هیوندای

مشخصات هیوندای جنسیس

جنسیس Genesis تلاش هیوندای برای دستیابی به بازار خودروهای لوکس و عرض اندام در برابر رقبایی نامدار است . این خودرو که اولین خودرو دیفرانسیل عقب هیوندای محسوب می شود قرار است در بازاری که غول هایی مانند مرسدس بنز، BMW و لکسوس حضور دارند قدرت نمایی کند. جنسیس در رده خودروهای F-segment سدان مجلل قرار دارد که در اخیراً وارد کشور شده است. طراحی این خودرو در همان نگاه اول ما را به یاد مرسدس بنز اس کلاس و در نمای پشت،  بی ام و می اندازد.

hyundai genesis

این خودرو به موتور ۳.۸ لیتری شش سیلندر با گیربکس شش دنده اتوماتیک با تعویض دستی مجهز است.
موتور ۳۸۰۰ سی سی جنسیس این فرصت را به شما می دهد تا بتوانید پدال گاز را تا سرعت ۲۶۰ کیلومتر در ساعت بفشارید که این امر موجب می شود تا این خودرو بتواند نظر علاقمندان به سرعت را به خود جلب کند. از سوی دیگر برای رسیدن به شتاب صفر تا صد با این خودرو شما تنها به ۶.۷ ثانیه زمان نیاز دارید. رسیدن به شتاب اولیه در مدت زمانی کمتر از هفت ثانیه را می توان از جمله امتیازات این خودرو دانست.

hyundai genesis 2010
و اما از لحاظ میزان مصرف سوخت جنسیس به باک ۷۳ لیتری مجهز است و در هر صد کیلومتر و در سیکل ترکیبی ۹.۵ لیتر بنزین می سوزاند میزان مصرف سوخت این خودرو در جاده و شهر نیز به ترتیب ۷.۲ و ۱۳.۶ است.
از لحاظ تجهیزات ایمنی نیز جنسیس به ترمز ABS و EBD مجهز است. علاوه بر این تجهیزات و به منظور افزایش ضریب ایمنی در این خودرو هشت ایربگ به همراه سیستم محافظت از سر در این خودرو نیز پیش بینی شده است. سیستم الکتریکی محافظت از سر پیش از این تنها در خودروهایی مانند مرسدس، بی ام و و لکسوس نصب می شد. از دیگر امکانات این خودرو می توان به فرمان برقی، سان روف برقی، سیستم بخارزدایی اتوماتیک شیشه ها، برف پاک کن حساس به باران، شیشه جلو و عقب ضد اشعه، سنسور پارک عقب، کروز کنترل و راهنمای آینه بغل اشاره کرد.

2010 hyundai genesis

جنسیس در بازار دنیا به قیمت ۳۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان عرضه می شود اما این خودرو در بازار داخلی ۶۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. hamed

    ۲۷ تیر ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    موهاوی ماشینی بسیار عالی با نمایی مثل ماشین های آمریکایی وبا موتوری قوی وپر قدرت است وبه نظر من خیلی بهتر از ix55وسانتافه است و شتابی قابل توجه است که مانند پورشه است که قیمتی 2برابر موهاوی دارد ، بعضی ها ix55 رو رقیب موهاوی میدونند اما به نظر من این است که موهاوی در نوع خود رقیب ندارد و به قول ما ix55 تو جیب موهاوی است

    موافقم 6
    مخالفم 1
    1. امیر

      ۲۸ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (332 ديدگاه)

      بین سدانهای رایج این و کیا کادنزا رو خیلی قبول دارم

      موافقم 2
      مخالفم 1
  2. شایان

    ۲ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    کیفیت داخل موهاوی خیلی پایینه ix55 خیلی شیک تر و قشتگ تره کیفیت قطعات داخلش هم بهتره.به نطر من موهاوی 6 سیلندر و ix55 اگه بخواهیم مقایسه کنیم موهاوی از هر نظر بازندست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۲۳ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (332 ديدگاه)

      موهاوی قول بزرگ با موتور 4.6 لیتری قدرت 340 اسب کجا و هیوندای ix55 کجا. باید پهلوی موهاوی لنگ بندازه . اطلس خودرو موهاویو به شرط ضمانت 5 ساله با کبلومتر نامحدود به مشتریاش میده این یعنی اینکه هیچ حرفی واسه کفتن نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. محمد

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام خدمت همه عزیزان این سوال منو هرکس که میخونه خواهشا جواب بده شما هایی که از این ماشین های با حال و لوکس دارید دمتون گرم ایول ولی میشه بگید شغلتون چیه و با چه شغل و درآمد ماهیانه ایی میشه یه همچن ماشینایی خرید لطفا یه راهی هم جلو پای من بزارید ممنون میشم اگه جوابمو بدین

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      بنام خدا
      کلاهبردار p-:

      شوخی بود دوست من، برو کار می کن خدا بزرگه

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا