ایستگاه خبرهیوندای

رشد فروش هیوندای در بازارهای جهانی

شرکت هیوندای موتورز کره اعلام کرد که در طول ۹ ماه گذشته بیش از ۲.۹ میلیون خودرو را بفروش رسانده است که این رقم ۱۰ درصد بیش از مدت مشابه سال گذشته است. از این تعداد حدود ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو در بازار داخل کره بفروش رسیده و باقی صادر شده اند.

hyundai factory
hyundai factory

همچنین سود بدست آمده از این تعداد فروش  بیش از ۵.۵ میلیارد دلار برآورد شده است که ۳۴ درصد رشد را نشان می دهد. با توجه به اوضاع نا آرام اروپا و وضعیت اقتصادی بحرانی بعضی از تولید کنندگان بزرگ و مشهور و همچنین وقایعی نظیر زلزله و سونامی در ژاپن، کره ایها فرصت را مغتنم شمرده و در حال تاخت و تاز در بازارهای جهانی هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. آریا

    ۱۹ آبان ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام از خودرو جدید هیوندای که نامی شبیه گروند یا نزدیک این دارد ولی به نام آزرا جدید در کیش وارد شده توضیح بدید وعکس های بیشتری ارایه کنید

    با تشکر آریا

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. میلاد

    ۲۱ آبان ۱۳۹۰
    سوابق: (21 ديدگاه)

    slm ,lotfan etelaat bishtare rajebe azera 2012 bedahid
    ba tashakor

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حسین

    ۱۱ آذر ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    از سایت جالبتون ممنون لطفاا بگوئید آیا سوناتای 2011 شش سیلندر در ایران هست اگر هست قیمتش چقدر است همچنین آزارا 2012 به ایران وارد شده و قیمتش چقدر است.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا