قیمت گذاری پژو 2008 مدل 2013

زیر مجموعه بریتانیایی پژو، قیمت مدل های 2013 کراس اور 2008 را برای بازار انگلستان منتشر نمود؛ این خودرو در چهار  مدل اکسس پلاس، اکتیو، آلر و فیلاین قابل سفارش است . . .

2013 Peugeot 2008
2013 Peugeot 2008

با پرداخت 12,995 پوند یا معادل تقریبی 19,700 دلار می توانید مدل های پایه ای 2008 یعنی Access+ را خریداری کنید که امکاناتی مانند LEDهای مخصوص روز، شیشه های برقی جلو، تهویه مطبوع دستی، باربند و نهایتا کروز کنترل دارد. 2008 اکسس پلاس با دو پیشرانه عرضه می شود:

  • 1.2 لیتری VTi بنزینی با قدرت 85 اسب بخار.
  •  1.4 لیتری HDi دیزلی با قدرت 70 اسب بخار.
2013 Peugeot 2008
2013 Peugeot 2008

با پرداخت 13,895 پوند یا معادل تقریبی 21,100 دلار می توانید مدل های Active را سفارش دهید که مه شکن های جلو، رینگ های 16 اینچ، روکش چرمی فرمان، رادیوی دیجیتال، بلوتوث و نمایشگر لمسی کنسول دارد. 2008 اکتیو با چهار پیشرانه عرضه می شود:

  • 1.2 لیتری VTi بنزینی با قدرت 82 اسب بخار.
  • 1.6 لیتری VTi بنزینی با قدرت 120 اسب بخار.
  • 1.4 لیتری HDi دیزلی با قدرت 70 اسب بخار.
  • 1.6 لیتری e-HDi دیزلی با قدرت 92 اسب بخار و مجهز به استارت/استاپ پیشرانه.
2013 Peugeot 2008
2013 Peugeot 2008

با پرداخت 14,995 پوند یا معادل تقریبی 22,800 دلار می توانید مدل های Allure را خریداری کنید که مشخصه هایی مانند روکش کرومی قاب آینه ها، آینه های جانبی برقی با سیستم گرمایشی، سنسور عقب، روکش های پولیش شده فولادی ضد زنگ در جلو و عقب خودرو، شیشه عقب دودی، نورپردازی اطراف صفحه کیلومتر و تهویه مطبوع دوگانه دارد. 2008 آلر با همان پیشرانه مدل های اکتیو (به غیر از 1.4 لیتری HDi) راهی بازار می شود.

2013 Peugeot 2008
2013 Peugeot 2008

نهایتا با پرداخت 17,450 پوند یا معادل تقریبی 26,500 دلار، گران ترین مدل 2008 یعنی Feline در اختیار شماست که با رینگ های 17 اینچی، سیستم راهیابی، پورت دوم USB، پدال و دستگیره های آلومینیومی و سقف پانوراما تحویل مشتریان می شود. 2008 فیلاین با دو پیشرانه عرضه می شود:

  • 1.6 لیتری VTi بنزینی با قدرت 120 اسب بخار.
  • 1.6 لیتری e-HDi دیزلی با قدرت 92 (تا 115) اسب بخار. 

38 دیدگاه

  1. slr722
    سوابق: (1351 دیدگاه) ,

    پژو مثل اینکه دلت نمیاد یه موتور قوی رو این ماشینهات بزاری…

    اونم رو این ماشین…با این ابعاد بزرگ…

    پاسخ
    1. ****
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      گيرم يه موتور 500 اسب بخاري گذاشت توي سينه ي اين ماشين با 2تا توربو شارژ كه چي بشه؟ به اندازه كافي خودرو با توان بالا موجوده توي بازار اروپا يا حتي از محصولات پژو. يه ماشيني طراحي كرده با حجم موتور معقول و كم مصرف براي استفاده ي يه خانواده ي 3 يا 4 نفره براي رفت امد درون شهري و رفتن پيك نيك قرار نيست كه باهاش بري پيست با فراري كورس بزاري. از دستندركاران پدال خواهش ميكنم از منتشر كردن پيام هاي سطحي و بدون محتوا و سبك و يا كامنت هاي بي ربط با محتواي شوخي پرهيز كنه حداقل يه كامنتي بزاريد 2نفر مياد بازديد چندتا چيزم از كامنتت ياد بگيره بدتون نياد كامنت ها شده طنز و سبك گويي مقايسه ي پرايد با فراري و حرف هاي بچه گانه البته جمع نمي بندم ولي تعدادشون كم نيست.

      پاسخ
      1. feri
        سوابق: (1 دیدگاه) ,

        به نظرم mitsubishi asx که هم قیمت اینه گزینه بهتریه کم مصرف و جمع و جور با 150 اسب قدرت

        پاسخ
        1. ناشناس
          سوابق: (1 دیدگاه) ,

          کی گفته هم قیمت با میتسوبیشیه…اگر بخوایم گرون ترین مدلش هم بخریم،با دلار 2272 تومن میشه 86 میلیون و 700 تازه فکر کنم قراره که مونتاژ داخل کشور خودمون باشه که باز هم میاد پایین تر بنابراین میشه گفت که کاملاً مفته و ارزششو داره که با این پول سوار یه ماشین اروپایی بشی

      2. رضا نانا
        سوابق: (1 دیدگاه) ,

        برادر من شما هم داری سطحی برخورد میکنی -چونکه خودرویی با این ابعاد با 4نفر سرنشین در سربالایی ودرحال روشن بودن کولر دریک دمای 40 درجه ای اگه یک موتور1400 سی سی 70 یا 80 اسبی داسته باشه بر اساس علم ومنطق واقعا کم میاره.به طور معقول این اتوموبیل حد اقل یک موتور 1600 بایک توربوشارژ ویا بک موتور 2000 سی سی با توان حد اقل 140 اسب بخار باشه -در ضمن برادران وخواهران گرامی لطفا از لخن تمسخر آمیز استفاده نکنین

        پاسخ
    2. soorena
      سوابق: (6 دیدگاه) ,

      عزیزم این کراس اور ,آف رود که نیست واسش موتور 250 اسب بزارن

      پاسخ
  2. feri
    سوابق: (152 دیدگاه) ,

    کاش ایران خودرو به جای فرانسه با آلمان کار می کرد این طوری ماشین 30 سال پیش آلمانی سوار می شدیم

    پاسخ
  3. ﺳﻴﻨﺎ ﻏﻼﻣﯽ
    سوابق: (39 دیدگاه) ,

    .ﻃﺮﺍﺣﻴﺶ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﺳﺖ ؛ ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﺍﻳﻨﮑﻪ ﺁﺧﺮ ﻓﻬﻤﻴﺪﻥ ﻟﻮﮔﻮﯼ ﭘﮋﻭ ﺭﻭ ﮐﺠﺎ ﻭ ﭼﺠﻮﺭﯼ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﻦ ﮐﻪ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﺯﺷﺖ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻧﻴﺎﺩ.

    ﺍﻼﻥ ﻫﻤﻪ ﭼﻴﺶ ﻋﺎﻟﻴﻪ ﺧﺼﻮﺻﺎً ﻓﺮﻣﻮﻧﺶ ♥

    پاسخ
  4. احمد.ف
    سوابق: (463 دیدگاه) ,

    بیخود نیست که پژو داره ورشکست می شه! (البته به دلیل کاهش فروش در اروپا)

    پاسخ
    1. kayhan
      سوابق: (84 دیدگاه) ,

      البته سالهاست کارخونه های معروف و محبوب و پر فروش آمریکایی از جمله جی ام و فورد یا ماشینای بسیار عالی (!) انگلیسی نسلشون منقرض شده! (حتی جگوار هم جدیدا هندی شده!)

      پاسخ
  5. amir
    سوابق: (66 دیدگاه) ,

    کراس اورها خودروهای شهری هستند با قیمت پایین و ارتفاع و فضای بیشتر نسبته به خودروهای سدان و …. و موتور های کم مصرف برای مصارف روزانه شهری توقع آفـرود با کراس اور نمیشه داشت برای اینکه کراس اور برای مصارف شهری طراجی شده نه آفرورد تفکر وفرهنگ مصرف و شرایط اقتصادی و ….. حاکم بر جهان برای خرید خودرو و ….. تغییر کرده و مردم در دنیا دنبال خودرو های کم مصرف برای مصارف شهری برای کاهش هیزینه ها و آلودگی هوا و …. هستند و در صورتی که وسع مالیشون برسه یک خودروبا موتور قویتر و ….. برای سفر و آفرود و ….. و در مصارف شهری اگر سوار یک خودرو سوپر اسپرت هم باشید نمیتونید از قدرت موتور و …. استفاده کنید و هر چقدر موتور خودرو و خودرو در مصارف شهری قوی تر و سریعتر باشه سرعت جریمه شدن هم بالاتر میره و در عمل قدرت موتور بالاتر برای مصارف شهری چیزی به جز مصرف سوخت بیشتر و استهلاک و مخارج سنگینتر و …. در ترافیک و …. شهری نیست و در ایران بخاطر اینکه تعرفه 110 درصد واردات و …. وجود داره و خودرو سازی داخلی دولتی و بازار انحصاری خودرو ایران ما مردم ایرن از خودرو های روز جهان با کیفیت و امکانات بالا نمیتونیم استفاده کنیم و به دلیل عدم امکان خرید و استفاده از خودرو های خارجی با کیفیت و به روز هنوز در تصورات خودمون در گذشته و خودروهای قدیمی عموما 6 و 8 سلندر مثلا آمریکایی و …. با موتور قوی و فضای زیاد و…. برای مصارف شهری باقی موندیم و خیلی سریع در مورد خودرو های شهری با موتور کم حجم پیش داوری و موضع گیری میکنیم و تا زمانی که ما مردم ایران از نمیتونیم از خودروهای روز خارجی استفاده کنیم این پیش داوری ها و …. در مورد خودروهای کم مصرف شهری ادامه داره

    پاسخ
    1. اميد(هنر هفتم)
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      حرف شما رو کاملا قبول دارم اما به نسبت قیمت،امکاناتش کم نیست؟

      پاسخ
      1. amir
        سوابق: (66 دیدگاه) ,

        نمیشه در مورد هر خودرو یا کالا یا به به طور کلی هر چیزی فقط از روی اعداد و ارقام روی کاغذ اظهار نظر و مقایسع کرد اگر به اعداد و ارقام روی کاغذ باشه در خیلی از موارد در آپشن و … خودو و محصولات چینی از تمام محصولات مشابه سرتر هستند اما در واقعیت داستان متفاوتی هست برای اینکه خیلی از وقت ها محصول نهایی از چیزی که روی کاغذ هست بدتر یا شاید بهتر باشه و برای همین باید صبر کردی و دید در عمل و واقعیت و در تستهایی که روی این خودرو انجام میشه نسبت به رقبای خودش چه شرایطی داره و بیشتر حرفهای من در مورد تغییر فرهنگ و بازار مصرف خودرو و طرز فکر ما مردم ایران به خاطر شرایط انحصاری بازار خودرو و دولتی بودن خودروسازی داخلی در ایران خیلی کلی بود و قصدم این نبود که بگم این خودرو بدون عیب هست و …. بلاخره هر محصولی معایب و مزایایی داره و تا زمانی که در دنیای واقعی این خودرو با محصولات مشابه و شرایط مختلف آزمایش و تست نشه نمیشه در مورد قیمت و امکانات و …. بصورت قاطع اضهار نظر کرد

        پاسخ
    2. مهران
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      طبق نظر شما که ماشینهای 6 یا 8 سیلند توجیهی برای حضور در شهر ندارند
      پس با این حساب بنز و بی ام و که همه(اکثر) ماشینهای سواری اونها 6/8 سیلند هستند
      نفهم و کودن تشریف دارند و فقط شما و پژو فهمیدید که در شهر ماشین باید 3 سیلند باشه!

      پاسخ
  6. feri
    سوابق: (152 دیدگاه) ,

    این مخصوص سرپایینیه برای سربالایی از یه ماشین دیگه استفاده می شه
    اگه برای مصرف داخل شهره چرا شاسی بلنده اگه برای مصرف کم بنزینه هیبرید بهتره که خب پژو عرضه هیبرید نداره

    پاسخ
    1. amir
      سوابق: (66 دیدگاه) ,

      این ماشین شاستی بلند یا SUV نیست این ماشین کراس اور هست که بین خودروهای معمولی سدان و هاچ بک و خودروهای شاستی بلند یا SUV قرار میگیره و برای مصارف شهری با مصرف پایین سوخت و استحلاک پایین خودرو در مصارف شهری کراس اورهای طراحی و ساخته میشند نه برای آفرود و …. و کلاس کراس اور مثل تبلت هست که بین لپ تاب و گوشی های هوشمند قرار میگره و فاصله بین لپ تاپ و گوشی های هوشمند رو در بازار پر میکند و پژو چندین مدل خودرو هیبریدی مثل ۲۰۸ FE هیبریدی و پژو هیبریدی SXC و508RXH و HX1 و ….. داره و در پژو از نظر تکنولوژی تولید خودرو های هیبریدی مشکلی وجود نداره

      پاسخ
  7. kayhan
    سوابق: (84 دیدگاه) ,

    اولا اینکه خودروهایی مثل میتسوبیشی برای بازار اروپا ساخته نشدن همونطور که پژو برای بازار آمریکا ساخته نشده.
    دوما کسی رو مجبور نکردن حتمن اینو بخره، اگه کسی براش قدرت و سرعت مهمه، می تونه 208 GTI رو با 200 اسب بخار خریداری کنه یا اگه یه شاسی بلند هیبرید می خواد میتونه 508RXH رو خریداری کنه یا اگه ماشین اسپرت میخواد میتونه RCZ رو خریداری کنه یا یه شاسی بلند عادی میخواد میتونه 4008 رو خریداری کنه، اگه سدان نسبتا پر قدرت میخواد میتونه 508 رو با موتور 2.2 لیتری 204 اسب بخاری خریداری کنه. هر ماشین مال یه سلیقه ایه خوب همه قرار نیست همین ماشینو بخرن.

    پاسخ
  8. علی
    سوابق: (31 دیدگاه) ,

    ایرانخودرو مرده این مدلای پژو رو وارد کنه؟فقط گیر داده به 405 و 206 و 207 و 407.بسه دیگه.حالمون به هم خورد از اینا.

    پاسخ
  9. V10 Hemi
    سوابق: (6 دیدگاه) ,

    این توان خروجی قابل قبول نیست … نه توی سال 2013 … الآن خیلی از خودرو ساز ها مثل فورد مثل رنو مثل مرسدس از حجم های کم توان بالا میگیرن … این اعداد خیلی معمولی هست …
    البته داخلش جالب بود یه حس خوبی داشت بخصوص فرمان و نمایشگرش …
    در مجموع هم قیمت خودرو های چینی مشابهش هست در ایران و مشخصآ خیلی زیباتر بهتر و با کیفی تر از اونهاست

    پاسخ
  10. armin
    سوابق: (5 دیدگاه) ,

    من خودم پژو دارم … واقعا ماشینای ضعیفی هستن…

    پاسخ
  11. سریر
    سوابق: (18 دیدگاه) ,

    از مجله پدال بسیار سپاسگذارم با این مقاله دل ملتی رو شاد کردید من فک میکردم فقط ایرانخودرو هست که موتور 206 رو روی پارس و سمند سوار می کنه با نمایش این کراس اور بسیار جالب دیگه خیلی از ایران خودرو شاکی نیستیم

    حالا از شوخی گذشته این ماشین رو به عنوان شاسی بلند نگاه نکنید فکر کنید که مثلا سوار یه ماشین سواری معمولی شدید اونوقت این اعداد و ارقام خیلی عجیب نیست در ضمن شتاب 0 تا صد موتور 1.6 لیتری دنده دستی حدود 9.5 ثانیه است که خیلی هم بد نیست وزن خودرو با موتور 1.6 لیتری با باک پر 1170 کیلوگرمه که از وزن سمند هم کمتره در ضمن قیمت این ماشین 14000 دلاره که برای ماشین های اون ور آب قیمت یه ماشین سواری معمولیه
    حالا یه بار دیگه با در نظر گرفتن این موضوع این خودرو رو تحلیل کنید

    پاسخ
  12. بنیامین
    سوابق: (4 دیدگاه) ,

    قرار است این خودرو با سرمایه‌گذاری مشترک پژو و ایران خودرو در شرکت ایران خودرو تولید شود که برای این کار نیاز به ایجاد خط مونتاژ جدید در شرکت ایران خودرو است.

    پژو 301 نیز به عنوان یکی دیگر از محصولات جدید شرکت پژو در ایران تولید خواهد شد که این خودرو حدود 2 سال است در بازار چین عرضه می‌شود. این محصول با مشارکت شرکت پژو و دانگ‌فنگ چین در این کشور تولید و عرضه می‌شود.

    برای تولید این خودرو در ایران نیاز به ایجاد خط مونتاژ و سالن رنگ جدید نیست و امکان استفاده از سالن‌های موجود برای تولید آن وجود دارد ولی قالب‌های خودرو باید تولید شوند.

    در حال حاضر پژو 2008 در بازارهای جهانی حدود 18 هزار دلار و پژو 301 حدود 15 هزار دلار عرضه می‌شود.

    طبق برآوردها این دو خودرو در ایران قیمتی پایین‌تر از 60 میلیون تومان نخواهند داشت.

    ماکسیم پیکا مدیرعامل شرکت پژو اوایل هفته جاری در بازدید از شرکت ایران خودرو در مورد زمینه‌های جدید همکاری این دو شرکت خودروساز مذاکراتی را با یکه‌زارع مدیرعامل ایران خودرو انجام داد که بر این اساس قرار است شرکت پژو برای تولید دو محصول در ایران سرمایه‌گذاری کند.

    پاسخ
  13. سعيد
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    اخه ادم هاي حسابي 80 يا 90 ميليون بول ميخواهي بدهي اون وقت توقع داري سوار بنز بشي بابا اينم به سرتون زياده

    پاسخ
  14. PEUGEOT
    سوابق: (997 دیدگاه) ,

    قیمت تمام فولش توی ایران چی در حدود 140 تومن میشه
    به نظرم قیمتش خوبه یعنی می تونه با رقبا رقابت کنه

    پاسخ
  15. پویان
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    در مورد زیبایی و امکاناتش که هیچ چیزی ندارم بگم
    اما میمونه مسئله قدرت ماشین و گنجایش که به نقل از مجله ی top gear که خیلی رک و پوست کنده میگه :208 چاق شده.در کل از طراحی داخلی و خارجی تعریف کرده و میگه طراحی داخلیش به سادگی تکراری نمیشه(موافقم)
    در مورد صندلی های عقبش میگه :این یک شاسی بلند 2 نفره است که صندلی های عقبش به کار نمیاد و بهتره از اون فضا برای چیدن جعبه و چمدون استفاده بشه
    و در نهایت در مورد پیشرانه گفته: خروجی پیشرانه آنقدرها هم بد نیست و کمی وزن شاسی اگر کمتر میبود اوضاع بهتری میداشتیم (گشتاور 160و 0-100 10.4 حداکثر سرعت 190 )

    پاسخ
  16. فرشاد
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    با سلام و احترام به نظر تمامى دوستان .
    به نظر من وقتى كه ميروى سوار يك پژو شاسى بلند شوى ، اما ميبينى موتورى هم حجم ٢٠٦ تيپ ٥ ميخواهد در كوه و جاده و جاهايى كه نياز به چنين خودرويى دارد ، شما را همراهى ميكند ، در همان ابتدا حالتان گرفته خواهد شد. اگر هم هدف فقط استفاده شهرى است ، خوب از همان ابتدابهتر است خودرويى كوچكتر تهيه كنيم كه حداقل مشكل جا پارك نداشته باشد و به نسبت پولى هم كه داديم توقعاتمان بيشتر براورده شود

    پاسخ
  17. rami
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    کسی هست که راهنمایی بکنه!!!؟ من میخوام این ماشینو بخرم باید چیکار کنم؟ ؟ ؟ لطفا جواب میخوام

    پاسخ
  18. رضا
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    جالبه ماشین با این قیمت نه سیستم ورود بدون کلید داره نه سرد کن صندلی ، نه اینه فتوکرومیک نه یه جعبه دنده درست و حسابی ( چهار دنده اتو یا 5دستی ) نه سیستم اضافه دیگه اون که اینو برای تولید تو ایران انتخاب کرده یا تا حالا ماشین سوار نشده یا بدجور زیر میزی گرفته.
    تازه بعد از مونتاژ هم یه سی سالی مثل 405 میان به زور به مردم بندازن تا حرف میزنی حمایت از تولید رو میکشن وسط انگار همه ملت این چند هزار نفر نون خور این کارخانه ها هستن اون هفتاد میلیون بقیه جزء این ملت و مملکت نیستن

    پاسخ
  19. محمد رمضاني
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    من بچه لامردم(فارس)تو منطقه ي ما حتي موتور ١٦٠٠هم قبول ندارن.هوا تابستون بالاي ٤٥درجه است.مطمئنم جواب نميده.ماشين بايد سرعت بره ،ولي دليل نميشه هميشه باش سرعت بري.پس يه موتور قوي بزارن روش و ماهم سعي كنيم فرهنگ رانندگيمون رو درست كنيم

    پاسخ
  20. pegot
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    در مقابل ماشین های چینی خیلی بهتره هم از نظر کیفیت هم زیبایی هم برند ولی ایران خودرو باید درامد ملت ایرانم در نظر بگیره قیمتش بین 50 تا 60 باشه خیلیا خواهانشن در حال حاظر تو ایران پژو پارس از نظر کیفیت و قدرت خیلی بهتر از ماشین های چینیه پس اگه 2008 وارد بشه خیلی بهتر از خودرو های چینیه

    پاسخ
  21. رضا
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    این خودروها تولید نمیشن برای استفاده قشر کم درآمد .اینها برای اخذ بدهی وخسارت از فرانسه قراردادبسته شده رو خط تولید برن ..من حاضرم
    یه jac..s5 چینی سوارشوم .تا این خودروهای خارج از رده تو دنیا رو ..وتنها راه افت قیمتش هم آگاهی مردم از نو ع جنس بنجولی که با قیمت سرسام آوربه مردم ..قراره تحویل بدن ….بزار برن پیش یا نقد بخرن ..نمایشگاههای اتومبیل جاشون برای انبار وفروش زیاده ..پس با این حساب گفته های خودشون در مورد کاهش قیمتها ..دروغی بیش نیست ..وهدف پر کردن جیب خودشونه

    پاسخ
  22. محمد
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    اول اینکه باید فرق بین کراس و اس یو وی رو بدونیم
    دوم قیمت این ماشین ها به صورتی تعیین شده که هم قیمت ماشین های چینی هستند و قسمت خالی بازار که بین ۶۰ تا ۹۰ میلیون را پر میکنند .با این حساب من نوعی تصمیم به خرید یک خودروی پدر و ما در دار میگیرم که اولا تولید داخل باشد تا صنعت کشور خودم را تقویت کنم و از ورود ماشین های بی کیفیت چینی جلو گیری بشه
    راجع به پژو باید واقعا پژو دوست باشید و راجع به حجم موتور هم باید دید چه توقعی از حجم موتور دارید از ۲۰۰۸ نباید توقع اف جی کروز داشت ۲۰۰۸ فقط یه ۲۰۰۸ هست و نباید با ماشین دیگه ای مقایسه اش کرد شما با این ماشین نباید اف رود برید همون طوری که با لیفان و ام وی ام نمیشه رفت ولی هم قیمت این ماشین هاست و کیفیت بهتری از ماشین های چینی داره و البته اصالت پژو رو یدک میکشه
    من که دوسش دام
    با توجه به شرایط اقتصادی مقرون به صرفه است و به درد من میخوره پس میخرمش.
    شما هم با توجه به درآمدتون ماشینی بخرید که اولا براتون بصرفه و هزینه های اون رو بتونید پرداخت کنید .

    پاسخ
  23. عبداله انصاری
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    باسلام
    پژو208شاسی بلند اتومات فول چند قیمت هست؟کی وارد ایران میشه؟شرایط پیش فروش آن کی هست؟شرایط اقساط داره یا نه؟

    پاسخ
  24. erfan
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    ایا سانروف این ماشین باز میشه یا فقط شیشه ایه

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.