تصاویر غیررسمی از هیوندای الانترا جدید

همین دیروز تصاویری چند از هیوندای الانترا (هیوندای آوانته در کره) در حال گذر از خط تولید، به فضای مجازی راه یافت تا جهانیان شاهد طراحی فرگشتی این خودرو باشند.

2017 Hyundai Elantra (Hyundai Avante) spotted undisguised – Spied
2017 Hyundai Elantra (Hyundai Avante) spotted undisguised – Spied

همان‌طور که می‌بینید این تصاویر از آوانته گرفته‌شده‌اند اما دلیلی برای تفاوت‌های بسیار بین الانترا و آوانته نیست. قبلاً در تیزرهای رسمی و رندر های IAB متوجه جفت چراغ جلوی درخشان و جلوپنجره 6 ضلعی آن شده بودیم. به‌طورکلی نسل جدید خودرو با تغییرات بسیار نسبت نسل قبلی غریبه است و تنها تغییراتی جزئی به خود دیده. به پشت ماشین که قدم برمی‌داریم با چراغ‌های عقب افقی و اسپویلری یکپارچه با صندوق‌عقب مواجه می‌شویم که نوید عملکرد آئرودینامیکی خوب در کلاس خودش را می‌دهد.

2017 Hyundai Elantra (Hyundai Avante) spotted undisguised – Spied
2017 Hyundai Elantra (Hyundai Avante) spotted undisguised – Spied

با نگاهی به درون خودرو، نشانه‌هایی از هیوندای سوناتا و توسان ۲٬۰۱۶ مستقیم توی گوشمان می‌خورند. وقتش رسیده که الانترا بافرمان سه‌تکه چندکاره، صفحه ابزار تازه و پدال‌های آلومینیم نشان آشنا شود. به‌علاوه آن صفحه لمسی ۸ اینچی بزرگ هم که می‌بینید با بلوتوث دوست است. تا یادمان نرفته، زیاد به آن تزئینات نقره‌ای‌رنگ و کسالت‌آور روی داشبورد توجه نکنید.

2017-Hyundai-Elantra-interior-spotted-undisguised-in-plant

2017-Hyundai-Elantra-interior-spotted-undisguised-in-plant
الانترای جدید پیوندی مستحکم با دنیای فنّاوری خواهد داشت و مشتاقان قادرند او را با تجهیزاتی همچون تشخیص نقطه کور با هشداردهنده عقب و ترمز خودکار اضطراری به همراه تشخیص عابر پیاده سفارش دهند.

2017-Hyundai-Elantra-interior-spotted-undisguised-in-plant

2017-Hyundai-Elantra-interior-spotted-undisguised-in-plant
به‌احتمال‌زیاد نیروی الانترا از موتور ۱٫۶ لیتری T-GDi تأمین خواهد شد که توانایی ایجاد ۱۷۵ اسب شاداب و قوی را دارد. نیروی ایجادشده قلب خودرو توسط جعبه‌دنده دو کلاچِ هفت سرعته به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد. امکان دارد مدل دیزلی از موتور ۱٫۷ لیتری دیزل با ۱۴۱ اسب و ۳۴۰ نیوتون-متر گشتاور بهره ببرد، همان موتوری که به سوناتا قدرت می‌بخشید. موتورهای دیگری هم به خط تولید اضافه خواهند شد اما تا آغاز نمایشگاه خودروی لوس‌آنجلس جزئیاتی از آن‌ها در اختیار نخواهیم داشت. بااینکه الانترا تا پیش از سه‌ماهه نخست ۲۰۱۶ رنگ بازار را نخواهد دید، اما در اتوشو با او بیشتر آشنا خواهیم شد.

منبع: indianautosblog leftlanenews

درباره نویسنده

تصویر پروفایل مهدی بازیار

نویسنده و مترجم اخبار دنیای خودرو در سایت پدال

38 دیدگاه

  1. تصویر پروفایل farzad
    farzad
    سوابق: (159 دیدگاه) ,

    شباهت زیادی به سوناتا داره مخصوصا کابین و نمای پشتش به نظرم از نظر ظاهری نسبت به سری قبلش زیباتره و معقول تره

    پاسخ
    1. Zippo
      سوابق: (239 دیدگاه) ,

      بسیار ظاهرش زیبا و جوان پسند شده
      خیلی خوشم اومد از ظاهرش
      النترا تو کلاس خودش واقعا داره کولاک میکنه
      احتمال بسیار زیاد چند سال بعد تو این کلاس کرولا و همه رقبا رو کاملا کنار میزنه
      اگه ایران برسه همه میخرن

      پاسخ
    2. کیان
      سوابق: (155 دیدگاه) ,

      محصولات هیوندای فقط و فقط ظاهرا بر اساس سایز ماشین و اندازه ماشین قیمت میخورن !!!
      این ماشین کلاچ 2گانه داره ، نقطه کور داره و … اینها برای جلب مشتری هستش یا خراب کردن لاس بندی ماشینها ؟!
      تو بقیه خودروسازی اندازه کلاس و … با قیمتشان همخوانی متناسبی داره تقریبا اما تو هیوندای رو همه ماشینهاشون همه چیز و میذارن !!!
      یه پرده دور و عقب بذاره تفاوت خیلی با جنسیس نمیکنه !!!
      احتمالا میخواد بازار و با آپشنها و … تصاحب کنه ، شاید ج بده شاید نده
      البته همونجوری که سامسونگ فقط تو گوشیای ارقام . بالاتر برد بدون اینکه به فکر کاربردی کردن باشه و سیر نزولیش ادامه داره این اتفاق هم برای ماشینهای بی اصالت کره خواهد افتاد
      هر طرحی که میاد کاملا جدید هست با کاملترین امکانات !!

      پاسخ
      1. امیررضا سابق
        سوابق: (134 دیدگاه) ,

        سلام
        دوست عزیز چرا ماشینو از چشم مردم میندازی آخه
        اگه النترا دوس نداری برو تو صفحه ماشین محبوبت کامنت بده
        از ماشین های کره ای خیلی خوشم میاد و تحصینشون میکنم به خاطر پیشرفتشون
        الآن این هنوز معرفی تشده شما اشکال درمیاری واسش
        این کاراتون باعث میشه آدم از ماشین های ژاپنی متنفر شه

        پاسخ
        1. امیر سابق
          سوابق: (134 دیدگاه) ,

          اینایی که به من منفی دادن صد درصد یا پول خرید ماشین ندارن یا نمایشگاه تویوتا دارن
          مگه حرف اشتباهی میزنم که زود منفی می دید؟

      2. amir
        سوابق: (116 دیدگاه) ,

        آقا کیان شاید بتونی به هیوندای ایراد بگیری اما به سامسونگ نه سامسونگی که از سیاستش بد میگی الان پرفروش ترین اندرویدیه و 21 درصد بازار موبایل دنیارو در اختیار داره خداروشکر شرکت سونی ژاپن در بخش موبایل یه شرکت نیمه ورشکسته به حساب میاد اینجا دیگه نمیتونید ژاپن ژاپن بکنید ژاپنتون تو موبایل هیچ حرفی برا گفتن نداره و حتی از شرکتای چینیم سیاست ضعیفتری داره هر چند به نظر من تو بخش ماشین شرکتایی مثل هوندا و نیسان عالین اما به شخصه اصلا تویوتا رو قبول ندارم

        پاسخ
    3. Hitler
      سوابق: (458 دیدگاه) ,

      جلوش عجیب شبیه تسلا مدل اس هست.
      خودرویی خوب،با کیفیت،ارزان،با امکانات و موتوری بهینه .پیشرفت کره ای ها واقعا تحسین برانگیزه ،همچنین چینی ها که واقعا دیگه از گذشتشون فاصله گرفتن.
      سپاس از مهدی بازیار

      اینکه در گفتگو با بیل گیتس او چینی نمیداند ولی من انگلیسی بلدم،سخن نخست وزیر را درست می سازد(جک ما)
      پ.ن:جک ما میلیاردر چینی و موسس سایت علی بابا که نخست وزیر بهش گفت شما نابغه اید.

      پاسخ
    4. آرمااااان
      سوابق: (335 دیدگاه) ,

      هیوندای داره به مدلای جدیدش اصالت میده ،فیس جلوی سانتافه النترا توسان و…. داره به یه شکل نزدیک به هم طراحی میشه

      پاسخ
    5. ASTON MARTin
      سوابق: (825 دیدگاه) ,

      چرا همه اینقد به نسل قبل هیوندا گیر میدن چش بود مگه؟

      پاسخ
  2. تصویر پروفایل Lord Cezar
    Lord Cezar
    سوابق: (305 دیدگاه) ,

    طراحی جذاب و جوان پسندی داره تو کلاس خودش . کابین هم به نسبت قبل طراحیش بهتر شده . در کل نسبت به قیمتش تو منطقه ازاد ماشین خوبیه .

    پاسخ
    1. ارشیا
      سوابق: (11 دیدگاه) ,

      طراحیه قبلیش بهتر بود.من تویوتا کرولا رو ترجیح میدم

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل Lord Cezar
        Lord Cezar
        سوابق: (305 دیدگاه) ,

        همون موتور توسان جدیده . 1.6 لیتر توربو که با گیربکس دو کلاچه قراره بیاد . طبق بررسی ها از توسان جدید موتور و گیربکس خوبی هست و هماهنگی خوبی با هم دارن .

        پاسخ
  3. رضا
    سوابق: (13 دیدگاه) ,

    خیلی طراحیش بهتر شده به خصوص طراحی داخلیش که شبیه ix35 جدید شده جلوشم خوب شده فقط 3تا حلقه ی چراغ عقب رو دوست ندارم
    به نظرم کره ای ها با پایین آوردن حجم موتور فروششون تو ایران به مشکل بر میخوره ملت ما عشق حجم خالص موتورن قدرت و گشتاور نمیفهمن

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل RETOLEX
      RETOLEX
      سوابق: (1407 دیدگاه) ,

      یه جوری گفتی فک کردم امریکااییم .الان ماسل کار دارم
      الان حجم بالا باشه مسئولین عزیز اجازه ورود میدن ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

      پاسخ
      1. Hitler
        سوابق: (458 دیدگاه) ,

        مسئولان خودشون وارد کننده ان
        اون بنتلی پیازی که پلاک شد و غوغا کردو ندیدین؟
        شرط میبندم به زودی لکسوس lx570 و لندکروز رو به زودی میبینیم.

        اگر برای رویاهای خود تلاش نکنید،مطمئن باشید برای تحقق رویای دیگران تلاش خواهید کرد.

        پاسخ
  4. جی تی ار
    سوابق: (429 دیدگاه) ,

    همینکه اون چراغای مضخرف جلوش در ترکیب با جلوپنجرش تغییر کرده و نمای عقبش هم شباهت زیادی به جنسیس پیدا کرده خودش خیلیه. مواد داخل کابینش هم به نظرم مرغوبتر شده اند….

    پاسخ
  5. reza
    سوابق: (64 دیدگاه) ,

    خیلی شبیه فورد فیوژن شده مخصوصا جلوش!
    پیشرفت طراحی هیوندای تو این یه دهه اخیر قابل تحسینه .
    کیفیت خودروهاشم در حال پیشرفت؛
    مهم همین حرکت دائم رو به جلوست.

    پاسخ
  6. تصویر پروفایل احمدرضا خواجه زاده
    احمدرضا خواجه زاده
    سوابق: (1029 دیدگاه) ,

    چلوش دقیقا شبیه فورد فیوژن ولی این اصلا بنظر تقلید نیست ابن معلومه که طراحیش شبیه اون درومده واقعا باید برای هیوندا خوشحال باشیم که انقدر خوب پیشرفت میکنه امیدوارم دوستانی نیاند با نظرات متعصبانه که اصلا معلوم نیست از کجا اومده اسم یک برند رو خراب بکنند والا خود مدیر هیوندا نگفته بنز جلوی ما هیچی نیست و تویوتا فلانه و…

    پاسخ
  7. سجاد13
    سوابق: (21 دیدگاه) ,

    فقط چرا دستیشو دکمه ای و الکترونیکی نزاشت مثل i30 جدید و…

    پاسخ
  8. عباس
    سوابق: (150 دیدگاه) ,

    الان یک عده میان میگن فقط بنز فقط آلمان….!!!یا میان میگن کره ایی فلانه،پشمدانه!!!این خودرو ها رو ما باید به جای پژو سمند دنا،پراید،چینی ها سوار بشیم!هدف این رنج خودرو ها برای بازار قشر متوسط جامعه است!ولی تو کشور ما برای پولدارهاست!هر خودرو سازی برای بازارهای مختلف برای انواع سطح های درآمدی خودرو میسازه،تو این ایران با ۳۰ تومن فقط میشه ۳ نوع لگن خرید پراید ،پژو و تیبا!حالا تو خارج اگه بود تو همین محدوده قیمت با درآمد اونا،مگه ۶ ماه فقط رو مدل ماشین ها تحقیق میکردی چی بخری،بعدش تا میومدی انتخاب کنی میبینی مدل های سال جدید اومد که دردسر انتخاب ماشین دوباره شروع میشه،حالا تو کشور ما پارس سال میاد،که تفاوتش تو رنگ کیلومتره!!!!

