چشم اندازهفته نامه

معرفی ارزان‌قیمت‌ترین خودروهای بازار ایالات‌متحده

این بیست خودرو، ارزان‌ترین خودروهایی هستند که در حال حاضر می‌توان در ایالات‌متحده خریداری کرد

هرچند بسیاری از ما عاشق خودروهای گران‌قیمت و جذاب مانند سوپراسپرت‌ها یا سدان‌های فوق لوکس هستیم اما این خودروها در اکثر مواقع تنها به‌عنوان پوستر بر روی دیوار اتاق‌ها باقی می‌مانند زیرا واقعیت این است که بودجهٔ ماهانۀ ما همواره اجازهٔ خرید این خودروهای جذاب را نمی‌دهند؛ بنابراین در بسیاری از موارد خریداران به دنبال یک خودرو صفرکیلومتر کاربردی، قابل‌اعتماد و مقرون‌به‌صرفه هستند که با حقوق ماهیانۀ‌شان همخوانی داشته باشد. با توجه به این واقعیت ما لیستی از ارزان‌قیمت‌ترین خودروهای صفرکیلومتر حال حاضر بازار ایالات‌متحده تهیه کرده‌ایم که شامل بیست خودرو از برندهای گوناگون می‌شود. در این لیست تنها خودروهای جدید مدنظر بوده‌اند و نمونه‌های قدیمی کنار گذاشته شده‌اند؛ اما قیمت‌هایی که در ادامهٔ این لیست مشاهده خواهید کرد متعلق به ارزان‌ترین نسخهٔ هر خودرو می‌شود که اغلب به معنی سطح تجهیزات ساده و گیربکس دستی است؛ اما بااین‌حال زمانی که به دنبال ارزان‌ترین خودروها باشید هنوز هم می‌توانید گزینه‌های مناسبی را در این لیست پیدا کنید. لیست قیمت هریک از این بیست خودرو در جدول زیر ذکر شده‌اند اما برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به ادامهٔ مطلب مراجعه کنید.

خودرو تیپ گیربکس قیمت پایه
نیسان ورسا ۱.۶ S پنج سرعته دستی ۱۱,۹۹۰ دلار
میتسوبیشی میراژ ES پنج سرعته دستی ۱۲,۹۹۵ دلار
شورلت اسپارک LS پنج سرعته دستی ۱۳,۰۰۰ دلار
فورد فی‌یستا S Sedan پنج سرعته دستی ۱۳,۶۶۰ دلار
میتسوبیشی میراژ G4 ES پنج سرعته دستی ۱۳,۹۹۵ دلار
کیا ریو LX شش سرعته دستی ۱۴,۱۶۵ دلار
اسمارت فورتو Pure شش سرعته دستی ۱۴,۶۵۰ دلار
هیوندای اکسنت SE Sedan شش سرعته دستی ۱۴,۷۴۵ دلار
فیات ۵۰۰ Pop پنج سرعته دستی ۱۴,۹۹۵ دلار
شورلت سونیک LS Sedan پنج سرعته دستی ۱۵,۱۴۵ دلار
تویوتا یاریس ۳ Door L پنج سرعته دستی ۱۵,۲۵۰ دلار
نیسان ورسا نوت S Plus CVT ۱۵,۴۸۰ دلار
کیا ریو هاچ‌بک LX شش سرعته دستی ۱۵,۴۹۵ دلار
تویوتا یاریس iA شش سرعته دستی ۱۵,۹۵۰ دلار
هوندا فیت LX شش سرعته دستی ۱۶,۰۹۰ دلار
کیا سول پایه شش سرعته دستی ۱۶,۱۰۰ دلار
فیات ۵۰۰C Pop پنج سرعته دستی ۱۶,۴۹۰ دلار
کیا فورته (سراتو) LX شش سرعته دستی ۱۶,۶۰۰ دلار
فورد فوکوس S Sedan پنج سرعته دستی ۱۶,۷۷۵ دلار
شورلت کروز L Sedan شش سرعته دستی ۱۶,۹۷۵ دلار

 

۱- نیسان ورسا قیمت ۱۱,۹۹۰ دلار

nissan-versa-2015-sedan-01

کوچک‌ترین سدان نیسان، ارزان‌ترین محصول آن‌ هم هست. تیپ پایهٔ این ماشین ارزان‌قیمت‌ترین خودروی صفرکیلومتر حال حاضر ایالات‌متحده است. هرچند می‌توان ورسا را به لیستی طولانی از آپشن‌ها مجهز کرد اما هنوز هم یکی از مقرون‌ترین خودروهای بازار است.

۲- میتسوبیشی میراژ قیمت ۱۲,۹۹۵ دلار

mitsubishi-mirage-2017-02

میراژ قطعاً ارزان بوده و راهی برای خرید یک خودروی جدید با برند معتبر بدون هزینه کردن پول نقد زیاد است. البته این خودرو چندان موردعلاقهٔ ما نیست اما امتیاز اصلی آن مصرف سوخت بسیار مناسب و تجهیز به مقدار زیادی از فناوری‌های مدرن است.

۳- شورلت اسپارک قیمت ۱۳,۰۰۰ دلار

chevrolet-spark-2016-01

اسپارک ارزان‌ترین هاچ‌بک شورلت است. پیشرانهٔ ۱.۴ لیتری این هاچ‌بک سگمنت A تنها ۱۰۰ اسب بخار قدرت دارد اما در عوض طی هر صد کیلومتر در بزرگراه فقط ۶.۲ لیتر بنزین مصرف می‌کند علاوه بر اینکه برای خریدش هم نیازی به خالی کردن حساب بانکی نیست.

۴- فورد فی‌یستا قیمت ۱۳,۶۶۰ دلار

ford-fiesta-2017-1600-04

هرچند فی‌یستا ST یک هاچ‌بک اسپرت داغ و جذاب است اما نسخهٔ استاندارد فی‌یستا نیز هنوز هم خودرویی بسیار قابل‌ملاحظه است. این خودرو که در دو نسخهٔ سدان یا هاچ‌بک قابل خریداری است، در کلاس خود سواری خوبی داشته و حتی یک موتور ۱ لیتری سه سیلندر توربو فوق‌العاده کم‌مصرف را هم به‌عنوان یک آپشن ارائه می‌کند.

۵- میتسوبیشی میراژ G4 قیمت ۱۳,۹۹۵ دلار

mitsubishi-mirage-2017-g4-0

نسخهٔ سدان میراژ استاندارد، G4 نام دارد که کمی پالایش و دینامیک رانندگی آن نسبت به نسخهٔ هاچ‌بک بهبود یافته است اما هنوز هم در میان ارزان‌ترین خودروهای صفرکیلومتر بازار قرار دارد. علاوه بر این، میراژ G4 از گارانتی زیاد و مصرف سوخت قابل‌توجهی نیز برخوردار است.

۶- کیا ریو قیمت ۱۴,۱۶۵ دلار

kia-rio-2012-notchback-02

هرچند نسل جدید ریو در خارج از ایالات‌متحده معرفی شده است اما نسخهٔ سدان نسل قبلی این خودرو با مدل ۲۰۱۷ هنوز در ایالات‌متحده عرضه می‌شود. در این مطلب قیمت پایهٔ ریو سدان ذکر شده که تجهیزات ناچیزی دارد اما تعداد زیادی آپشن برای آن قابل سفارش هستند.

۷- اسمارت فورتو قیمت ۱۴,۶۵۰ دلار

smart-fortwo-2015-01

خودروی شهری اسمارت فورتو در نسل جدید خود کمی بزرگ‌تر از قبل شده است اما هنوز برچسب قیمتی بسیار کوچکی دارد. علاوه بر این، پارک کردن فورتو با برخورداری از ابعاد بسیار کوچک و دایرهٔ چرخش مناسب، تقریباً در هرجایی فوق‌العاده آسان است.

