تصاویر جاسوسی از نسل آینده جنسیس

بزودی هیوندای برای نسل دوم سدان لوکس خود جنسیس، جایگزینی را معرفی خواهد کرد ولی هم اکنون در حال تست نمونه های اولیه آن می‌باشد. با توجه به آخرین عکس‌های منتشر شده هدف اصلی هیوندا برای ارائه جنسیس مبارزه با BMW سری 5 می‌باشد.

 Hyundai Genesis  2014 Rendered
Hyundai Genesis 2014 Rendered

با توجه به اطلاعات منتشر شده قرار است هیوندای این خودرو را در اوایل سال 2014 و قبل از نمایشگاه تابستانه دیترویت به عنوان مدل 2015 معرفی کند. با این حال هیوندای در حال جاه طلبی بین برند های مطرح دنیا می‌باشد.
جنسیس 2015 تا حدی طراحی ظریف‌تری به نسبت مدل‌های کنونی خود دارد که می‌توان تا حدی تأثیرات طراحی کیا K9/Quoris و سلایق اروپایی را در آن دید که شاید دلیل آن انتصاب پیتر شرایر به عنوان رئیس بخش طراحی هیوندای دانست.

2014 hyundai genesis spy shots Interior
2014 hyundai genesis spy shots Interior

طرح‌های کلیدی آقای شرایر را می‌توان در سطوح صاف مانند چراغ‌های جلو و همچنین جلوپنجره طولانی‌تر و پوزه دراز و دنباله کوتاه دید که شاید انعکاسی از طراحی سری 5 BMW باشد. همین طور وجود چراغ‌های LED و دوربین‌های متعدد و سیستم رادار نشانه‌هایی از وجود تکنولوژی‌های تازه در این خودروست.


هیوندای برای این خودرو پیشرانه های 3.8 لیتری V6 با قدرت 333 اسب بخار و 5 لیتری V8 با قدرت 429 اسب بخار در نظر گرفته است که به یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به صورت استاندارد گره خورده است. حتی هیوندای برای عقب نماندن از رقبای آلمانی مرکز آزمایش خودروهای خود را در کنار پیست Nürburgring آلمان تاسیس کرده است؛ و انتظار می‌رود این شرکت برای نسل جدید از سدان های لوکس خود سیستم انتقال قدرت به هر چهار چرخ مانند 4MATIC در تولیدات بنز و xDrive در BMW به کار گیرد.
اما در داخل خودرو انتظار می‌رود سیستم سیری (siri) اپل و بلوتوث و سیستم تشخیص چشم و نقشه های ناوبری گوگل و اتصال به اینترنت و رادیو HD و SIRIUSXM و … را به صورت استاندارد نصب کند.


اما سرانجام کادیلاک CTS، ب ام و سری 5، آئودی A6، لکسوس GS و مرسدس بنز E کلاس را می‌توان رقبای جدی برای این سدان تازه وارد هیوندا دانست.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل نیما داوری

نیما داوری، مترجم و نویسنده مجله پدال

52 دیدگاه

  1. ذوالفقاری
    سوابق: (88 دیدگاه) ,

    اگه این سالار مال من باشه مثل پروانه دورش می چرخمƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

    پاسخ
    1. slr722
      سوابق: (1351 دیدگاه) ,

      کره انقدر زود پیشرفت نکن…

      خیلی چشم پیشرفتت ندارن…

      پاسخ
    2. مهیار
      سوابق: (130 دیدگاه) ,

      تو کشور های پیشرفته جنسیس خیلی هم ماشین مدل بالایی نیست مال اقشار متوسط جامعه است

      پاسخ
  2. شهرام
    سوابق: (37 دیدگاه) ,

    یه عکس تو سایت مجله ماشین دیدم شبیه این بنظر نمیومد.اون عکسه تو خیابون بود
    http://www.machinemag.com/imagenews/t920527%20(2).jpg
    راستی هیوندای اومده مثل ایمپالا یه آرم مخصوص جنسیس درست کرده.جلوش دیگه آرم هیوندای نیست. 😀

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل سردبیر
      سردبیر
      سوابق: (354 دیدگاه) ,

      سلام. بجز تصاویر ماشینهای استتار شده، سایر عکسها، رندرهایی بر اساس اطلاعات موجود می باشند و هیچ کدام نشان دهنده طرح کامل نهایی نیستند. با این وجود تصویری که ما منتشر کردیم بیشتر منطبق بر نمونه های در حال تست می باشد.

      پاسخ
      1. fleetwood
        سوابق: (278 دیدگاه) ,

        مگه پیتر شرایر طراح ارشد کیا نیست ؟ پس چرا نوشتید هیوندای ؟
        البته میدونم که کیا و هیوندای با هم ادغام شدند

        پاسخ
  3. یه آقایی
    سوابق: (88 دیدگاه) ,

    در کشور ما هم “پیتر شرایر ها” زیاد هست ، لاکن از جنس شَرورش

    پاسخ
  4. فقط سری3
    سوابق: (122 دیدگاه) ,

    جنسیس ماشین خوبی هست ولی وقتی بی ام و سری5 جدید رو با این امکانات میبینی شانسی برای این ماشین نمیشه قاعل شد

    پاسخ
  5. روزبه
    سوابق: (4 دیدگاه) ,

    تقلیدی ناشیانه از بنز

    با استهلاک و هزینه بالا

    پاسخ
    1. شهرام
      سوابق: (37 دیدگاه) ,

      شما داشتی؟من شنیدم بهتر از آریون هست.

      پاسخ
      1. سام*
        سوابق: (219 دیدگاه) ,

        تویوتا اریون و جنسیس اصلا تو یک کلاس نیستند.جنسیس یک سدان فول سایز لوکس تلقی میشه و اریون یک سدان مید سایز نیمه لوکس.البته به دلیل توان موتور بالای اریون و قدرت مانور پذیری خوبش با جنسیس هم به اشتباه مقایسه میشه.در اصل اریون با ازرا نسل قدیم یا گرنجور نسل جدید مقایسه میشه که ازرا کره ای از لحاظ توان حرکتی و مخصوصا شتابگیری حرفی برای گفتن در برابر تویوتا اریون نداره.البته از لحاظ اپشن رقیب کره ای کاملتر هست.

        پاسخ
  6. جلال
    سوابق: (585 دیدگاه) ,

    ببخشید تویوتا آریون چی؟
    تویوتا آریون رقیب این مدل به حساب مییاد یا مدل آزرا؟

    پاسخ
    1. شهرام
      سوابق: (37 دیدگاه) ,

      جنسیس 200 تومنه آریون هم سایت پدال زده 200.ولی آزرا 2013 156 تومنه.فکر کنم جنسیس و آریون رو باید با هم مقایسه کرد

      پاسخ
      1. reza
        سوابق: (32 دیدگاه) ,

        چی داری میگی برادر!جنسیس 200 تومن؟؟؟؟!
        هفته پیش یدونه معامله کردم 290 فروختم 300!بعد تو میگی 200؟؟
        آزرا الا 215 قیمت داره ولی اریون رو چون نمی دونم مطمئن نیستم چند قیمته ولی باید حدود 220 تا 250 میلیون باشه البته کیت جدیدشم خیلی قشنگه!

        پاسخ
      2. شهرام
        سوابق: (37 دیدگاه) ,

        قیمت نمایندگی همینه که من میگم درست هم هست.تو پدال هم همینو زده.

        پاسخ
  7. arash zx
    سوابق: (74 دیدگاه) ,

    فکر کنم ماشین باحالی بشه……درسته کره ای ها پیشرفت کردن اما هنوز مونده به پیشرفت آلمان ها برسن……………….

    پاسخ
  8. امین
    سوابق: (809 دیدگاه) ,

    هیوندا پاتو تو بد رقابتی گذاشتی ……
    طراحیش که فتو کپی برابر اصل bmw 5 series هست ولی به گردشم نمی رسه
    اصلا مال این صحبتا نیست ( رقیب بنز E کلاس؟؟؟؟ رفیب بی ام دبلیو سری 5؟؟؟؟؟ آئودی A6 ؟؟؟؟)

    پاسخ
    1. HASSANBMW
      سوابق: (401 دیدگاه) ,

      آره درسته آقاامین
      یه کم زود میخواد وارد رقابت با این خودروها بشه!!!
      به نظر من که کاری است خیلی سخت که نیاز به تجربه و کار زیاد داره!!!

      پاسخ
  9. رضا
    سوابق: (224 دیدگاه) ,

    هیوندای واقعا کارش عالیه و قطعا تا چند سال دیگه جزو بهترین ها میشه…
    ولی متاسفانه هنوز نتونستن سیستم AWD رو روی موتور ماشیناشون بذارن….
    ولی همون طور که گفتم تا چند ساله دیگه از لکسوس هم پیش می افته….

    پاسخ
    1. شهرام
      سوابق: (37 دیدگاه) ,

      هیوندای خودروسازی هست که ماشین ارزون و تراک و وانت(البته چهارمین خودروساز بزرگ دینا هنوز یه وانت هم تولید نمیکنه) و اس یو وس رو همه تحت نام هیوندای میسازه.در صورتی که ماشین های لوکسش باید با نام تجاری دیگه ای (مثل لکسوس برای تویوتا و کادیلاک و بیوک برای جنرال موتورز )جدا تولید یشه.محصولات سنگین تر مثل وانت و کامیونت هم باید تحت برند جدایی باشه(مثل هینو برای تویوتا و جی ام سی و ایسوزو برای جنرال موتورز)در غیر این صورت نمیتونه بیش تر از این پیشرفت کنه و ارزش برند در میان افکار آدم ها درست مشخص نمیشه.مثلا تو ذهن یه امریکایی از اول جا افتاده شورلت یعنی ماشین قشر متوسط و وانت ها و اس یو وی های باحال و ارزون. در صورتی که هیوندای نمیتونه جاشو مشخص کنه. آدم میبینه هیوندای اکسنت داره ذهنش میره طرف یه برند ارزون ساز.از یه طرف سوناتا رو میبینه ذهنش میره خودروساز های معمولی.از طرفی دیگه هم ایکاس و جنسیس رو میبینه و ذهنش میره طرف لوکس ساز.این نوع شرکت ها نه در بین مصرف کننده و نه در بازار (سهام و ارزش در بازار)نمیتونن جای خودشونو رو باز کنند.البته مثل اینکه قراره در آینده دور برند لوکس ساز هیوندای جدا بشه و جنسیس و ایکاس و از کیا کادنزا تحت نام اون برند لوکس ساز جدید تولید بشه.

      پاسخ
      1. رضا
        سوابق: (224 دیدگاه) ,

        البته آقا شهرام صنعت خودروسازی کره جنوبی یک صنعت نو پا هست که واقعا عالی داره پیشرفت میکنه….
        خوب تویوتا یا جنرال موتورز خیلی قدیمی تر از هیوندای هستند…
        ولی مطمئن باشید تا 10 سال دیگه تمام نقص ها برطرف میشه مگه اینکه جنگ دو کره رخ بده!

        پاسخ
      2. شهرام
        سوابق: (37 دیدگاه) ,

        آره اینو راس میگی.اگه جنگ دو کره جدی بشه میدونی چی میشه؟رهبر خپل کره شمالی بمب اتمی رو میفرسته رو سئول کل هیوندای و کیا هم نابود میشن. باور کن اینقدر کله خره این رهبرشون.البته امریکایی ها ساکت نمی مونن دهنش کل کره شمالی سرویس میشه 🙂

        پاسخ
  10. nima
    سوابق: (250 دیدگاه) ,

    درسته هیوندا یک برتد تازه وارد و به رقبای المانی نمیرسه ولی روند رشد شرکت های هیوندا و کیا تو طراحی و تکنولوژی بسیار بیشتر از رقبای ژاپنی
    خود است . من حدود 4 ساله یه سورنتو 2009 دارم و تقریبا زیاد ازش استفاده می کنم ولی باهاش به مشکلی بر نخوردم . انقدر یک طرفه فکر نکنید .

    پاسخ
    1. شهرام
      سوابق: (37 دیدگاه) ,

      منم یه شورلت بلیزر دارم بابام 30 سال ازش استفده کرد.منم 8 ساله دارم استفاده میکنم..کاری هم باهام نداره.(38 ساله داره روزی 100 کیومتر راه میره متوسطا)تویوتا هم همین طوره.تویوتا هست زمان جنگ استفاده میشده بعد از جنگ هم بردنش پادگان بعدش هم فروختنش الانم داره تو جاده راه میره.هر وقت سورنتوی تو 20 سال دیگه مثل این ماشینا کار کرد این حرف قبول .

      پاسخ
      1. nima
        سوابق: (250 دیدگاه) ,

        داداش من هیوندا و کیا حدود 10 ساله دارن کار حرفه ای می کنن ولی تویوتا داره 100 ساله ماشین میسازه ولی هنوز به پای آلمانی ها نمی رسه و هر سال که یه مدل جدید میده بیرون طراحیش پسرفت می کنه . همین اریون یه سدان لوکسه ولی اصلا طراحی جذابی نداره ولی ازار 2013 طراحی خیلی بهتری داره . همین کافیه که یه شرکت 10 ساله امید رقابت با شرکت های 100 ساله داره و هر روز پیشرفت می کنه . ایا به نظر شما تا حالا شنیدی تویوتا بخواد تو سدان هاش قدرت را به هر چهار چرغ وارد کنه ؟ بسه انقدر یک طرفه قضاوت کردن .

        پاسخ
      2. شهرام
        سوابق: (37 دیدگاه) ,

        بله عزیزم.تویوتا کمری مدل اس ای سیستم 4 چرخ متحرک داره.فورد فیوژن هم داره.
        فروش آریون 4 برابره کل فروش آزرا در دنیاست.
        تویوتا 100 سال نیست که داره ماشین میسازه.بلکه 70 سال هست.طرایش از نظر شما بهتره.در کل طراحی آریون قوی تر و گرم تره و صد البته فروش بیشتر=طراحی و فنی بهتر.جای بحث باقی نمیذاره.

        پاسخ
      3. nima
        سوابق: (250 دیدگاه) ,

        زورش به المانی ها نمیرسه داری با کره ای تازه وارد مقایسه می کنی . از هر کسی بپرسی ازار تو طراحی صد برابر جلوتر از اریون است . اگه میتونی با BMW سری 5 مقایسه کن که تقریبا هر دو شرکت سابقه زیادی در ساخت خودرو دارن . طراحی کمری 2004 رو با کمری 2013 مقایسه کن اصلا هیج تغییر هیجان انگیزی رو با گذشت 7 سال نمیبینی .

        پاسخ
      4. شهرام
        سوابق: (37 دیدگاه) ,

        عزیزم من آریون رو نگفتم کمری رو گفتمواول با دقت بخون بعد بیا نظر بده.چهار چرخ متحرک به صورت آپشن رو این مدل کمری هست. 🙂

        پاسخ
  11. محمود
    سوابق: (212 دیدگاه) ,

    اقای سردبیر مگه اقای کریس بینگل طراح شرکت هیوندای نیست . اقای شرایر این وسط چه کار میکنه …
    یعنی کریس بینگل رو انداختند بیرون !!!!!!!!!!!!!! ؟؟؟؟؟؟ اگه این طوری بشه کار هیوندای تمومه!!!!

    پاسخ
  12. محسن.د
    سوابق: (1422 دیدگاه) ,

    انگار هیوندای هنوز زبان طراحی خودشو پیدا نکرده،این مدل که هیچ وجه مشترکی با مدل قبلی نداره.کلا ازین رو به اون رو شده!

    پاسخ
  13. سامان
    سوابق: (9 دیدگاه) ,

    به نظر من هنو برا هیوندا زوده بخواد پا جای بزرگان بذاره . نمیشه ره صدساله رو یه شبه رفت .
    کادیلاک CTS رو عشقه 😀

    پاسخ
    1. شهرام
      سوابق: (37 دیدگاه) ,

      2013 یا 2014؟من از 2013 متنفر بودم.ولی 2014 لامصب طراحیش آدمو دیوونه میکنه

      پاسخ
  14. AMIN
    سوابق: (202 دیدگاه) ,

    بیرونش که زیاد معلوم نیست ولی داشبورد جالبی داره…
    من طرفدار ماشینای ژاپنی هستم ولی با نظر دوستان که گفتن آریون جدید بد شکله کاملا موافقم و اصلا طرح جالبی نیست…
    ولی تویوتا آوالونش واقعا محشره که تونسته آزرا و بیوک و تاروس و امپالارو نفله کنه(موتور ترند) البته در این نبرد کادنزا اول شده بود…
    در کل ماشینای ژاپنی نسبت به تمام ماشینای دنیا مطمئن تر و با اعتماد تره…
    شک داری؟ به آمارهای سایت های آمریکا یه نگاهی بندازید…

    پاسخ
  15. mohammad
    سوابق: (51 دیدگاه) ,

    ماشینهای اروپایی استیل وفیبروکربن زیاد استفاده میشه ولی ماشینهای کره کمتر به همین خاطر از لهاض کیفیت پایینتر قرار میگره

    پاسخ
    1. اسکالید
      سوابق: (127 دیدگاه) ,

      لحاظ نه لهاض
      یکی از دلایل استهلاک پایین ماشینای کره ای وزن پایینشونه، در ضمن اون قطعات براق استیل نیست کروم هستش و ملاک کیفیت هم استفاده زیاد از فیبر کربن نیست ،

      پاسخ
  16. بهزاد
    سوابق: (759 دیدگاه) ,

    برای رقابت با برندهای پیشرو مثل بی ام و و بنز و آئودی و لکسوس و اینفینیتی و… تنها صحبت کردن و ادعا کردن کافی نیست باید ماشینی بسازن که کیفیت قطعات خوب باشه و دارای ارگونومی و عملکرد در سطح رغبا.
    اگر پلاستیک رو آبکاری کنی و به جای استیل به ماشین بچسبونی و طراحی عجولانه داشته باشی و در نهایت با نصف قیمت سری 5 ماشین رو به بازار بفرستی نمیشه مدعی برتر بودن کنی!!!
    یک نکته خیلی جالبه و اونم اینه که در شرکتهای مطرح آلمانی و ژاپنی و ایتالیایی و… یک تیم مشغول طراحی یک پروژه هستند و ممکنه چند سال زمان ببره تا یک مدل رو تکمیل کنن از اینور شرایر این پروژه هارو ظرف چند هفته تحویل کمپانی میده و زود به زود طرح عوض میشه و بعد از چند هفته میرن سراغ یک مدل دیگر از کمپانی و فکر کنم الان دارن رو آزرا کار میکنن و چند روز دیگه یک مدل دیگه رو طراحی می کنند!!!

    پاسخ
  17. رامتین
    سوابق: (732 دیدگاه) ,

    هیوندا فقط بتونه از نظر ظاهری با ماشین آلمانی رقابت کنه. مثه اینکه فوتبال کره جنوبی که جلوی ما داغون شد در برابر آلمان مقاومت کنه. مزاح بیشتر میمونه…
    فرض کنین جنسیس و بی ام و سری 5 با مشخصات فنی برابر و قیمت بالفرض مجانی (یا کلا برابر) جلوتون بزارن. از 1000 نفر اگه بالای 10 نفر جنسیس انتخاب کنه، هر چی شما بگید.
    آسیا هم شد قاره.

    پاسخ
  18. میلاد. فقط المان.فقط بنز.
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود.ولی این عکسی که ازس گذاشتند خیلی قشنگه.
    V12

    پاسخ
  19. vahid
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    اگه به ظاهر باشه مدلهای چینی از بعضی مدل های بنز و بی ام و هم قشنگتره..

    ولی ژاپن و آلمان کجا… کره و چین کجا…

    ماشینی که آخ نمی گه و همراه بی ادعا و همیشگیه ….تویوتاست

    تویوتا اوریون در برابر جنیسس سرتره…یادمون باشه تکنولوژی لکسوس مال تویوتاست

    پسر عمه ام آزارا 2012 داره و پسر خالم کمری 2011… راحتی کمری یه چیز دیگه هست

    پاسخ
    1. رضا
      سوابق: (224 دیدگاه) ,

      فامیل به درد همین روزا می خوره دیگه!

      پاسخ
  20. حامد MASERATI GT
    سوابق: (281 دیدگاه) ,

    بدون شک اریون سر تره البته اگه هردو مدل یک سال باشن

    پاسخ
  21. على
    سوابق: (9 دیدگاه) ,

    چرا جنسيس رقيب ١٣١ نشده
    اگه خودروى لوكس سايپا(١٣١) تو اين رقابت ميبود حتما دهن جنسيس رو سرويس ميكرد !!!!

    پاسخ
  22. محمد
    سوابق: (737 دیدگاه) ,

    هیوندا هنوز به اندازه کافی پیشرفت نکرده و ولی ماشیناش از کیفیت و زیبایی خوبی برخوردار هستند

    پاسخ
  23. ناجي
    سوابق: (8 دیدگاه) ,

    جنسيس تو خودروهاي هيونداي از كيفيت قابل توجه اي برخورداره كه به نسبت قيمتش ميتونه جاي هر برندي رو بگيره …. قيمت خدماتش نسبت به ساير برندها هم پايين تره و نمايندگي هيونداي تو ايران حتي با توجه به تحريم داره به نسبت عالي كار مي كنه

    پاسخ
  24. علی
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام به تمام دوستان ماشین دوست
    اگر اجازه دارم منم تجربه ام رو در مورد ماشین با شما در میان بزارم چون ماشین و ماشین سواری رو احساس می کنم از خیلی ها بیشتر تر دوست دارم ولی به پای این دوستان عزیز نمی رسه
    صادقانه عرض می کنم ماشین کره ای نخرید بعلت هزار دلیل حال اینکه در مدت کوتاهی پیشرفت کرده اند و …. کاری ندارم نخرید نخرید که پشیمان خواهید شد
    اگر پول دارید بنز بخرید اگر متوسط هستید از نظر مالی بی ام و یا لکسوس بخرید و اگر مثل من فقر هستید تویوتا حال با توجه به وسع خوتان از یاریس گرفته تا آریون و….. لندکروزر
    من خودم قبلا لگسوس ای اس 300 داشتم معرکه بود فروختم چون پلاک منطقه آزاد بود حال در شرف خریدن تویوتا آریون هستم پلاک ملی- چون قدرت مالی واسهی خرید پلاک ملی لکسوس رو ندارم
    همه شما رو به خدا می سپارم

    پاسخ
  25. پارسا
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    واقعا بی ام و سری پنج یه چیز دیگست جنسیس پیشش درحد یک پیکان جوانانه

    پاسخ
  26. پارسا
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    جنسیس قیمتش 315 میلیون تومان و بی ام و سری پنج 500 میلیون آخه این جنسیس لگن کجاش با بی ام و سری پنج رقابت داره واقعا مسخرست

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.