    پاسخ
  9. vahid
    سوابق: (8 دیدگاه) ,

    دمش گرم هیوندای . اپشن نامرعی شدنه رانندرو خیلی دوست دارم.

    پاسخ
  10. عطا
    سوابق: (12 دیدگاه) ,

    بنظرم سراتو 2013 طراحی جذاب تری داره.موتورشم قوی تره البته با مصرف سوخت بالاتر

    پاسخ
  11. فرهاد کرمستجی
    سوابق: (121 دیدگاه) ,

    چراغ پشتش جالب شده دوست دارم. خدارو شکر از طراحی فضا پیمایی داره فاصله می گیره.

    پاسخ
  12. یه پسر
    سوابق: (1125 دیدگاه) ,

    طراحیش معقولانه تر از قبل شده و به نظرم بر خلاف سوناتا که تو نسل جدید چنگی به دل نمی زنه الانترا موفقه

    پاسخ
  13. بنتلی
    سوابق: (1019 دیدگاه) ,

    خیییلی زیبا و چشم نواز شده،در بین خودرو های هیوندای فعلا تنها خودرویی هس ک طراحی خارجیشو قبول دارم.طراحی داخلیش هم همانند محصولات اخیر هیوندای عالی هس، اگه کیفیت سواری این اتومبیل هم بهتر شده باشه ک خیلی خوب میشه

    پاسخ
  14. وحید
    سوابق: (244 دیدگاه) ,

    داخلش مثل بقیه محصولات هیوندا چنگی به دل نمی زنه
    نمای بیرونش پختگی سری جدید رو داره و از اون النترا تخ….تخیلی نسل قبل فاصله گرفت
    موتور قدرت خوبی داره بخصوص با دو کلاجه شدن شتاب بهتری می گیره تو کلاس خودش عالیه

    پاسخ
  15. احمد باقری
    سوابق: (4263 دیدگاه) ,

    در کل، از نظر استحکام و ایمنی، به پای محصولات تویوتا نمی رسه.

    پاسخ
  16. sunmartin
    سوابق: (1424 دیدگاه) ,

    طراحیش باید بصورت کامل تو اتو شوو دیداما باین تصاویر هنگ آور جلو با چراغ ها بیشتر فاصله گرفته و نمای زیبایی پدیدار گشته بلحاظ قدرت هم 175 قدرت کمی نیست و با این وزن و کلاس و کلاچ دوبل خودروی چالاکی هست و چراغ های پشت هم بواسطه ترکیب خطوط مورب و چند خانه ای شبیه خودروهای آمریکایی شده ترکیب جالب و در عین حال اروپایی آمریکایی هست باید دید کیا سراتو جدید طراحی بهتری دارد یا النترا

    پاسخ
  17. moeed
    سوابق: (6 دیدگاه) ,

    خیلی خوب از اب در اومده . به یه چیز دقت کردین . هیوندای هم داره از الگو های خاص ال ایی دی استفاده میکنه

    پاسخ
  18. رضا
    سوابق: (1690 دیدگاه) ,

    از نمای جلو خیلی بهتر شده و شبیه محصولات جگوارو فورد
    نمای عقب و داخلش خیلی معقولانه و مناسب

    پاسخ
  19. ارمان
    سوابق: (993 دیدگاه) ,

    بلا خره هیوندا فهمید که داخل اتاقش مثل اداره مخابرات دهه 30 میلادی بود
    پر دکمه و شاسی که چی بشه اخه؟ حالا هم که عوضش کرده
    قابل توجه عزیزانی که میگفتن زیبا ترین تریم طراحی داخلی جهان بوود ;))

    پاسخ
  20. محمدرضا
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام
    درسته که کره ماشین خوب و عالی با توجه به قیمت میزنه ولی تو این مدل داشبورد خودرو حس تکنولوژی جدید رو به ادم منتقل نمیکنه !!!

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.