۸- هیوندای اکسنت قیمت ۱۴,۷۴۵ دلار

hyundai-accent-2012-1600-0c

نسل جدید هیوندای اکسنت در راه است اما در حال حاضر نسل کنونی آن هنوز هم به‌عنوان راهی بسیار مقرون‌به‌صرفه برای به دست آوردن یک خودروی صفرکیلومتر با گارانتی طولانی ۱۰ ساله باقی‌مانده است. علاوه بر این، پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری چهار سیلندر اکسنت نیز با مصرف ۶.۳ لیتر سوخت در هر صد کیلومتر در بزرگراه، موجب صرفه‌جویی در هزینهٔ سوخت می‌شود.

۹- فیات ۵۰۰ قیمت ۱۴,۹۹۵ دلار

fiat-500-2015-01

فیات ۵۰۰ که از سبک طراحی و استایل رترو بهره می‌برد، خودرویی کوچک، مقرون‌به‌صرفه و با مصرف سوخت کارآمد است که آن‌را به گزینه‌های ایده آل برای محیط‌های شهری تبدیل می‌کند. همچنین انواع تیپ‌ها، پکیج‌ها و نسخه‌های ویژه نیز برای این خودرو ارائه شده‌اند که به خریداران اجازه می‌دهد از میان مدل‌های بسیار مختلفی از این هاچ‌بک یکی را انتخاب کنند.

۱۰- شورلت سونیک قیمت ۱۵,۱۴۵ دلار

chevrolet-sonic-2017-01

سونیک یکی دیگر از خودروهای کوچک و مقرون‌به‌صرفهٔ شورلت است که از نظر اندازه و قیمت بین اسپارک و کروز قرار می‌گیرد. این یک خودروی سرگرم‌کننده برای رانندگی است که موتور توربو هم برای آن در دسترس است و حتی پکیج RS نیز برای کسانی که ظاهر اسپرت می‌خواهند ارائه شده است.

۱۱- تویوتا یاریس قیمت ۱۵,۲۵۰ دلار

toyota-yaris-2015-03

کوچک‌ترین و ارزان‌ترین محصول تویوتا را می‌توان در قامت یک هاچ‌بک یا یک سدان خریداری کرد. درهرصورت، نسخهٔ پایهٔ یاریس با این قیمت بسیار پایین تجهیزات زیادی ندارد بنابراین بسیاری از خریداران تیپ‌های بالاتر را انتخاب می‌کنند.

۱۲- نیسان ورسا نوت قیمت ۱۵,۴۸۰ دلار

nissan-versa_note-2017-1024-01

این یک هاچ‌بک بزرگ است که ارزش زیادی در برابر پول پرداختی دارد. همچنین ورسا نوت برخلاف نسخهٔ سدان، در تیپ پایه با تجهیزات بیشتری عرضه می‌شود. یه‌علاوه این خودرو برای سال ۲۰۱۷ فیس‌لیفتی را تجربه کرده که ظاهر آن‌را شبیه به دیگر محصولات جدید نیسان ساخته است.

۱۳- کیا ریو هاچ‌بک قیمت ۱۵,۴۹۵ دلار

kia-rio-2017-03

با صندوق باری بسیار بزرگ‌تر از نسخهٔ سدان (در صورت خواباندن صندلی‌های عقب)، ریو هاچ‌بک ارزش مناسبی در برابر قیمت خود دارد. برخلاف سدان، نسخهٔ هاچ‌بک ریو به‌صورت استاندارد مجهز به گیربکس اتوماتیک بوده و حتی برای آن تیپ SX با سیستم تعلیق اسپرت نیز قابل سفارش است.

۱۴- تویوتا یاریس iA قیمت ۱۵,۹۵۰ دلار

toyota-yaris-2016-sedan-02

این تویوتایی است که درواقع تویوتا نیست! این خودرو در اصل مزدا ۲ سدان است که در ایالات‌متحده توسط تویوتا عرضه می‌شود درحالی‌که مزدا ۲ به‌طورکلی در آمریکا فروخته نمی‌شود. این خودرو که یاریس iA نام دارد، تجربهٔ رانندگی سرگرم‌کنندهٔ مزدا را با برند تویوتا ارائه می‌کند.

۱۵- هوندا فیت قیمت ۱۶,۰۹۰ دلار

honda-fit-2015-03

فیت همواره جایگاه ویژه‌ای در نزد ما دارد و اغلب خرید آن‌را توصیه می‌کنیم به دو دلیل کلیدی. اول صندلی‌های تاشوی عقب آنکه فضای حمل بار بسیار زیادی را ارائه می‌کنند و دوم رانندگی رضایت‌بخش فیت است که مانند هر هوندای دیگری رانندگی آسانی دارد.

۱۶- کیا سول قیمت ۱۶,۱۰۰ دلار

kia-soul-2014-07

خودروی غیرمتعارف و جعبه‌ای شکل کیا در طیف گسترده‌ای از تیپ‌ها به بازار می‌شود مانند یک پیشرانهٔ توربو جدید که در بالاترین سطح آن قرار دارد؛ اما تیپ پایهٔ سول به‌سادگی کارایی بالا و فضای قابل‌استفاده برای قرار دادن اشیاء را فراهم می‌کند درحالی‌که به صرفه‌جویی در هزینه‌های ماهیانه نیز کمک می‌کند.

۱۷- فیات ۵۰۰C قیمت ۱۶,۴۹۰ دلار

fiat-500-2015-c-02

ارزان‌ترین خودروی کابریولتی که می‌توان در ایالات‌متحده خریداری کرد این فیات ۵۰۰C است که در اصل همان فیات ۵۰۰ تخم‌مرغی شکل اما با یک سقف پارچه قابل‌ جمع شدن برقی است. این سقف که حتی در هنگام حرکت با سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت هم قابل باز کردن است، هرچند کمی دید عقب را محدود می‌کند اما اجازهٔ ورود هوای بسیار زیاد و نور خورشید را به داخل کابین می‌دهد.

۱۸- کیا سراتو قیمت ۱۶,۶۰۰ دلار

kia-k3-2017-cerato-02

طراحی هوشمندانهٔ کیا و جاداری سراتو موجب شده که این خودرو به انتخابی جذاب در میان خودروهایی با این رنج قیمت تبدیل شود. سراتو برای سال ۲۰۱۷ مورد فیس‌لیفت قرار گرفتهٔ و نسخهٔ کوپه از بین مدل‌های آن حذف شده است اما هنوز هم می‌توان از میان نمونه‌های هاچ‌بک و سدان یکی را انتخاب کرد.

۱۹- فورد فوکوس قیمت ۱۶,۷۷۵ دلار

ford-focus-2015-02

فوکوس خودرویی بزرگ‌تر با موتوری قوی‌تری و ویژگی‌های بیشتری نسبت به برادر کوچکش فی‌یستا است که می‌توان آن‌را در دو نسخهٔ سدان یا هاچ‌بک خریداری کرد. هرچند قیمت گیربکس اتوماتیک دوکلاچهٔ این خودرو گران است اما فناوری‌های زیاد و سبک رانندگی اروپایی را در کلاس کامپکت ارائه می‌کند.

۲۰- شورلت کروز قیمت ۱۶,۹۷۵ دلار

chevrolet-cruze-2016-premie

نسل جدید شورلت کروز گامی بزرگ در مسیری مناسب جهت تبدیل شدن به خودروی رقابتی‌تر از همیشه برداشته است. کروز با بسیاری از فناوری‌ها و آپشن‌های جدید به بازار عرضه می‌شود اما بااین‌حال نسخهٔ پایهٔ آن نیز خودرویی بسیار مقرون‌به‌صرفه است. همچنین نسخهٔ هاچ‌بک این ماشین نیز تولید می‌شود که قیمت آن از ۲۲,۱۱۵ دلار آغاز می‌گردد.

 

منبع: Motor1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۷ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (419 ديدگاه)

    هیچ کدومشون مثل دنا و ساندرو و برلیانس و چانگان و آریزو ۵ نیستن ….

    با قیمت رقابتی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali (CHEVY NOVA

      ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (6779 ديدگاه)

      سلام به دوستان
      بازم سال نو رو پیشا پیش تبریک میگم بهتون و ایشالاه که امسال سال خوبی برا همه باشه
      والا تو این لیست من شورولت کروز رو انتخاب میکنم
      اما من ترجیح میدم بجا خرید ماشین ارزون قیمت صفر کیلومتردر امریکا یه ماشین دست دوم هیولا بخرم که هم قیمت کروز باشه
      در اون شرایط یدونه شوی کاماروی 8 سیلندر 1975 با موتور 400 میخرم که با گشتاور زیادش اسفالت خیابونها رو شخم بزنم و عشق دنیا رو هم میکنم فارغ از بحث مصرف سوخت و الایندگی و این چیزا که تازگیا مد شده
      تو زندگی اونجور که دوست دارید زندگی کنید و به حرف کسی کار نداشته باشید زندگی 2 روزه و بهتره که حالا که جوون هستیم نهایت لذت رو ببریم و چه لذتی بالاتر از ماشین بازی
      لازم نیست اون کسی که عاشق کاماروی 2017 هست حسرت اون ماشین رو در ایران بخوره هیچ مشکلی نیست به جاش یدونه کاماروی 1977 بخر رو عشق دنیا رو بکن
      لازم نیست که کسی پول نداره برا خرید سری 3 بی ام و مدل 2017 همش حسرتش رو بخوره میتونه یدونه 320 کلاسیک یا یدونه 518 کلاسیک بخره و حالشم ببره
      این نظر من بود که گفتم
      یاعلی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Mahdi DODGE

        ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (1477 ديدگاه)

        سال نو شما هم مبارک داش علی
        پدال جان امسال هم مثل پارسال دم عیدی با چنین مطلبی حالمونو گرفتی
        شوخی کردم
        مطلب خوبی بود
        اما منم با علی جان موافقم
        البته این نظر شخصیه
        ولی برای کسی که صفر بخواد گزینه های خوبی هستن

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali (CHEVY NOVA

          ۱ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (6779 ديدگاه)

          سال شما هم مبارک داش مهدی گل خودم
          ایشالاه که ایام به کام شما و بقیه دوستان باشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. آرش آمریکایی

        ۱ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (610 ديدگاه)

        شدیدا باهات موافقم علی جون

        ایشالا سال خوبی داشته باشی

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali (CHEVY NOVA

          ۱ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (6779 ديدگاه)

          فدای تو ارش جون ایشالا که شما هم سالی خوش داشته باشی

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. وحید

      ۳ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (4 ديدگاه)

      بابا جاااااان……این آتا آشعالای چینی رو گنده نکنید…اصلا ارزون باشن.وقتی تو آریزو۵ آشغال سوار میشی به یه آدم اروپایی اسم ماشینتو بگی میشناسه به نظرت؟؟اینا ولی از بزرگترین برندای جهان هستن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. MADJID

    ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    شورلت کروز خیلی زیبا و شیکه ، تو عکس آخر قیافش به ماشین لوکس میخوره . فکر کنم اکثر مردم با پس انداز یک سال میتونن بخرش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali (CHEVY NOVA

      ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (6779 ديدگاه)

      مجید
      یادمه اون زمانی که کروز تازه توسط شورولت معرفی شد و جایگزین کبالت شد زیاد ازش خوشم نمیومد اما کم کم متوجه شدم واقعا ماشین قابلی هستش و با معرفی نسل جدیدش بسیار خوشم اومد از این ماشین
      شورولت کروز یکی از پرفروش ترین محصولات شورولت در دنیا هستش

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فرزاد لاکچری

        ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (119 ديدگاه)

        چراغ جلو کیا سراتو و شورولت کروز کپی هم هستن از بغل هم بهم خیلی شبیهن ولی از نظر من طراحی سراتو کاملتره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ونوم اف ۵

          ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (1274 ديدگاه)

          اشتباه گفتی فرزاد جون شوی کروز از سراتو کپی کرده ولی سراتو خودش از هیوندای سانتافه کپی کرده و به عبارتی همه ماشین ها از هیوندای سانتافه کپی میکنن و خودشون هیچ خلاقیتی ندارن

          موافقم 1
          مخالفم 0
      2. MADJID

        ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        آره کروز جانشین بهتری نسبت به کبالته. کبالت دیگه قدیمی شده بود

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. پرهام

        ۱ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (741 ديدگاه)

        مالیبو از کروز بهتر نیس تو اون رنج؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. reza-a

    ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (414 ديدگاه)

    فکر نکنم سایینا با ورسا قابل مقایسه باشه
    ما سال جدید هم با قیمت پایین همین **** که ناچاریم بخریم رو باید بخریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. افرودر

    ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (46 ديدگاه)

    انتخاب من از این لیست نیسان ورسا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. sami

    ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عاشقتم علی.سال نو بر همه ماشین بازا مبارک.به خصوص آمریکایی بازا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali (CHEVY NOVA

      ۱ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (6779 ديدگاه)

      sami
      تشکر داداش
      لطف دارید به من
      سال شما هم مبارک باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. ME84

    ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    انتخاب من:
    1_ هوندا فیت
    2_ نیسان ورسا
    3_ کیا سراتو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. ونوم اف ۵

    ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    ماشالله بازار امریکا که این همه برند اون هم از نوع برند معتبر توش دارن ماشین ارزون ارائه میدن و احتمالا دانشجو ها و دانش اموزاش یکی یدونه میخرن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. sadegh

    ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (133 ديدگاه)

    ظاهرا در همین آغاز سال نو،پدال کمر بسته به آتیش زدن جیگر ما با این مطالب،،،،،نکن پدال،آه مظلوم میگیردت…….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. mohammadreza

    ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (870 ديدگاه)

    یه سوال برام پیش اومده ما که خودروسازامون صرفا دارن مونتاژ میکنن حالا سوال اینجاست اینا که مطلقا دارن مونتاژ میکنن پس چرا بجا کیا پراید و پژو 405 نمیان ماشینایی مثل نیسان ورسا و کیا ریو رو منتاژ کنن؟
    تا اونجایی هم که من میدونم کره و ژاپن شیاطین حساب نمیشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mohammadreza

      ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (870 ديدگاه)

      پدال اینطوری حرف میزنم فیلترت نکنن؟!?

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. Archi KHAN

    ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2164 ديدگاه)

    ماشین های لوکسِ توی بازار ایران همه جمع اند … !

    فیان 500 را تو سایت پدال قیمت دادن 120 میلیون !!!
    ( چی بگه آدم ؟؟!!! )

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. حکمت

    ۱ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (14 ديدگاه)

    نکته. مهم اینه که این خودروها با سه چهار ماه حقوق کارگر آمریکایی قابل خریده.
    مثل اینکه توی ایران حقوق کارگر ماهی ۱۸-۲۰م باشه.
    این یعنی. مدیران دولتی عالی ما هم نصف یه کارگر آمریکا حقوق ندارن. تازه. عوارض. عجیب هم داریم و ادعای بزرگ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. حمیدرضا

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    کاش اپشن های خودرو رو هم مینوشتن من میدونم اسپارک پایه کولر و شیشه بالابر برقی هم نداره ولی شیش تا ایربگ داره مطمئنم با این سطح آپشن اصلا تو ایران فروش نمیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. سروش شیرازی

    ۳ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (77 ديدگاه)

    چه جالب دومین ماشین ارزون اونا ،ماشین 70 تومنیه ماس ،یعنی به عبارتی باید 70 ماه نخوری و کار کنی تا بتونی بخری(البته اگه ماهی 1 تومن بت بدن)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. رافال M

    ۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (61 ديدگاه)

    کاش نیسان ورسا با قیمت جهانی توی ایران عرضه می شد تا تمام خودروهای زیر 800 م رو به زیر بکشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا