رونمایی از کابین مدرن ولوو XC90

کلاس بالایی از طراحی داخلی کابین در شاسی‌بلند جدید سوئدی به صورت رسمی به نمایش گذاشته شده است. ولوو در حالی این کابین هفت صندلی لوکس را رونمایی کرده که سه ماه بعد، مدل جدید XC90 در نمایشگاه اتومبیل پاریس حاضر خواهد بود.

Volvo XC90 Interior
Volvo XC90 Interior

مهم‌ترین جنبه تهاجمی این کابین مدرن و شیک در یک شاسی‌بلند بزرگ، روشی است که ولوو در به‌کارگیری دکمه‌های معمولی در کنسول وسط به کار گرفته است و این کار را به جای تعبیه ابزارهای مختلف در یک صفحه نمایش لمسی بزرگ در وسط انجام داده است. توماس اینگنلاث، سرپرست طراحی ولوو می‌گوید:

سیستم جدید به گونه طراحی شده که تا جایی که امکان دارد، چشمان راننده به طرف جاده باشد و دستان او نیز بر روی فرمان نگه داشته شوند. در سیستم جدید، در زمینه نحوه به‌کارگیری راننده‌ها از ابزارهای خودرو، بازنگری شده است.


دیگر اطلاعات مهم توسط مجموعه ابزارهای دیجیتالی برای راننده نمایش داده می‌شود و در همین حال یک نمایشگر سربالا استفاده شده است. بسیاری از عملکردهای داخل کابین از تکنولوژی بروز تشخیص صدا و همچنین کنترلرهای انگشتی بر روی چرخ فرمان استفاده می‌کنند.

ولوو خبر از گزینه‌های زیادی برای اتصال در XC90 می‌دهد. این خودرو به یک سیستم ذخیره اینترنت ابری متصل است و در نتیجه به برنامه‌هایی با قابلیت‌هایی مانند پیشنهاد نزدیک‌ترین نمایندگی ولوو برای ارائه سرویس موردنظر، دسترسی دارد. همچنین با وجود سیستم‌عامل جدید اپل با عنوان CarPlay، هماهنگی کامل با دستگاه‌های آیفون و آیپد برقرار است.

بسیاری از عناصر الهام‌بخش طراحی در داخل کابین، سوئدی هستند. ولوو می‌گوید که طراحی به کار رفته، یک طراحی شیک، زیبا و ساخته شده از بهترین مصالح است که با ظرافت‌های به کار رفته کامل شده است. موادی مانند چرم نرم، چوب و فلزات با کیفیت و کنترلرهای الماس‌تراس از جمله مواردی هستند که در کابین جدید ولوو استفاده شده‌اند.

دسترسی به ردیف سوم صندلی‌ها در این خودرو، یکی از بهترین‌ها در کلاس خود است. مسافران تا قد ۱۷۰ سانتی‌متر در ردیف سوم می‌توانند احساس راحتی کنند. پنج صندلی عقب، می‌توانند همگی جمع شده و یا به صورت تکی حرکت داشته باشند. همچنین یک سیستم کنترل هوای چهارگانه نیز به صورت آپشن پیشنهاد می‌شود.

[jwplayer mediaid=”75343″]
XC90 اوایل سال آینده میلادی به بازار خواهد آمد و اولین خودرویی از ولوو خواهد بود که با پلتفرم جدید SPA عرضه می‌شود. این پلتفرم، قرار است برای تمام مدل‌های ولوو از S60 به بالا استفاده شود. برای پیشرانه نیز از سری موتورهای جدید «درایو-ای» استفاده خواهد شد. [دانلود ویدئو]

درباره نویسنده

تصویر پروفایل مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

67 دیدگاه

  1. parham
    سوابق: (123 دیدگاه) ,

    در مورد لامبورگینی 95-5 زاگاتو مطلب بذارین.با تشکر

    پاسخ
    1. JAVID
      سوابق: (92 دیدگاه) ,

      واقعا دم سوئدی ها گرم طراحی صندلی های عقبشو نگاه چقدر خوشگله لامصب

      پاسخ
      1. حسین
        سوابق: (1165 دیدگاه) ,

        این زیبایی که گفتی هیچ وقت به کل ایران نمیرسه مگر اینکه فرهنگمون رو درس کنیم!!
        شما میتونی از خودت شروع کنی و تو قسمت پاسخ ، مطلب نامربوط به خاطر بالا بودن و لایک خوردن بیشتر نزاری!!!

        پاسخ
    2. AndromedA
      سوابق: (50 دیدگاه) ,

      نه جون ما همچین کاری نکنین!!
      زشت ترین ماشینی که میتونه تصور آدمو نسبت به لامبو لِه کنه همین لگنه بدرد نخوره 😐

      پاسخ
    1. e.scamp
      سوابق: (1108 دیدگاه) ,

      منم موافقم به جز آرم جلوی ولوو همه چیز فوق العاده س

      پاسخ
  2. mohammad8743
    سوابق: (60 دیدگاه) ,

    بالاخره یه طراحی داخلی در حد ولوو انجام دادن

    پاسخ
  3. زیگما
    سوابق: (3078 دیدگاه) ,

    هههههه
    پرچم سوءد رو به صندلی دوختن
    خخخ
    ولی طرح فرمونش عجیب شبیه فیات 500L هست

    پاسخ
      1. امید
        سوابق: (1324 دیدگاه) ,

        اره جالب بود رنگش فقط فرق داشت
        نکنه طراحش چینی باشه!

        پاسخ
  4. sadegh
    سوابق: (2130 دیدگاه) ,

    انصافا خیلی قشنگه، طراحیه داخلیِ ماشینا دیگه انقد داره زیبا و راحت میشه که باور کنید تا 4 سال دیگه هر آدمی یکی از این ماشینا داشته باشه دیگه نیاز به خونه نداره!

    پاسخ
    1. NASSY
      سوابق: (410 دیدگاه) ,

      احيانا داشبورد , دنده , فرمون , علامت ولوو و …. شبيه چيزي نيست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!

      دقت كن لطفا !!!!!!!!

      😀 😀 😀 😀 😀
      (شوخـــــــي)

      پاسخ
      1. شاهین
        سوابق: (3142 دیدگاه) ,

        سلام ناصر جون،داداش علامت ولوو شبیه “علامت نر” توی تعیین جنسیت و زیست شناسی هستش!
        ارادتمندم.

        پاسخ
      2. sadegh
        سوابق: (2130 دیدگاه) ,

        اَی ناصرِ ناقلا، توی پست قبلی که قضیه ی عقب F12 بود، اینجا هم که این، سایت پدال داره به قهقرا میره دیگه 🙂 😉

        پاسخ
  5. سجاد
    سوابق: (199 دیدگاه) ,

    خوشبحال کسایی که پشت فرمونش میشینن .کفم برید انصافا

    پاسخ
  6. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود .

    توجه . توجه .

    ميباخ باز مي گردد!

    مجله ماشين – طبق اخبار منتشر شده، مرسدس بنز s600 maybach به صورت رسمي در نمايشگاه گوانگژو چين كه ماه نوامبر امسال برگزار مي شود، رونمايي مي گردد!
    ظاهراً قرار است نام ميباخ، البته نه تحت برند دايملر، بلكه در قالب نسخه هاي خاص مرسدس بنز s كلاس، و با مشخصاتي نظير: طول زياد بدنه، فاصله زياد بين دو محور و ارتفاع بيشتر از حد استاندارد، دوباره احيا شود. پيش بيني مي شود حداقل فاصله بين دو محور ميباخ جديد معادل 3665 ميلي متر بوده و بيشتر از 5600 ميلي متر طول داشته باشد!

    به گزارش سرويس بين الملل مجله ماشين، اين دومين بار است كه خبر رونمايي از ميباخ در چين به گوش مي رسد و چندي پيش نيز اخباري حاكي از رونمايي اين مدل در نمايشگاه لس آنجلس منتشر شده بود. كارشناسان پيش بيني مي كنند براي تأمين قواي محركه اين ماشين، از پيشرانه هاي قدرتمند و در رأس آنها، نمونه 12 سيلندر خورجيني 6 ليتري به قدرت 530 اسب بخار و گشتاور 830 نيوتن متر سود برده شود.
    شايان توجه است، مرسدس بنز s كلاس پولمن، با طول 6.4 متري بدنه، و ظرفيت 6 نفر به صورت 2+2+2 همچنين قد بلندترين عضو خانواده مدل هاي فوق لوكس كمپاني سازنده است. همچنين، قرار است نسخه كانورتيبل آن نيز با ظرفيت 4 نفر به صورت 2+2، در سال 2015 معرفي شود!

    پاسخ
    1. NASSY
      سوابق: (410 دیدگاه) ,

      ميلاد کانورتیبل ديدم اينهو قطار ميمونه :S

      خدا كنه با يه طراحي جديد و شيك برگرده(طراحي قبلي يكم به برند مايباخ نميخورد) (خيلي خيلي كم هست پیدا ميشه كرد توو خيابونا)!!!

      اما به نظرم با اين توضيحاتي كه تو دادي(شـــــــــــاخ برميگرده)

      پاسخ
  7. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود .

    خیلی زیبا و با کیفیت کار شده . خیلی .

    اون مشخصه ی ولوو هم که همیشه در وسط داشبورد بود ، نیست .

    کی میدونه مشخصه ی ولوو چی بود ؟؟؟ اگر گفتین .

    پاسخ
    1. bacheye yazd
      سوابق: (203 دیدگاه) ,

      تنظیمات مربوط به صندلی با اون شکل صندلی مانندش!!!!!

      پاسخ
    2. sadegh
      سوابق: (2130 دیدگاه) ,

      میلاد نکنه همون دکمه های ماشین که به شکل مستطیل دور هم چیده شده بودن و یه چیز مث شماره گیر تلفن و تنظیمات صندلی هم وسطش بود رو میگی؟

      پاسخ
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درود .

        نه داداش .

        یک نمایشی از فرد بود که حالت نشسته داشت . برای تنظیم صندلی ها

        و انتخاب خروجی هوای کولر و بخاری .

        پایین لینک هاشو میذارم .

        فکر کنم از سال 2000 بود که ولوو در مدلهاش این کارو انجام

        داد .

        پاسخ
        1. یه پسل باهوش
          سوابق: (1125 دیدگاه) ,

          امکان داره با روشن شدن مانیتور منوش با اون شکل ظاهر بشه 🙂

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود .

          اخه پسل جان ، هروقت فیلم خارجی میدیم ، چون عشق ماشین

          بودم ، از داشبوردشون تشخیص میدادم که بازیگر سوار چه

          ماشینی هست . چون مشخصشو میدونستم . البته حرف شما هم

          درسته . .

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درود .

        در لینک های بالا نشون دادم .

        پاسخ
  8. محمد
    سوابق: (197 دیدگاه) ,

    شاسی بلند بزرگ ولوو هم آمد، فعلا که طراحی داخلی شاهکاره، احتمالا رقیب خیلی خیلی جدی برای شاسی بلندهای لوکس خواهد بود، فوق العاده…

    پاسخ
  9. شلبى
    سوابق: (563 دیدگاه) ,

    يه خواهش از سايت دارم ميشه راجع كارخانه via motors و فعاليتاش مطلب بزاريد

    پاسخ
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود .

      در مورد اون ارم ایستاده ی بنز روی کاپوت :

      شلبی جان اون ارم چنتا علت داره .

      1 – اون ارم ایستاده به نوعی نماد فخر فروشی . متمایز بودن . لوکس بودن .

      هاص بودن . تجمل و ….. است . درست مثل ارم بنتلی . رولزرویس . میباخ .

      2 – اون ارم برای تمام مدل ها نیست . برای مدلهایی استفاده میشه که ،

      پکیج و کدل خاص باشند . حتی مدلهای AMG که ندارند . چون لوکس هستند .

      3 – اون ارم خودش یک اپشنه که در زمان سفارش ماشین ، از مشتری پرسیده

      میشه .

      4 – اون ارم ایستاده ی بنز بیشتر برای مدلهایی استفاده میشه که لوگوی

      بزرگ بنز در وسط جلوپنجره نباشه .

      5 – لوگوی ایستاده کمک بسیار شایانی برای پارک خودرو در کار خیابان

      میکنه . طوری که اگر اون ارم رو دقیقا مماس با لبه ی جدول قرار بدهی ،

      فاصله ی چرخ ها تا جدول 30 سانتی متر است . برای ماشین هایی هم که

      اون ارم رو ندارند و یا حتی اون برامدگی روی وسط کامپیوتر نیست ،

      با پایه ی برف پاک کن سمت شاگرد تنظیم میکنند .

      الته با پیشرفت روزافزون تکنولوژی ، مورد 5 کمتر دلیل قانع کننده ای به

      حساب میاد . اما برای ماشین های قدیمی به اندازه ی یک نفر کمک میکرد .

      6 – حسی که لوگوی های روی کاپوت به راننده میدن ، خیلی خاصه .

      تا تجربه نکنی ، متوجه حرفم نمیشی .

      پاسخ
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود .

      در مورد اون ارم ایستاده ی بنز روی کاپوت :

      شلبی جان اون ارم چنتا علت داره .

      1 – اون ارم ایستاده به نوعی نماد فخر فروشی . متمایز بودن . لوکس بودن .

      خاص بودن . تجمل و ….. است . درست مثل ارم بنتلی . رولزرویس . میباخ .

      2 – اون ارم برای تمام مدل ها نیست . برای مدلهایی استفاده میشه که ،

      پکیج و مدل خاص باشند . حتی مدلهای AMG هم ندارند . چون اسپورت هستند .

      3 – اون ارم خودش یک اپشنه که در زمان سفارش ماشین ، از مشتری پرسیده

      میشه .

      4 – اون ارم ایستاده ی بنز بیشتر برای مدلهایی استفاده میشه که لوگوی

      بزرگ بنز در وسط جلوپنجره نباشه . توجه کن گفتم بیشر مدلها . نه همشون .

      5 – لوگوی ایستاده کمک بسیار شایانی برای پارک خودرو در کار خیابان

      میکنه . طوری که اگر اون ارم رو دقیقا مماس با لبه ی جدول قرار بدهی ،

      فاصله ی چرخ ها تا جدول 30 سانتی متر است . برای ماشین هایی هم که

      اون ارم رو ندارند و یا حتی اون برامدگی روی وسط کامپیوتر نیست ،

      با پایه ی برف پاک کن سمت شاگرد تنظیم میکنند .

      البته با پیشرفت روزافزون تکنولوژی ، مورد 5 کمتر دلیل قانع کننده ای به

      حساب میاد . اما برای ماشین های قدیمی به اندازه ی یک نفر کمک میکرد .

      6 – حسی که لوگوی های روی کاپوت به راننده میدن ، خیلی خاصه .

      تا تجربه نکنی ، متوجه حرفم نمیشی .

      پدال کامنت بالایی رو حذف کن . غلط زیاد داشت .

      پاسخ
      1. Zonda R
        سوابق: (1591 دیدگاه) ,

        @.F
        فقط تو مدلای الگانس ارم ایستاده استفاده میشه
        تا جایی من دیدم

        پاسخ
  10. نیما ناصری
    سوابق: (131 دیدگاه) ,

    چی بگم والا
    بیاد ایران کلی پولش میشه. من که ندارم. ولی ماشین خوبیه و یکی از ایمن ترین ماشین های دنیاست.

    پاسخ
    1. یه پسل باهوش
      سوابق: (1125 دیدگاه) ,

      میشه گفت ایمن ترین تو دنیاس

      همین جیلی با اون قیمت خنده دارش چون تحت لیسانس ولوو کار می کنه ماشین های ایمنی داره

      به عنوان مثال املگرند 6 تا ایربگ داره که تو مگان باید خوابشو ببینی

      پاسخ
      1. مهدی
        سوابق: (48 دیدگاه) ,

        البته مگان اروپائی هم 6 ایربگ داشت. حتی مگانهای وارداتی 2006 همشون 6 ایربگه بودند ولی وقتی رسید دست مهندسان پارس خودرو 4 تاش غیب شد.بخاطر جاده های امن ما نیازی نبود از نظر ایشون!

        پاسخ
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود .

          افرین مهدی جان من هم همینو میخواستم بگم .

          البته زیاد بودن ایربگ به تنهایی دلیل بر ایمن بودن

          ماشین نیست .

          اگر ماشینی 15 ایربگ داشته باشه و نتونه به خوبی جذب

          ضربه بکنه ، چه فایده ایی داره ؟؟؟

          اگر فشار و ضربه وارد وارد اتاق بشوند ، 100 تا ایربگ

          هم باشه باید فاتحتو بخونی .

          رنو مگان در حالی توانست 5 ستاره ی ایمنی از اتحادیه

          اروپا کسب بکنه که گلگیرهاش از فایبر گلاس بودند .

      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درود .

        ایمن ترین نیست .

        ایمن ترین ماشین های دنیا :

        مرسدس بنز S کلاس . طوری که در مقالات خارجی نوشتند ، تصادف کردن

        با این ماشین تقریبا غیر ممکن است .

        ب ام و سری 7 .

        لکسس LS600H .

        ائودی A8 .

        پسل باهوش منظورم شما نیستی .

        ماها فکر میکنیم یک ماشین چون 10 تا ایربگ داشته باشه ، پس

        میتونیم باهاش 300 تا بریم . تصادف کنیم ، حتما زنده میمونیم .

        نه اصلا اینطور نیست . حتی اگر بنز اس کلاس باشه . همه چیز با

        هم باید ایمن باشند .

        جاده ایمن . ماشین ایمن . راننده ایمن . و …..

        زمانیکه پراید مجهز به ترمز ABS شد ، یکی از مسئولان گفت ،

        مردم فکر میکنند ، چون پراید ترمز ABS داره ، پس دیگه کارش

        درسته . ترمز ABS معجزه میکنه . پس بگازیم . درصورتی که

        اینطور نیست .

        پاسخ
        1. NASSY
          سوابق: (410 دیدگاه) ,

          ABS گذاشتن رو پرايد,

          ملت هم گازوندن به سوي ديــــــــــــــــــــار باقي!!!

          .

          فاتحه مع صلوات
          روحشون شــــاد

        2. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          در واقع میلاد جان ماشین هایی مثل اس کلاس به سیستم هایی مجهز هستند که قبل از برخورد با هر چیزی ماشین خود به خود ترمز میکنه.
          منظور دوستمون از ایمنی، ایمنی بدنه بوده. که در حال حاضر تسلا مدل اس ایمن ترین خودرو از نظر ایمنی بدنه هست به طوری که در تست تصادف پس از بر خورد با مانع، مانع رو در هم شکست !

        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود .

          بله حرف شما درسته .

          کلیپ اون تسلارو داری ؟؟؟

          الان بیشتر وظیفه ی ایمنی بر روی دوش سیستم ها است .

        4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود .

          اما یدونش اتیش گرفت .

        5. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          اس کلاس هم چند تاش آتیش گرفتن!
          ولی در تسلا کسی کشته نشد
          تسلا، قبل از اینکه آتش بگیره، به راننده گفته بوده ماشین رو ترک کنه!
          هوش مصنوعی رو ببین…..

        6. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          این جی ام سی یوکان نسل جدید که تازه وارد بازار شده و یکیش آتیش گرفت تو کالیفرنیا و کمپانی مجبور شد یه ماشین نو+ غرامت به صاحب ماشین بده
          http://gmauthority.com/blog/wp-content/uploads/2014/03/2015-GMC-Yukon-Fire-628×340.jpg
          اینم اس کلاس
          http://images.thecarconnection.com/med/mercedes-benz-s-class-catches-fire-in-germany-image-merkur-online_100463465_m.jpg
          اینم تسلا
          http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2013/11/TeslaModelSFire.jpg

        7. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود .

          تو دنبال این هستی که بحث راه بندازی .

          بعدشم فقط حرف خودتو بزنی .

          از نظر من اگر تسلا اتیش گرفته ، اشکالی نداره .

          چون همش به خاطر سیستم های پیچیده ی الکترونیکی است .

          در ضمن حاضرم باهات شرط ببندم که فقط 1 عدد اس کلاس

          اتیش گرفت .

          مطمئن باش اگر بیشتر از این حرف ها بود ، نویسنده

          های پدال امان نمیدانند و خبر رو میگذاشتند!!!!!

          تکرار میکنم فقط یک عدد اتیش گرفت .

          چند وقت پیش هم یک عدد پورشه اتیش گرفت .

          از نظر کارشناسان و اهل فن ، این موارد در حد 1 الی 2

          تا طبیعیه . همش هم به خاطر تکنولوژی بالای الکترونیکی

          است .

        8. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          مگه من گفتم چندین اس کلاس اتیش گرفته که تو تاکید میکنی روی اینکه فقط یکی اتیش گرفته؟
          مگه من به خاطر اتش گرفن بنز ایرادی بهش گرفتم؟
          خود درگیری داری ؟
          خود تو با زدن این حرفت باعث ایجاد بحث شدی!
          جالبه یه نفر خودش باعث ایجاد بحث میشه ولی به دیگران ایراد میگیره….
          بالاخره فرق ادم متعصب با ادم غیر متعصب تو همین چیزاست دیگه
          من میگم تسلا ایمنه، بعد این میاد میگه تو دنبال بحثی!
          عجب
          در ضمن
          بالاخره تو این چند وقت همه فهمیدن کی منطقی تره و کی همش حرف خودش رو میزنه
          امان از بیماران روانی

        9. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          در ضمن من با تو سر توهماتت بحثی در اینجا ندارم
          اون شخصی که همش میگه”به امید جنگ های بیشتر” به دنبال بحث کردن نیست؟ ولی من که هیچ وقت نگفتم فقط فلان کشور، به دنبال بحث هستم!
          اقا میلاد دوران دو رویی و ریا در پدال خیلی وقته که تموم شده

        10. سجاد
          سوابق: (199 دیدگاه) ,

          بابا شما دوتا چتونه اینهمه به هم میپرید و حرف های ناجور میزنید جمع دیدگاه های شما از دیدگاه همه ی بچه ها بیشتره ناسلامتی… بعضی اصطلاحات رو آدم تو جنگ های طایفه ای صد سال پیش هم نمیشنید که شما اینجا مثل آب خوردن به کار میبرید بس کنید دیگه

        11. sadegh
          سوابق: (2130 دیدگاه) ,

          میلاد جان، زیگما جان، تورو خدا اینجوری نکنید دیگه

          اختلاف نظر خوبه، باعث ارتقا سطح اطلاعات میشه، ولی با جنگ و جدل که به جایی نمیرسید. آخه خودتون قضاوت کنید، چند تا آهن پاره ارزش داره که از همدیگه دلخور بشید

        12. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود .

          پس این جمله ی عمه ی منه ؟؟؟

          ((( اس کلاس هم چند تاش آتیش گرفتن!
          ولی در تسلا کسی کشته نشد
          تسلا، قبل از اینکه آتش بگیره، به راننده گفته بوده ماشین رو ترک کنه!
          هوش مصنوعی رو ببین…)))

          اینجا مگه نوشتی چند تاش ؟؟؟

          نکنه تو شهر شما چند تاش یک عدد معنی میده ؟؟؟

          در ضمن من اینجا طرفه بنزو نگرفتم . گفتم حق باشماست .

          ولی چون شما گفتی چند تاش ، من هم تاکیدد کردم که 1

          عدد اتیش گرفته .

          در عین حالی که بیمار روانی خودت هستی ، الزایمر هم

          داری .

          اقای دقت . ادعاااا . ادعااا .

          بعدشم من گفتم یدونش اتیش گرفت . حرف دیگری زدم ؟؟؟

          من عشق المان هستم و هیچ وقت هم انکار نکردم .

          اما تو عشق امریکا و صنایعش هستی ولی قبول کنی .

          کارات و دیدگاهات تابلو هست .

          اصلا من متعصب . به شما ربظی داره ؟؟؟

          شما ضامنی ؟؟؟؟

          خیلی ادعات میشه که به فکر کاربران پدالی ، خودت

          باعث ترک چند نفرشون شدی .

          بدو الان یک بامبول درست کن و خودتو تبرئه کن .

          ثابت کن که من دورو ریاکار هستم .

          الکی جو نده .

          خودت بهتر شخصیتت و میشناسی .

          اگه خیلی رو حرفت مطمئن هستی ، رأی گیری راه میندازیم .

        13. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود .

          سجاد جان میشه بگی کدام حرف رو زدم که برای طایفه های

          صد سال پیشه ؟؟؟

          پسر خوب من که چیزی نگفتم .

          صادق جان ایشون تا کم میاره ، این حرفو میزنه .

        14. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود .

          در ضمن هم در بنز و هم در پورشه کسی کشته نشد .

      3. ایرانی
        سوابق: (200 دیدگاه) ,

        ولی تست تصادف رنو هم خیلی بهتر از اسمش هست… تعجبیه…! حداقل معمولا ستونهای محکمی دارن…!!! سرچ کنید و ببینید… حالا نتیجش رو آدما خدا میدونه…

        پاسخ
      4. سیاوش
        سوابق: (20 دیدگاه) ,

        وقتی امگراند ساخته شد سال2009 بود خرید سهام ولوو سال2012 بوده طبق برنامه ریزی خود چینیها برای حفظ اعتبار ولوو تا کنون یعنی ماه5 2014 هیچگونه ارتباطی بین تولیدات جیلی و ولوو ایجاد نشده.ضمنا مظمئن بدون اون نمونه امگراند ec7از نظر ایمنی تشابه چندانی به این ماشین تحویلی به ایران نداره.تازه با تمام تلاشی که انجام دادند 4ستاره گرفت نه 5ستاره .بعدشم یه ستاره بالا و پائین در تست تصادف هیچ اهمیتی نداره که بخواد دلیل انتخاب یه ماشین باشه کافیه زمان تصادف 5کیلومتر سرعتت از سرعت تست تصادف بالاتر باشه همه محاسبات مالیده به الک.همون امگراند ترمزهای مطمئنی نداره که خیلی از تست تصادف مهمتره.

        پاسخ
  11. خاوری مزراتی
    سوابق: (1104 دیدگاه) ,

    کار باکیفیت… دقیق و زیادی در داخلش صورت گرفته..احسنت

    پاسخ
  12. viceroy
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    ظریف کاریهایی که توی این ماشین هست واقعا جذابه ارگونومی صندلیهام پیداست از لحاظ راحتی به روزترین مهندسی روش کار شده. ولوو همیشه به سفت بودن بدنه معروف بوده خیلی قشنگه خدا برسونه بخریمش (:

    پاسخ
  13. Metalhead
    سوابق: (1683 دیدگاه) ,

    ولوو = زیبایی ، کیفیت ، ایمنی بالا ، مصرف پایین

    پاسخ
  14. رضا
    سوابق: (1690 دیدگاه) ,

    سوئدی ها هم مثل اکثر اروپایی ها ادم های سخت کوش و منظمی هستن و بجز این هم ازشون انتظاری نمیره
    واقعا طراحی زیبایی داره و کیفیت بالاش از عکس ها هم مشخصه

    پاسخ
  15. NASSY
    سوابق: (410 دیدگاه) ,

    خوب ساخته , اين طراحي و تغيير و تحول نشون ميده كه همه چي برميگرده به

    مديريت درست از منابع و زير ساخت هاي يك شركت (با فروش سهام ولوو به

    چينيا شاهده تحول هستيم(عكس بالا))

    چينيا با خريد ولوو(ايمن ترين خودرو ساز دنيا) يه جواريي معامله دو سر سود انجام دادن:
    1.افزايـــــــش كيفيت ماشين هاي چيني
    2.ايمــــــــــن كردن ماشين هاي چيني
    3.استفاده از فناوري شركت هاي اروبايي
    4.اعتبار دادن به صنعت خودرو سازي چين
    5.كمك كردن به ولوو و …
    6. …
    (براي نمونه ماشين هاي جيلي(داره پیشرفت ميكنه))

    اونوقت ما در اندر خم ساختن ماشين ملي , موتور ملي , داشبورد ملي , اينه ملي , اصلا همه چي ملي مونديم !!!

    .

    بعد بگين چينيـــــــا بد و اشغال و … هستن!!!!!
    (ماشين هاي كه شركت هاي ايراني وارد ميكنن اشغاله)!!!!!!!!

    البته سوئدي ها هم انصافا خوب ميساختن اما هميشه تغيير و تحول بد نيست(سوئديا زياد اهل تغيير طراحي و …. نبودن(داشبورد الان و قبلا رو مقايسه كنيد))

    پاسخ
  16. امید
    سوابق: (1324 دیدگاه) ,

    چه حسی داره توش بشینی احساس خنکی و مایه داری رو بهت میده راحتی ارامش واو

    پاسخ
  17. سام
    سوابق: (779 دیدگاه) ,

    باسلام مجدد
    ولو ماشین های باکیفیت و خوبی می سازه ولی نمی دونم که چرا توی بازار ایران ناموفق بوده؟ایکاش به جای جیلی چین، ایران سهام ولو رو خریداری می کرد.

    پاسخ
  18. ژیار
    سوابق: (59 دیدگاه) ,

    با توجه به عکسا متوجه فضای ایده ال پا برای ردیف سال سوم میشیم داشبورد هم بیشتر حس ساده و کارآمد بودن رو منتقل میکند (فارغ از مصالح کیفیت بالا بکار رفته در ان) ودر آخر ولوو مانند همیشه امنیت را به ارمغان می آورد درباره عدم خریداری ولوو توسط ایران روگردانی مسئولان خودروسازی از تحویل کیفیت و احترام به مشتریان ناشی میشود، اگه محصولات روز دنیا با قیمت اصلی ارائه شود دیگر هیچ استقبالی از آشغال سازهای وطنی نخواهد شد. وسود150 درصدی برای هر خودرو از بین میرود.

    پاسخ
  19. مرتضی
    سوابق: (83 دیدگاه) ,

    میتونم تشبیهش کنم به مدیریه شرکت عنوان دارپول ساز
    شیک باوقار لوکس ونجیب

    پاسخ
  20. reza
    سوابق: (146 دیدگاه) ,

    تنها داشپرتی هست که می تونه با مرسدس رقابت کنه

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.