و اختراعات و ….

      تو یک نواوری و تکنولوژی رو بگو که هیوندای مخترع یا مبدعش باشه.

      ((( ایران و المان )))

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. e.scamp

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1898 ديدگاه)

    سال 2014 و مصرف 12 لیتر مگه چه خبره اینا پیشرفت نکردن؟ اگه بره اروپا فعالان محیط زیست قشرق به پا میکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پرهام

      ۳۰ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (1126 ديدگاه)

      ماشین 3.3 لیتری در داخل شهر 12 لیتر زیاده؟ بی ام و 335 با موتور 3 لیتری صدی 11.6 مرف می کنه در شهر

      مراجعه کنید به سایت BMW

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. پرهام

        ۳۰ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (1126 ديدگاه)

        ببخشید 535

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. زیگما

        ۳۰ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        لازم شد برم و تحقیق کنم این حرف شمارو.دقت کنید دوستان عزیز ، آزرا 293 اسب بخار قدرت داره و مصرفش 29 مایل با هر گالن بنزینه.
        بی ام و 535، 300 اسب بخار قدرت داره و با هر گالن بنزین 30 مایل میره.
        7 اسب بخار بیشتر داره بی ام و.و 1 مایل شمارا با یک گالن بنزین بیشتر راه میبره.فرقش هیمنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

        ۳۰ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        اینجوری مقایسه نکن.

        اینجوری مقایسه کن:

        مصرف سوخت میانگین ازرا در 100 کیلومتر = 10.23

        مصرف سوخت میانگین مرسدس بنز S 65 AMG در 100 کیلومتر = 11.9

        یعنی کمتر از 1 لیتر و اختلاف 3200 سی سی و 6 سیلندر.

        ((( ایران و المان )))

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۱ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          میلاد چرا راه دور میری.
          بابااااااااااا جاااان.از 8 سیلندر تنفس طبیعی که پر مصرف تر نیست؟کروت 8 سیلندر 460 اسب بخار قدرت بدون هیچ توربویی 29 مایل با هر گالن میره!هم مقدار آزرا!!ولی این کجا و آن کجاااااا؟
          بدون هیچ توربویی!این دستاورد بزرگیه ها !!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

          ۱ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود.

          حرفت درسته داداش.

          فقط من تو امریکایی زیاد سر رشته ندارم.

          ((( ایران و المان )))

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی

      ۳۰ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (745 ديدگاه)

      ماشین من 1.6 اتوماته ولی تو شهر 11.5 می سوزونه تازه فقط 1400 کیلوگرمه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. e.scamp

        ۲ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (1898 ديدگاه)

        یا 206 داری یا 207 من خودم 207 دارم دقیقا اونجوری که گفتی میسوزونه ولی بحث ویران خودرو نیست که عزیز

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی

          ۲ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (745 ديدگاه)

          207 دارم دوست عزیز…

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. carbonado aventador

      ۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4471 ديدگاه)

      مصرف سوختش رو برم!!!!!!!!بی ام و 2.5 لیتری با قدرت بالای 250 اسب بخار 6 لیتر مصرف می کنه!!!!!!!!!(مراجعه شود به مطالب قبلی)!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. salar

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (377 ديدگاه)

    که چی………….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. ali

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (381 ديدگاه)

    این ماشین اونقدر به درد نخوره که هر چقدر قیمتشو بیارن پایین و 1000 تا اپشن دیگه هم روش نصب کنند بازم فروش نمیکنه کلا هیوندای همینجوره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. مک میسل

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (31 ديدگاه)

    فقط چراغای پشتشو با سوناتا عوض کردن اسمش گذاشتن ازارا واقعا که!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. فقط سری۳

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (129 ديدگاه)

    با این که تجهیزاتش رو زیاد کرده ولی بازم پشت سرکیاکادنزا قرار میگیره .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. ESI

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (387 ديدگاه)

    من با 21000 دلار کرایسلر200 2014 با رو 283 اسب بخار میخرم و اونقدر احمق نیستم که 31000 دلار بدم برای این

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۳۰ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      کرایسلر 200 قدیمی شده.صبر کن سال دیگه مدل جدیدش میاد.خیلی فضاییه :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. احسان(احسان سابق)

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    جایی می خوندم که کیا کادنزای جدید بهتر از ازراس و چند سالی هست که فروش جنسیس از جای فروش ازرا رو گرفته.همینطور معلوم نیست چرا باید کسی پول زیادی برای ماشینی بده که رقبایی مثل چوی ایمپالا و کرایسلر 300 و تویوتا اوالون و کیا کادنزا داره و همشون هم کیفیت بالاتری دارن هم قیمت پایینتری و خوشنامترن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. km

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (679 ديدگاه)

    حوصله انتقاد الکی از کره ای ها رو ندارم دیگه… همینه که هست. به نظرم طراحیش واقعا زیباست ولی از نظر فنی واقعا جلوی رقیبی مث آوالون کم میاره و مصرفش هم بالاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۳۰ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود.

      من هم میگم کادنزا خیلی از این خوشگل تره.

      تازه طراحیش هم اروپاییه.

      عقب ازرا از جلوش قشنگ تره.

      ولی این مدل از چراغ عقب هم قدیمی شده.

      این مدل چراغ رو میتسوبیشی در سال 93 بر روی مدل های گالانت اعمال کرد.

      که به گالانت عینکی یا تلفنی معروف شد.

      ((( ایران و المان )))

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی

        ۳۰ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (745 ديدگاه)

        این چراغ های عقب نشون دهنده اصالت آزراست که بیست سال بهد هم اگه نسل جدیدش بیاد فقط با همین چراغ ها میشه فهمید آزراست…

        به نظر من نقطه قوت دیزاین خارجی آزرا نمای عقبشه…

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. ehsan

        ۱ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (29 ديدگاه)

        میلاد جان به نظر شمام کادنزا یه کپی حرفه ای از bmw نیست؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

          ۱ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود.

          احسان جان به نظر من یک کپی حرفه ای از محصولات ائودی است.

          چون خود پیتر شرایر هم طراح اسبق ائودی بوده.

          چراغ های عقب و جلوی کادنزارو با محصولات ائودی مقایسه کن .

          خیلی شبیه.

          ((( ایران و المان )))

          موافقم 0
          مخالفم 0
  15. محسن.د

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    به شخصه از کادنزا بیشتر خوشم میاد تا این!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. محمدرضا

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (206 ديدگاه)

    یه آمار بگیریم

    —– آزرا لایک
    —– کادنزا دیسلایک

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی

      ۳۰ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (745 ديدگاه)

      کدنزا نسل قبل زیباتر بود…
      آزرا هم درکل زیباست اما وجود بیش از حد کروم تو ذوق میزنه…
      شما فقط فرض کنید چند کیلو کروم تو دریچه ی جلواین ماشینه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۳۰ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        کروم ندیدی عزیزم.رینگ های سیلورادو نشون بدم تا بفهمی کروم کاری واقعی چیه….
        راستی جلوپنجره این خودرو کروم نیست.کروم براقه نه مات!از ظهرش میشه فهمید کرومه یا نه…

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی

          ۳۰ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (745 ديدگاه)

          اتفاقا با شما هم موافقم فول سایز های امریکایی هم خیلی از کروم استفاده می کنن ولی منظورتون رو نفهمیدم “کروم نیست .کروم براقه نا مات”بالاخره کروم هست یا نه؟

          چجوری از ظهرش متوجه میشید کرومه یا نه؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. زیگما

          ۳۰ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          کروم رنگی مایل به سفید ، براق داره و اگه از نزدیک دو دفعه ببینیش راحت میتونی تشخیص بدی.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی

      ۳۰ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (745 ديدگاه)

      اونجوری که نظرسنجی نشون میده کدنزا خیلی محبوبتر از آزراست پس چرا تو ایران تعداد فروش گرنجور تو ایران خیلی بیشتر از کدنزاست.

      احنمالا همچین رویدادی در مقایسه اپتیما و سوناتا هم صادقه…

      اپتیما خیلی زیباتره اما سوناتا حداقل 8 برابر اپتیما فروش داره من خودم اپتیما رو به خاطر تک تر بودن و طراحی داخلی ویژه با ولکام لایت و سیستم صوتی اینفینیتی به فولترین سوناتا ترجیه میدم

      الآن دیگه تقریبا تو هر خیابونی یه سوناتا دیده میشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. فرزاد

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (201 ديدگاه)

    کسی که میره 200 میلیون ماشین میخره واسش مصرف بنزین فکر نکنم مهم باشه!هر کس میگه این ازرا بدرد نمی خوره یه سری ادمهایی هستند که از ماشین سر در نمی یارن و اکثرا در و دهاتی هایی هستن که مثلا میخوان بگم اره ما هم هستیم!بعدشم 31 هزار دلار به نظر شما گرونه؟اگه دلار الان مثل قدیما 1000 تومن بود این ماشین 31 میلیون می افتاد!میگم که ادمی که واقعا حالیش باشه تو اینجا خیلی کم پیدا میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۳۰ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      تو ایران اینتوره.طرف 31 هزار دلار میده ماشین میخره 31 هزار دلار چرک کف دستشه.پول بنزین مهمه براش….
      شما

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۳۰ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود.

      حالا شما شهری.

      اتفاقا قظیه دقیقا برعکسه.

      کسی که ماشین کره ای میبینه و میگه فرقی با بنز نداره.همون تجهیزات و

      موتور رو داره از ماشین و صنعت خودرو سر در نمیاره.

      چون اکثرکره ای سوار ها این طرز فکر و عقیده را دارند.

      ((( ایران و المان )))

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. PEUGEOT

        ۱ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (999 ديدگاه)

        درود میلاد جان خوب گفتی
        آقا فرزاد اتفاقا کسایی که میرن هیوندا و کیا میخرن تازه به دوران رسیده هستن که توی دهاتشون زمین و باغشون رو فروختن و رفتن هیوندا خریدن.
        کسی که بخواد به این آشغال 200. تومن بده خب میره بنز c200 میخره که ابهت و کیفیتش ده برابر اینه
        بعدش نظرتو با احترام بیان کن و توهین نکن
        به زور به کسی نمی تونی بگی که از هیوندای خوشش بیاد

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

          ۱ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          البته اینجا باید اضافه کنم که هیچ فرقی بین یک

          شهرستانی و یک دهاتی و یک عشایر و شهری نیست.

          همه با هم یکسانیم.

          اگر تفاوتی هست از بی مهری و بی توجهیه مسئولان ما نسبت

          به بقیه اقوام و شهر ها و …. است.

          ((( ایران و المان )))

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. کوروش

          ۲۹ اسفند ۱۳۹۳
          سوابق: (4 ديدگاه)

          سلام دوست عزیز .
          این درست نیست که شما بخواین انقدر با بی احترامی نظر بدی .
          یه ادم عاقل هیچوقت نمیاد 250 میلیون پول بده بره یه بنز موتور cc1800 سوار بشه اصلا عاقلانه نیست به نظر من کسی که میره یه ینز c200 میخره فقط میخواد پز بده و بگه منم بنز دارم .
          اگه کسی که میخواد تو این رنج قیمت ماشین بخره به نظر من همون هیوندای یا کیا یا تویوتا بخره خیلی بهتره .
          بنز c200 به جز ارم بنز هیچ چیزه خوبی نداره

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. فرهاد

      ۳۰ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (378 ديدگاه)

      داداش معلومه با خودت چند چندی؟؟؟
      بالاخره این ماشین ارزونه یا گرون؟؟؟
      این ماشین تو خارج در بین ماشین های ارزان قیمت قرار میگیره پس مصرف بنزینش مهمه خیلیم مهمه
      در ضمن این ماشین جلو شورولت ایمپالا آشغالی بیش نیت(از شتاب بگیر تا زیبایی داخل و کیفیت ماشین)
      در رابطه با نظر آخرتم شما هم در بین همونایی قرار داری که هیچی حالیشون نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۱ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        برای مصرف کننده خارجی در کل ارزونه ولیییییییییی در مقایسه با رقباش گران است. فهمیدی؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  18. sami

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (49 ديدگاه)

    هیوندای… هر سال 4 تا شکل!!! چون شناسنامه و اصالت نداره

    زود دمد می شه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. ali

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (9 ديدگاه)

    افت قیمت کارکرده های کیا و هیوندای خیلیه…
    چون هر شکل که می دن شکل قبلی شونو کاملا از دور خارج می کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. mahsa

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (310 ديدگاه)

    کادنزا جلوش از رو بنز طراحی شده .پشتشم که آودی.
    بنظرم خوشگلترین ماشین کره ای کادنزاس.خیلی هم طرفدار داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. فرشاد

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (19 ديدگاه)

    به نظر من که جنسیس بهترین ماشین در کره است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. masoud v12

    ۳۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (145 ديدگاه)

    آقا فرزاد تو آسیا فقط ژاپن رو بذار کنار چون حسابش از چین و کره ای ها جداست ولی این کره و چین فقط کارشون کپی از آمریکایی ها و بخصوص اروپایی هاست هر چند که گهگاهی هم از ژاپنی ها تقلید کردند کار دیگه ای هم بلد نیستند شما آزرا رو با سمند مقایسه نکن آزرا در بازار کشورهایی عرضه میشه که رقبای قدری براش هست که در مقابل اونا ضعیفه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. غفار

    ۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (25 ديدگاه)

    من ازرا یا همون گرنجور ۲۰۱۲ را دارم خداییش ماشین خوبیه امکانات خوبی داره شتابش خیلی خوبه فضای داخلش هم خیلی زیاده ، استهلاکش خیلی کمه و تا الان که ۴۸۰۰۰ تا کارکرده جز تعویض روغن و فیلتر هیچ هزینه ایی برام نداشته فکر کنم  فکر کنم سزاوار نیست اینقدر کوچیکش کنیم 

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. mds

    ۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (219 ديدگاه)

    سنتنیال 2014 در زیبایی و امکانات و کیفیت و ابهت هر چی ماشین ژاپنی و امریکایی اولون ایمپالا میپالا cts آنها را یه جا له مینماید

    زنده باد هیوندای

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. saeid

      ۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (44 ديدگاه)

      اصلا هیوندای در برابر ژاپنی هایی مثل لکسوس و تویوتا و هوندا و نیسان و مزدا به حساب نمی آد

      هیوندای پر از قر و فر و بی اصالتی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. سام

    ۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (218 ديدگاه)

    ماشینهای هم کلاس با سنتشیال عبارتند از بنز s کلاس و bmw سری7 و لکسس ls460 و فکر کنم ائودی A8 که خیلی مختصر میتونم بگم با هیچکدوم از اینها چه از لحاظ طراحی و اصالت و حس لوکس و متفاوت بودن و توان و گشتاور و شتاب و استهلاک و در نهایت خاص بودن قابل مقایسه نیست.در پایان میتونم بگم در حال حاضر خود هیوندایی هم میدونه که قابلیت رقابت با این کمپانی های معظم نداره و به هیچ وجه بازار فروش اونارو تهدید نمیکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. اشکان

    ۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    هیوندای به جای طراحی اغراق آمیز بیرونی و امکانات زیاد به فکر مشخصات فنی باشه براش بهتره مصرف سوختش حداقل 2 لیتر بیشتر از خودروهای روز و با کیفیت دنیاس و قدرت و گشتاورش هم پایین تره .
    مصرفش در حد یک موتور هشت سیلندر 4000 سی سی آلمانیه !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. سعید

    ۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (27 ديدگاه)

    دوستان ! ماشینای امریکایی که تو ایران در دسترس نیستند – ماشینای آلمانی مثل بنز و بی ام دبلیو هم که خیلی زیاد پول برندشون رو میگیرن یعنی یه c200 بنز که خودروی بزرگی هم نیست الان 180 میلیون پولشه – حالا گرنجور که موتورش 3300 cc و امکاناتش عالی و در عین حال یه خودروی بزرگ به حساب میاد ! با حفظ این امکانات قراره تو ایران 150 فروخته بشه خود من رو به فکر انداخته که به جای rav4 تویوتا ، برم تو فکر گرنجور – نظر شما چیه ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (17 ديدگاه)

      کیفیت و…تویوتابی نظیره فقط کافیه یه بار تو یوتا روامتحان کنی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ali

      ۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (381 ديدگاه)

      نه سعید بنز و بی ام و پول برندشون رو نمیگیرن پول تکنولوژی ناب و لذت بی پایان رانندگی رو میگیرن که در اختیار راننده قرار میدن شما اگه فقط 1 بار سوار c 200 بشی حتی 1 دقیقه هم نمیتونی ازرا رو تحمل کنی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  28. ali

    ۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    قیمت کمتر،امکانات بیشتر
    دقیقا همون چیزی که تو ایران برقراره!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. محمد

    ۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (17 ديدگاه)

    ظاهرقشنگ وشیکی داره ولی هیچ وقت به پای تویوتا وبنز وبی ام و وخیلی برندهای عالی دنیانمیرسه….هیوندای–هی تعریفی نداره بدک نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. amir.t.

    ۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (542 ديدگاه)

    به خدای جای برا نظر دادن نزاشته.این ماشین از هر نظر بی نظیره خدایش …

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا